Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

X5 e53

Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Odpovědět
Zpráva
Autor
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

Re: X5 e53

#181 Příspěvek od laik »

Zugy, vysoko jsi zamířil, to bych snad zvolil Galaxy nebo jeho kopii u Dodge ať to není Ford.
To bude prostě stěhovák bez šmrncu. ani dynamika ani do terénu.
Zatím to vidím furt X5 vs RR, ikdyž ten RR také nebude mít moc dynamiku, ale spíš velký plus do terénu. Já ho vnímám jako offroad.
Už tak mám 4x4, který u nás moc nevyužiju a tohle se mi ještě víc vzdaluje.. Asi by X5 v terénu udělal.
Já mám velký průser, že na moje nároky v poměru: terén (malý nárok), dynamika (velký nárok), výbava (střední nárok), exteriér (líbí) a provozní náklady nejvíc vyhovuje blbá E53 předface. :lol: Tu snad někdo vyrobil dle mých nároků a jen pro mne. :D
Pak už jsou lepší auta, který se víc serou a který si musíš připlatit a já to nevyužiju.
Vlastík tvrdil, že mi to ještě dlouho vydrží, tak mu přeji ať má pravdu, protože pak su taky v prdeli.
Zugy
Registrovaný
Příspěvky: 482
Registrován: sob 18.04.2009 00:00

Re: X5 e53

#182 Příspěvek od Zugy »

ja to myslel jako nástupce třeba za 6 let . ( i za víc) Ten logic sem kdesi četl ve výbavě. - LOgic 7 surround harman-kardon. a nemyslím to na závody. a za 6 a více let už nebude e53 aktuální. Už teď je stará. a to GL se mi zamlouvá víc jak RR a dynamicky je lepší než e53 4.4i - alespon dle papíru má gl 500 z 0-100 6.5 či 6.4 a e53 má 7.5 .. a psaná spotřeba cca stejná. takže to vna lpg může jezdit kolem 16ti . A až doslouží e65 , tak mě tohle napadlo jako následovník pro mě. Líbí se mi jízda v E53 samozřejmě s V8, ale zase se mi líbí hejblátka a pičoviny z e65. A mám pocit , že to GL je takový něco mezi. Je to velký prostorný (rodinny) a hejblátek tam taky je. U x 5 se mi líbí ten vyšší posez a rozhled. Což by tu mohlo být podobný. Ještě sem v tom neseděl, zatím jen teorie. Tak se jen ptám kdo jaký na to má názor. jestli to má vbc smysl o tom uvažovat do budoucna (NE TEĎ) . TeĎ na to nemám a ted stačí e65.
A nebo jestli je to mrdka jako E70 a Fxy nebo Gxy

Já jen že u bmw už ustupují od pořádných motorů, ale tady se to drží i u novějších modelů včetně možnosti lpg . Pak je samozřejmě varianta AMG. ale ta je trochu mimo.. ale kdo ví za 8let
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: X5 e53

#183 Příspěvek od JaraX »

ale proč by měl mladej kluk jako ty jít z E65 do SUV? proč si zbytečně pohoršovat, přirozenej nástupce bude nejspíš W221, nevidím duvod pořizovat SUV kde budou roční náklady pořád vyšší než u F01 nebo W221
Zugy
Registrovaný
Příspěvky: 482
Registrován: sob 18.04.2009 00:00

Re: X5 e53

#184 Příspěvek od Zugy »

šak říkám až e65 doslouží. A to už mi bude ke 40ti, což může být za cca 8let . a bude početnější rodina. To GL mi přijde jako takový univerzál . E65 + X5 + S-max v jednom. Sice jsem spokojenej s E65 a mám rád ty hejblátka , ale pokaždé, když jedu s E53 tak si říkám, jaké by to bylo kdybych pořídil to "Is"o . V té X5 mám mnohem větší emoce ikdyž je e65 ve všem lepší a jsem s ní spokojenej. Tak mě napadlo, že tohle by mohlo být vše v jednom. A líbí se mi víc než RR.
Zugy
Registrovaný
Příspěvky: 482
Registrován: sob 18.04.2009 00:00

Re: X5 e53

#185 Příspěvek od Zugy »

Uvidíme až to příjde. Zatím mě to jen tak napadlo. Ve smyslu E65 vs E70 je E70 jasnej průser atd. tak mě zajímal názor W221 vs. GL - jestli je to taky takovej průsernej rozdíl, a nebo je to na tom líp. Jasný že teď stojí servis nesmysl. TTo u E65 před 6ti lety nejspíš taky
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: X5 e53

