Stránka 93 z 165

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

Napsal: stř 01.11.2017 20:05
od JaraX
nevýhoda toho plynu v E60 je že motory v E60 mají podle mě jiný SW, všechny E60-E64 trochu kolísají na volnoběh, sedmy mají všechny volnoběh samet, nevím proč to tak je, třeba Snejk osvětlí no a na plyn je to pak ještě o chlup horší.
jinak nevýhoda plynu v E60 je že tam nedáš větší nádrž jak 52L, kdežto v sedmě 103L, takže rozdíl v dojezdu obrovský.

strašáci motoru - unik oleje, unik vody, v E60kách odchází regulátory alternátorů. občas cívky, sem tam problémy s valvetronikem, sem tam nutnost nastavit rozvody. základ je při koupi nechat auto pořádně zkontrolovat někým kdo ty auta dělá, v jakým stavu je Valvetronic, vanos, a celkově to auto, hlavně elektrické věci, do těch u E60 nejvíc zahučíš, nejvíc potrápí ony magické zkratky, IBS, ELV, CCC,MPM, diversity, a furt nějaké shnilé dráty a zlámané kabely do víka kufru.

stačí tak?

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

Napsal: stř 01.11.2017 20:20
od Dawes
Paráda,díky.
Tyhle zkratky už jsem všechny v minulosti řešil :D Akorát mě dostává to kolísání otáček na volnoběh. Ted už fakt nevím do jakého modelu jít. :( Mám známého,který má 5 let 545 e60 a dělá jenom spotřebák :shock:

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

Napsal: stř 01.11.2017 20:21
od JaraX
tak většina lidí to ani nezaznamená, a pokud do toho sedneš z nafty, tak to ani nepoznáš, bude to furt 1000X lepší než nejlepší nafta na světě.
pokud do toho sedneš z E65 tak tě to nasere.

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

Napsal: stř 01.11.2017 20:32
od laik
A nestačila by 530i? Nebo je to stejný problém? myslím sw motoru

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

Napsal: stř 01.11.2017 20:36
od Dawes
Tak aspon to je velké plus vůči naftě,kde jsem nechal pomalu kilo za půl roku :D

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

Napsal: stř 01.11.2017 20:38
od Dawes
Na 530i čekám už delší dobu.Chtěl jsem N52,ale prostě nic nemůžu najít v cenovce do 300000.Většinou jsou bez výbavy :(

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

Napsal: stř 01.11.2017 21:20
od JaraX
530i je ještě horší,
a proč si kupovat R6 když za ty prachy je V8

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

Napsal: stř 01.11.2017 21:27
od Don
No protoze ma skoro stejnou spotrebu, ale za to jede hur.

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

Napsal: stř 01.11.2017 21:30
od TANN3R
Nevím, co vás na těch benzínových R6 pořád tak láká. V 3er beru, ale v pětce nemá šestivál podle mě žádnej smysl. Nejede to, žere to o litr míň. Servisně dejme tomu rozdíl je, ale zanedbatelný. A to nemluvím o novější n53..

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

Napsal: stř 01.11.2017 21:30
od JaraX
určitě bych si koupil N52 když bych mohl mít N62, to by musel být člověk magor, ségra ted jela z prahy z 645Ci za 8,9, to je prostě fantazie vzhledem k tomu výkonu a váze kabria.
630i by žrala kolik? 8,5? to je prostě funny.

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

Napsal: stř 01.11.2017 21:34
od JaraX
TANN3ER no já nevím jeslti vůbec bude rozdíl v servisu, jasně, u N62 přetěsnění, u N52 zase kupuješ sadu hliníkových šroubů na každou kravinu, na blbý ventivíko potřebuješ za litr šrouby, ted vodní pumpa 3ks N62 vs 10k u N52. u V8 když se opotřebí VVT tak se mu sníží zdvih, u R6 se musí VVT vyměnit. U N62 výměna separátoru za 1100kč, u N52 za 10 a víc tisíc. já si prostě myslím že servisně stojí N62 uplně to stejný co N52. o N53 se vůbec nebavím, ta stojí servisně ještě víc jak N73.

