Napsal: úte 25.11.2008 22:46
nehadejte se kluciii 

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
eric píše:xxRobertoxx píše:to je jasné, někomu se líbí, někomu né, já bych to do garáže taky asi nechtěl, ale snažil jsem se vysvětlit co to muselo být za práci, než to auto vzniklo a je jedno, jestli to dělal sám, nebo mechoši - určitě se zapotili!
Hele nemel debility typu "je jedno,jak to sedí a jak to dotyčný udělal",podstata tuningu je kvalita práce,nápad a celkový vzhled,slícování,lak atd.Jako nejhorší,co může bejt je,když takovejhle tuzer napatlá jednotlivý díly na sebe,hlavně všude kila laminátu ke kterýmu mu neseděj kola,buď jsou zapadlý,nebo moc vylezlý,neřeší spáry mezi jednotlivými díly,má idiotsky vytažený lemy,což je umění je vytáhnout opravdu dobře a né těma levnejma vytahávačkama atd.,to je prostě amateřina.Jako koho třeba na naší tuningový scéně musí každej obdivovat je např. týpek,co poskládal tu voranžovou schade myslí AK-47,to je tak precizní práce a ať se koukneš na jakýkoliv detail tohoto auta,tak je dopilovanej do nejmenšího detailu,nad tím může smeknout i kterákoliv automobilka,navíc dotyčnému se podařilo vše spojit i s celkovým dokonalým dojmem sporťáku.Takže buď se označuj rovnou za tuzéra,anebo si ujasni,vo co v tomhle oboru jde.Jó a k tý poznámce s tím nasazením kol,když má někdo a to je asi většina lidí tady auto,se kterým tak nějak musí jezdit v denním provozu,tak si nemůže ani tenhle druh extrémního tuningu dovolit,nejsme v německu a tady se s tím dá jezdit tak leda na podvalníku.Takže v klidu,nikdo nebrojí proti tunerům,ale rozum do hrsti
xxRobertoxx píše:eric píše:xxRobertoxx píše:to je jasné, někomu se líbí, někomu né, já bych to do garáže taky asi nechtěl, ale snažil jsem se vysvětlit co to muselo být za práci, než to auto vzniklo a je jedno, jestli to dělal sám, nebo mechoši - určitě se zapotili!
Hele nemel debility typu "je jedno,jak to sedí a jak to dotyčný udělal",podstata tuningu je kvalita práce,nápad a celkový vzhled,slícování,lak atd.Jako nejhorší,co může bejt je,když takovejhle tuzer napatlá jednotlivý díly na sebe,hlavně všude kila laminátu ke kterýmu mu neseděj kola,buď jsou zapadlý,nebo moc vylezlý,neřeší spáry mezi jednotlivými díly,má idiotsky vytažený lemy,což je umění je vytáhnout opravdu dobře a né těma levnejma vytahávačkama atd.,to je prostě amateřina.Jako koho třeba na naší tuningový scéně musí každej obdivovat je např. týpek,co poskládal tu voranžovou schade myslí AK-47,to je tak precizní práce a ať se koukneš na jakýkoliv detail tohoto auta,tak je dopilovanej do nejmenšího detailu,nad tím může smeknout i kterákoliv automobilka,navíc dotyčnému se podařilo vše spojit i s celkovým dokonalým dojmem sporťáku.Takže buď se označuj rovnou za tuzéra,anebo si ujasni,vo co v tomhle oboru jde.Jó a k tý poznámce s tím nasazením kol,když má někdo a to je asi většina lidí tady auto,se kterým tak nějak musí jezdit v denním provozu,tak si nemůže ani tenhle druh extrémního tuningu dovolit,nejsme v německu a tady se s tím dá jezdit tak leda na podvalníku.Takže v klidu,nikdo nebrojí proti tunerům,ale rozum do hrsti
naštěstí jsou i lidi co jen nemelou hubou a něco dokážou vytvořit!!
eric píše:xxRobertoxx píše:eric píše:[quote="xxRobertoxx"]to je jasné, někomu se líbí, někomu né, já bych to do garáže taky asi nechtěl, ale snažil jsem se vysvětlit co to muselo být za práci, než to auto vzniklo a je jedno, jestli to dělal sám, nebo mechoši - určitě se zapotili!
