Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E60 - 530d - vysoká spotřeba oleje
Re: E60 - 530d - vysoká spotřeba oleje
Nevíte jaký je rozdíl mezi 11127794597 a 11127799225 ??? Není to druhé vylepsene řešení???
Re: E60 - 530d - vysoká spotřeba oleje
ten prvni mi ukazuje že je bez ,,labyrintu" ten druhý je komplet s labyrintem. Jestli chceš komplet, tak > 11127799225.
separator s filtrem už nekoupiš u BMW, už dávno přešli na ,,labyrint"
separator s filtrem už nekoupiš u BMW, už dávno přešli na ,,labyrint"
Re: E60 - 530d - vysoká spotřeba oleje
Děkuji, myslel jsem si to ze to tak je. A je v tom nějaký rozdíl? Ze s labyrintem je lepší nebo se to nedá jedno za druhé nahradit? Vyndal jsem z auta a mam bez labyrintu
Re: E60 - 530d - vysoká spotřeba oleje
Tak turbo vymene. Jizdne o poznani lepsi vykon, v sání rozhodne mene oleje(skoro zadny) ale spotreba oleje cca 0,5l na 2000km. Opět po 2000km se mi rozsvitila kontrolka pricpání DPF. Když jsem mel sundané víko ventilů, vršek motoru byl značně zakarbonovaný. V porovnani se svagrovo 525d 145kw(podobný nájezd) ten muj motor o trochu vic funi, kdyz je nastartovany a sundam vicko na dolívání oleje. Poradite co dal? Má cenu vymenit na motoru jenom tesnení driku ventilů? Co vodítka???
Předem díky za nápady co dál
Předem díky za nápady co dál
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 237
- Registrován: úte 13.08.2013 00:00
Re: E60 - 530d - vysoká spotřeba oleje
Nemám zkušenost s naftou, vrtám se jen v benzínových motorech, ale k té otázce, zda guferka ventilů nebo i vodítka:
Guferka stojí pár korun, vyměnit se dají snadno i bez sundání hlavy.
Vyměnit vodítka znamená sundat hlavu, vylisovat vodítka, nalisovat nová (která ovšem musíte sehnat obecná dle rozměru, BMW je myslím neprodává), vystružit je, poté k nim zafrézovat sedla kvůli souososti a zabrousit ventily. Vždy když jsem měl vyběhaná vodítka (v motorce, v autě se mi to ještě nestalo), vždy byly vyběhané i dříky ventilů a musely se tedy dát nové i ventily. Tedy maximální možná generálka hlavy motoru.
Když tohle děláte a musíte koupit všechna ta jen jednou použitelná těsnění a šrouby, pak už je jen málo práce a peněz navíc rovnou vytáhnout písty a vyměnit kroužky a šály. Tedy udělat ten motor celý.
Dělal jsem teď benzínovou 525i - hlava, kroužky, šály, těsnění. Ač toho tam bylo na generálku zralého dost, zrovna vodítka ventilů byla zcela zdravá.
Vyměnit jen guferka ventilů je dobré jako první jednoduchý pokus, který buďto přinese výsledek, nebo ne.
Guferka stojí pár korun, vyměnit se dají snadno i bez sundání hlavy.
Vyměnit vodítka znamená sundat hlavu, vylisovat vodítka, nalisovat nová (která ovšem musíte sehnat obecná dle rozměru, BMW je myslím neprodává), vystružit je, poté k nim zafrézovat sedla kvůli souososti a zabrousit ventily. Vždy když jsem měl vyběhaná vodítka (v motorce, v autě se mi to ještě nestalo), vždy byly vyběhané i dříky ventilů a musely se tedy dát nové i ventily. Tedy maximální možná generálka hlavy motoru.
Když tohle děláte a musíte koupit všechna ta jen jednou použitelná těsnění a šrouby, pak už je jen málo práce a peněz navíc rovnou vytáhnout písty a vyměnit kroužky a šály. Tedy udělat ten motor celý.
Dělal jsem teď benzínovou 525i - hlava, kroužky, šály, těsnění. Ač toho tam bylo na generálku zralého dost, zrovna vodítka ventilů byla zcela zdravá.
Vyměnit jen guferka ventilů je dobré jako první jednoduchý pokus, který buďto přinese výsledek, nebo ne.
Re: E60 - 530d - vysoká spotřeba oleje
Od toho jsem si jediné sliboval krátkodobe řešení(výměna těsnění driku ventilu bez voditek ) problémů. Kdyz by to okamžitě zafungovalo, sundal bych palici a udělal jeji GO. Hlavně v tomto případě kdyz by to bylo tím výměnou voditek
Re: E60 - 530d - vysoká spotřeba oleje
Měnil jsi kroužky bez řešení válců??
Michal-E39 píše:Nemám zkušenost s naftou, vrtám se jen v benzínových motorech, ale k té otázce, zda guferka ventilů nebo i vodítka:
Guferka stojí pár korun, vyměnit se dají snadno i bez sundání hlavy.
Vyměnit vodítka znamená sundat hlavu, vylisovat vodítka, nalisovat nová (která ovšem musíte sehnat obecná dle rozměru, BMW je myslím neprodává), vystružit je, poté k nim zafrézovat sedla kvůli souososti a zabrousit ventily. Vždy když jsem měl vyběhaná vodítka (v motorce, v autě se mi to ještě nestalo), vždy byly vyběhané i dříky ventilů a musely se tedy dát nové i ventily. Tedy maximální možná generálka hlavy motoru.
Když tohle děláte a musíte koupit všechna ta jen jednou použitelná těsnění a šrouby, pak už je jen málo práce a peněz navíc rovnou vytáhnout písty a vyměnit kroužky a šály. Tedy udělat ten motor celý.
Dělal jsem teď benzínovou 525i - hlava, kroužky, šály, těsnění. Ač toho tam bylo na generálku zralého dost, zrovna vodítka ventilů byla zcela zdravá.
Vyměnit jen guferka ventilů je dobré jako první jednoduchý pokus, který buďto přinese výsledek, nebo ne.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 237
- Registrován: úte 13.08.2013 00:00
Re: E60 - 530d - vysoká spotřeba oleje
Válce jsem měl zdravé s patrným honováním v celé ploše. Pokud by tomu tak nebylo, u celohliníkového bloku je levnější koupit motor se zdravým blokem na díly než ho vyvložkovat. Pokud máte blok litinový, pak by výbrus šel udělat, ale jen pokud se dají koupit druhovýrobní písty opravných velikostí za rozumnou cenu. Což by mě trochu překvapilo.