Stránka 2 z 3
Napsal: pát 10.08.2007 22:32
od M3maniac
Je na to speciální přípravek,patrně ho někdo chtěl sundat kladivem

Napsal: pon 13.08.2007 10:06
od Speedy
M3maniac píše:Speedy píše:M3maniac píše:[quote="LOPOLO"][quote="M3maniac"]
30K? stojí kolem 50k plus práce (je potřeba speciálních přípravků bmw)v bmw ctěli 10k

ono jich taky bude dost jezdit s ne uplně 100% funkčním vanosem.Někdy loni jsem jednu kámošovi prodával a měla origo 130tkm a už byl načnutej

Ja dal za opravu par tisic korun a beha krasne ...
myslím si že konkrétně na vanos z tvého motoru jsem speedemu dával díl,kterej měl v pí.. a koupit nešel,ale možná se pletu už je to dávno.... samože existijí i opravárenské sady za cca 11k...ale už taky přesně nevím
JJ, ten díl fakt koupit nešel, nicméně ta závada nebyla opotřebením, ale buď špatnou montáží nebo nějakým jiným neodbrorným zacházením nebo třeba ránou od bouračky.[/quote]
Je na to speciální přípravek,patrně ho někdo chtěl sundat kladivem

[/quote]
Je to možný, někde mám ještě fotku. Mr. Kabátník se sám divil, že to ještě nidky neviděl a já jsem rád, že jsi mi to prodal

Napsal: pát 05.10.2007 11:46
od Hanz
třeba v Brně u Pařízka Vanos opravují výměnou těsnících gumiček, včetně seřízení vůlí je to kolem 5tis, vydrží to kratší dobu, ale dá se to opět opravit... dávat 50k je trochu mimo cenovou relaci toho auta...
Napsal: pát 05.10.2007 12:07
od Fatal Design
Shodou okolností jsem dneska našel na internetu toto :
http://www.modifiedm3.co.uk/Vanos1.htm
Napsal: stř 02.01.2008 00:30
od Návštěvník
Je to zajimaví koupil jsem M 3,2 a měla najeto 130tis tak jsem sni jel hned na diagnostiku a vanos OK a ted mám najeto přez 160tis a byl jsem na diagnostice a vynos pořád OK. minulost motoru neznám jesti ho někdo opravoval . . . .
Napsal: stř 02.01.2008 15:29
od Speedy
já jedu na repas znova, hučí to jak ďas, vydrželo to 4měsíce

Napsal: stř 02.01.2008 21:33
od Návštěvník
Speedy píše:já jedu na repas znova, hučí to jak ďas, vydrželo to 4měsíce

Mě to teda vrčí celou dobu ,nevím jestli to vrčí od vanosu nebo napínák řetězu, ale zatím fo funguje,tak do toho nechcu zasahovat

Napsal: stř 18.02.2009 17:48
od radokrno
zdravim taky by mne zajímalo jak se pozná načnutej vanos ,,podle poslechu,poslechově ho hledat kde nejlíp přímo u něj a poku je zavřená kapota dá se to poslechnout i nějak jinak,,,??já jen že vrčení u 320 I coupé mi jde přo uavřené kapotě od kola spolujezdce...svody ok...nikde to neprdí ,,je to takové pravidelné vrnění,stálé cvrčkový nijak hlučný...autí tahne stále dobře...po přidání plynu a postupném navzšování výkonu je to malilinko slyšet i od spolujezdcových nohou????vanos to nebude,,,svody to nejsou těsnění u nich taky ne, ?? nějaký návrh..je to normalní zvuk...pokud ano budu rád,,jsem trochu perfectionista...někdy mě to sere.vadí i ipoškrábaná spz

E-36,320 i
Napsal: čtv 19.02.2009 07:46
od Toydolls
Prirovnal bych to asi jako kdyz mas spatnou Vahu - poznas to hned, ze treba funguje na 85% bez diag? No pochybuji, tam uz je to spis subjektivni.
Totez je Vanos, pokud chces videt,jak to jede,kdyz je nefunkcni tak ho proste odpoj - auto spatne startuje, nejde do otacek, ve vyssich to neni ono a spotreba de dost razantne nahoru
Napsal: čtv 19.02.2009 09:45
od Fatal Design
radokrno píše:zdravim taky by mne zajímalo jak se pozná načnutej vanos ,,podle poslechu,poslechově ho hledat kde nejlíp přímo u něj a poku je zavřená kapota dá se to poslechnout i nějak jinak,,,??já jen že vrčení u 320 I coupé mi jde přo uavřené kapotě od kola spolujezdce...svody ok...nikde to neprdí ,,je to takové pravidelné vrnění,stálé cvrčkový nijak hlučný...autí tahne stále dobře...po přidání plynu a postupném navzšování výkonu je to malilinko slyšet i od spolujezdcových nohou????vanos to nebude,,,svody to nejsou těsnění u nich taky ne, ?? nějaký návrh..je to normalní zvuk...pokud ano budu rád,,jsem trochu perfectionista...někdy mě to sere.vadí i ipoškrábaná spz

