aha ....srovnáváš s čím konkrétně ?
A jaká motorizace ?
2.0tdi sup II
ve srovnání se 7er je to drahé ?
1,3K přední kotouče ?
destičky přední litr.
ATE
Filtr kabinový 230kč s uhlíkem ?
Tlumiče přední 1,1K
Hmmm co tam je drahé ?
Kdyby toto byli ceny na moji e38 tak jsem spokojenej.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Napsal: stř 01.06.2022 13:29
od kurevtor
minulý týden jsem dělal roční servis supa, nějakej ten volej a filtry a tak + zasekl se brzdič tak šly na předek nový brzdy komplet a na zadek jen destičky myslim + nějaký menší věci.
nevim no Filozofe, ale to koukáš na ceny v eshopu jakože bys to nakoupil to nejlevnější a dovezl si to do servisu? Nebo jako ty by sis to servisoval na xaliče?
Brzdovej kotouč za 1,3 kááá, supr. Ten bude brzdit jedna báseň, pak jednou potřebuje člověk dobrzdit prasárnu po pár bržděních a akorát si to zbytečně rozstřelí.
Origo pár kotoučů nepůjde pod bůra.
Šetřit do chcípnutí je fajn, ale šetřit na brzdách je arci degenství.
edit: ještě čumim na ty tlumiče...
Filozof píše:
Tlumiče přední 1,1K
Tlumič za 1,1 káááá - to je zánovní z bazoše, ne? Já vidim druhovýrobu za 1,5 kááá (pozor, rozdíl 0,4 káá už může nabourat servisní kááá CASH plán).
Originál díl je za štyrku. Asi nebudeš měnit jen jeden takže na předek tlumiče devítka more v materiálu... Ale klidně dál vyprávěj, že to jde za 2,2 káá dohromady
Hele kurevtor takže na sedmu hastlíš gumy od snejka za pár stovek, ale na supa všechno origo tip top díly s brutální marží škodovky?
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Napsal: stř 01.06.2022 13:56
od Don
Kvalitni druhovyroba pro Supa stoji dost podobne
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Napsal: stř 01.06.2022 14:38
od Filozof
Všechno díly ATE stejně jako na BMW.
Jinak destičky jdou i za 5kilo ale to je shit.
Takže kurevtore žádne fujky fujky z číny jak sis asi myslel .
Ale slušná druhovýroba ATE.
Vše z MLPARTS.CZ kdyby měl někdo řeči že to nevidí ...
Ale chápu že platit originál škodovku a platit frantu v garáži co má 15let praxe se servisem aut ... a umí stejnou práci ale za polovinu je rozdíl.
A některé věci si člověk udělá sám.
U 7er je to jiné tam to chce opravdu umět a mít na to znalosti.
20k za servis přední nápravy originálních dílů ? No nemám srovnání kolik stojí origo BMW.
Pokud je to s prací možná je tam 5-7k jen práce ... a dalších 3-4k zisk na dílech...
Třeba bys to jinde udělal za 12-14k DONE.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Napsal: stř 01.06.2022 14:44
od kurevtor
soukupadam píše:Hele kurevtor takže na sedmu hastlíš gumy od snejka za pár stovek, ale na supa všechno origo tip top díly s brutální marží škodovky?
hustlim?
