Stránka 2 z 6

Napsal: úte 13.05.2014 08:48
od Rades_1
Ja to mam v servisu ted, tak jestli si to nenecham radeji udelat rovnou. Otazka je, jak to zaslepit, jde tam dat kovova vlozka, nebo se to musi zavarit? Chtel bych to s co nejmensim zasahem do vozu.

Napsal: pon 09.06.2014 11:10
od pavproch
tak neska odpoledne budu pokusovat - zablinduju EGR.... a uvidíme, esli sa palubka rozsvítí nebo ni... :twisted:

Napsal: pon 09.06.2014 11:33
od vita11
toš pak poreferuj ... tento měsíc pojedu na výměnu všeho co v autě maže, tak bych při tom taky vyzkůšal

Napsal: pon 09.06.2014 12:18
od pavproch
vita11 píše: tento měsíc pojedu na výměnu všeho co v autě maže


Co tam liješ? Aktuálně mám v obou autech čerstvý Pentosynth 5w-40.... v návaznosti na článek na d-fensovi teda už určitě nikdy nebudu odkládat pravidelné výměny woleje... po Pentosinu do obou půjde Millers EE 5w-40 nano,všichni mí známí si ho chválí (včetně toho, co si stěžoval na dlouhé převody 325i :twisted: )

Napsal: pon 09.06.2014 12:55
od vita11
Při první výměně jsem dával Castrol EDGE 5w-40, při druhé Castrol Magnatec 5w-40 (teď bude moje třetí) ... nějak nevím který je lepší, ale kdosi tady kdesi kdysi písal, že pro benziny je lepší Magnatec a EDGE je spíš pro nafťáky. Každopádně oba mají potřebnou specifikaci a požadovanou viskozitu..

Odpůrcem long lifů jsem kdykoliv, kdekoliv, za jakýchkoliv okolností, v jakémkoliv autě už odjakživa

Tentokrát chci udělat i převodovku a difec a tam dám asi to, co mi napoví Castrol

Napsal: pon 09.06.2014 12:57
od pavproch
já měnil všechny náplně při servisu 100.001km (tj. hned po záruce) - mot.olej tam šel magnatec a do obou diffů, xdrive a převodovky OEM BMW woleje

Napsal: pon 09.06.2014 13:04
od vita11
OEM BMW by taky mohlo byt schůdné řešení :rolleyes:

Napsal: pon 09.06.2014 14:34
od pavproch
tak nic no, ač mi to původně slíbil, tak dvorní mechanik neska odpoledne nemá čas.... někdy příště.... :(

Napsal: pát 13.02.2015 09:54
od nickubik
Ahoj, chci se zeptat, zaslepil jste někdo další ten egr? co chyba?
Nepostoupil někdo dál v otázce chiptuningu u n53 b30? například u autochip píší že přidají n53 b30 22KW, což je takové.... až neuvěřitelné...

Napsal: pát 13.02.2015 10:34
od vita11
U atmosférického motoru, který má navíc už tak docela vysoký litrový výkon, tomu teda nevěřím ani z půlky. A za tu cenu už vůbec ne.
Jediné, kde jsem ochoten takovému zvýšení výkonu uvěřit, je uškrcená verze toho motoru. A tam se ty úpravy pohybují v desetinásobných cenách.

Napsal: pát 13.02.2015 11:28
od pavproch
egr budu škrtit za 14 dní, jak budu rozhazovat celý auto quli podvozku, pak dám report

22kW? bez výrazných HW úprav? chacha.... :twisted:

Napsal: pát 13.02.2015 11:32
od nickubik
jj, taky si myslím.... chtěl jsem znát vaše názory....

Napsal: pát 13.02.2015 11:37
od nickubik

Napsal: pát 27.02.2015 14:19
od pavproch
pavproch fčíl na AF.cz píše:Taxem na 14 dní o brambora kratší.... už ho má ve spárech dvorní mechanik Michal.... KW V1 (-15mm), úplně fšecky silenbloky (OEM BMW echt guma, žádný PuR), vepředu i ramena, zasílené stabíky UUC vč. uložení, komplet brzdy (OEM BMW)... dyž už bude autí na zvedáku s rozhozenou př. nápravou, tak bude zespoda přístup k motoru a konečně zablinduje i ten připičatělý EGR.... a opraví pár kosmetických vad zespoda -pozůstatky po několika sednutích na břucho ve sněhu a sračkách...

Sem kurewsky zvědav na změnu jízdních vlastností.... :x

Napsal: pon 02.03.2015 20:43
od nickubik
Pak napiš jak to dopadlo.... :-)

Napsal: pon 16.03.2015 11:29
od pavproch
pavproch píše:Tak už sem s bramborem jel - sic jen kousek (cca 25km, rovné dlouhé úseky po kvalitním asfaltu i serepetiny do Soláňe po "českém" asfaltu, na úplně nových letních Pzero) - Jo! Jo! Jo! Podvozek výrazně ztuhnul a zpřesnil se.... první pocity sou veskrze pozitivní - mmirovi navzdory: "JE to motokráva"... sic taková přerostlejší a těžší, ale pro mě prostě je..... fčíl mi to Michal přezuje z5 na zimní a přes týden budu mít dostatek času to pořádně vyzkušať... :x


EGR sa zase nekonal, bo zespoda sa k němu nedalo dostat... takže při přáíěštím servisu....

Napsal: pon 16.03.2015 22:10
od Filozof
POZOR na firmu AUTOCHIP---jako řada dalších něco slibují ale je to asi podvod.

http://www.autohificlub.cz/forum/13-ost ... -zkusenost

je toho více na netu kdo chce tak pohledá...mě to bylo hned jasné že čistou atmosféru takto nikdo nenačipuje za pár tisíc slibují 30koní to je úlet.
Většinou to profíci ladí dva dny na 15-20koní více... a stojí to docela velkej ranec peněz.

Napsal: pon 30.03.2015 11:21
od krtecek39
To je těžký, osobně jsem se setkal s lidmi, kteří přijeli a chtěli načipovat auto kabelem a ne pájením do jednotky i přesto, že to u jejich modelu auta prostě nejde. Dokonce jednou k nám přijel pán, jehož auto ani nejde chipovat. V obou případech řekli, že jsem teda amatéři a že u konkurence nemají problém jejich auto upravit. Takže místo toho, aby jim někdo řekl pravdu, si vezme firma peníze a auto stojí dvě hodiny v garáži jako že se ladí.

Napsal: stř 15.04.2015 20:20
od pavproch
tak esli sa na to Michal nevyprdne, tak zítra by ho už fakt měl vážně zablindovat... jako myslím vstup do EGR ze svodů....

Napsal: čtv 16.04.2015 06:53
od MMM123
Kam sa hrabe autochip..) Tuto chlapíci ponúkajú chiptuning pre E90 325i N53 s navýšením 218k na 265k a 270Nm na 315Nm. No nekúpite to?::)
[url]http://www.br-performance.be/en-be/chiptuning/1-cars/5-bmw/525-3-serie/528-e90-05-2010-12-2011/4154-325i-n53/
[/url]