#186 Příspěvek od JaraX »

ani ne, E65 je ještě spolehlivý stroj ze staré školy, s podvstivou převodovkou, podstivým motorem, kde se řeší "jen" těsnění, žádné běžné průsery vaček, turb, vstřikovačů. Většina majitelů tady těchto strojů vůbec ani neví co to je třeba ojnice, nebo jak vypadá píst, to už u těch novějších aut všichni ví. a ti co maj Fka atd tak moc dobře ví co to je vstřikovač. E38 byli dřív taky levnější než E65, ted už nejsou, protože jsou to staré paštiky a dobrých už moc nebude, ted je nejlevnější E65, ale už je furt dražší než E38 před 10ti rokama, a bude levnějši než GL, RR, atd, todle se auta kde se prostě posunej do uplně jiné cenové relace, to vůbec nevíš jaké částký tam lidi platí za servis jakýchsi těch speciálních brzd, kolik stojí airmatic, ABC atd. a SUV je vždy mín pohodlný a dražší na provoz než odvozený sedan resp SUV odvozený od sedanu. GL je proti W221 prostě nepohodlnej křáp co tě sežere a stáhne z kalhot a nevidím důvod do toho jít, určitě bude E70 na servis levnější, stejně tak W221, takže prostě blbost o tom vůbec uvažovat. to je jako Q7, to sou auta pro prvního majitele. včera mi volal zoufalej majitel F01 750i, říkal že to žere 5 litrů oleje na 1000km a neví co s tím, motor už se jednou dělal, ted nedávno turba, katy a vstřiky, to auto sežralo v servisu svou pořizovačku a on to chce předělat na nějakej normální motor a nebo prodat za 300k, ale víš co je sranda? že to určitě nějakej pozér koupí, když pojede na tesco a zpátky vyvoneným Fkem tak bude machr, doma doleje pul litru M6AD a spokojenst.
ona už taková W221 už nebude jezdit za ty prachy co jezdila E65 tak to je s novějším autem budou vyšší náklady a magicské slovo SUV to vždy násobí, víš co znamená X? že si máš vzít náklady toho sedanu a vynásobit 2x, správně se ty auta měli jmenovat 2X3, 2X5, 2X6, prostě to tak je a já nevidím duvod si kupovat neřidicský a drahý auto, pokud ti není 50 a nemáš problém se nasoukat do sedanu.
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: X5 e53

#187 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Nekde Jarax psal, ze nejlepsi kombinace sedan+suv to se me i libi.
Rikat ze e70 je mrdka je nelogicky a neopodstatneny. Vzdy zalezi na prechozyim majiteli. E70 ma stejny motory, jako e65. gl500 v paketu AMG znam kvuli servisu, na kterym se potkavame a to je mrdka, hnusna nejde a ve 160 mas strach kvuli vzduchu. Naklady ma min 3x vetsi nez jsem mel na e53. Vse co je specialni, pro vse musis do MB a to sou treba 7,8 nasobky toho co jsem ja shanel primo u BMW. Blba ML 01 co tam je na servisu, tak pan plakal ze predni napravu za 25 litru neda, cena auta kilo. Srovnavat gl a e53 je chujovina. Druha generace je hezka, ale samy turbo, ze. A to sem fanda w221, ale suv od audichromu a MB fakt ne. Jaksi zapomeli, ze auto taky musi jit spravit, ne si na opravach koupit 2 novy GLka ze.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: X5 e53

#188 Příspěvek od JaraX »

Arnie přestaň už ze sebe dělat odborníka když o tom vůbec ale vůbec nic nevíš. už toho mám fakt dost.
ano E70 má dva motory stejný s E65, ale to je tak asi vše.
E70 je několikrát poruchovější už jen proto jak je udělaná, všecko je tam levněji vyřešeno, třeba ani blbej klimakompresor není od stejné značky u stejné motorizace a vydrží prd, už jsem tu měl 2x E70 se zadřeným klimakompresorem a E65 ani jednu. zadní měchy E70 100tkm výdrž, E65 500tkm výdrž, možna i víc. aktivní řízení průser u E70, dynamic drive, průser u E70, CCC průser, MPM průser, ELV průser, IBS průser, regulátor altíku, průser. lámající se přepážky u motoru, průser, zatíkání do světel průser. vůbec nemůžeš srovnávat E70 a E65, vždyt ta E65 je asi tak 20x spolehlivější. i E53 je podstatně spolehlivější než E70 protože nemá tydle průserový chujovinky, žadný ELV, žadný IBS, žadný BSD, žadný MPM, žadný CCC, žadný seroucí se MULF, nezatíká do tam do klimatizace a nemusíš neustále měnit světla a baterky a další komponenty toho auta.
takže laskavně když nic nevíš, tak radši mlč! jen tady deinzformuješ lidi.
že jsem řekl že sedan a SUV je nejlepší kombinace je pravda, akorát už si za tím nestojím, SUV je prostě nudný neřidičský auto, na který už kašlu, jinak bych X5 neprodával, nahradím ji dalším sedanem.
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: X5 e53

