Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

G11 servis praha

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
pagotamd
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: pon 21.04.2008 00:00

Re: G11 servis praha

#21 Příspěvek od pagotamd »

Johny b : no taky by me to zajimalo.. jeste jsem to nezjistoval, mame najeto 250tis a rozvody delane nebyly takze muzou asi kdykoliv rupnout.
Ja to zatim vubec nezkoumal ale jestli musi motor ven tak na jinem aute "jeep" rekli v servise za vyndani motoru 65tis...pouze vyndani..oprava a nasledna montaz by byla dalsi polozka, prace je hrozne draha. No udelal si to v dilne sam..potreboval vymenit komplet spodek, mel kliku ze zlomena klika nevzala i blok tak to opravil celkem levne.
Snad odpustite kdyz napisu ze to je pekny srac kdyz muzou rozvody rupnout ve 200tis. Nezaslouzi si ani jine brzdy nez blueprint :)
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

Re: G11 servis praha

#22 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Všechny ND ber v Kelly ve Star kvalitě, ušetříš a ještě pobavíš dalšího majitele .-)
PetoK
Registrovaný
Příspěvky: 987
Registrován: čtv 19.07.2007 00:00
Bydliště: Žilina, SK

Re: G11 servis praha

#23 Příspěvek od PetoK »

JJ, na G11 sa taketo diely urcite vyplatia... :lol: :lol: :lol:
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: G11 servis praha

#24 Příspěvek od Jaris330D »

Já všude montuju Textar a zatím dobrý. Na E66 mě vyšly na 7000 kč předek i zadek. Původně jsem tam měl desky Jurid white a ty jsem musel vyhodit, děsně kopaly.
kabyr01
Registrovaný
Příspěvky: 729
Registrován: pon 12.01.2009 01:00
Bydliště: Kutná Hora

Re: G11 servis praha

#25 Příspěvek od kabyr01 »

pagotamd - rozvody na 200k je dneska standardem pro všechny novější naftové motory, tomu se prostě nevyhneš. Ty brzdy - hele je to každého věc, ale není to prostě adekvátní tomu autu, brzdnej účinek taky prostě nebude stejnej, je fakt velká šance, že se to při prvním prudkém brždění zkroutí... Kdysi dávno jsem si těmahle pokusama taky prošel na E65, chtěl jsem ušetřit a nakonec to končilo tak, že jsem dělal 3x za rok brzdy a to už mě fakt nebavilo :D

Takže jedině origo a nebo top výrobci v té druhovýrobě
PetoK
Registrovaný
Příspěvky: 987
Registrován: čtv 19.07.2007 00:00
Bydliště: Žilina, SK

Re: G11 servis praha

#26 Příspěvek od PetoK »

Ziadna druhovyroba sa nechyta na OEM, u BMW milionkrat overene... ale kto neveri, nech skusa dokola... :lol:
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2043
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou

Re: G11 servis praha

#27 Příspěvek od Don »

Take jsem si timhle debilnim napadem jak usetrit prosel... takze OEM a ta cena neni nijak zavratna
gogoho
Registrovaný
Příspěvky: 395
Registrován: stř 22.03.2006 01:00

Re: G11 servis praha

#28 Příspěvek od gogoho »

Zdravím. Sedmičky jezdím cca. už 20 let. Začínal jsem na E38 735 V8. Poté V8 v E65 , V8 v F01 750 , v tuto chvíli mám G11 740XD.

vždy jsem si kupoval cca 4-5 let starý auto s cca. 100tkm.


E38.

Najela bez větších problémů a servisů cca. 300tkm než jsem ji prodával. Vždy se řešili pouze spotřební věci ( řemen, nějaký silentblok apod.).

E65.

Skoro to samé - bez větších problémů cca 250 -280tis . Byla tam nějaká spotřeba oleje ( gufera) , ale auto velice spolehlivé. Nikde mě nikdy nenechalo.
Poruchy byly většinou elektronika - radio, nefunkční CD ( na to auto nejezdí) .

