Stránka 2 z 3

Napsal: úte 25.12.2007 21:13
od e36power
Honzikbmw: a mas to od nejaky znacky nebo nejaky UNI. ???

Napsal: úte 25.12.2007 21:23
od honzibmw
e36power píše:Honzikbmw: a mas to od nejaky znacky nebo nejaky UNI. ???


myslim ze budou stejne jako ma Hanz na strankach.

Napsal: úte 25.12.2007 21:39
od e36power
Ok a díkes. Preju pekny zbytek svátků..

Napsal: stř 26.12.2007 11:12
od Fatal Design
Měl jsem kdysi sundaný kat na R19 16V a žádné zvýšení spotřeby se nekonalo. Musím taky říct, že jsem ani moc nepoznal, nějaký nárůst výkonu. Rezonátor ač to tak zní taky nijak neovlivní zvukový projev auta. Rezonátor se to jmenuje proto, že v něm rezonují výfukové plnyny a udávají jim vyšší rychlost. Pěkně to bylo popsáno kdysi na stránkách http://www.h-fans.cz (Honda) ....

Napsal: ned 27.01.2008 18:15
od Cvalda84
Trhyy píše:Taky mam místo katu trubku a na spotřebu to vliv nemá, spíš naopak sem se divil že to auto nějak málo žere :lol: Jinak na zvuku to je znát až tak od 3500 vejš, je to takový správně plechový a přidání výkonu ? No možná kůň dva a to je fakt šíleně poznat no :lol:


Jo tak to je fakt! Mám místo nej vykuchanej kat. a naprostá spokojenost. Zvuk není jak kdyz mlátís do popelnice! Je takovej rezavej, proste supr. A s tou spotrebou mám dojem ze to fakt mín zere. Jediná nevíhoda je ze to za studena víc hulí a trocha to smrdí, semtam nejaký chodci maj opálený nohy, ale to uz je jejich problém, ne?

Napsal: pát 01.02.2008 00:09
od Black-Light
honzibmw píše:mam tam misto katu dva rezonatory a pohoda.spotreba stejna,zvuk nijak znatelny a vykon ,,mozna lepe jde do tocek" :D


pls. co si mám představit pod pojmem, že jde líp do otáček? Jako že se rychleji dostaneš na X tisíc? Tím pádem by jsi ale měl vyšší zrychlení a to je možné jedině za nárůstu výkonu... Čili fakt nerozumím komentářům typu, výkon nepřidá, ale jde líp do otáček.. :/ :roll:

Napsal: ned 03.02.2008 01:02
od Thomson
Nejsem si jisty ale zda se mi ze celou dobu mluvite o benzinech a ja bych ten kat chtel vyhodit z dieselu. Nahradit ho trubkou nebo do obalu po katu dat provrtanou trubkky ve prostred ucpanou tak aby ty splodiny musely projit pres dirky do obalu po katu a z5 pres dirky do trubky vyfuku a tim se zbrzdily. Zajimal by me nazor na tohle reseni a taky jestli ten diesel nebude moc kourit.

Napsal: čtv 07.02.2008 17:24
od IKE
Je to asi 14 dní co auto dostalo novej zadní sp.tlumič. Na autě se vyndal katík.Byl nahrazen trubkou a pohoda.Kouřivost je podle mě stejná a alespoň to má nějaký zvuk.Je to na 325tds.

Napsal: stř 12.03.2008 21:18
od elektrik
jo...ono nestačí že i tak z toho auta jde plno jedovatejch plynů...ještě si vyndejte katalizatory ať to ještě víc znečiš´tuje ovduší!!! Tyhle hovězí nápady fakt miluju. Až se vaše děti budou léčit na astma tak pak vás to možná trkne!!! Hledejte jiný cesty jak zvýšit výkon a katalizátor nechte tam kde je...stejně to žádnej výkon nepřidá spíš ubere. Motor nebude mít sílu v nízkých otáčkách. Kupte si modelářský slektrodmichadlo a dejte ho do sání to alespoň nějkakej výkon přidá. Ty nejvýkonnější můžou mít i výkon 500 w a slušnej tlak kterej už je poznat na plnění válců....5% výkonu to přidá a ne katalizátor taková hovadina

Napsal: ned 13.04.2008 10:33
od shade120l
Tak tohle nechápu ani na benzínech natož na dieslech...

Napsal: úte 15.04.2008 13:23
od pohy
elektrik píše:jo...ono nestačí že i tak z toho auta jde plno jedovatejch plynů...ještě si vyndejte katalizatory ať to ještě víc znečiš´tuje ovduší!!! Tyhle hovězí nápady fakt miluju. Až se vaše děti budou léčit na astma tak pak vás to možná trkne!!! Hledejte jiný cesty jak zvýšit výkon a katalizátor nechte tam kde je...stejně to žádnej výkon nepřidá spíš ubere. Motor nebude mít sílu v nízkých otáčkách. Kupte si modelářský slektrodmichadlo a dejte ho do sání to alespoň nějkakej výkon přidá. Ty nejvýkonnější můžou mít i výkon 500 w a slušnej tlak kterej už je poznat na plnění válců....5% výkonu to přidá a ne katalizátor taková hovadina


souhlasim, popřemejšlejte trochu, on ten kat tam má svůj význam a když vám to neovlivňuje vejfuk tak proč to vyndaváte? že vám to víc hlučí? tak si nahrajte zvuk motoru na CD a vokotlete si to z rádia