#189 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Jaraxi klidek, ja nic o odbornikovi nepisu, uz si to zase cucas s prstu. E70 tim ze ma stejny motory s e65 je plus pro e70 to jsem psal. Nikde doprcic nepisu ze 70 je lepsi nez e65, to je tvuj vymysl. Slo o porvnani s mB ne bmw vs bmw.
Hod se zase do klidu a cti co pisu, zase moc ryjes a uplne zbytecne.
Nemuzes srovvat e53 se delala do 05/06 v 06 zacalo delat gl takze musis s e70. Jakmile neco napisu ses jak certik, tak se vrat k tematu ty.
Uživatelský avatar
vlastnemec
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 16.03.2011 01:00
Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)

Re: X5 e53

#190 Příspěvek od vlastnemec »

Jarda vyjmenoval jen ty nej průsery a co třeba ty jednoduší věci jako je třeba výměna chladící kapaliny.

e65 750 sundáš plast a na chladiči máš výpušťák
e70 4.8 sundáš plast a na chladiči je hovno, takže hledáš hadice co jsou nejníže a jak gynekolog se je pokoušíš rozpojit

Prostě je to mrdka takových "kravin" je daleko víc a to se nebavím o základním zpracování interiéru - to je smutný, smutný, bát to moje auto už mám zpět e53, nebo e65 na krátké trasy město a e66 na dlouhé cena stejná a servis taky menší za obě sedmy.
Michal595
Registrovaný
Příspěvky: 1071
Registrován: úte 24.01.2017 23:04

Re: X5 e53

#191 Příspěvek od Michal595 »

Ja sa normalne smejem jake vasne sa tu odohravaju:))ja nie som ziadny odbornik na auta alebo nieco podobne ale mal som 3 roky x6 teraz mam x5 e70 a vobec autoa neberiem za “mrdky” “picoviny””pruser” a podobne oznacenia predovsetkym zo strany jardu:)ja nehovorim ze je top na svete ani nieco podobne, ale proste to co som od toho cakal tak mi zo ponuklo, nebudem si kupovat x5 ked chcem mega komfort hojdanie na ceste nehcem poxut nakup z kufru a podobne..proste su to auta kde s tym treba pocitat lebo su tak spravene tak neviem preco sa cudovat potom ze to tak je..vobec nepochybujem ze e65 bude s komfortom aj spolahlivostou na tom neporovnatelne lepsie, ved je to top limuzina znacky tak sa to cakat ze si na tom dali najviac dali zalezat a nasupali to najlepsie co bolo...nezabudajme ze aj cena novej sedmicky bola inde ako pri x5...len neviem preco kazdy kto ma x5 je podla vas cvok blb atd..ten kto nema e65 jak keby bol nesvojpravny:)ale mysim ze ked slm siel do x5 viem preco a vyhovuje mi to viac..ked budem tocit 60tis km rocne kupim sedmu..
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: X5 e53

#192 Příspěvek od JaraX »

ale to nikdo netvrdí, samozřejmě že pro spoustu lidí je X5 lepší, to netvrdím ani nevyvracím. každý at si koupí co chce. pokud budu vozit zboží, koupím si transita, pokud závodit, koupím si M3, každé auto je na něco.
ale ty Arnieho nesmyslné kecy, typu nevím nic ale budu poučovat. sám tady začal vymýšlet "no ale E65 má stejné motory" to vůbec nemá nic společného s kvalitou aut.
E70 je prostě hůře spracovaná a mnohem víc poruchová než E53 a E65, tak to prostě je a hotovo, na tom není co zpochybnovat. a E70 je proti E53 a E65 "mrdka" zase proti jinym autum, třeba oktavka vs E70 je zas "mrdka" ta oktávka, pokud se nebavíme o spolehlivosti teda. a každý kdo má x5 určitě není blb, pro spoustu lidí je to ideální auto, ale většina lidí co to má vůbec neví že třeba sedma je levnější na servis a mnohem mnohem pohodlnějšíí, prostě to neví, netuší a myslí si že jejich SUV je utrapohodlné.
Michal595
Registrovaný
Příspěvky: 1071
Registrován: úte 24.01.2017 23:04