Kámo přijedu tam na hulváta pro emergency pár na předek, protože jedna guma skapala a pneuservis u mě na vesnici úplně nedrží skladem gumy na tyhle větší krámy... Řikam si pícham nějaký autokelly nebo bazoše a sjedu si ke Snejkovi, bude jich mít v pangejtu 26... Ten blázen se mi tam asi půlhodiny přebírá s gumama co má naskládaný štyry metry vysoko, padaj mu tam na kedlubnu dvacítky gumy, aby mi našel pár použitelnejch a pak mi to cpe zadarmo. Ale jako fakt seriózně. Po chvilce jsme se domluvili na dvojce nebo možná na 15 stovkách nevim, ale to se Snejk docela nechal přemlouvat, aby si ty prachy vzal
co se týče superbéčka, nesnažim se zbytečně šetřit... zaprvý to (klepu na zuby) nic moc nechce takže servis 1x za rok mi přijde víc než oukej, a pak ty prachy prostě rád pustíš z radosti a ještě rád přihodíš pár korun na vyčištění klimatizace... a zadruhý superbéčko beru jako káru co jsem koupil svý holce tak se nechci cejtit trapně, že jí klepou zkroucený kotouče nebo bouchá tyčka řízení. A zatřetí, pan servisák má stejnýho supa jako já, on ví líp než já kde nešetřit a vždy když mi doporučil origo díly tak jsem nadšeně souhlasil, budí to ve mě dojem solidní práce resp. péče. Určitě se najdou díly, které kupuje v těch levnějších variantách, když to neni nic kritickýho...
Mimochodem, rozmluvil mi na supa osmnáctky kola, když mi kreténilo v hlavě - budu se jeho rad a doporučení nadále držet
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Napsal: stř 01.06.2022 14:58
od kurevtor
Filozof píše:Všechno díly ATE stejně jako na BMW.
Jinak destičky jdou i za 5kilo ale to je shit.
Takže kurevtore žádne fujky fujky z číny jak sis asi myslel .
Ale slušná druhovýroba ATE.
[/quote]
slušná druhovýroba, panečku
Ntpč. Hele klidně si dávej na káru třeba čtvrtovýrobu z indický továrny plný dětí a klidně jezdi brzdový kotouče ze dřeva koupený z aliexpresu a voz si díly do servisu, abys borcovi co poctivě maká rukama nemusel platit marži na matroši. Ušetříš hodně kááá. Jen abys pak nepokosil nějaký břízky za zatáčkou až budeš dávat na prdel Octavii RS III.
Filozofe tebe tipuju, že si doma snad i ředíš hořčici vodou jak ve Vrchní, prchni. "Chuťově rozdíl nepatrnej. Cenově, značnej."
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Napsal: stř 01.06.2022 21:45
od Jaris330D
Já si taky na E66 dělám mraky věcí sám. Sám nevidím nic špatného na kotoučích ATE nebo TEXTAR PRO, ramenech - čepech LMI. Není to ani tolik o šetření, ale prostě i o tom, že mraky mechanyků na to jebe. Kdysi jsem se s jedním mechanikem bavil (možná Jarax?), že kroucení kotoučů není ani o materiálu kotoučů, ale spíš o směsi destiček. Měl jsem kotouče Jurid a desky Jurid white a dělalo to hrozny brajgl (cukání, klepání). Vyhodil je a koupil Textar PRO kotouče a desky Textar a je klid. Ještě musím vyřešit zadek, tam se mně ty desky normálně napekly a taky to dělá neplechu.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Napsal: stř 01.06.2022 22:04
od Filozof
Kurevtor to netuší ale většina lidi na Bmw klubu proste kupuje lepší druhovyrobu a jen par lidi tam sype originály na vše
Někdy je rozdíl minimální ale jindy i 2-3nasobek ceny.
Nikdo zde nezmiňoval nekvalitní díly co stojí ještě o polovinu méně jak druhovýroba
Jinak oktávka vs Superb 2 na dílech cca 30procent ceny plus minus občas něco stojí stejně ale dat 20k za předek ramena u sup2 to mi přijde celkem dost
Jaris někde tu byl elaborat na kroucení kotoučů nebo zapekání destiček pokud jsou horké a člověk stojí na brzdě je to špatně měl by dat P na automatu nebo rucku u manuálu. Pokud jsou studené nebo vlažné je to jedno pak se tam zazehluje obtisk destičky a vzniká vlna na kotouči a postupně je to horší a horší.
Pak jsem cetl ze jen original kotouče a jejich správná montáž udělá to ze se na Bmw nezvlní ale oni funguji i ty ATE a textar jsou taky ok.