F01 V8.

Zde si myslím nastal dost zásadní zlom k kvalitě :)

v cca. 140-150tkm odešel komplet motor , 160tkm VGT převodovka, 170tkm komplet tlumiče ( díky bohu na prodlouženou záruku).
ale poté auto do cca. 280 tkm. drželo.

G11 740XD kupováno jako 3 roky staré 120 tkm.

cca. ihned po koupi 130tkm měněny všechny měchy, 150 tkm poloosy , 160 tkm VGT. To se vůbec nerozepisuji o problémech s EGR ( svolávací akce). Plno těch G11 již shořelo.

Auto už jelo do servisu 2x na podvalu ( nepojízdné) - a to s ním určitě nikde nezávodím.




Po těchto zkušenostech plně souhlasím s názorem Jarexe na G11 + mám shlédnuto dost recenzí pana Vaculíka například o 3er BMW a spolehlivosti.
Nové auta jsou bohužel na max 3-4 roky - poté už je to auto dobré jen pro servis. Bohužel najít dobrý servis je velice těžké - myslím, že opravdu opravovat ty novější 7er dokáže már lidí v ČR. Autorizák je zabitej čas - dobrý tak na brzdy nebo olej.
JohnyB
Registrovaný
Příspěvky: 600
Registrován: pát 19.02.2010 01:00

Re: G11 servis praha

#29 Příspěvek od JohnyB »

To je fakt otresne zkusenost :(

Rekl bys, ze je ta G11 aspon zasadne lepsi z jizdniho / uzivatelskyho hlediska?
Uživatelský avatar
soukupadam
Registrovaný
Příspěvky: 2211
Registrován: úte 26.10.2010 00:00
Bydliště: Liberec

Re: G11 servis praha

#30 Příspěvek od soukupadam »

Jo oproti e65 to ma lepsi navigaci a jak by rekl kurevtor, fajnovej mondeo interier
Marda
Registrovaný
Příspěvky: 322
Registrován: ned 17.01.2010 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: G11 servis praha

#31 Příspěvek od Marda »

Já začal s 7er bohužel až od problémové řady F:

F01: od cca 80tis. km, 730d. Od počátku problém s aktivním stabilizátorem, výrobní vada, předchozí majitel to neřešil, já s tím dojezdil. Převodovka občas padla do nouzáku. Ve cca 150 tis. z domu, nic jsem do toho neinvestoval. Super auto oproti předchozím 5er, 6er....

G11: od cca 100tis. 730xd. Samozřejmě měchy. Prostě buď pořád jezdit aby to dofukovalo, nebo to po tejdnu stání spadlo na stranu. Ve 120tis. šla z domu. Auto o ligu jinde, než F01. Hlavně díky 8st. ZF. Jezdil jsem s pocitem nového auta, nikde nic neťuklo, vše původní, nic jsem neinvestoval.

G11 LCi: od cca 50tis. km, mám zatím cca půl roku. 730xd mildhybrid. Zatím teda nejlepší auto, v jakém jsem jel. Samozřejmě stav nového auta. Opět skok oproti před face, ale jen díky pohonu. 210kW, stovka za 5,6s. a spotřeba 6 na sto. To je sen.... O dost lepší verze idrive....

Já na těch autech vždy najedu tak málo, že mě servis nic nestojí, krom předepsaného servisu. A ten je paradoxně u BMW "dost levnej". Loni jsem byl na garančce s G11 před face (olej, brzdovka,atd..). Srovnal jsem cenu jednotlivých položek (litr oleje, hodinovka, atd.) se servisem na služební Octávce a s kolegovým Hyundayem i40. Nejdražší byl Hyunday, nejlevnější BMW er7! To jen pro zajímavost.
kabyr01
Registrovaný
Příspěvky: 729
Registrován: pon 12.01.2009 01:00
Bydliště: Kutná Hora

Re: G11 servis praha

#32 Příspěvek od kabyr01 »

JohnyB píše:To je fakt otresne zkusenost :(

Rekl bys, ze je ta G11 aspon zasadne lepsi z jizdniho / uzivatelskyho hlediska?

