Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Navrat na klub
Re: Navrat na klub
To je fotka mého motoru. Francouzi tam nechali původní šrouby, nešly povolit, tak proto musel Mattyx zařídit svářeče ať tam trochu plivne Tigem.
Re: Navrat na klub
Tak to je hustý... proč nešly povolit? Byly přetažený? Ono kolik tam vlastně je 105nm?
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Navrat na klub
Strhaný hlavy šroubů, byl použit špatný ořech :)Tím že je tam ten moment větší, tak se všechny vymačkaly
Ale tohle byl tak trochu extrém 


E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: Navrat na klub
Aha tak ro musí bejt radost narazit na takovej ojeb...Tak hlavně že to nakonec nějak šlo opravit 

Re: Navrat na klub
Dělá se to proto, abys měl vždy stejné podmínky - je rozdíl utahovat rezavej šroubovej spoj na 90Nm a namazanej grafitem, u obojího ti klikne/ukáže momenťák 90Nm, ale výsledné utažení spoje nebude stejné... když to přeženu, rezavý/suchý šroub se dotkne plochy, máš 90 Nm a hotovo... namazaný rveš dál...stellaM3 píše:ARP je přibalený nějaký mazivo a píšou tam jestli jsem to dobře pochopil že se mažou šrouby? Chápu namazat nové šálky ale šrouby mazat přijde zvláštní.
“Ability is what you're capable of doing.”
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Navrat na klub
a proto je nejlepší to dotahovat na natažení šroubu , jak udává ARP - podle natažení a přepnutí toho šroubu víc, že ten moment je správnej. Ale s tím stretch metrem se dobře pracuje s motorem v držáku, v autě se to dělá úplně na kokot 

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: Navrat na klub
Tak díky kluci za objasnění
Ještě čekám stejně na šrouby a až přijdou tak pak bych chtěl být u toho až to bude mechanik provádět

Ještě čekám stejně na šrouby a až přijdou tak pak bych chtěl být u toho až to bude mechanik provádět

-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Navrat na klub
To ti mechanici mají ze všeho nejraději



E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: Navrat na klub
No to je mi jasný
taky bych asi neměl radost. Ale chtěl bych si to zdokumentovat at mám nějaký fotky do příběhu na e46 klubu. 

