Stránka 10 z 18
Napsal: úte 03.11.2015 11:00
od Falcon
To nebyla hádanka - všem je jasné, k čemu je modré víčko u současného dieselu...
Napsal: úte 03.11.2015 13:21
od hurvajs77
no jednoduše řečeno, už se těším až budu vybírat G12 760Li. Tedy douvám, že 760 bude, protože zatím je jen 750
Napsal: úte 03.11.2015 19:46
od kurevtor
Falcon píše:To nebyla hádanka - všem je jasné, k čemu je modré víčko u současného dieselu...
všem ne
nedá se tim víčkem třeba škrábat námraza? Prozraď prosím....
Napsal: úte 03.11.2015 19:59
od Tomasis
Vždyť píše že na "močku" AdBlue

Novodobé snížování emisí přimícháváním močoviny do paliva. Už to maj snad všechny diesly

Napsal: úte 03.11.2015 20:15
od JaraX
a funguje to výborně, nechápu co vám na tom vadí, lepší sem tam natankovat trošku adblue než smrdět štiplavýma plynama.
zkusili jste někdy rozdíl stejné auto s Adblue a bez?
a furt lepší to tankovat vedle nafty než lít někam do kufru.
Napsal: úte 03.11.2015 20:27
od Falcon
kurevtor píše:všem ne
nedá se tim víčkem třeba škrábat námraza? Prozraď prosím....
Nedá - moc malé a kulaté
Pravda je, že pokud už se do současného naftoosobáku musí krmit i AdBlue, je lepší mít to společně s hlavním tankováním pod jedním krytem, než to lít separé třeba do motorového prostoru jako u F15... u Sedmy nedůstojná věc

Napsal: úte 03.11.2015 22:27
od fishmaker
na druhou stranu...kdyz se AdBlue netankuje co 14dní....a doplňuje se jednou za čas...dokonce snad je v servisním manuálu, že to vydrží až do výměny oleje...tak jen ať to tam nalejou v servisu a nemusíš pod kapotu vůbec lézt

Napsal: úte 03.11.2015 22:29
od JaraX
většinou vydrží nápln u BMW cca 15 000km
Napsal: stř 04.11.2015 10:01
od hurvajs77
právě, známý kupoval F10 a také se divil, co to je a protože mám ConnectedDrive, bylo mu řečeno, že mu dají v čas vědět a pozvou ho do servisu na doplnění
Napsal: sob 07.11.2015 15:29
od JaraX
tak jsem měl včera tu čest a není to špatný
spousta věcí se mi libí, světla, dvoustupnovej soflcose, executive lounge, funkce,
ale mrzí mě
- ten tablet ve předu
- absence idrive vzadu
- provedení některých věcí
- nenapojený střední tunel
ale když zapomenem že kdy existovala nějaká E65 a bereme to jako nastupce F01 tak je to ultramegapecka.
Brzo dodám jízdní dojmy.
jinak největší luxus je ten alcantarovej polštářek cvaklej vzadu na hlavové opěrce, člověk se jen opěře a už by usnul, to si necham určitě vyrobit do své E66
Napsal: sob 07.11.2015 16:02
od zzeli
Az budes psat ty jizdni vlastnosti, tak jeste popis ty rozdily. Treba co je 2stupnovy softclose

Nejaky auto ma udelany "posilovac" na dvere, ze s nima jde lehce hybat a pritom vitr s nima nehne v jakykoli poloze...to ma eFko? Nebo to byla uplne jina znacka auta?
Napsal: sob 07.11.2015 17:42
od JaraX
dvoustupnovy softclose je vlastně softclose na softclose, nejdřív ty dveře přitáhne a pak dovře, k čemu je to dobrý budu koumat
o posilovačích na dveře níc nevím
e65 má bezdorazové dveře, tak jak většina aut má 3 polohy pantu (zavřeno, otevřeno na pul a otevřeno uplně) tak u E65 drží dveře ve všech polohách, je to řešeno plynovou vzpěrou stejně jako třeba u kapoty
Napsal: ned 08.11.2015 18:33
od Filozof
jaraxi mohl bys natočit video s popisem a bylo by to lepší jak něco číst a jen si to v hlavě představovat. Prostě taková 5-10minutá reportáž kolem nové 7er

Napsal: ned 08.11.2015 19:49
od JaraX
jeslti vás to zajímá tak jak najdu čas a budu ji mít pujčenou tak mužem něco s vlastnemcem natočit

srovnavaci test g12 a e66
Napsal: ned 08.11.2015 20:56
od inspi1981
S tim softclosem prisla uz F15
Napsal: ned 08.11.2015 21:03
od JaraX
k čemu je to dobrý?
větší rozsah?
Napsal: ned 08.11.2015 21:04
od JaraX
inspi1981 píše:S tim softclosem prisla uz F15
inspi, ty máš s G11 víc zkušeností než já, tak se zkus trošku rozepsat o tom autě, co se ti libi, nelibi, co tě uchvatilo atd
Napsal: ned 08.11.2015 23:09
od zzeli
JaraX píše:jeslti vás to zajímá tak jak najdu čas a budu ji mít pujčenou tak mužem něco s vlastnemcem natočit

srovnavaci test g12 a e66
Jestli to je mozny, tak by bylo fajn videt, jak fungujou ty vychytavky na propagacnich videich jako treba automaticky parkovani/odparkovani v situaci, ktera neni modelova...napr. odparkovat z mista, kdyz to nekdo postavil tak natestno, ze rvou parkovaci cidla.
Rychlost odmlzeni/odmrazeni auta napr. a vubec rychlost klima, vyhrevu atd.
Hlukomerem zkusit hlucnost v interieru pri jizde. Popsat pripadne natocit jak makaj laser lights a co na to ten clovek v protismeru.
Kdyz by se to udelalo poradne, tak by ta recenze byla pouzitelna urcite i na nejakym autowebu.
Samo pokud na to bude chut a cas a to auto hlavne

Napsal: pon 09.11.2015 09:28
od Teddy
To parkování funguje skvěle.
Vystoupíš si, zaparkuješ dálkovačkou a jdeš si nakoupit. Pak když se v klidu vrátíš, vedle stojící auto už je pryč, ale zůstala ti po něm ve dveřích díra a škrábanec. Ona jaksi ta tlustá vidlačka v tý svý český popelnici tohle parkování jaksi nemá a nějak se do toho vraku nasoukat musí, aby odjela.
Já takový systém nepotřebuju. Zásadně parkuju na pražáka..... přes dvě místa
Napsal: pon 09.11.2015 10:10
od inspi1981
Jedna z dalších novinek je elektricky Dynamic Drive. Už žádná hydraulika. Tak se uvidí, jak to bude fungovat.
No a samozřejmě mechy na všech kolech