Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Navrat na klub

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Zpráva
Autor
Alois
Registrovaný
Příspěvky: 1073
Registrován: úte 30.10.2007 01:00
Bydliště: Ostrava

Re: Navrat na klub

#21 Příspěvek od Alois »

To je fotka mého motoru. Francouzi tam nechali původní šrouby, nešly povolit, tak proto musel Mattyx zařídit svářeče ať tam trochu plivne Tigem.
stellaM3
Registrovaný
Příspěvky: 358
Registrován: stř 01.05.2013 00:00

Re: Navrat na klub

#22 Příspěvek od stellaM3 »

Tak to je hustý... proč nešly povolit? Byly přetažený? Ono kolik tam vlastně je 105nm?
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Navrat na klub

#23 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Strhaný hlavy šroubů, byl použit špatný ořech :)Tím že je tam ten moment větší, tak se všechny vymačkaly :) Ale tohle byl tak trochu extrém :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
stellaM3
Registrovaný
Příspěvky: 358
Registrován: stř 01.05.2013 00:00

Re: Navrat na klub

#24 Příspěvek od stellaM3 »

Aha tak ro musí bejt radost narazit na takovej ojeb...Tak hlavně že to nakonec nějak šlo opravit :)
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

Re: Navrat na klub

#25 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

stellaM3 píše:ARP je přibalený nějaký mazivo a píšou tam jestli jsem to dobře pochopil že se mažou šrouby? Chápu namazat nové šálky ale šrouby mazat přijde zvláštní.
Dělá se to proto, abys měl vždy stejné podmínky - je rozdíl utahovat rezavej šroubovej spoj na 90Nm a namazanej grafitem, u obojího ti klikne/ukáže momenťák 90Nm, ale výsledné utažení spoje nebude stejné... když to přeženu, rezavý/suchý šroub se dotkne plochy, máš 90 Nm a hotovo... namazaný rveš dál...
“Ability is what you're capable of doing.”
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Navrat na klub

#26 Příspěvek od MattyX Moderátor »

a proto je nejlepší to dotahovat na natažení šroubu , jak udává ARP - podle natažení a přepnutí toho šroubu víc, že ten moment je správnej. Ale s tím stretch metrem se dobře pracuje s motorem v držáku, v autě se to dělá úplně na kokot :D
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
stellaM3
Registrovaný
Příspěvky: 358
Registrován: stř 01.05.2013 00:00

Re: Navrat na klub

#27 Příspěvek od stellaM3 »

Tak díky kluci za objasnění :)
Ještě čekám stejně na šrouby a až přijdou tak pak bych chtěl být u toho až to bude mechanik provádět :)
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Navrat na klub

#28 Příspěvek od MattyX Moderátor »

To ti mechanici mají ze všeho nejraději :D :D
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
stellaM3
Registrovaný
Příspěvky: 358
Registrován: stř 01.05.2013 00:00

Re: Navrat na klub

#29 Příspěvek od stellaM3 »

No to je mi jasný :D taky bych asi neměl radost. Ale chtěl bych si to zdokumentovat at mám nějaký fotky do příběhu na e46 klubu. :)
Odpovědět