Napsal: sob 31.05.2008 14:18
od Blahycz
to jo no voni to tam nedavali pro prdel ze jo :roll:

Napsal: úte 24.06.2008 11:30
od Gocman
pohy píše:
elektrik píše:jo...ono nestačí že i tak z toho auta jde plno jedovatejch plynů...ještě si vyndejte katalizatory ať to ještě víc znečiš´tuje ovduší!!! Tyhle hovězí nápady fakt miluju. Až se vaše děti budou léčit na astma tak pak vás to možná trkne!!! Hledejte jiný cesty jak zvýšit výkon a katalizátor nechte tam kde je...stejně to žádnej výkon nepřidá spíš ubere. Motor nebude mít sílu v nízkých otáčkách. Kupte si modelářský slektrodmichadlo a dejte ho do sání to alespoň nějkakej výkon přidá. Ty nejvýkonnější můžou mít i výkon 500 w a slušnej tlak kterej už je poznat na plnění válců....5% výkonu to přidá a ne katalizátor taková hovadina


souhlasim, popřemejšlejte trochu, on ten kat tam má svůj význam a když vám to neovlivňuje vejfuk tak proč to vyndaváte? že vám to víc hlučí? tak si nahrajte zvuk motoru na CD a vokotlete si to z rádia


Co se týče znečišťování ovzduší mělo by platit pro všechny stejně... Náklaďákům by o taky mohli zkrouhnout.. kat furt mam ale vadí mi když se nadává jen na osobáky co dělaj bordel.. ty náklaďáky jsou třeba horší

Napsal: stř 25.06.2008 07:49
od Deathbox
Vyndáním katu si vůbec k ničemu nepomůžeš, někdy ba naopak, natož zvýšením výkonu

Napsal: čtv 26.06.2008 07:52
od pmaryska
Vyndavat katalizátor má smysl jen tehdy, když necháš přenastavit řídící jednotku, jelikož, každá změna tlaků je pro motor zničující, mění se předstih a podobně. I když dáváš sport filtr, tak aby to bylo trošku znát ( nejen na zvuku ) musíš hrábnout i do nastavení řídící jednotky. To auto je už na nějaký tlaky a kravinky spočítaný, takže sebemenčí změna může u auta nadělat pěknou paseku. Nicméně, co je vyndavání katalizátoru proti jednomu klukovi, kterej si udělal svůj výfuk z hasičáku :-D výkon rapidně dolů, spotřeba rapidně nahoru a zvuk, ža by bylo lepší výfuk tam nemít...

tak to zkrátka je, každá změna se musí provádět i s nastavenim jednotky, pak to má smysl a pak teprve to je znát....

Napsal: čtv 26.06.2008 18:29
od Speedy
Tady bych si troufl oponovat, dobře spočítaný výfuk se může osadit i bez zásahu do řj. Nicméně kompletní řešení je samozřejmě lepší ;-)

Napsal: čtv 26.06.2008 19:42
od Leveler
Napíšu to sem..Mám v prdeli KAT pač na emisích mě to hlásí moc vysoký CO2 a lambdou a váhou vzduchu to nebylo takže zbejvá KAT
.Bude stačit koupit ten univerzál nebo jaký je řešení?Dík

Napsal: čtv 26.06.2008 23:12
od Gocman
Leveler píše:Napíšu to sem..Mám v prdeli KAT pač na emisích mě to hlásí moc vysoký CO2 a lambdou a váhou vzduchu to nebylo takže zbejvá KAT
.Bude stačit koupit ten univerzál nebo jaký je řešení?Dík


Koukni na http://www.sportovniautodoplnky.cz maj tam za dobrý ceny sportovní katy který maj dobrej zvuk a emisema projdeš

Napsal: pát 27.06.2008 02:09
od koki
a co třeba jen vymlátit střeva z katu a nechat ho tam, bylo by pak třeba přenastavit ŘJ?

Napsal: pát 27.06.2008 07:44
od pmaryska
pokuď se vyndají střeva z katu, tak aby si nemusel upravovat jednotku, ale musíš ten odpor, kterej je v katalizátoru přesunout jinam, což je upřímě řečeno k ničemu. Nebo jak říká Speedy stačí dobře spočítat odpor, kterej má výfuk mít, a nic měnit nemusíš, což znamená, že ten odpor musíš zase někde vytvořit. Prostě, když chcete výkon přidat, musí se zasahovat do řídící jednotky, jinak to prostě nejde. Popřípadě nahradit rezonátorem, ktrej musí tvořit stejnej odpor jako katalizátor, což znamená, že se ve výsledku jen změní zvuk, spotřeba zůstane, ale emise se samozřejmě zvednou.

Zkrátka a jasně, když se chce zvyšovat výkon, musí se upravovat vše, nestačí jen nasadit uni laďák a chlubyt se o 10hp vyším výkonem, protože ten zůstane buď stejnej, nebo se nepatrně zvedne, ale k tomu nelogisky úměrně spotřeba. Sání a výfuk je na motor přesně spočítanej a měnit to účelně k vyšímu výkonu znamená zásah do jednotky.