Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

koupě e90 330d

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: koupě e90 330d

#21 Příspěvek od JaraX »

romull píše:Jak myslíš, já ti tvoji pravdu brát nechci a nechám si zase tu svoji. O zástavbách LPG vím svoje, měl jsem ji i brácha a i když člověk jezdil k "vyhlášeným" plynařům přes půlku republiky, tak to stejně čas od času zlobilo a bylo to na prd..... Já auta neservisuji, dělám domky, projekty i realizace, Rakousko a ČR, jen jsem auta kupoval a prodával, je to řekněme můj původní obor a taky veliký koníček a díky tomu se ve spoustě aut i svezl, doslova od Smarta po Ferrari. 330i sice nejede vůbec špatně, ale jak jsem už psal předtím, dej do něj automat a čtyřkolku, posaď tam 4 lidi a máš skoro poloviční auto, které aby stačilo tempu 330d nepojede rozhodně za 11 plynu, spíš za 15 a v některých situacích mu ani stačit nebude, třílitr jsem zaplynovaný měl.......a 335i nebo 340i bych si mrzačit plynem netroufnul........

On ten plyn není vůbec jen o úsporách, ale je občas i o nákladech, a to nemluvím jen o prvotní zástavbě, následné údržbě, občasné výměně některého ze vstřikovačů nebo rovnou všech nebo povinné výměně nádrže. Třeba dost kluků se Subaru by mohlo vyprávět, co jen motorů H6 popravil těm co zanedbali ventilové vůle a ventily se zaklepali a podpálili a stejně je tam plyn pořád oblíbený, jen ten třílitr jezdil za 14 - 16/100, a to právě díky čtyřkolce a automatu. Navíc okud mám "dobrý" servis na LPG přes 100 km, tak je to hodně blbý.....

Chotětov vážně neznám, je to pro mě dost z ruky, i když v Praze se občas pohybuji. Servisuji ale v Jihlavě a věci kupuji nové. Zatím jich moc potřeba nebylo a věřím, že tomu tak co nejdéle zůstane.

DPH odečteš u všeho, to je jasný, takže i u servisu, což je velká výhoda. Mě vycházel plyn asi za 60% spotřeby na benzín, ale jak říkám, občas se v tom muselo vrtat, měnil se častěji olej, který je sice při provozu na plyn pořád jako nový, ale obohacený o kyselé sloučeniny, které způsobují vnitřní korozi motoru a teplota spalování je taky vyšší, takže hlava motoru, písty i válce procházejí vyšší teplotní zátěží. Na druhou stranu spalováním plynu zase nevzniká karbon, takže alespoň jedna dobrá zpráva.....

S tou STK jsem to myslel tak, že emise musíš splnit jak na benzín, tak i na plyn. A co je pakárna s nádrží? Výměnu bych ještě přežil, ale kam s ní, do už tak malého kufru? Rezervu nemám, ale to místo pod podlážkou jsem stačil zaplnit, žárovkama, kompresorem, vestama, pár krámama co potřebuji na stavbách a to ještě pár krámu vozím pořád v kufru ........

Myslím ale, že nemá smysl si dokazovat co je kde nebo u čeho lepší nebo horší, stejně si to uděláme po svém a jak nám to vyhovuje a všichni ostatní taky. Takže hlavně ať nám to jezdí a dělá radost a je úplně jedno jestli na plyn nebo na naftu.
je vidět že o tom víš prd, taková 335i nebo 340i totiž ani zaplynovat nejde, jsou to přímovstřiky. bohužel naprostá většina plynařů plyna najebe, a pak to podle toho vypadá, souhlasím s tím že čas od času je třeba u LPG řešit filtr nebo třeba vstřik, ale pokud ti dělá servis člověk co ti i servisuje auto, nebo zařídí ,tak to pro tebe není žádná starost navíc, prostě to necháš udělat při servisu auta, když naložíš 330i tak aby jela za 15, tak ti 330d pojede za 9, a to jsem zase u toho co je levnější. sám si to můžeš spočítat.
Subaru bych neplynoval, na plyn potřebuješ dobrý motor, co mu to nevadí, znám několik třeba s N62 co mají najeto přes 300 tkm na LPG a v pohodě, o tom že se zaplatilo celé auto několikrát nemluvím.
emise na plyn jsou méně přísné, tzn pokud projdeš na benzín, projdeš na plyn.
nádrž v E90 je velký problém, s tím souhlasím, je to i rozumný argument proč v E90 nechtít plyn.
romull
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: stř 24.01.2018 20:56
Bydliště: Vysočina

