Stránka 10 z 680

Napsal: pát 15.01.2016 07:44
od JaraX
palciatko píše:
JaraX píše:... Dokonce je schopna měřit jak dobře kterej válec páli, kdo uhádne jak to měří má u mě panáka (Snejk není ve hře :). ...


DME vie zlé odpaly valca zistiť pomocou merania uhlového zrýchlenia kľukového hriadeľa.


máš u mě panáka :)
z vačky by na to nepřišel, protože na vačce neni tolik snímaču aby mohl měřit zrychlení

Napsal: pát 15.01.2016 07:49
od JaraX
moje statistiky
- počet stálých zákazníku s N62 cca 50
- počet N62 co se tu protočili celkem cca 100
- ti co dělali 2x N62 a 1x N73
- utržený řetěz n62 0ks
- praskly plast rozvodove lišty 1 ks - auto stále jezdí
- rozpadený napínák a mlatící motor 1ks - auto se zadřelo, je tam druhý motor
- unik oleje z ventideklu cca 40ks
- kouření motoru přes gufera cca 30ks
- unik oleje přes těsnění altíku cca 15ks
- unik oleje z olejové vany 0ks
- unik vody z některého z rybníčků 0ks
- unik oleje z automatu 30ks
- vyměněný motor 1ks

takže asi tak

Snejk by taky mohl přidat své statistiky,a hezky včetně naft akorát že já si svoje zákazníky vybíram a nějaky mrdky ke mě moc nejezdí protože je vyhodím rovnou, většina mých zákazníků jsou ti s kteryma jsem byl v DE pro auto, ty špatná auta tvoří pár desítek procent
podle toho říkal Snejk tak němu jezdí ten zbytek E65 (včetně těch co já vyhodím ) :)

Napsal: pát 15.01.2016 12:46
od zzeli
Chudak Snejk :D
Z toho mi plyne, ze se ty motory pretesnuji, ale do rozvodu se nesaha. Vyjimkou by byl ten kus v tomto vlakne.
Diky za cisla benzinovych motoru. Nafta me osobne nezajima, jetou naftu bych si nekoupil a v 7er uz vubec.

Napsal: pát 15.01.2016 12:55
od JaraX
když se motor přetěsnuje, automaticky se mu znova nastavují rozvody.

Napsal: pát 15.01.2016 13:07
od haarosh
No, mám taky n62, v X5 E70 sice asi už trochu jiný typ a rozvody jsem musel také nechat udělat (Snejk) včetně komplet přetěsnění, vodní trubka atd. co bylo potřeba rovnou udělat, když byl motor venku. Ale jak píše JaraX, sice to hlásilo, chyby (Vanos) ale pořád to jelo a pocitově teď s novýma rozvodama to vlastně na výkonu ani není znát a to teda ten řetěz byl vytahanej jako sviňa. Každopádně, po prvním majiteli, servis pouze BMW a najeto 123 000 Km. Snejk tomu moc nevěří a já už asi taky ne, ale mám výpis z kompletní historie a všechny faktury z průběhu života (19 ks) a vše sedí. Takže buďto někdo hodně dobře kouzlí, anebo je holt někde chyba v matroši. Takže asi tak...

Napsal: pát 15.01.2016 13:15
od Sweden
haarosh:Pokud máš chuť pošli mi prosím SZ s tím co vše ti Snejk dělal a co to vše stálo.Chystám se tenhle rok projít se svojí n62 něčím podobným.Díky. :wink:

Napsal: pát 15.01.2016 13:40
od JaraX
no ono taky jsem si všiml že X5 zkurví všechno rychleji, tak bych tomu i věřil, co vydrží v sedmě 300k vydrží v X5 150k

Napsal: pát 15.01.2016 16:24
od palciatko
JaraX píše:
palciatko píše:
JaraX píše:... Dokonce je schopna měřit jak dobře kterej válec páli, kdo uhádne jak to měří má u mě panáka (Snejk není ve hře :). ...


DME vie zlé odpaly valca zistiť pomocou merania uhlového zrýchlenia kľukového hriadeľa.


máš u mě panáka :)
z vačky by na to nepřišel, protože na vačce neni tolik snímaču aby mohl měřit zrychlení

Dávnejší život s misfires a fuelcuts ma naučil :D (a detekcia misfires je podľa OBD II špecifikácie povinná)

JaraX píše:když se motor přetěsnuje, automaticky se mu znova nastavují rozvody.

Čo to znamená?