Jako ta G11 je už moderní auto, tam ti prostě nic nechybí :D Kromě teda dálkového startu v mém případě :D Ten 8kvalt dělá hodně pro komfort i ekonomiku provozu, při 160km/h to točí nějakých 1900ot/min, to je prostě bomba, vzduch když funguje, tak je taky příjemnej - bohužel co tak čtu a vidím, tak s tím má problém skoro každej :D A to auto vypadá pořád aktuálně, světla jsou super, mě se líbí i ten ID6, digitální budíky, které jsou pořád podobné těm ručičkovým - to co dělá teď bmw za virtuály nemám rád, nelíbí se mi to...
JohnyB
Registrovaný
Příspěvky: 600
Registrován: pát 19.02.2010 01:00

Re: G11 servis praha

#33 Příspěvek od JohnyB »

Mmmm, to jsem tak nejak cekal...musim rict, ze G11 se mi fakt desne libi, obzvlast predface je nejhezci z bavoraku, za posledni dobu.

Srovnani toho, ze na svym Sku mam vzduchovej podvozek original z roku 2006 a u novych G11 uz to odchazi, je pro me silenej :)
kabyr01
Registrovaný
Příspěvky: 729
Registrován: pon 12.01.2009 01:00
Bydliště: Kutná Hora

Re: G11 servis praha

#34 Příspěvek od kabyr01 »

Jj, je to dost blby, ale co nadelas, proste ty auta jsou dneska dělaný jinak a jejich trvanlivost je proste jina, nikdy už to nebude jako to bylo a nezbyde nám, než se s tím smířit :)

Úplně si pamatuju, když vyšlo oznámení G11 a ja na to Koukal a rikal jsem si, ze je to docela hnus… Ale s vekem to dozralo a dneska vedle těch aktuálních Bmw to nevypada vůbec spatne :D

Servisne to neni prdel, plati to víc než kdy dřív o těch bananech a opicich, ale zase když budeš chtit mit dneska moderní naftu a nemáš na to to koupit s 60k Km, tak to nikdy levnej sport nebude…
JohnyB
Registrovaný
Příspěvky: 600
Registrován: pát 19.02.2010 01:00

Re: G11 servis praha

#35 Příspěvek od JohnyB »

jj, evidentne.

Otazka, jestli druhovyroba nezareaguje na tuhle poptavku a nebudou napriklad ty mechy k dispozici za rozum...
kabyr01
Registrovaný
Příspěvky: 729
Registrován: pon 12.01.2009 01:00
Bydliště: Kutná Hora

Re: G11 servis praha

#36 Příspěvek od kabyr01 »

Ten měch se dá dneska sehnat za nějakých 23 originál od Vibracusticu :D Není to málo, ale když vydrží dalších 150, tak se to dá kousnout ;)
JohnyB
Registrovaný
Příspěvky: 600
Registrován: pát 19.02.2010 01:00

Re: G11 servis praha

#37 Příspěvek od JohnyB »

:D to ano...

A Arnott to ma koukam za 17k, coz taky relativne ujde. Ale ta zivnost je teda ostudna.
kabyr01
Registrovaný
Příspěvky: 729
Registrován: pon 12.01.2009 01:00
Bydliště: Kutná Hora

Re: G11 servis praha

#38 Příspěvek od kabyr01 »

Co jsem slyšel, tak Arnott už taky není co býval... Měnila se tam vlastnická struktura a teď už se preferuje kvantita nad kvalitou, ale nevím, mám to jen z doslechu :D
Odpovědět