Trošku to tu oživím. Po delší době co mi auto stálo ( jedná se o E36 12/97), jsem k němu přišel, odemknul centrálem, strčil klíček do spínačky, ale místo točení startéru se ozvalo jen cvakání nějak takto to vypadalo:
http://www.youtube.com/watch?v=HrYj5PgVVUU. Usoudil jsem proto, že je vybitá baterka, nechal jsem ji nabít a zkusil nastartovat. Přesto, že byla baterka nabitá už auto ani necvakalo, zkrátka to neudělalo vůbec nic. Napsal jsem proto právě členovi FX, protože jsem věděl, že měl E36 dlouho a myslel jsem si, že by mi mohl poradit. Ihned poté, co jsem mu napsal mi přišla odpověď i přesto, že v tu dobu zrovna nebyl na fóru přítomen. Popsal jsem mu v pár SZ problém a Fx inhed řekl, že to bude rozpárovaný klíč s jednotkou EWS II z důvodu nedostatečného napětí při startu. Bohužel mám k autu klíč s čipem jen jeden, takže jsem auto prakticky nedostal ani na diagnostiku. Nabídl mi proto, vzhledem k tomu, že od sebe bydlíme docela daleko, že mu mohu jednotku poslat poštou a že se mi jí pokusí opravit. Jednoku jsem z auta hned poté vydoloval ( je umístěna za kaslíkem spolujezdce, má mít žlutý konektor, ale u mě byl fialový, vzhledem k tomu, že mám 12/97. Měnily se prý barvy konektoru někde v 6/97. Jednotku jsem dle dohody zabalil a poslal poštou ( pojistil jsem ji raději 5000kč v případě ztráty při přepravě ). Proběhlo ještě pár SZ ohledně klíčku - diamantu vzhledem k tomu, že můj klíček byl rozlámaný, nabídl se, že mi pošle klíček nový, jen si přehodím planžetu a dálku. Ihned druhý den mi Fx psal, že jednotka dorazila, že se mu ji povedlo opravit a že ji odesíla zpět i s klíčkem. Balíček dorazil dle domluvy, vše bylo v pořádku, pěkně zabaleno. Zkompletoval jsem si klíček s tím mým starým, přehodil čip a šup k autu zapojit jednotku. Po zapojení jednotky jsem zapojil baterku a zkusil nastartovat ( přičemž jsem skoro ani nedýchal a při mém štěstí čekal, že auto už nikdy nenastartuje

). Auto chytlo na otočení startéru, takže můžu s radostí říct, že mám auto opět v provozu. Navíc se mi díky novému klíčku vyřešil i problém s odemykáním vozu na dálku, což mi také předtím nefungovalo. To vše bylo za cenu, za kterou ani nemá smysl hledat nějakého vykuka, který bude hledat jak by vydělal a bůh ví co by vám s autem provedl. Abych to shrnul, Fx je v těchto věcech opravdu profík, odpověděl mi kdykoliv ať jsem mu napsal ve dne nebo v noci téměř okamžitě a ještě mi dal pár vzácných rad. Ještě jednou ti veřejně děkuji za ochotu, rychlost a vyřízení mého problému. DOPORUČUJI!!!!!
Klíčková slova: BMW E36 EWS problém, E36 imobilizer problém, BMW imobilizer problém