Stránka 2 z 3
Napsal: ned 11.11.2007 21:26
od dali_b
chitos píše:Jo tak sem se ptal no rozdíl je v tom že ten svod vedeny z motoru není tak zahlý ale protáhly a ty plyny se lépe dostanou ven ale pry nic moc na vykonu to nedá ty prachy je lepší investovat do něčeho jiného.
P.S. tak svody taky nemám včera sem se díval

Dík.
No teď přes zimu se chystám odlehčovat. Na jaře udělat opravu karosérie a motor přijde na řadu až potom.
Napsal: pon 12.11.2007 00:55
od Storm
O té jednotce napiš více, taky mně to zajímá

Napsal: pon 12.11.2007 12:55
od Speedy
Svody od racelandu akorat pekne vypadaj. Kamos je daval na motor a rikal, ze jsou ze slabeho materialu a zvoni. A kone to nepridalo, spis trochu se zlepsil prubeh kroutaku, protoze to ma jednotlive svody stejen dlouhe pred spojenim a ne jak u serie, kde je kazdy jinak dlouhy. Problem je ale ten, ze pred tim psojenim je to stejne kratky. KDyz se podivam na svody, co mam v M3, tak to je uplne jina liga.
u 325 je bez zasahu do motoru jedina mozna volba zvysit tlak na palivove liste a dat vetsi vstriky. DAt sportovni katy a pruchozi koncovy hrnec. A k tomu upravit rj. Taky se tu nekdo zminil a o zmene casovani saci vacky, nekde to tu je na foru. problem je ten, ze motor ztrati spodek, ale na racing je to dobry.
Napsal: pon 12.11.2007 15:23
od Maslista
Speedy píše:Svody od racelandu akorat pekne vypadaj. Kamos je daval na motor a rikal, ze jsou ze slabeho materialu a zvoni. A kone to nepridalo, spis trochu se zlepsil prubeh kroutaku, protoze to ma jednotlive svody stejen dlouhe pred spojenim a ne jak u serie, kde je kazdy jinak dlouhy. Problem je ale ten, ze pred tim psojenim je to stejne kratky. KDyz se podivam na svody, co mam v M3, tak to je uplne jina liga.
u 325 je bez zasahu do motoru jedina mozna volba zvysit tlak na palivove liste a dat vetsi vstriky. DAt sportovni katy a pruchozi koncovy hrnec. A k tomu upravit rj. Taky se tu nekdo zminil a o zmene casovani saci vacky, nekde to tu je na foru. problem je ten, ze motor ztrati spodek, ale na racing je to dobry.
jak se upravuje tlak na palivové liště..? a kolik by měl být...?
když jsem ho zkoušel měřit vylezlo mi číslo kolem 230kPa
Napsal: pon 12.11.2007 20:52
od dali_b
Speedy píše:
u 325 je bez zasahu do motoru jedina mozna volba zvysit tlak na palivove liste a dat vetsi vstriky. DAt sportovni katy a pruchozi koncovy hrnec. A k tomu upravit rj. Taky se tu nekdo zminil a o zmene casovani saci vacky, nekde to tu je na foru. problem je ten, ze motor ztrati spodek, ale na racing je to dobry.
Mam KN vložku, průchozí koncovej tlumič, hnuto se sací vačkou a úpravu řj. Měl bych být na nějakých 220k, ale moc tomu nevěřim. Přeci jen už má svoje léta.
Ještě jsem to trochu obešel obutím 225/40-16 na zadku, což je vpodstatě zkrácení stálého převodu o nějakých 7%. Teď jsem přezul na zimáky o správným rozměru a je to k...a znát.
Už mám zvážený věci který půjdou z auta pryč a vychází mi to , že bych se s plnou nádrží mohl dostat někam k 1250kg. Jsem moc zvědavej jak se to projevý.
Napsal: pon 12.11.2007 20:58
od dali_b
to speedy: Máš nějaký zkušenosti s regulátorem tlaku paliva?
např.:
http://bidrin.cz/shop/index.php?main_pa ... cts_id=183
Napsal: pon 12.11.2007 22:02
od Storm
Jestli mi napíšeš typ motoru a rok výroby, tak ti ty tlaky zítra napíšu, podívám se na dílně do tabulek, tam to je.
Mam na svoji v8 kvalitní nerez svody, vyhodil jsem oba katy, utevřel výfuk a zdá se mi že to auto je o poznání ostřejší.
Napsal: pon 12.11.2007 22:19
od chitos
dali_b píše:Speedy píše:
u 325 je bez zasahu do motoru jedina mozna volba zvysit tlak na palivove liste a dat vetsi vstriky. DAt sportovni katy a pruchozi koncovy hrnec. A k tomu upravit rj. Taky se tu nekdo zminil a o zmene casovani saci vacky, nekde to tu je na foru. problem je ten, ze motor ztrati spodek, ale na racing je to dobry.
Mam KN vložku, průchozí koncovej tlumič, hnuto se sací vačkou a úpravu řj. Měl bych být na nějakých 220k, ale moc tomu nevěřim. Přeci jen už má svoje léta.
Ještě jsem to trochu obešel obutím 225/40-16 na zadku, což je vpodstatě zkrácení stálého převodu o nějakých 7%. Teď jsem přezul na zimáky o správným rozměru a je to k...a znát.
Už mám zvážený věci který půjdou z auta pryč a vychází mi to , že bych se s plnou nádrží mohl dostat někam k 1250kg. Jsem moc zvědavej jak se to projevý.
Zajímalo by mě to odlechčení na co všechno se chystáš??Popř. má už někdo odlehčeno??
Napsal: pon 12.11.2007 22:39
od dali_b
chitos píše:Zajímalo by mě to odlechčení na co všechno se chystáš??Popř. má už někdo odlehčeno??
-výměna předních sedaček za sparco sprint + čtyřbod schrot - cca 30kg
(u řidiče už to mám)
- odstranění zadních sedaček - cca 10kg
- odstranění mechanizmu šíbru - cca 20kg
- odstranění 5ks bezpečnostních pásů - cca 20kg
- výměna rezervy za dojezdovou - cca 5kg
No tak asi takhle.
Napsal: úte 13.11.2007 13:27
od George_D
Zadní sedačky a šíbr ti dá podle mě víc Kg k dobru