Nastavenie rozvodov - N62B44
Dokážem bez špeciálnych prípravkov zhodiť a nahodiť vačku sacích a výfukových ventilov + excenter? Kolmosť značiek vačky s rovinou hlavy skontrolujem napr. uholníkom.
Je pozícia vanosu na vačke pevne daná?
Stačí klasicky nastaviť len ozubené kolesá? Ako na motore bez vanosu a excentra.

Špekulujem nad DIY výmenou gufier...

Napsal: pát 15.01.2016 16:30
od JaraX
palciatko, bez přípravků to neuděláš, mužu ti je za uplatek pujčit, potřebuješ jak připravky na rozvody tak připravky na ventily,
vanos se dá vuči vačce pootočit.

Napsal: pát 15.01.2016 18:51
od haarosh
JaraX píše:no ono taky jsem si všiml že X5 zkurví všechno rychleji, tak bych tomu i věřil, co vydrží v sedmě 300k vydrží v X5 150k

No to jsi moc nepotěšil :cry: každopádně neustále vychvalovaný benzín, nejlépe V8 zase taková výhra není. Pokud bych to vzal čistě statisticky kolik jezdí nafťáků a kolik benzínů, tak abychom na tom nebyli skoro nastejno. JaraXe prosím, nereagovat! Ať z toho není zase válka nafta/benzín, potažmo LPG! :wink: :P

Napsal: pát 15.01.2016 19:01
od JaraX
mě umřel taky V8 v X5 na rozvodech (M62) ale ma to najeto 315k a vlastně to není nijak ko, je to chce novou rozvodovou lištu za par tisic.

Napsal: pát 15.01.2016 19:08
od Teddy
JaraX píše:no ono taky jsem si všiml že X5 zkurví všechno rychleji, tak bych tomu i věřil, co vydrží v sedmě 300k vydrží v X5 150k


Jako že ten samej motor a jeho shodné díly odcházejí v X5 2x rychlejš? Tak to je skoro neuvěřitelný. :D

Napsal: pát 15.01.2016 19:41
od JaraX
a nebo sou víc stočeny :)
jelikož když má nějaky auto problémy s V8 tak je to automaticky X5, aspon z mých zkušeností, ale je jasny že na pár stovkách aut je to relevantní statistika

haaarosh, ono taky tvoje auto je vyjímka, schválně at sem napíše kdo má N62 a měl problémy s rozvodama, lidi s M62TU at sem nepíšou :)

Napsal: sob 16.01.2016 00:20
od Snejk
no statisticky ma u me tak 4 auta z 10ti uplne vytahany rozvody... letos jen za pul roku asi 6 aut kde to bylo havarijni jak u haaroshe.
nikdy se nic nepretrhlo, ale vytahanost o několik zubu...
přitom třeba na mem motoru co ma skoro 600tis to není vytahane ani o pul zubu. i na vetsine pastik. ale prevazne x5 nebo 645 v manualu zatím uspesne plni statistiky... ale 745/750 se tenhle problém taky nevyhyba.
mnozi se i dost zavady valvetronicu končící jejich výměnou.

Napsal: sob 16.01.2016 09:23
od JaraX
zajimave, a u mě nikdy nebylo auto se zavadou VVT a s vytahanyma rozvodama byla ta jedna X5 cos nakonec dělal ty :)
ted tu mám další X5 s N62 najeto 110k, auto vyhazuje valce, tlaky ma OK, cívky a svíčky taky a přesto se třepe a nejde za plynem, to by mohly byt rozvody nebo VVT, ale ještě jsem neměl čas se na to nějak pořadně podívat.

Napsal: sob 16.01.2016 15:34
od jozin7
sere se kazdy motor V8 benzin 745i neni zadna vyjimka.kdo tvrdi ze ne,lze.ale mam furt dojem ze se nafta sere podstatne vice...mame v rodine naftu e65 730d tak to vidim...auta mame priblizne stejne stare,i km +_.

Napsal: sob 16.01.2016 15:51
od Don
Spis bych rekl, ze kdyz si uvedomime jak jsou ta auta stara (10+) a kolik maji vetsinou pred stoceni nalitano, tak je skoro s podivem jak jsou spolehliva, kdyz ty nove werky od jakekoliv znacky jsou max. na 5 let a to prozivaji dost zajimave "garancni servisy" a vetsinou jsou rady, ze to vubec daji.

Napsal: sob 16.01.2016 16:39
od jozin7
to je pravda,jsou to stare auta x let.jen nekdo z toho dela vedu jak to nakupuje...

Napsal: sob 16.01.2016 18:15
od Jaris330D
Trpí na tohle i benzínové třílitry M54B30 ?

Napsal: sob 16.01.2016 19:01
od JaraX
ty zase trpí na hlavy, Disa klapky, těsnění