Re: koupě e90 330d

#22 Příspěvek od romull »

Jen jestli ty nežiješ v té svojí bublině už moc dlouho. Proč by nešel zaplynovat přímovstřik BMW, když třeba koncernové přímovstřiky TSI, TFSI, FSI ,nebo GDI od Hnojdé a DISI od Mazdy zaplynovat jdou? Jen to žere pořád částečně i benzín, takže udávají spotřeby třeba 7,5 LPG + 2,5 BA 95. Zaplynovat jde přece i diesel a i tam je poměr podobný a dokonce se uvádí, že společné spalovaní nafty a LPG zvýší výkon podle typu a obsahu motoru o 10 - 30%.
Ani ty počty moc nesedí, protože pokud naskáču i 300 tkm na plyn a ušetřím kačku, nebo dejme tomu i 1,50 na 1 km a i když nebudu počítat s cenou přestavby, tak mi to nedá pořizovací cenu auta ani jednou, natož pak vícekrát...........snad jen nějakýho skoro veterána....... Toho bych se ani zaplynovat nebál. Já mám přesvědčení že motor má jezdit na to, na co byl postaven.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: koupě e90 330d

#23 Příspěvek od TANN3R »

Romull: jetej samotnej motor N57 stojí 100k, nikdo nepsal o celém autě :D . Btw je to dobrej ukazatel kvality, když už ani v Polsku nejsou. N57 je totální sráč a tvá nevědomost to bohužel nezmění. Pokud tě nepotká výměna VT čerpadla i se vstrikama, nádrží a celým vedením v hodnotě druhého auta, stejně umře na klice :lol:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: koupě e90 330d

#24 Příspěvek od JaraX »

romull píše:Jen jestli ty nežiješ v té svojí bublině už moc dlouho. Proč by nešel zaplynovat přímovstřik BMW, když třeba koncernové přímovstřiky TSI, TFSI, FSI ,nebo GDI od Hnojdé a DISI od Mazdy zaplynovat jdou? Jen to žere pořád částečně i benzín, takže udávají spotřeby třeba 7,5 LPG + 2,5 BA 95. Zaplynovat jde přece i diesel a i tam je poměr podobný a dokonce se uvádí, že společné spalovaní nafty a LPG zvýší výkon podle typu a obsahu motoru o 10 - 30%.
Ani ty počty moc nesedí, protože pokud naskáču i 300 tkm na plyn a ušetřím kačku, nebo dejme tomu i 1,50 na 1 km a i když nebudu počítat s cenou přestavby, tak mi to nedá pořizovací cenu auta ani jednou, natož pak vícekrát...........snad jen nějakýho skoro veterána....... Toho bych se ani zaplynovat nebál. Já mám přesvědčení že motor má jezdit na to, na co byl postaven.
a o jakém způsobu zaplynování se bavíš?
přímej nebo nepřímej vstřik?
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: koupě e90 330d

#25 Příspěvek od TANN3R »

Tvl a ohánět se plynováním TSI jako argument, že jde přímovstřik zaplynovat už je moc i na mně. Když pominu to, že se to vůbec nevyplatí, protože ty motory mají obecně problém sami se sebou, tak co to má jako dokazovat ohledně zaplynovani N54 nebo N55?

