Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Napsal: úte 17.05.2022 15:40
Ne měla origo 290k najeto
Prostě jsou přeposilované asi fajn pro slabé jedince řídit malíčkem volant ale nevědět pomalu co dělají kola to je zvláštní pocit.
Brzdy mají šíleně rychlej nástup a brzdí docela ostře v nižších rychlostech ... při 150ti to je furt cítit ale už lepší. JDe o to že BMW to má postupně a zase pokud chce člověk brzdit musí na krev na pedál aby stál. Takže je možné že moje brzdí špatně a audi až moc dobře ale až moc zostra sotva se dotknu pedálu letím na sklo.
Když jsem škubnul volantem neměl jsem dobrej pocit ani v nižší rychlosti. Předpokládám že by losí test dopadl dost katastrofálně aspon s kouskem co jsem měl.
Podvozek měl dělanej asi 3roky zpátky a prostě o dost měkčí jak v BMW.
Sedačka byla taky hodně měkká až moc plus ten podvozek dělali z toho zajimavé auto s tupým řízením nečitelné chování v extrému na okresce při ostřejších manévrech i menších prostě jsem z toho měl docela velkou nejistotu.
BMW udělá přesně co chci a kam jej pošlu tam je... když klouzne zadek vím jak moc a o kolik atd... řidič má přehled a ví co auto dělá a je to celkově čitelné.
Zatím jsem nenašel zajimavé auto oproti e38 a e65 nic co bych řekl fakt super ... prostě vše je kompromis s něčím a 99procent aut jsou nudná celkově a mají velké nedostatky odhlučnění kabiny nebo kopance od turba které mě nesedí ... nebo pomalé reakce na plyn ... nebo moc nejedou...
Když už člověk něco platí chce aby byl spokojenej...
Možná na ty dobré auta je malej rozpočet a prostě dnes už nic dobrého čekat ani nejde pokud nemá mega na auto nebo nechce kupovat auto se co má většinu života za sebou.
Ještě jsou hezké jaguáry co padli taky na ceně ... a pak už nevím co slušného udělali.
Možná S6 či S8 pojede líp.... ikdyž ty 3litry od BMW v naftě jedou slušně pojedou určitě i od audi. Nechápu proč dělali motor 2,7 v naftě ...takovej mezistupen mezi 2litrem a 3litrem ?

Prostě jsou přeposilované asi fajn pro slabé jedince řídit malíčkem volant ale nevědět pomalu co dělají kola to je zvláštní pocit.
Brzdy mají šíleně rychlej nástup a brzdí docela ostře v nižších rychlostech ... při 150ti to je furt cítit ale už lepší. JDe o to že BMW to má postupně a zase pokud chce člověk brzdit musí na krev na pedál aby stál. Takže je možné že moje brzdí špatně a audi až moc dobře ale až moc zostra sotva se dotknu pedálu letím na sklo.

Když jsem škubnul volantem neměl jsem dobrej pocit ani v nižší rychlosti. Předpokládám že by losí test dopadl dost katastrofálně aspon s kouskem co jsem měl.
Podvozek měl dělanej asi 3roky zpátky a prostě o dost měkčí jak v BMW.
Sedačka byla taky hodně měkká až moc plus ten podvozek dělali z toho zajimavé auto s tupým řízením nečitelné chování v extrému na okresce při ostřejších manévrech i menších prostě jsem z toho měl docela velkou nejistotu.
BMW udělá přesně co chci a kam jej pošlu tam je... když klouzne zadek vím jak moc a o kolik atd... řidič má přehled a ví co auto dělá a je to celkově čitelné.
Zatím jsem nenašel zajimavé auto oproti e38 a e65 nic co bych řekl fakt super ... prostě vše je kompromis s něčím a 99procent aut jsou nudná celkově a mají velké nedostatky odhlučnění kabiny nebo kopance od turba které mě nesedí ... nebo pomalé reakce na plyn ... nebo moc nejedou...
Když už člověk něco platí chce aby byl spokojenej...
Možná na ty dobré auta je malej rozpočet a prostě dnes už nic dobrého čekat ani nejde pokud nemá mega na auto nebo nechce kupovat auto se co má většinu života za sebou.
Ještě jsou hezké jaguáry co padli taky na ceně ... a pak už nevím co slušného udělali.
Možná S6 či S8 pojede líp.... ikdyž ty 3litry od BMW v naftě jedou slušně pojedou určitě i od audi. Nechápu proč dělali motor 2,7 v naftě ...takovej mezistupen mezi 2litrem a 3litrem ?