Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Znáte M3 E36 3.2L r.98 RZ2M0 0060?

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Zpráva
Autor
Dally
Registrovaný
Příspěvky: 322
Registrován: ned 04.02.2007 01:00

#21 Příspěvek od Dally »

DFender píše:
Dally píše:Já nic takového nenapsal! M3 pro mě prostě neni žádná raketa.... o to lepší je to sportovní auto, který je např. po těch správných úpravách rozhodně lepší okruhový náčiní než M5.
M5 je spíš o výkonu v přímce a pohodlí, tj. vic "raketa"
M3 je o schopnosti měnit směr a obratnosti...

Doufám, že už si rozumíme....


Člověče já ti nevím, asi ne :-) pořád na to nemůžu přijít, bavíme se o BMW takže Shelby atp. bych do toho netahal, tam tě chápu .. ale markantní rozdíl ve zrychlení-výkonu v přímce,jak tomu řikáš ty, mezi M5 E39 a M3 E36 najít prostě nedokážu :-)


No cca. 0.5sec z nuly na sto je dost (a to váží M5 o několik set kilo víc), ale hlavně pružné zrychlení ve vyšších rychlostech. Zkus si třeba ve 100km/h podřadit na trojku a dát plnej a pocítíš pořádnej rozdíl...

To beann:
Dík za návrh. Až koupim v US Dinan S3, možná ti z měsíce pošlu pohled.... zatím se budu plahočit po Zemi v M5 8)
beann
Registrovaný
Příspěvky: 539
Registrován: pon 19.03.2007 01:00
Bydliště: Hradec Králové

#22 Příspěvek od beann »

Dally píše:
DFender píše:
Dally píše:Já nic takového nenapsal! M3 pro mě prostě neni žádná raketa.... o to lepší je to sportovní auto, který je např. po těch správných úpravách rozhodně lepší okruhový náčiní než M5.
M5 je spíš o výkonu v přímce a pohodlí, tj. vic "raketa"
M3 je o schopnosti měnit směr a obratnosti...

Doufám, že už si rozumíme....


Člověče já ti nevím, asi ne :-) pořád na to nemůžu přijít, bavíme se o BMW takže Shelby atp. bych do toho netahal, tam tě chápu .. ale markantní rozdíl ve zrychlení-výkonu v přímce,jak tomu řikáš ty, mezi M5 E39 a M3 E36 najít prostě nedokážu :-)


No cca. 0.5sec z nuly na sto je dost (a to váží M5 o několik set kilo víc), ale hlavně pružné zrychlení ve vyšších rychlostech. Zkus si třeba ve 100km/h podřadit na trojku a dát plnej a pocítíš pořádnej rozdíl...

To beann:
Dík za návrh. Až koupim v US Dinan S3, možná ti z měsíce pošlu pohled.... zatím se budu plahočit po Zemi v M5 8)


super
BMWX5power
Registrovaný
Příspěvky: 1506
Registrován: sob 16.02.2008 01:00
Bydliště: Pacov

#23 Příspěvek od BMWX5power »

Dally píše:
DFender píše:
Dally píše:Já nic takového nenapsal! M3 pro mě prostě neni žádná raketa.... o to lepší je to sportovní auto, který je např. po těch správných úpravách rozhodně lepší okruhový náčiní než M5.
M5 je spíš o výkonu v přímce a pohodlí, tj. vic "raketa"
M3 je o schopnosti měnit směr a obratnosti...

Doufám, že už si rozumíme....


Člověče já ti nevím, asi ne :-) pořád na to nemůžu přijít, bavíme se o BMW takže Shelby atp. bych do toho netahal, tam tě chápu .. ale markantní rozdíl ve zrychlení-výkonu v přímce,jak tomu řikáš ty, mezi M5 E39 a M3 E36 najít prostě nedokážu :-)


No cca. 0.5sec z nuly na sto je dost (a to váží M5 o několik set kilo víc), ale hlavně pružné zrychlení ve vyšších rychlostech. Zkus si třeba ve 100km/h podřadit na trojku a dát plnej a pocítíš pořádnej rozdíl...