Hele nemel debility typu "je jedno,jak to sedí a jak to dotyčný udělal",podstata tuningu je kvalita práce,nápad a celkový vzhled,slícování,lak atd.Jako nejhorší,co může bejt je,když takovejhle tuzer napatlá jednotlivý díly na sebe,hlavně všude kila laminátu ke kterýmu mu neseděj kola,buď jsou zapadlý,nebo moc vylezlý,neřeší spáry mezi jednotlivými díly,má idiotsky vytažený lemy,což je umění je vytáhnout opravdu dobře a né těma levnejma vytahávačkama atd.,to je prostě amateřina.Jako koho třeba na naší tuningový scéně musí každej obdivovat je např. týpek,co poskládal tu voranžovou schade myslí AK-47,to je tak precizní práce a ať se koukneš na jakýkoliv detail tohoto auta,tak je dopilovanej do nejmenšího detailu,nad tím může smeknout i kterákoliv automobilka,navíc dotyčnému se podařilo vše spojit i s celkovým dokonalým dojmem sporťáku.Takže buď se označuj rovnou za tuzéra,anebo si ujasni,vo co v tomhle oboru jde.Jó a k tý poznámce s tím nasazením kol,když má někdo a to je asi většina lidí tady auto,se kterým tak nějak musí jezdit v denním provozu,tak si nemůže ani tenhle druh extrémního tuningu dovolit,nejsme v německu a tady se s tím dá jezdit tak leda na podvalníku.Takže v klidu,nikdo nebrojí proti tunerům,ale rozum do hrsti
naštěstí jsou i lidi co jen nemelou hubou a něco dokážou vytvořit!!
xxRobertoxx píše:
máte BMW - kdo je víc?
DFender píše:xxRobertoxx píše:
máte BMW - kdo je víc?
Smím se zeptat kolik ti je let?
DFender píše:Ale málo na to aby sis vážil názorů jiných lidí, který absolutně neznáš ... Nazývat "tlučhubou" člověka kterýho si nikdy ani neviděl, je dost smutný a hodně to vypovídá o inteligenci respondenta ...
Ale dobrá zpráva je že vzhledem k tomu žes inžinýr co se ptá na fci tlačítek a kontrolek s pneumatikou to není vůbec tak podstatný
eric píše:DFender píše:Ale málo na to aby sis vážil názorů jiných lidí, který absolutně neznáš ... Nazývat "tlučhubou" člověka kterýho si nikdy ani neviděl, je dost smutný a hodně to vypovídá o inteligenci respondenta ...
Ale dobrá zpráva je že vzhledem k tomu žes inžinýr co se ptá na fci tlačítek a kontrolek s pneumatikou to není vůbec tak podstatný
Hele peč na něj,von prostě neumí číst,vše bylo vysvětleno,ale kdo nechce chápat,tak nepochopí,tak ho necháme svýmu osudu,ať obdivuje cokoliv,co kdo vytvoří bez ohledu na výsledek,protože nejcenější na tom bude,že dotyčný tomu věnoval usílí
BMWPower píše:k tý práci na autě...![]()
![]()
![]()
to že na auto navařím,přinýtuju, přišroubuju popř. přilepím silikonem kdejakou chujovinu pak to celý přejebnu lakem a ani se neřeší poměrně větší detaily... tak je možná podle některých kus práce ale ten váš slavnej "kus práce" stojí teda za hovno...Jinak proti gustu žádný dišputát... Mě osobně se to vůbec nelíbí a čím dýl se na to dívám tím je mi víc nablití...
Při renovaci veterána kdy z hromady rzi a bince člověk vlastníma rukama stvoří klenot je teprve "KUS PRÁCE". Kitovat,tahat lemy a vařit části aut do jednoho takovým stylem jako je provedena na Vectře by zvládlo docela dost lidí. Holt kvantita tuzing dílu a kvalita nikde...