Stránka 2 z 2
Napsal: úte 22.01.2008 14:30
od papyk
To Hanz: takže laicky řečeno, lepší těsnění pod palici a šrouby + nějakou race spojku a neměl by být problém s životností motoru při instalaci turbokitu?
Napsal: úte 22.01.2008 14:51
od Hanz
budu se opakovat, ale na
http://www.bimmerforums.com je cele jedno forum lidi s preplnovanyma ///M (a vykonem vetsim nez 400rwhp) z celeho sveta, maji bezne najeto pres 40tis mil bez jakychkoliv zasahu do motoru... btw- rwhp je vykon na zadnich kolech, nikoliv na motoru, jak se vsude tady u nas uvadi, tzn. vykon na motoru je jeste vetsi... je mu fuck co si kdo mysli, ale dojme me, jak hned nekdo napise, ze ten motor lehne po 2tis km... jestli te to zajima, zaregistruj se tam a projdi si par vlakem o stavbach a testovani motoru, je jich tam fakt mraky... ale vis jak, mozna ty vsichni lidi lzou

))
Napsal: úte 22.01.2008 15:07
od papyk
Díky moc za info, jdu to študovat. Celkem o tom totiž dost přemýšlím, jakože implantace do mojí 2,5, narval jsem do ní hafo peněz a to co bych za ni chtěl (a pak koupil Mko) mi asi nikdo nedá, takže tohle mi přijde jako docela good řešení a za relativně málo peněz.
Napsal: úte 22.01.2008 15:10
od papyk
Jo, a možná by se tohle celý mohlo přesunout do ,,Mpoweru,, at v tom není chaos.
Napsal: pát 15.02.2008 16:01
od thomaswilliams
no přemýšlím vo tom.....turbo kitu.....akorát musím sehnat někoho kdo mi to bude překládat do češtiny
Napsal: úte 25.03.2008 21:49
od tojebordel
Leveler píše:Zas mě ta USA verze nepříde tak špatná vůči 3,2 klasice.
Klasika 3,2 321Hp má z 0-100 za 5,5s a USA verze která má jen 243Hp to má za 5,8 takže i tak dobrý.A je teda o 73Kg těšší:)
-80ps +70kg = +0.3s

Napsal: stř 26.03.2008 09:37
od thomaswilliams
no mě se zdá že má kratší převod na diferáku....protože 1 je u tohodle strašně krátká....protože se stímhle dá jezdit na 5 úplně v pohodě 65 km/h

Napsal: stř 30.04.2008 10:28
od Black-Light
Mno, myslím, že ten dovoz + turbokit tě výjde dráž než koupě EU M3... Většinou jsou ty kity kolem 3-5 tisíc + pěknejch pár peňazů si vezmou za práci, nebo si to necháš poslat a nainstaluješ tady v ČR, no ale to možná nedopadne dobře

.
Otázkou je, kolik PS by jsi dosal, kdyby jsi namontoval turbo na EU M3

Napsal: úte 17.06.2008 15:40
od Hanz
omg

EU e36 M3 ma nejakych mrzkých 250-280PS na kolech... tady se bavime o 400PS a nahoru, navic s uplne jinou plochou kroutaku pod krivkou=smazba pneu prakticky kdykoliv na jakykoliv kvalt... tahle auta bezne nici 3ku na prevodovce, vytrhavaji zadni napravu z kastle, prekrouti celej kardan jako papir, diferaky bouchaji jak pytliky od buraku, zenskym se svlikaji podprdy a auto-uchylaci ti vecer nechavaji bile lepkave znacky kolem vyfuku

))
Napsal: úte 17.06.2008 18:58
od psena
Napsal: úte 17.06.2008 20:00
od Lion
Hanz píše:omg

EU e36 M3 ma nejakych mrzkých 250-280PS na kolech... tady se bavime o 400PS a nahoru, navic s uplne jinou plochou kroutaku pod krivkou=smazba pneu prakticky kdykoliv na jakykoliv kvalt... tahle auta bezne nici 3ku na prevodovce, vytrhavaji zadni napravu z kastle, prekrouti celej kardan jako papir, diferaky bouchaji jak pytliky od buraku, zenskym se svlikaji podprdy a auto-uchylaci ti vecer nechavaji bile lepkave znacky kolem vyfuku

))

Hanzi seš masér, ale máš recht.