E-36,320 i
Zní to jako příklepová vrtačka, nebo diesel.
Video na prd, ale ten zvuk jde slyšet dobře :
http://www.youtube.com/watch?v=C16rhjl2lJI
Napsal: čtv 19.02.2009 10:54
od Nevra
http://www.youtube.com/watch?v=4KEpNe171ac&NR=1
tady je krásnej rozdíl...před výměnou vanosu a po výměně

Napsal: čtv 19.02.2009 15:34
od Speedy
Tak jsem nalil nový olej a je po rachotu

Napsal: čtv 26.02.2009 09:36
od radokrno
no tak vanos mam v cajku ,ale je dobry to slyšet,,,hustej klepot
Napsal: úte 24.03.2009 20:39
od bobor
Ked tu je uz zlozena tema tak nebudem zakladat : na e36 3.0l ,vanos pri nastartovani zavrci cca na 2-3sec.Potom uz nieje hlucny a nespravy to stale.Je to taky zvuk ako keby pri nastartovani na nom nebol olej ale ako vravim len pri nastartovani a na 2sec.Ak vas nieco napada tak diky za radu.
Napsal: stř 25.03.2009 23:33
od Speedy
Tak mám trochu info ohledně toho rachtání. Dělá to výfukový vanos a oprava není možná, protože je to opotřebením "olejového náhonu" bo tak něco. Musel by se vyměnit ten domeček-tedy v podstatě celý Vanos

Napsal: čtv 26.03.2009 19:33
od bobor
Speedy píše:Tak mám trochu info ohledně toho rachtání. Dělá to výfukový vanos a oprava není možná, protože je to opotřebením "olejového náhonu" bo tak něco. Musel by se vyměnit ten domeček-tedy v podstatě celý Vanos Sad
Sorry,tato odpoved je k mojej otazke?
Napsal: pát 27.03.2009 09:25
od Fatal Design
bobor píše:Tak mám trochu info ohledně toho rachtání. Dělá to výfukový vanos a oprava není možná, protože je to opotřebením "olejového náhonu" bo tak něco. Musel by se vyměnit ten domeček-tedy v podstatě celý Vanos Sad
Sorry,tato odpoved je k mojej otazke?
Podle té odpovědi bych řekl, že ano.
Napsal: pát 27.03.2009 11:12
od bobor
No prave ze mne sa to nezda, lebo 3.0l nema vanos na vykovej vacke len na sacej.3,2l ma "dvojity vanos" cize aj na sani aj na vyfuk.Ale uz asi viem co to je a je to dost logice.Hydraulicky napinak "piestik" si uz vzhladom na vek a km auta nedrzi taky tlak ako by mal a pri nastartovnani aby napol retaz tak mu to trva dlhsie kym retaz naspanuje,vek auta.Cize nic tragicke,cize neriesim.Horsie by bolo keby to robilo aj pocas chodu motora.
Napsal: pát 27.03.2009 14:43
od Speedy
ne, ta odpoved byla vseobecna. 3litr nema vyfukovy vanos.
Napsal: pát 27.03.2009 14:44
od Speedy
bobor píše:No prave ze mne sa to nezda, lebo 3.0l nema vanos na vykovej vacke len na sacej.3,2l ma "dvojity vanos" cize aj na sani aj na vyfuk.Ale uz asi viem co to je a je to dost logice.Hydraulicky napinak "piestik" si uz vzhladom na vek a km auta nedrzi taky tlak ako by mal a pri nastartovnani aby napol retaz tak mu to trva dlhsie kym retaz naspanuje,vek auta.Cize nic tragicke,cize neriesim.Horsie by bolo keby to robilo aj pocas chodu motora.
Ten napínák stojí asi litr, tak bych ho vyměnil.