Stránka 2 z 2
Napsal: čtv 22.01.2009 09:17
od fojtas
Daimler píše:Já to bral tak ,že mám M3 3,2 r,v 97 a auto je vic na okruhu jak na silnici a nějakej takovej problem jsem s tým neměl ( má to najeto 200 000km)
ono taky litani na dromu prece jen tomu diferaku nedava tak moc...protoze se pohybuje stale v race modu, tudiz je porad v optimalnim zaberu na jaky byl staveny...si myslim, ze hlavni problem racingovych veci je jejich nepouzitelnost pri slabsich podminkach..znam to z motorek a myslim, ze tady to bude hodne podobne..
Napsal: čtv 22.01.2009 09:39
od Návštěvník
fojtas píše:Daimler píše:Já to bral tak ,že mám M3 3,2 r,v 97 a auto je vic na okruhu jak na silnici a nějakej takovej problem jsem s tým neměl ( má to najeto 200 000km)
ono taky litani na dromu prece jen tomu diferaku nedava tak moc...protoze se pohybuje stale v race modu, tudiz je porad v optimalnim zaberu na jaky byl staveny...si myslim, ze hlavni problem racingovych veci je jejich nepouzitelnost pri slabsich podminkach..znam to z motorek a myslim, ze tady to bude hodne podobne..
v tom to máš asi pravdu ,když vemu to že mám už 200tis najeto s 3,2 a vanosy stále funguji na 100% a jednu dobu jsem četl na foru že že vanosy u 3,2 kolem 130tis km jdou k.o. asi to málo trestají

Napsal: čtv 22.01.2009 12:27
od M3maniac
Daimler píše:fojtas píše:Daimler píše:Já to bral tak ,že mám M3 3,2 r,v 97 a auto je vic na okruhu jak na silnici a nějakej takovej problem jsem s tým neměl ( má to najeto 200 000km)
ono taky litani na dromu prece jen tomu diferaku nedava tak moc...protoze se pohybuje stale v race modu, tudiz je porad v optimalnim zaberu na jaky byl staveny...si myslim, ze hlavni problem racingovych veci je jejich nepouzitelnost pri slabsich podminkach..znam to z motorek a myslim, ze tady to bude hodne podobne..
v tom to máš asi pravdu ,když vemu to že mám už 200tis najeto s 3,2 a vanosy stále funguji na 100% a jednu dobu jsem četl na foru že že vanosy u 3,2 kolem 130tis km jdou k.o. asi to málo trestají

Jak můžeš něco takového napsat? Ty to auto máš od novoty?

pokud ano tak se omlouvám a je to téměř zázrak.... takže jestli si auto koupil dejme tomu ze 130tkm tak to bylo patrně děláno před tebou ten vanos,ještě jsem nepotkal člověka s 3,2kou co by vanos neřešil

jinak ten difer dostane největší záběr při kravení,burnoutu a driftech né při optimální stopě na okruhu. A taky je difer v e46 o mnoho složitější než v e36ce

proto taky náchylnější....taky v česku je vše věc reálného stavu km

každej si myslí že mu něco odejde už ve 130tkm a přitom v 90% případech má auto najeto značně víc

moje 1. M3 e36 z roku 92 taky myslím jezdí dodnes s původním motorem a to je co říct...
Napsal: čtv 22.01.2009 13:37
od Nevra
M3maniac píše:Daimler píše:fojtas píše:[quote="Daimler"]
Já to bral tak ,že mám M3 3,2 r,v 97 a auto je vic na okruhu jak na silnici a nějakej takovej problem jsem s tým neměl ( má to najeto 200 000km)
ono taky litani na dromu prece jen tomu diferaku nedava tak moc...protoze se pohybuje stale v race modu, tudiz je porad v optimalnim zaberu na jaky byl staveny...si myslim, ze hlavni problem racingovych veci je jejich nepouzitelnost pri slabsich podminkach..znam to z motorek a myslim, ze tady to bude hodne podobne..
v tom to máš asi pravdu ,když vemu to že mám už 200tis najeto s 3,2 a vanosy stále funguji na 100% a jednu dobu jsem četl na foru že že vanosy u 3,2 kolem 130tis km jdou k.o. asi to málo trestají

Jak můžeš něco takového napsat? Ty to auto máš od novoty?

pokud ano tak se omlouvám a je to téměř zázrak.... takže jestli si auto koupil dejme tomu ze 130tkm tak to bylo patrně děláno před tebou ten vanos,ještě jsem nepotkal člověka s 3,2kou co by vanos neřešil

jinak ten difer dostane největší záběr při kravení,burnoutu a driftech né při optimální stopě na okruhu. A taky je difer v e46 o mnoho složitější než v e36ce

proto taky náchylnější....taky v česku je vše věc reálného stavu km

každej si myslí že mu něco odejde už ve 130tkm a přitom v 90% případech má auto najeto značně víc

moje 1. M3 e36 z roku 92 taky myslím jezdí dodnes s původním motorem a to je co říct...[/quote]
jezdí jezdí a doufám, že dlouho ještě bude

taky je v dobrých rukou

a dycky byla ... to je dost důležitý ...
Napsal: čtv 22.01.2009 17:53
od Speedy
no u e46 M3 je v diferaku system, ktery resi prave tu svornost na olejove bazi. Josu tam takvoe cerpadylka nebo jak to nazvat a kdyz se nemeni olej, tak je mozne, ze se zadrou. Taky je problem, kdyz se olej prehreje, tak se zacne napalovat na lamely a ty zacnou zvysovat svou svornost po celou dobu jizdy a muze dojit k vnitrni destrukci klece. NEbo proste se ulomil zub a je taky vymalovano. Kazdopadne sice je ten difer vychytanejsi, ale nachylnejsi na rozbiti. Je to jak s automatama, prvni autmaty blyy jednoduchy, ale kopali pri razeni a byly pomale. Nove jsou plne cepradylek, radi uzasne plynule a rychle, ale vyserou se 4x tak casteji, nez ty stare....
Napsal: čtv 22.01.2009 18:06
od xxRobertoxx
Speedy píše:no u e46 M3 je v diferaku system, ktery resi prave tu svornost na olejove bazi. Josu tam takvoe cerpadylka nebo jak to nazvat a kdyz se nemeni olej, tak je mozne, ze se zadrou. Taky je problem, kdyz se olej prehreje, tak se zacne napalovat na lamely a ty zacnou zvysovat svou svornost po celou dobu jizdy a muze dojit k vnitrni destrukci klece. NEbo proste se ulomil zub a je taky vymalovano. Kazdopadne sice je ten difer vychytanejsi, ale nachylnejsi na rozbiti. Je to jak s automatama, prvni autmaty blyy jednoduchy, ale kopali pri razeni a byly pomale. Nove jsou plne cepradylek, radi uzasne plynule a rychle, ale vyserou se 4x tak casteji, nez ty stare....
Jak často se má měnit ten olej, že by jsem to pro jistotu udělal, mám najeto 69000km?? a co za olej a kolik?
Dík
Napsal: čtv 22.01.2009 19:28
od fojtas
taaak diferacek novy umisten a krasne funguje:)
jupiii back on line:)