Stránka 2 z 2
Napsal: úte 25.12.2007 22:11
od DC
k pochopení týhle problematiky doporučuju taky tenhle článek
http://www.e30.cz/technika/turbo.html
Napsal: úte 25.12.2007 22:59
od BMWPower
JJ. Chlapy díky moc. Díky Vám začínám polehoučku přicházet na tuto problematiku. Vyhrabal jsem i nějaké články na netu ohledně této problematiky. DC - díky za vložení odkazu ohledně turba.
Napsal: sob 29.12.2007 14:47
od matal
Kamarád přemýšlí nad tímto,ale já mu radím 330ku prodat a koupit M3..
http://www.koperformance.com/BMW/turbo_ ... nd_330.htm
Napsal: sob 12.01.2008 23:27
od kollda
To se motáte kolem motoru. A kde je podvozek kde sou brzdy

A osobně si myslim že je jednoduší možná i levnější koupit neco silnějšího

Napsal: stř 16.01.2008 03:26
od honza_strnad
tihle asi neco budou umet, ale to je jenom muj odjem z webu:
http://www.bmwtuning.cz/
jinak supercharger, neboli kompresor je taky zajimava varianta

Napsal: pon 04.02.2008 14:34
od Pejta-7er
Jo, ten chlapík, co driftuje s tou e 24, jak dodal honza_strnad, je taky machr na motory, bydlí v Praze kousek za Kobylisama, a je to maniak, v pravým slova smyslu, mám na něj kontakt, ale dovolat se mu je problém, lepší je tam zajet.
Napsal: čtv 07.02.2008 22:46
od koudy318i
jednu chvíli jsem taky přemejšlel o přeplňování,ale pak jsem se na to vykašlal,z důvodu financí a náročnosti téhle úpravy,radši si koupit něco silnějšího a nezapoměli jste třeba i na to, že pokud se zvedne výkon a krouťák třeba o 70% a výš že k tomu je potřeba jiná spojka,převodovka,difec??
Napsal: čtv 07.02.2008 22:59
od papyk
Taky jsem o tom ted v poslední době hodně polemizoval, konkrétně na moji 325i, prolezl jsem co se dalo a přečet mrťos diskuzí, fór apod., ale nevím, začínám o tom pochybovat. Jako nemám problém do toho ty prachy nacpat, to ne, ale spíš jestli to má za ty prostředky a práci vůbec smysl, a co z toho pak vznikne - auto který už bude nepoužitelný do normálního provozu a o životnosti dalších komponent ani nemluvě, mno nevím, jako názorů jsem četl hodně, ale dost se liší, tak nevím čemu (komu) věřit
Nerad bych totiž do auta narval např. 60k s tím, že se s tím pak ani normálně nerozjedu, motor mi klekne po 1000km, rozsype se almara, difec atd. Takže babo raď

Napsal: pát 08.02.2008 07:13
od Fugo
papyk píše:Taky jsem o tom ted v poslední době hodně polemizoval, konkrétně na moji 325i, prolezl jsem co se dalo a přečet mrťos diskuzí, fór apod., ale nevím, začínám o tom pochybovat. Jako nemám problém do toho ty prachy nacpat, to ne, ale spíš jestli to má za ty prostředky a práci vůbec smysl, a co z toho pak vznikne - auto který už bude nepoužitelný do normálního provozu a o životnosti dalších komponent ani nemluvě, mno nevím, jako názorů jsem četl hodně, ale dost se liší, tak nevím čemu (komu) věřit
Nerad bych totiž do auta narval např. 60k s tím, že se s tím pak ani normálně nerozjedu, motor mi klekne po 1000km, rozsype se almara, difec atd. Takže babo raď

Vše je o tom jak to uděláš, jak jezdíš a na co to chceš. Není problém jezdit v normálním provozu bez plnícího tlaku nebo jen s velmi malým tlakem a na svezení si to přepnout (APEXi AVCR) nebo manuálně nastavit pomocí MBC. A pokud jedeš piánko (je na to dostatečnej obsah) tak jedeš taky bez plnícího tlaku a když tomu naložíš tak to začne plnit, tak je to u mě, samozřejmostí je rozjíždět se normálně pomalu (automat) a né tomu hned dát (neříkám že to občas nelze).
Napsal: úte 15.07.2008 17:55
od andilek
komprese u preplnovane M50B25 je optimalni 8.5:1 nejlepe pouzit bez vanosovej motor (ma kratsi a pevnejsi ojnice) dale pevnejsi srouby na stahnuti hlavy a vyzsi tesneni pod ni. tlacit max O.6bar a melo by to nejaky patek najet (kliku bych neresil... 7x ulozena mi prijde ok. pouze nechat vyvazit...
Napsal: úte 15.07.2008 19:37
od fafejta
Fugo píše:Pokud nejde o extremní výkon je celkem plítvání financí kovaný ojnice a písty. Písty jiný jen pro snížení kompresního poměru. Kupříkladu můj M70 je co se týče vnitřností seriový, a ten člověk co to má v americe má změřený výkon na ZADNÍCH kolech 444PS a 709Nm při plnícím tlaku 0.32bar, výkon na motoru bude ještě vyšší. Mimochodem většina produkčních turbomotorů používá stejné ojnice jako jejich N/A verze a kompresní poměr je řešen jiným pístem. Samozřejmě se nebavíme a dalších věcech jako např. výfuk kde u turbomotoru je nejlepší pokud možno bez tlumičů, a také vačky turbomotoru jsou otevřenější, ale to jsou věci které by měl člověk znát než začne přemýšlet o přeplňování.
Turbomotory dle mě,nemají vačky otevřenější (vícestupnové)ve srovnání s atmosfericky plněnými motory,tedy s větším překrytím v horní úvrati,ale většinou mají větší zdvih ventilu.
Napsal: pon 08.09.2008 22:04
od Storm
Omlouvám se chlapi, že vá tady do toho vstupuju, ale chtěl jsem jenom říct, že mně docela zajímá jak vyřešíš své dilema, pokud přetrvá tvůj citový vztah k 525i a koupíš si kompresor kit ( oproti turbo kitu je větší pravděpodobnost, že ho seženeš ), za který dáš cca 130 tisíc, nebo tam dáš 4,0i a budeš na tom výkonostně líp. Navíc budeš mít otevřenou cestu k dalšímu zvýšení výkonu u té 4,0i, opět díky kompresor kitu. Tímto problémem jsem se na jaře taky zabýval a díky Fugovi, který se mnou mněl velkou trpělivost a do detailu mi všechno co souvísí s přeplňováním vysvětlil teď vím, že to není zase tak jednoduché, teda pro nezkušeného, jako jsem já. Fugo DÍK !