To beann:
Dík za návrh. Až koupim v US Dinan S3, možná ti z měsíce pošlu pohled.... zatím se budu plahočit po Zemi v M5 8)


Dneska sem byl v jihlavě na kopečku sem tě tam mohl hodit :wink: :wink: :lol:
BMW e66 745Li
BMW e53 X5 3.0D
BMWX5power
Registrovaný
Příspěvky: 1506
Registrován: sob 16.02.2008 01:00
Bydliště: Pacov

#24 Příspěvek od BMWX5power »

Dally píše:
DFender píše:
Dally píše:Já nic takového nenapsal! M3 pro mě prostě neni žádná raketa.... o to lepší je to sportovní auto, který je např. po těch správných úpravách rozhodně lepší okruhový náčiní než M5.
M5 je spíš o výkonu v přímce a pohodlí, tj. vic "raketa"
M3 je o schopnosti měnit směr a obratnosti...

Doufám, že už si rozumíme....


Člověče já ti nevím, asi ne :-) pořád na to nemůžu přijít, bavíme se o BMW takže Shelby atp. bych do toho netahal, tam tě chápu .. ale markantní rozdíl ve zrychlení-výkonu v přímce,jak tomu řikáš ty, mezi M5 E39 a M3 E36 najít prostě nedokážu :-)


No cca. 0.5sec z nuly na sto je dost (a to váží M5 o několik set kilo víc), ale hlavně pružné zrychlení ve vyšších rychlostech. Zkus si třeba ve 100km/h podřadit na trojku a dát plnej a pocítíš pořádnej rozdíl...

To beann:
Dík za návrh. Až koupim v US Dinan S3, možná ti z měsíce pošlu pohled.... zatím se budu plahočit po Zemi v M5 8)


Jo a kup si třeba hovno a pak se snim klouzej po slunci protože ty se svejma kecama seš tak rychlej že neschoříš!!!

Toto téma bylo založeno kvůly dotazu Kamila a ne kvuly tvejm debilnim pripominkam!!!

HLAVNĚ UŽ RADŠI NIC NEPIŠ !!!!!

PS : Omluvte ale musel sem !!!
BMW e66 745Li
BMW e53 X5 3.0D
Dally
Registrovaný
Příspěvky: 322
Registrován: ned 04.02.2007 01:00

#25 Příspěvek od Dally »

petr-p10 píše:
Dally píše:
DFender píše:[quote="Dally"]
Já nic takového nenapsal! M3 pro mě prostě neni žádná raketa.... o to lepší je to sportovní auto, který je např. po těch správných úpravách rozhodně lepší okruhový náčiní než M5.
M5 je spíš o výkonu v přímce a pohodlí, tj. vic "raketa"
M3 je o schopnosti měnit směr a obratnosti...

Doufám, že už si rozumíme....


Člověče já ti nevím, asi ne :-) pořád na to nemůžu přijít, bavíme se o BMW takže Shelby atp. bych do toho netahal, tam tě chápu .. ale markantní rozdíl ve zrychlení-výkonu v přímce,jak tomu řikáš ty, mezi M5 E39 a M3 E36 najít prostě nedokážu :-)


No cca. 0.5sec z nuly na sto je dost (a to váží M5 o několik set kilo víc), ale hlavně pružné zrychlení ve vyšších rychlostech. Zkus si třeba ve 100km/h podřadit na trojku a dát plnej a pocítíš pořádnej rozdíl...

To beann:
Dík za návrh. Až koupim v US Dinan S3, možná ti z měsíce pošlu pohled.... zatím se budu plahočit po Zemi v M5 8)


Jo a kup si třeba hovno a pak se snim klouzej po slunci protože ty se svejma kecama seš tak rychlej že neschoříš!!!

Toto téma bylo založeno kvůly dotazu Kamila a ne kvuly tvejm debilnim pripominkam!!!

HLAVNĚ UŽ RADŠI NIC NEPIŠ !!!!!