Prej veterán :D Já kupuju v podstatě rok od roku starší a starší auta, takže asi se k tomu veteránu dopracuju brzo. To ale jen proto, že "odborníci" koupí kdejakou sračku jen proto, že je to novější a víc cool, takže se ty hovna prostě budou vyrábět dál a pro něco, co bude jezdit a fungovat nějak normálně, je třeba sáhnou čím dál víc do minulosti.

Ve zkratce, já mám naftu rád. M57 byla dokonalá, M57N byla ještě malinko lepší. M57N2 bych přežil, rozvody se udělají, i když už tady začaly v menším procentu motorů problémy s blokem. To co přišlo za fiasko s N57 nečekal asi nikdo. Nafta u BMW tím naprosto ztratila smysl.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: koupě e90 330d

#26 Příspěvek od JaraX »

romull píše:Ani ty počty moc nesedí, protože pokud naskáču i 300 tkm na plyn a ušetřím kačku, nebo dejme tomu i 1,50 na 1 km a i když nebudu počítat s cenou přestavby, tak mi to nedá pořizovací cenu auta ani jednou, natož pak vícekrát...........snad jen nějakýho skoro veterána....... Toho bych se ani zaplynovat nebál. Já mám přesvědčení že motor má jezdit na to, na co byl postaven.
tak počítej, E65 745Li, pořizovací cena 200tkm, ročně ujeto 100tkm na LPG, 3 roky pak 300tkm, uspora na LPG je 2kč km.
ročně to udělá 200tkč,
za 3 roky 600tkč!!!

a ted si vem že mám zákazníky co třeba za rok najedou těch 100tkm s tím autem na benzín! ročně jim uteče 200tkč, ročně!
romull
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: stř 24.01.2018 20:56
Bydliště: Vysočina

Re: koupě e90 330d

#27 Příspěvek od romull »

TANN3R píše:Tvl a ohánět se plynováním TSI jako argument, že jde přímovstřik zaplynovat už je moc i na mně. Když pominu to, že se to vůbec nevyplatí, protože ty motory mají obecně problém sami se sebou, tak co to má jako dokazovat ohledně zaplynovani N54 nebo N55?

Prej veterán :D Já kupuju v podstatě rok od roku starší a starší auta, takže asi se k tomu veteránu dopracuju brzo. To ale jen proto, že "odborníci" koupí kdejakou sračku jen proto, že je to novější a víc cool, takže se ty hovna prostě budou vyrábět dál a pro něco, co bude jezdit a fungovat nějak normálně, je třeba sáhnou čím dál víc do minulosti.

Ve zkratce, já mám naftu rád. M57 byla dokonalá, M57N byla ještě malinko lepší. M57N2 bych přežil, rozvody se udělají, i když už tady začaly v menším procentu motorů problémy s blokem. To co přišlo za fiasko s N57 nečekal asi nikdo. Nafta u BMW tím naprosto ztratila smysl.
Jo M57 byla dokonalost sama hlavně když nasála klapky. Pořád nechápu ten odpor k N57 a doufám, že ho ani nikdy nepochopím. Podle mě je to skvělý motor a neznám nikoho, kdo by s ním měl při správné údržbě jakékoliv potíže. Lepších šestiválcových dieselů napříč značkami moc není, zdali vůbec nějaký.....
I já sahal dost do minulosti, třeba právě u toho Subaru. Ta starší auta mají svoje kouzlo, ne že ne, ale jejich udržování v provozu je řehole, třeba koroze se na nich umí vyřádit fantasticky..........
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: koupě e90 330d

#28 Příspěvek od JaraX »

romull píše: Já mám přesvědčení že motor má jezdit na to, na co byl postaven.
todle potřebuju trošku vysvětlit, moc tomu nerozumím,
- když BMW postavilo 518g s motorem M43 na plyn, tak to je teda ok? nebo to je teda taky špatně když ten motor původně postavili na benzín?
- když si koupím 518i s tím stejným motorem a dám tam LPG s novějšíma a vychytanějšíma komponentama který se za 30 let sakra změnili, tak je to taky špatně nebo je to vlastně dobře?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: koupě e90 330d

#29 Příspěvek od JaraX »

romull píše:
TANN3R píše:Tvl a ohánět se plynováním TSI jako argument, že jde přímovstřik zaplynovat už je moc i na mně. Když pominu to, že se to vůbec nevyplatí, protože ty motory mají obecně problém sami se sebou, tak co to má jako dokazovat ohledně zaplynovani N54 nebo N55?