Re: X5 e53

#193 Příspěvek od Michal595 »

S tymto ako si to podal teraz jardo ok suhlasim, len niekedy mas tendenciu kazdeho kto nema e65 a povize ze je pre neho lepsia volba x5 zadupat pod zem za tento nazor..to je to co sa mi nie az tak pozdava..tvoje hodnotenie a odbornost pokial ide o kvalitu servis atd v ziadnom pripade nechcem spochybnovat ani nic podobne..len alo si teraz napisal pre niekoho je to proste lepsia volba ako e65, do e53 som nesiel lebo ako som uz pisal zda sa mi proste “strara” z hladiska dizajnu a vybavy..e70 sa mi paci aj napriek veku a vyhovuje mi..e65 je urcite pohodlnejsie to snad neni sa o com bavit, je pravda ze ludia si myslia ze sedma je sialene draha na servisa preto sa aj cena sedmiciek ojazdenych casto ocitne pod cenou patky alebo aj x5..lja som pri x5 neriesil cenu, mohol som kludne kupit novu x5 ale jednoducho sa mi nepaci a chcel som vzdy po diesloch vyskusat velky benzin s lpg a tym aj normalnymi nakladmi na jazdenie preto som siel do e70...limuzina je pre mna momentalne neprakticka, nenajazdim vela km za rok, jazdim vacsinu mesto a okolie, potrebujem prevazat veci, potrebujem nalozit rodinu na dovolenku a nerozkladat kociar a nenakladat kopu veci do kabiny...neriesit obrubniky pri parkovani, bez obav vybehnut na chodnik, prejst cez rozdrbanu cestu atd...preto x5
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: X5 e53

#194 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

Jaraxi, jaky kecy a jaky poucovani. Ty jsi rozviril diskuzi, ala technicky meeting E70, ne ja.
O tom preci vubec neslo. Co jsem napsal byla pravda, viz ty motory (tak snad, kdyz jsou, jako ma E65, tak je to snad kvalita dobra ne !), tak se hod do klidu !
Srovnava se GL500 a E53 a to proste nejde, jaka je v tom dezinformace? Rocnikove musis srovant E70 a GL X164. Ja v tom aute sedel ridil, porovnaval a muj nazor je ne, tot cely.
E53 rezne, vše na co se podíváš, dveře kufr a ten je na tom nejhorší, taky promotáš přední kardanku, expanzka praská, chladič taky, padaj okna, praskaj kliky, řízení je vymlácený na každým kusu, tyhle motory obecně dost tlakujou a přidíraj se na klice, tak jakej je rozdíl v diffu zadním u E70 a diffu s kardankou přední u E53. Jaká je tohle dezinformace !!! Já si prošel spoustou věcí.
Kazdej ma nazor, jen ty jses, jak inkvizitor za husitskej valek ! Ty uz mas na me proste alergii at napisu cokoliv, ses neobjektivni.
To tvoje chovani ti uz naznacujou i jini, jen ty mas potrebu to sypat na me, ver tomu, ze i ja toho mam dost.
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

Re: X5 e53

#195 Příspěvek od laik »

vlastnemec píše:Jarda vyjmenoval jen ty nej průsery a co třeba ty jednoduší věci jako je třeba výměna chladící kapaliny.

e65 750 sundáš plast a na chladiči máš výpušťák
e70 4.8 sundáš plast a na chladiči je hovno, takže hledáš hadice co jsou nejníže a jak gynekolog se je pokoušíš rozpojit

