Stránka 2 z 2
Napsal: úte 06.10.2009 12:28
od Jawak
Při přelití oleje přes měrku dojde například k tomu, že gufero mezi motorem a převodovkou začne prolínat = při parkování přes noc olej pod autem v místech převodovky. Vyzkoušeno na motoru M20B25
Napsal: čtv 08.10.2009 14:33
od Speedy
olej po vyhcladnuti motoru ma byt po horni rysku merky oleje. Rozdil v mnozstvi oleje mezi spodni a horni ryskou je 1litr. Pokud prelejes o 1dcl, tak to neni takova katastrofa, ale vic je problem, jak psal Jawak, muze zacit prolinat gufero na klice a muzes zacit rozebirat motor. Nejlepsi je udrzovat hladinu na horni rysce, tedy kontrolovat pravidelne

Napsal: stř 28.10.2009 22:16
od Návštěvník
já musím do závodáka motor M5 e34 lít o 1,5l vic cca 2cm nad horní rysku protože se mi při rychlích driftech odlívá , a žádnou ujmu jsem doposud nezjistil, a když jsem měl sundanou oil vanu, tak podle měrky se hladina oleje kliky nedotkne, tak přelití o 1,5 dcl bych vubec neřešil