Prej veterán :D Já kupuju v podstatě rok od roku starší a starší auta, takže asi se k tomu veteránu dopracuju brzo. To ale jen proto, že "odborníci" koupí kdejakou sračku jen proto, že je to novější a víc cool, takže se ty hovna prostě budou vyrábět dál a pro něco, co bude jezdit a fungovat nějak normálně, je třeba sáhnou čím dál víc do minulosti.

Ve zkratce, já mám naftu rád. M57 byla dokonalá, M57N byla ještě malinko lepší. M57N2 bych přežil, rozvody se udělají, i když už tady začaly v menším procentu motorů problémy s blokem. To co přišlo za fiasko s N57 nečekal asi nikdo. Nafta u BMW tím naprosto ztratila smysl.
Jo M57 byla dokonalost sama hlavně když nasála klapky. Pořád nechápu ten odpor k N57 a doufám, že ho ani nikdy nepochopím. Podle mě je to skvělý motor a neznám nikoho, kdo by s ním měl při správné údržbě jakékoliv potíže. Lepších šestiválcových dieselů napříč značkami moc není, zdali vůbec nějaký.....
I já sahal dost do minulosti, třeba právě u toho Subaru. Ta starší auta mají svoje kouzlo, ne že ne, ale jejich udržování v provozu je řehole, třeba koroze se na nich umí vyřádit fantasticky..........
- mužu se zeptat kolik těch N57 servisuješ? kolik ti jich pravidelně přijede na servis a jaké mají nájezdy? kolik ti jezdí M57?
- kolik jich teda máš kolem sebe? jak to je v porování M a N?
- mě naštestí auta nereznou, teda krom E36, ale ta si to zaslouží
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: koupě e90 330d

#30 Příspěvek od TANN3R »

romull píše:
TANN3R píše:Tvl a ohánět se plynováním TSI jako argument, že jde přímovstřik zaplynovat už je moc i na mně. Když pominu to, že se to vůbec nevyplatí, protože ty motory mají obecně problém sami se sebou, tak co to má jako dokazovat ohledně zaplynovani N54 nebo N55?

Prej veterán :D Já kupuju v podstatě rok od roku starší a starší auta, takže asi se k tomu veteránu dopracuju brzo. To ale jen proto, že "odborníci" koupí kdejakou sračku jen proto, že je to novější a víc cool, takže se ty hovna prostě budou vyrábět dál a pro něco, co bude jezdit a fungovat nějak normálně, je třeba sáhnou čím dál víc do minulosti.

Ve zkratce, já mám naftu rád. M57 byla dokonalá, M57N byla ještě malinko lepší. M57N2 bych přežil, rozvody se udělají, i když už tady začaly v menším procentu motorů problémy s blokem. To co přišlo za fiasko s N57 nečekal asi nikdo. Nafta u BMW tím naprosto ztratila smysl.
Jo M57 byla dokonalost sama hlavně když nasála klapky. Pořád nechápu ten odpor k N57 a doufám, že ho ani nikdy nepochopím. Podle mě je to skvělý motor a neznám nikoho, kdo by s ním měl při správné údržbě jakékoliv potíže. Lepších šestiválcových dieselů napříč značkami moc není, zdali vůbec nějaký.....
I já sahal dost do minulosti, třeba právě u toho Subaru. Ta starší auta mají svoje kouzlo, ne že ne, ale jejich udržování v provozu je řehole, třeba koroze se na nich umí vyřádit fantasticky..........
Pravda, co je nějaká zadřená klika na N57 oproti klapkám na M57 :lol: :lol:

Že já tady ztrácím čas s nějakým trollem. Jsem ocas..
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: koupě e90 330d

#31 Příspěvek od JaraX »

romull, pošli mi do SZ na tebe prosím telefon
romull
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: stř 24.01.2018 20:56
Bydliště: Vysočina

Re: koupě e90 330d

#32 Příspěvek od romull »

TANN3R píše:
romull píše:
TANN3R píše:Tvl a ohánět se plynováním TSI jako argument, že jde přímovstřik zaplynovat už je moc i na mně. Když pominu to, že se to vůbec nevyplatí, protože ty motory mají obecně problém sami se sebou, tak co to má jako dokazovat ohledně zaplynovani N54 nebo N55?

Prej veterán :D Já kupuju v podstatě rok od roku starší a starší auta, takže asi se k tomu veteránu dopracuju brzo. To ale jen proto, že "odborníci" koupí kdejakou sračku jen proto, že je to novější a víc cool, takže se ty hovna prostě budou vyrábět dál a pro něco, co bude jezdit a fungovat nějak normálně, je třeba sáhnou čím dál víc do minulosti.

Ve zkratce, já mám naftu rád. M57 byla dokonalá, M57N byla ještě malinko lepší. M57N2 bych přežil, rozvody se udělají, i když už tady začaly v menším procentu motorů problémy s blokem. To co přišlo za fiasko s N57 nečekal asi nikdo. Nafta u BMW tím naprosto ztratila smysl.
Jo M57 byla dokonalost sama hlavně když nasála klapky. Pořád nechápu ten odpor k N57 a doufám, že ho ani nikdy nepochopím. Podle mě je to skvělý motor a neznám nikoho, kdo by s ním měl při správné údržbě jakékoliv potíže. Lepších šestiválcových dieselů napříč značkami moc není, zdali vůbec nějaký.....
I já sahal dost do minulosti, třeba právě u toho Subaru. Ta starší auta mají svoje kouzlo, ne že ne, ale jejich udržování v provozu je řehole, třeba koroze se na nich umí vyřádit fantasticky..........
Pravda, co je nějaká zadřená klika na N57 oproti klapkám na M57 :lol: :lol:

Že já tady ztrácím čas s nějakým trollem. Jsem ocas..
Alespoň se tu používají správné a pravdivé termíny. I tak mi bylo ctí, ale takovou úroveň na motoristickém fóru jsem ještě nezažil, Tímto se všem slušným omlouvám a zároveň je mi líto toho, že v těhle krásných autech jezdí i ocasy........... Mizím, tohle mi dozajista stačilo :cry:
romull
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: stř 24.01.2018 20:56
Bydliště: Vysočina

Re: koupě e90 330d

#33 Příspěvek od romull »

JaraX píše:
romull píše: Já mám přesvědčení že motor má jezdit na to, na co byl postaven.
todle potřebuju trošku vysvětlit, moc tomu nerozumím,
- když BMW postavilo 518g s motorem M43 na plyn, tak to je teda ok? nebo to je teda taky špatně když ten motor původně postavili na benzín?
- když si koupím 518i s tím stejným motorem a dám tam LPG s novějšíma a vychytanějšíma komponentama který se za 30 let sakra změnili, tak je to taky špatně nebo je to vlastně dobře?
Tak ještě tohle zodpovím. Jasně že je to v pořádku, pokud je motor postaven odlišně a se zaměřením na konkrétní palivo, v tomto případě LPG, tak je to v pohodě. Jen se obávám, že 518g a 518 i nebude mít úplně tak stejný motor. Mohou tam být třeba trošku upravené materiály, ventilová sedla nebo i samotné ventily, to ale já nevím, jen to předpokládám.