Prostě je to mrdka takových "kravin" je daleko víc a to se nebavím o základním zpracování interiéru - to je smutný, smutný, bát to moje auto už mám zpět e53, nebo e65 na krátké trasy město a e66 na dlouhé cena stejná a servis taky menší za obě sedmy.
:shock: a to už jsem se jaksi smířil i sE70, že prostě každá nova řada je dražší i servisně. Do teď bylo: jo E38 je nej a vlastně jen zestárla, ale je tu E65, která je zase nej a dál. A mínus pro někoho byl jen exterier. Po E65 je tlustá čára a dálší modely jsou jen mnohonásobný technický problémy.
U X5 je ta čára také někde?
Jako že E53 je nej a vlastně jen zestárla a pak už je tlustá čára :?: :!: Mám správný pocit, že je E70 dál ale ještě není za tou čarou jako Fko u limuzín?
Teď nemotat 7er a X5 dohromady, ale dvě samostatné linie (limuzíny a SUV)
Ku...da, aspoň jsem našel jednu výhodu na tom, že jsem starší. Co tohle je za dobu, kde nic nefunguje? Koupím si auto, který mě nedoveze do banky v Brně a až tam konečně dorazím stopem tak si neuzavřu ani schválenou smlouvu, protože spadl systém.....kdo to napsal, že svět se v prdel obrací? :(
Asi nás zoufalce tady fakt budou zachraňovat mergly a RR. Sice dražší servis zase, ale aby ta auta aspoň fungovala. Jo,dobře už bylo a tyhle "mrdky" už asi obyčejní lidi nebudou schopni servisovat.
Zugy
Registrovaný
Příspěvky: 482
Registrován: sob 18.04.2009 00:00

Re: X5 e53

#196 Příspěvek od Zugy »

Hoši klid. Já nechtěl srovnávat e53 a GL. Ale jen názor ve smyslu. .Při dnešní dobe Máme e65 vs e53 vs e70. A je to tak ze e 65 je nej výběr na komfort a spolehlivost. Pak e53 není uplna tragédie a ve srovnání s těmahle už je e70 Mega kasička co má mraky problémů.

No a pak srovnávám situaci za 6 nebo 8 let kde bude stát proti sobe w221 vs GL ( například ) a jestli to bude jak dnešní e65 vs e53 nebo e65 vs e70.

Tim mám na mysli ze v první variantě by se dalo uvazovat a v te druhé už ne. Proste j3stli bude to GL spolehlivosti podobne jak w221 a není bude rozdíl jak e65 vs e70.

Ale už tu toho padlo dost ze nehrozí. . Tak bych to asi dal nerozebiral.

A každý kdo zná jaraxe tak ho bere trochu s rezervou. Docela ho chápu. Je lepší, když přijde někdo méně znaly a začne vymyslet pikacoviny atak Jarda radši udělá bububu než aby pak musel resit mraky problémů a řeči a jak někdo pláče ze si koupil mrdku nebo tak. Doufám že sem to napsal srozumitelne. Jestli ne tak na to zapomeňte :lol:
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

Re: X5 e53

#197 Příspěvek od laik »

JaraXovi asi chvílema rupnou nervy s nama, ale drží se statečně. ;) Meldujou se tu věci pořád do kola až do zblbnutí.
JaraXovy příspěvky a názory a lidí jeho zaměření já vnímám úplně jinak. To jsou lidi, co se za rok na rozdíl od nás setkají se stovkami aut.
Takže to rozebírají hodně statisticky. Že třeba na E53, když jsme tady v X5 odchází ta slavná trubka na N62 a cokoliv dalšího na motoru - skoro vždy motor ven, že odchází rozvodovky, xdrive, protočený kardanky, repasy převodovek, ložiska, vanosy, VVT, a blabla..........
Koho až ta trubka potká? Každýmu se kardanka taky neprotočí atd. To bych si takový auto v životě nekoupil a vlastně ani E65. Je to hodně o štěstí, někomu se nevysype nic ani u nafty, někomu víc, ale asi nikomu všechno. Já třeba štěstí měl a JaraX mi zakázal (nedoporučil) se vyjadřovat k poruchovosti a stavu E53, protože mám jednu z lepších. Mě se zatím nevysypalo nic podstatnýho a jsem nadšený. JaraX to nechce ani vidět, Arnie je na ni taky nasraný. Tím nechci říct, že mě to nemůže potkat.
Co se týká výhledu na obnovu parku v garáži. Každý máme nějaký volný prostředky mimo rodinný rozpočet a máme každý jiný priority. Někdo má koníčka jen auto, někdo i jiný aktivity a potřeby (dovolenky, zahradu, bydlení...)a záleží na každém, jestli pustí vše do auta nebo půlku nebo málo.
Budu ještě jezdit v53 bo je stará a je to pod moji úroveň nebo to vyměním za 70 a s dovolenou se uskrovním nebo si odepřu bazén na dvoře? Kdybych chtěl připlatit, tak vezmu raději IS. A teď se hádejme. :D
Já si můžu koupit a servisovat i E70, ale na moji potřebu je mě líto peněz do toho vrážet, protože mám třeba nižší rozpočet jak někdo jiný. Třeba ne.
Každý si kupuje s vědomím, že má to nejlepší, co si mohl v rámci možností koupit. Nikdo nejde s vědomím kupovat mrdku nebo vrak.
JaraX mě před koupí udělal osvětu co je X5 zač a co umí 7er. Neřekl mi X5 se sere, proto kup raději 7er. Jen sere se víc. Zbytek byl na mě.
Někdo má auto pro image nebo aby vypadal dobře před zákazníky, někdo ho má pro radost.
Píšu ty bláboly už páté přes deváté jen proto, že mě to tady chvílema připadá, že se řeší, kdo má většího pinďoura, ale jde nám o to stejný.
Já jsem si ulevil a jedeme dál :D
Michal595
Registrovaný
Příspěvky: 1071
Registrován: úte 24.01.2017 23:04