Napsal: úte 13.11.2007 14:24
od chitos
vklidu sedačky vyhážu na sprintu rezervu tež ale nejde mi do hlavy ten šíbr?
Napsal: úte 13.11.2007 14:55
od dali_b
George_D píše:Zadní sedačky a šíbr ti dá podle mě víc Kg k dobru

Šíbr odhaduju a radši se držim při zemi, to víš někde něco plácneš a už se to s tebou táhne.

Napsal: úte 13.11.2007 14:58
od dali_b
chitos píše:vklidu sedačky vyhážu na sprintu rezervu tež ale nejde mi do hlavy ten šíbr?
To je jednoduchý. Já ho k životu nepotřebuju. Takže ho vyndám, ušetřim kila a ještě k tomu vysoko na střeše. Nejde mi o sprinty, ale o celek včetně jízdních vlastností.
Napsal: úte 13.11.2007 15:45
od Wertheim
To každopádně.. zadní sedačky s šíbrem určitě víc kg dolů..
Eště vyházej tapecy ,dej plastový okna a hotovo

Napsal: úte 13.11.2007 16:08
od Diablo330Ci
Jen tak dal!!!A nikoho neposlouchej ze kdyz mas 2,5i ze to nema cenu-ma to cenu!
Napsal: úte 13.11.2007 18:22
od Wertheim
100kg dolů je už velkej rozdíl.. bude to uplně jiný svezení, fakt

jdi do toho..
Napsal: úte 13.11.2007 19:41
od dali_b
Hecujete?
Udělám to. Auto mám jako hračku a hrozně mě baví, každá provedená změna, která udělá to auto lepším.
Minulej měsíc dostala přední ramena excentrický Powerflexy a mám z toho úsměv na hubě ještě dneska.
Napsal: úte 13.11.2007 19:46
od Wertheim
Tak to má bejt

Napsal: stř 14.11.2007 21:34
od Storm
100 kg

, není rozdíl jestli jedu sám nebo se 100 kilovým spolujezdcem, tak 250 kg a víc, to už je zajímavé odlehčení, možná je to znát u aut do obsahu 1,8 ccm, ale jinak snad ani ne, tomu nevěřím a ještě na úkor vlastního pohodlí

Napsal: čtv 15.11.2007 22:27
od dali_b
Dneska jsem si uvědomil, že mám ještě dalších 10kg rezervu, když sundám tažný.
