Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Nová 7er 2016 už jste viděli?
- Falcon
- Registrovaný
- Příspěvky: 740
- Registrován: čtv 25.10.2012 00:00
- Bydliště: Praha 10
- Kontaktovat uživatele:
To nebyla hádanka - všem je jasné, k čemu je modré víčko u současného dieselu...
E38 730dA Orientblau mit LED Ambient Pornlichtpaket
---
DRL vícerežimové AE denní svícení UHP V3 s welcome/fadeout, LED Ambient
oprava elektriky a jednotek, repas ABS, audio BM24/BM54/ASK/Logic7, navigace, budíky pixely + upgrade
tel. 777 399 877
---
DRL vícerežimové AE denní svícení UHP V3 s welcome/fadeout, LED Ambient
oprava elektriky a jednotek, repas ABS, audio BM24/BM54/ASK/Logic7, navigace, budíky pixely + upgrade
tel. 777 399 877
- Falcon
- Registrovaný
- Příspěvky: 740
- Registrován: čtv 25.10.2012 00:00
- Bydliště: Praha 10
- Kontaktovat uživatele:
kurevtor píše:všem ne![]()
![]()
![]()
nedá se tim víčkem třeba škrábat námraza? Prozraď prosím....
Nedá - moc malé a kulaté

Pravda je, že pokud už se do současného naftoosobáku musí krmit i AdBlue, je lepší mít to společně s hlavním tankováním pod jedním krytem, než to lít separé třeba do motorového prostoru jako u F15... u Sedmy nedůstojná věc

E38 730dA Orientblau mit LED Ambient Pornlichtpaket
---
DRL vícerežimové AE denní svícení UHP V3 s welcome/fadeout, LED Ambient
oprava elektriky a jednotek, repas ABS, audio BM24/BM54/ASK/Logic7, navigace, budíky pixely + upgrade
tel. 777 399 877
---
DRL vícerežimové AE denní svícení UHP V3 s welcome/fadeout, LED Ambient
oprava elektriky a jednotek, repas ABS, audio BM24/BM54/ASK/Logic7, navigace, budíky pixely + upgrade
tel. 777 399 877
na druhou stranu...kdyz se AdBlue netankuje co 14dní....a doplňuje se jednou za čas...dokonce snad je v servisním manuálu, že to vydrží až do výměny oleje...tak jen ať to tam nalejou v servisu a nemusíš pod kapotu vůbec lézt 

First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
právě, známý kupoval F10 a také se divil, co to je a protože mám ConnectedDrive, bylo mu řečeno, že mu dají v čas vědět a pozvou ho do servisu na doplnění
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
tak jsem měl včera tu čest a není to špatný
spousta věcí se mi libí, světla, dvoustupnovej soflcose, executive lounge, funkce,
ale mrzí mě
- ten tablet ve předu
- absence idrive vzadu
- provedení některých věcí
- nenapojený střední tunel
ale když zapomenem že kdy existovala nějaká E65 a bereme to jako nastupce F01 tak je to ultramegapecka.
Brzo dodám jízdní dojmy.
jinak největší luxus je ten alcantarovej polštářek cvaklej vzadu na hlavové opěrce, člověk se jen opěře a už by usnul, to si necham určitě vyrobit do své E66
spousta věcí se mi libí, světla, dvoustupnovej soflcose, executive lounge, funkce,
ale mrzí mě
- ten tablet ve předu
- absence idrive vzadu
- provedení některých věcí
- nenapojený střední tunel
ale když zapomenem že kdy existovala nějaká E65 a bereme to jako nastupce F01 tak je to ultramegapecka.
Brzo dodám jízdní dojmy.
jinak největší luxus je ten alcantarovej polštářek cvaklej vzadu na hlavové opěrce, člověk se jen opěře a už by usnul, to si necham určitě vyrobit do své E66
dvoustupnovy softclose je vlastně softclose na softclose, nejdřív ty dveře přitáhne a pak dovře, k čemu je to dobrý budu koumat
o posilovačích na dveře níc nevím
e65 má bezdorazové dveře, tak jak většina aut má 3 polohy pantu (zavřeno, otevřeno na pul a otevřeno uplně) tak u E65 drží dveře ve všech polohách, je to řešeno plynovou vzpěrou stejně jako třeba u kapoty

o posilovačích na dveře níc nevím
e65 má bezdorazové dveře, tak jak většina aut má 3 polohy pantu (zavřeno, otevřeno na pul a otevřeno uplně) tak u E65 drží dveře ve všech polohách, je to řešeno plynovou vzpěrou stejně jako třeba u kapoty
JaraX píše:jeslti vás to zajímá tak jak najdu čas a budu ji mít pujčenou tak mužem něco s vlastnemcem natočitsrovnavaci test g12 a e66
Jestli to je mozny, tak by bylo fajn videt, jak fungujou ty vychytavky na propagacnich videich jako treba automaticky parkovani/odparkovani v situaci, ktera neni modelova...napr. odparkovat z mista, kdyz to nekdo postavil tak natestno, ze rvou parkovaci cidla.
Rychlost odmlzeni/odmrazeni auta napr. a vubec rychlost klima, vyhrevu atd.
Hlukomerem zkusit hlucnost v interieru pri jizde. Popsat pripadne natocit jak makaj laser lights a co na to ten clovek v protismeru.
Kdyz by se to udelalo poradne, tak by ta recenze byla pouzitelna urcite i na nejakym autowebu.
Samo pokud na to bude chut a cas a to auto hlavne

To parkování funguje skvěle.
Vystoupíš si, zaparkuješ dálkovačkou a jdeš si nakoupit. Pak když se v klidu vrátíš, vedle stojící auto už je pryč, ale zůstala ti po něm ve dveřích díra a škrábanec. Ona jaksi ta tlustá vidlačka v tý svý český popelnici tohle parkování jaksi nemá a nějak se do toho vraku nasoukat musí, aby odjela.
Já takový systém nepotřebuju. Zásadně parkuju na pražáka..... přes dvě místa
Vystoupíš si, zaparkuješ dálkovačkou a jdeš si nakoupit. Pak když se v klidu vrátíš, vedle stojící auto už je pryč, ale zůstala ti po něm ve dveřích díra a škrábanec. Ona jaksi ta tlustá vidlačka v tý svý český popelnici tohle parkování jaksi nemá a nějak se do toho vraku nasoukat musí, aby odjela.
Já takový systém nepotřebuju. Zásadně parkuju na pražáka..... přes dvě místa