Re: X5 e53

#198 Příspěvek od Michal595 »

Pani ja suhlasim co pisete:)kazdy si kupuje co uzna za vhodne co sa mu paci a samozrjeme podla moznosti..nie som tiez zastanca toho nasypem do auta vsetko co mam a potok zerem rok rozky s vodou...ja som len reagoval na to ze vic krat som si vsimol jardovu reakciu ze e65 jedine “normalne” auto a ostatne vsetko na hovno...viem ze to tak nemysli len ze to tak niekedy poda ze vlastne si cvok ked chces cokolvek ine ako e65..pritom ked som siel do e70 alebo teda ked som ju mal mi poradil co a ako aj ked islo o lpg..niekedy svojsky ale poradil:) urcite ho povazujem za odbornika a proste on sa na auta pozera inak ako bezny spotrebitel ako som napriklad ja...ale zase uznaj jardo keby maju vdeci e65 tak jak bolo povedane v peliskach...” mechanici by nemeli co zrat”:)) ja som siel do e70 lebo hovorim paci sa mi momentalne mi charakterom auta max vyhovuje a povedal som si ze nechcem dalsiw nove auto ako posledne dve co som nadaval ked som predaval a za 4-5 rokov som stratil polovicu ceny co som za ne dal..keby za 4 roky tuto e70 odparkujem a necham stat strata by bola stale mensia:)))
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

Re: X5 e53

#199 Příspěvek od laik »

No Jarda neustále opakuje, že 7er je za málo peněz hodně muziky. Auto z rozumu. Já kupoval srdcem a kdybych o ni (E53) nějakým způsobem přišel i po roce a půl ji zase koupím. Už to tu čtu skoro 5let. No a když někdo chce za pár šestek auto - BMW, má limit 200kil včetně servisu, tak tomu odpovídá jedině 745i, která nabídne i nějaký ten komfort. To beru nejen já jako fakt. Na E53 je to málo. To se taky shodnem.
Na moji adresu to i sem napsal:"sedma není pro tebe laiku". Myslí to s nama dobře, někomu je to protivné, protože všichni nejezdíme sedmama a když to čteš 1000x dokola, protože každý nový se ptá přímo.... Sekci 7er jsem stovky stránek přečetl od prvního příspěvku a pak teprve diskutoval s klubákama k věci. JaraX mě ve všem svezl. Pomohli mě moc kluci. Rok před koupí. Vše klaplo, ničeho nelituji, i od toho ten klub je a funguje.
No a když tvrdí, že se 7er dá koupit pod 200kil, požaduje min.servis, min. spotřeba s LPG, tak tomu nemám důvod nevěřit.
Také jsem si všiml, když jsem hledal, že podobný ročník, podobný nájezd, podobný stav a výbava je za podobné peníze a je jedno jestli je to 3er,5er,7er. U 10 - 15 ročních kousků. Sedma je nejvíc železa a komfortu, ale když budu chtít divočit a driftovat, tak asi vemu 3er ;)
No a když se tu půl stránky něco řeší a na druhé se tě zeptá znovu, tak to je na ranu.
Michal595
Registrovaný
Příspěvky: 1071
Registrován: úte 24.01.2017 23:04

Re: X5 e53

#200 Příspěvek od Michal595 »

Aj ked tusim odpoved,,,ale spytam sa aj tak, co hovorite na osemvalec v RR ale diesel myslim co maju 3,6 alebo novsi 4,4?
Odpovědět