Jinak ty zaplynované přímovstřiky dělají třeba tady, brácha už zase přemýšlí na zaplynováním Forda :( https://www.lpg-autogascentrum.cz/
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: koupě e90 330d

#34 Příspěvek od JaraX »

mě fascinuje jak se najde 2019 spousta lidí co tvrdí že N53, N43, N47, N57 je kvalitní motor, dokonce jsem to několikrát četl i o N63 že to je nejlepší V8 od BMW, pak jsem četl že je země placatá a že čáry za letadlama jsou chemickej postřik a že z ruska si můžeš koupit takovou plechovou krabici co napojíš místo kotle na rozvod topení, zapojíš na 2 hodiny do zásuvky a pak ti to celou zimu topí celej barák, prej nějaká armádní technologie, asi Карманный Большой Реактор Мозаика Канальный, neboli kapesní RBMK
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: koupě e90 330d

#35 Příspěvek od JaraX »

romull píše:
JaraX píše:
romull píše: Já mám přesvědčení že motor má jezdit na to, na co byl postaven.
todle potřebuju trošku vysvětlit, moc tomu nerozumím,
- když BMW postavilo 518g s motorem M43 na plyn, tak to je teda ok? nebo to je teda taky špatně když ten motor původně postavili na benzín?
- když si koupím 518i s tím stejným motorem a dám tam LPG s novějšíma a vychytanějšíma komponentama který se za 30 let sakra změnili, tak je to taky špatně nebo je to vlastně dobře?
Tak ještě tohle zodpovím. Jasně že je to v pořádku, pokud je motor postaven odlišně a se zaměřením na konkrétní palivo, v tomto případě LPG, tak je to v pohodě. Jen se obávám, že 518g a 518 i nebude mít úplně tak stejný motor. Mohou tam být třeba trošku upravené materiály, ventilová sedla nebo i samotné ventily, to ale já nevím, jen to předpokládám.

Jinak ty zaplynované přímovstřiky dělají třeba tady, brácha už zase přemýšlí na zaplynováním Forda :( https://www.lpg-autogascentrum.cz/
já už jsem viděl hodně zaplynovanejch přímovstříků, ale ani jeden nebyl od BMW.

mám pro tebe špatnou zprávu, ale 518g má stejnej motor jako 518i, BMW má ventily kvalitní kterým LPG nevadí.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: koupě e90 330d

#36 Příspěvek od TANN3R »

Romull:

Jakou úroveň myslíš? Ideálně aby to tu vypadalo jako na většině fór, aby jsme ti tu schválili i totální nesmysl? Jako že si přijdeš potvrdit svoji "pravdu" a když ti někdo napíše, že to tak není a dá ti X pádných argumentů, tak na to napíšeš "pořád nechápu ten odpor k N57 a doufám, že ho ani nikdy nepochopím".

Opravit vrozené vady staré M57, což jsou v podstatě jen klapky, stojí origo cestou (nové sání) 12k v materiálu. Opravit vrozené vady N57, což je minimálně VT čerpadlo (hodně včas) a celej spodek v materiálu takových 250k.
Spejbl
Registrovaný
Příspěvky: 310
Registrován: stř 12.04.2017 15:47

Re: koupě e90 330d

#37 Příspěvek od Spejbl »

:D Ale né všechny M57 měly vířivé klapky. To měly jen automaty, tento zlepšovák :D
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: koupě e90 330d

#38 Příspěvek od JaraX »

další odborník :)
normálně to mají i manuály, nevím jak jsi přišel na to že to mají jen automaty.
jen u 2.5d motorizací některých let docházelo k tomu že manuál je nemá.
jinak to mají manualy a i automaty
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: koupě e90 330d

#39 Příspěvek od TANN3R »

Spejbl mě spíš vzal za slovo. Původní M57, co se začly objevovat v E46 a E39 v manuálu fakt neměly. Já to vztahoval i na M57N. Ty mají všechny. Je to v podstatě pořád stará M57.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: koupě e90 330d

#40 Příspěvek od JaraX »

aha, já to beru na všechny M57xx, tak to se omlouvám
Odpovědět