Stránka 2 z 3
Napsal: pát 09.10.2009 15:04
od Fildik
Mirda328 píše:jo je to pekny, software jsi tam dostal jak?
Jednotku bylo potřeba poslat dodavateli do Norska, kde ji upravili a poslali zpět. Vlastně to trvalo nejdýl z celé instalace, protože jsem na ni čekal 3 týdny.
kosh píše:konečně něco co má hlavu a patu
Pořád zajíždíš nebo už si uživáš srandy?
Už si užívám srandy a je to HUKOT! Jestli takhle jezdí M-ko, tak nechápu, proč jsem si ho už dávno nekoupil ;o) Auto jde za plynem jak poblázněné, ta změna je vážně neuvěřitelná. Dodělával jsem ještě měřák na teplotu oleje, abych měl jistotu, že ho nepřehřeju, ale i když jsem tomu dával čočku, teplota byla v normě.
Napsal: pát 09.10.2009 19:30
od DC
příští sezónu to porovnej s eMkem a uvidíme, jsem zvědavej

Napsal: pon 19.10.2009 18:47
od TeskMaster
a co spotreba?jak se zvedla?
Napsal: stř 21.10.2009 20:49
od Fildik
Dnes jsem ji měřil na trase Hradec Králové - Plzeň - Praha, tudíž více méně dálnice, z největší části projetá 160km/h, no a něco málo popojíždění po Plzni a po Praze. Podle dotankování byla spotřeba skoro přesně 12l, dřív jsem jezdil v průměru tak za 10.5 až 11. Palubní počítač po instalaci ukazuje víceméně pořád 9.7l průměrnou. Už předžím palubní počítač ukazoval oproti skutečné spotřebě míň, ale ne o tolik moc.
Napsal: stř 21.10.2009 22:44
od Biturb
Nadhera..
muj sen je hodit kompressor na M60
Napsal: čtv 26.11.2009 22:07
od matal
Tak kamarád objednal u ESS stáž ll.+ mělo by to mít parametry 400PS,420Nm, k tomu jsou v sadě ostré vačky, tlak plnění 8Barů, dále si objednal zakázkový samosvor, to vše mu bude montovat Šenkýř Motorsport v Brně.
To jsem hodně zvědavej jaký to bude, měl by to mít tak do měsíce hotové..Pěkný dárek si dal k vánocům..

Napsal: čtv 26.11.2009 22:52
od MattyX
matal píše:Tak kamarád objednal u ESS stáž ll.+ mělo by to mít parametry 400PS,420Nm, k tomu jsou v sadě ostré vačky, tlak plnění 8Barů, dále si objednal zakázkový samosvor, to vše mu bude montovat Šenkýř Motorsport v Brně.
To jsem hodně zvědavej jaký to bude, měl by to mít tak do měsíce hotové..Pěkný dárek si dal k vánocům..

a agregat na ktery se to bude davat je tajemstvi ?

typuju nejakej sestivalec,osmykybl by mel kroutak jako hovado

Napsal: pát 27.11.2009 08:11
od pepino5xx
MattyX: 330i E46 pokud se nepletu.
Napsal: pát 27.11.2009 10:29
od martan
Jj, nepleteš. Už tam má od loňska stage I a na okruhu mu to jelo pěkně.
Koukám, že tam mají i pěkný kit na M5

Napsal: pát 27.11.2009 12:00
od matal
Jj..330I E46, už rok jezdí se stáž l., jede to dost dobře..
Napsal: pát 27.11.2009 19:04
od MattyX
jooo tak uz vim ktera tu sem videl

no jelo to hodne pekne

prisla na radu stage II ...to uz bude hodne zajimave

Napsal: úte 06.04.2010 00:41
od matal
Takže po pár měsících čekání je už komplet ESS st.2 hotová, trvalo to trochudýl,jednak vázla dodávka od výrobce, a protože p.Šenkýř je teď před sezonou dost zaneprázdněný..
Parametry by měly být 410PS, 490Nm, vše chceme ověřit brzdou, takže kdyby někdo měl kontakt na dobrou brzdu nejlíp v okolí Brna, tak mi písněte do SZ.
úprava tedy obsahovala ESS kit st.2+, ostré vačky, sání KN,laděné svody, a samosvor.diferenciál.
První dojmy: po krátkém zajetí pár set km bych to nazval brutální bestie, v porovnání s jízdou M5 e39,která má podobné parametry, bych řekl, že tahle e46 má o trochu navrch díky nižší váze cca o 250kg, nicméně by chtěla taky trošku odlechčit, což se stalo,když jsem vystoupil..
Pár fotek oč tu běží..

Napsal: stř 28.04.2010 19:40
od Fildik
To je stejně hukot. Na kolik se to celkově vyšplhalo? Myslím včetně vaček, svodů a samosvoru? A co spojka, je tam taky zesílená? Hlavně mi neříkej, že to trefený auto teď v Brně byla tahle libovka...
Napsal: sob 01.05.2010 03:11
od matal
Jj.. bohužel.. pár hodin před crashem jsme byli na brzdě v Okřížkách..
Naměřili jen 353PS a 425Nm při 6200ot, možná kdyby to nechal až na omezovač do 6500ot, tak by podle křivky naměřili o trochu víc, ale to je jen můj odhad..Výrobce ale udává výkon višší-380PS, co jsme se bavili s technikem,tak nám říkal,že v USA používají jinou měřící normu a snad i jiný přepočet na ztráty na kola, že by to mohlo odpovídat naměřenému výkonu..
Ty jsi to už měřil na brzdě.?
Napsal: úte 04.05.2010 19:07
od bulik
škoda toho karambolu.. jinak parametry jsou dost dobrý,alepší jak M3..
Napsal: úte 04.05.2010 21:54
od Leveler
Co se stalo?

Napsal: úte 04.05.2010 22:09
od pazda
tahle sranda se mi uz hodne dlouho honi hlavou na M60. A mam teda trochu obavu o zivotnost motoru

Napsal: úte 04.05.2010 22:11
od Biturb
kompressor a M60=idealni kombinace si myslim, bude to mit spodek i vrch:)
Napsal: úte 04.05.2010 23:16
od RuDoSh
Biturb píše:kompressor a M60=idealni kombinace si myslim, bude to mit spodek i vrch:)
spis na M70.... osma by to taky snesla, ale tech penez :-/

Napsal: stř 05.05.2010 00:49
od matal
Leveler píše:Co se stalo?

Menší kolize na okruhu..