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

Napsal: stř 01.11.2017 21:55
od TANN3R
Prostě se to nevyplatí. N52 nemá takové problémy s únikem oleje, nebo guferama ale zas třeba odchází uložení vačky, spotrebak je dražší.. Stejně by mě spíš sralo, že to nejede.

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

Napsal: stř 01.11.2017 22:01
od Dawes
Vím,že u E65 je motorů N62 hafec, ale když vezmu u E61 je jich minimum, proto jsem původně přemýšlel na N52,ale naskytla se 545,tak se snažím najít co nejvíce info.Po přečtení vašich zkušeností se mi zamlouvá N62. Většina si ale hodně stěžuje na větší úbytek oleje

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

Napsal: stř 01.11.2017 22:03
od JaraX
n52 má stejný problémy s guferama jako N62

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

Napsal: čtv 02.11.2017 08:18
od laik
Dawes se ptal na strašáky u N62. No a ti jsou vidím všude.
Já jsem postižený virem V8 a jiný bych nechtěl. LPG tomu nevadí a pokud je v cajku při koupi, tak se to jenom tak nevysype. Kromě trubky. Ta prostě když začne téct, tak teče. Ale není to pravidlo, máme doma tři V8 (1xN62) a na žádné se trubka nedělala, ale někoho to sem tam potká. Jinak gufera, VVT umírají pomalu, tak se na to připravíš. Až se něco vysere, přetěsníš za cca 50k a jezdíš 15let dál. Prostě gumičky rokama ztvrdnou.
Zase, není to z mé hlavy, něco málo jsem tu pochytil.

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

Napsal: čtv 02.11.2017 20:03
od mobilman
Zdravím: jak psal LAIK asi jsem také postižen virem V8. Mám N62 i když v pětce a pověstná trubka se ozvala po výměně termostatu - předtím to netopilo pak už jo, ale začala téct trubka. Koupil jsem šroubovací trubku asi za 8.200Kč plus těsnění pod sání, v létě jsem poslal manželku na dovču na Zakyntos a vrhl se na výměnu. Motory jsou už úplně někde jinde než před 20léty a místa v 5. je málo tak mi to trvalo 26 hodin práce (sám bez cizí pomoci) přes víkend. Vyčistil jsem i všechny sací ventily kde se dalo dostat a jsou jako nové i blok motoru se svítí jako psí koule. :D
Trubka drží 5 měsíců ani nekápne. Pak přišla výměna těsnění 1-4 válec sám 8 hodin a výměna těsnění 5-8 válec dalších 8 hodin, naučení dorazů Valvetroniku a vše fachčí jak má. Jsem srdcař a jsem si naprosto jistý, že jsem měl lepší dovolenou než manželka v Řecku. :D Tolik k N62.

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

Napsal: čtv 02.11.2017 20:56
od Snejk
Vidis tolik prace a mas vyreseno tak 30% problemu. Tohle je presne navod jak to nedelat. Kdyz to clovek vytahne a udela vsechno najednou usetri cas i penize.

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

Napsal: čtv 02.11.2017 22:18
od Dawes
Mohu poprosit o číslo dílu té trubky,abych vůbec naštudoval oč se jedná.
Když se porovná celkový servis nafta R6 vs V8 co bude levnějš na servisováníí?
Díky

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

Napsal: čtv 02.11.2017 22:32
od TANN3R
Díl číslo 3:
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_3251

Součástí trubky je i těsnění. Díl je za pár korun, ale kvůli výměně je třeba tahat motor ven z auta, proto je lepší dělat pak vše naráz s motorem venku. Řešení teleskopickou náhradou není úplně ideální..

U nafty máš 6 vstřiků, cr čerpadlo, podávací čerpadlo, dpf, řemenici, EGR, EGR chladič, klapku, žhavice a jejich jednotku, rozvody - standartní věci co odcházejí běžně. Dohromady cca 170k v materiálu + hromada práce a každá jedna taková závada tě nechá na cestě s nepojízdným autem. Automat na naftě taky nedá tolik km, jako u benzínu.
Na V8 máš gufera, trubku, těsnění, na rozvodech odchází akorát napínáky a jedna lišta, samotnej řetěz ne, jako na naftě. To je v materiálu i s prací tak 50k.

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi

Napsal: čtv 02.11.2017 22:34
od mobilman
ahoj to dawes: Zde je odkaz http://www.nexes.cz