Vím ze se má změřit po namontování kotouče nového zda trochu nevibruji … pokud ano a je to vyosené ikdyby trochu, časem se to projeví vibracemi kotouče.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Napsal: stř 01.06.2022 22:13
od Jaris330D
Kazdy kotouc musis namontovat spravne, aby se nezvlnily. Kamard je automechanik a mel Q7mu, kde se mu zvlnily kotouce, tak se nasral a koupil nejvetsi jebky. Snad Protechnik? A ty kotouce brzdili uplne normalne a nezkroutili se, az z roho byl prekvapenej.
Hele jak poznas, ze se prehraly kotouce? To je blbost, prece pri kazdem prudkem brzdeni nebudu ve stresu, ze jsem nedal P a stojim na brzde .
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Napsal: stř 01.06.2022 23:00
od martin440
ate, meyle, nebrat , už i TRW není co bývalo bohužel
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Napsal: čtv 02.06.2022 09:09
od Filozof
Ono to je většinou tak i v servisech že se sundá starej kotouč....v lepším servisu ti očistí dosedací plochy jinde často ani to ne a dá se novej desky čidlo a nazdar.
Pokud jsi doma máš na to více času a mužeš si to vyčistit a změřit atd.
Filozof píše:Kurevtor to netuší ale většina lidi na Bmw klubu proste kupuje lepší druhovyrobu a jen par lidi tam sype originály na vše
Filozof to netuší, ale Kurevtor zásadně píchá na to co většina. Jedna věc je servisovat starou sedmičku, kde prostě použiješ druhovýrobu, případně klidně i starší vojetej díl, proč ne. Ale to je báwo, kde ceny dílů fakt docela dokážou překvapit - zrcátko, diff, ŘJ... Nevidim v tom problém, protože je to báwo -> bude se to srát s novejma dílama i se starejma dílama.
Ale druhá věc je mít supa, na denní ježdění pro rohlíky, kterýho chceš mít v pořádku a chceš ho mít spolehlivýho. To je prostě trošku jinej případ i co se týče cen dílů, proto nevidim důvod šetřit na krev, zejména na brzdách. Jako do píči zejména na brzdách Originál kotouče v páru za bůra, to si mam koupit to nejlevnější na netu a dovézt to do servisu, abych ušetřil dvojku? Jako dvojka ušetřená super, ale tak daleko v kolenovrtství zase nejsem.
Hlavně zase nemusíš jet vode zdi ke zdi a teď tu ze mě dělat pičuse, co na starýho supa chce jen to nejvoňavější a nejdražší přímo z autorizovanýho servisu. To tak neni, ale prostě trochu uvažuju a hlavně si necham poradit. Když servisák řekne "můžem dát levnější variantu, ale pátý-šestý brždění můžou brzdy zvadnout" tak co bys udělal? Dal levnější variantu a dával si pozor jak brzdíš? Jezdit s levnejma kotoučema, aby ses musel bát kdyžtak zabrzdit, abys to nezkroutil? Bavíme se o brzdách, všichni normální lidi si radši nechají dát to co tam patří. Mimochodem, nějaký pátý-šestý brždění fakt nehrozí, s tím autem se jezdí fakt vesnickej klobouk.
Filozof píše:
Někdy je rozdíl minimální ale jindy i 2-3nasobek ceny.
Polož si otázku zda cena nemůže korelovat s kvalitou/jakostí produktu.
Se z toho šetřílkovství jednou dosereš kámo. Když si domu kupuješ hasicí přístroj, tak bereš ten nejlevnější koupenej někde na tržnici? Když si kupuješ léky tak je bereš na bazoši, abys ušetřil? Když si kupuješ jogurt tak si vybereš jen ten prošlej, abys to měl na pokladně levněji?
Filozof píše:
Nikdo zde nezmiňoval nekvalitní díly co stojí ještě o polovinu méně jak druhovýroba
Nikdo, kromě tebe more Víš hovno co je spolehlivé a co ne, nemáš zkušenosti. Jak můžeš vědět, která druhovýroba je ok a která už je moc levná a nekvalitní?
jůůůů, to je ale krásně popsané. Ale leda tak pro debílky co nechtěj dát někomu litr za výměnu tak si to musej dělat na xaliče.
tady citace, fakt krášně popsané, tohle bych fakt nevěděl, kdybych si to nepřečetl:
DegenskejČlánekProDegeny píše:
PREVENCE VZNIKU POŠKOZENÍ FILMU A HORKÝCH SKVRN
1. Kotouče je nutné namontovat s minimální házivostí
2. Kotouče i destičky musí mít vůči sobě hladký povrch
3. Je nutné destičky na kotoučích správně zajet
4. Brzdy je nutné používat pro účely, pro které byly navrženy.
aha, minimální házivost.
Správně zajet jo? Hmmm zajímavé, a kolik km? Jak dlouho se zajíždí? Brzdy pro účely brždění? Coože? To si to člověk ani nemůže trochu kotouče odbouchnout a nadrtit si to do fajfky? Aha, děkuji za info.
Fakt doporučeníhodný článek Všichni laskavě dodržujte prevenci!!
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Napsal: čtv 02.06.2022 10:39
od JohnyB
Mrkněte
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Napsal: čtv 02.06.2022 10:49
od kurevtor
Jaris330D píše:Kazdy kotouc musis namontovat spravne, aby se nezvlnily. Kamard je automechanik a mel Q7mu, kde se mu zvlnily kotouce, tak se nasral a koupil nejvetsi jebky. Snad Protechnik? A ty kotouce brzdili uplne normalne a nezkroutili se, az z roho byl prekvapenej.
napíšu jen svůj názor, prosím neměj mi to za zlé.
Kotouče se mu zvlnily protože šetřil na dílech nebo servisu. Kdyby jezdil do autorizovanýho servisu tak se mu to nestane. On si to ale určitě dělal sám a bůhví s jakýma dílama a pak si ještě říkal "to ještě dojede sezónu" apod.
Že si koupil úplně ty nejlevnější sračky nebylo z nasrání, ale kvůli šetřílkovský a nasráním to jenom omlouvá kámošům. "Zvlnily se mi ty draží levný díly z druhovýroby tak to už tam rovnou můžu dát ty nejlevnější hovna". Výsledek stejnej, ušetřený peníze zahřejou na duši.
A šetřit samozřejmě musel dost, protože tušim kolik si vydělá automachanik a kolik stojí servisovat tu kravskou Q7. Prostě na to neměl škváru to uservisovat, to se stává často, tak přišly na řadu pózy pro známý a eufemismy "beru naschvál to nejlevnější a stačí to, jsem automechanik tak asi vim ne". Tohle nežeru, sorry.
Že se mu ty nejlevnější hovna nezkroutily mohla být lež, protože se za to styděl, nebo se opravdu nezkroutily, protože už radši brzdí opatrněji a dává si pozor na opakovaný nebo prudký brždění. Ale spíš tipuju, že Q7 už nemá, protože zjistil, že to nedá ani při servisování drátem a kleštěma.
Tenhle svůj názor píšu proto, že takhle přesně vznikaj Filozofovo zaručený pravdy. "Známýho kamarád mechanik jezdí jen ty nejlevnější hovna ze čtvrtovýroby a fakt super".
Já tomu nevěřim. Sorry. Q7 má skoro tři tuny a lítá to dvě kila - jestli si na to někdo koupí ty nejhorší brzdy, aby ušetřil tak super, ale doufam, že ho nepotkam na dálnici nalepenýho na kufru.
Kluci, Filozof s Jarisem, prosba... pan servisák mi řikal, že supa čekaj tak do roka preventivně rozvody. Nevygooglili byste mi prosím tu nejlevnější řemenovou sadu? Zde nemá cenu cpát prachy škodovce do chřtánu za originální předražené díly. To se fakt nevyplatí.