PS : Omluvte ale musel sem !!![/quote]

:lol: :lol: :lol:
BMWX5power
Registrovaný
Příspěvky: 1506
Registrován: sob 16.02.2008 01:00
Bydliště: Pacov

#26 Příspěvek od BMWX5power »

Kromě tebe tady nic k smíchu neni :lol:
BMW e66 745Li
BMW e53 X5 3.0D
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#27 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Tak už toho nechte, nechce se mi to promazávat jako OT :P
Dally
Registrovaný
Příspěvky: 322
Registrován: ned 04.02.2007 01:00

#28 Příspěvek od Dally »

Speedy píše:Tak už toho nechte, nechce se mi to promazávat jako OT :P


:)
KamilAC
Registrovaný
Příspěvky: 891
Registrován: sob 03.06.2006 00:00
Bydliště: Vysočina

#29 Příspěvek od KamilAC »

Speedy píše:Tak už toho nechte, nechce se mi to promazávat jako OT :P


DOCELA BY SE TO ALE HODILO, trošku se to zvrhlo a já tak jako na začátku stejně nic konkrétního nevím... :x
Lucas87
Registrovaný
Příspěvky: 451
Registrován: čtv 12.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od Lucas87 »

Tomuhle autobazaru se vyhnout vyrazným obloukem.....

KamilAC píše:Našel jsem jí v inzerci jednoho autobazaru za podezřele nízkou cenu.
Jel jsem se na ní podívat, tvářila se poměrně solidně a takto nízká cena byla z důvodu zástavby motoru a příslušenství 2.0i vanos.

Zajímalo by mně, jestli někdo z vás toho auto nezná, bazar moc ochotný nebyl. Dovedl bych si s velkou pravděpodobností za pěkné peníze obstarat motor, převodovku a ostatní agregáty z GB, takže by celková cena nemusela být tak závratná. Nemáte někdo tušení o původu auta, koupeno u nás nebo dovoz, bourané či nikoliv, případně jak se k tomu majitel choval když oddělal motor?
Díky za jakýkoliv postřeh. :wink:

Zde odkaz na zmíněné auto: http://autobazar.automix.centrum.cz/xch ... 0000026935
Nyní: BMW E61 530i 05"/BMW E46 325Ci 03"/VW Transporter 2,5Tdi-Long 06"/Yamaha FZS 1000 04"
EX: BMW e36 316i 97"/BMW e39 523i 97"/BMW e39 525i 01"/LADA NIVA Offroad spec. 99"/Toyota 4Runner Offroad special 94"
viktor_m3
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: úte 20.03.2007 01:00
Bydliště: Šumperk

#31 Příspěvek od viktor_m3 »

Nebrat. Auto znám. Původní motor byl demontován pro závodní účely proti kopci. Ani se nedivím, že se prodává až v Praze.
DFender
Registrovaný
Příspěvky: 206
Registrován: pon 05.05.2008 00:00

#32 Příspěvek od DFender »

KamilAC píše:
Speedy píše:Tak už toho nechte, nechce se mi to promazávat jako OT :P


DOCELA BY SE TO ALE HODILO, trošku se to zvrhlo a já tak jako na začátku stejně nic konkrétního nevím... :x


:roll: Mno když ti cca 15 lidí nezávisle na sobě řekne že nebrat, tak mně to konktrétní přijde až dost ... jesli ti to nestačí tak ti pak jedině nejaká banda s bavorákama prej vegetí v Počernicích u rybníka, třebas budou vědět :lol: :lol: :lol:
KamilAC
Registrovaný
Příspěvky: 891
Registrován: sob 03.06.2006 00:00
Bydliště: Vysočina

#33 Příspěvek od KamilAC »

Tak mi to nedalo a zajel sem tam ještě jednou. Kupodivu tentokrát už byl bazarník ochotnější, jelikož si mně pamatoval a věděl že se kvůli tomu vracím. Udělal tím ale hodně velkou chybu, dovolil mi auto pořádně prolézt. Strávil jsem tam asi hodinu a pak raději odjel. Jen v kufru jsem našel kus kastle tmavězelený a tmavěmodrý, střecha to stejný, stejně tak i celej jeden hrnec byl měněnej, radši už si ani nepamatuju kterej to byl. Když jsem to bazarníkovi říkal, že ani po slevě na 79t pro mně auto není zajímavé a že se mi to nevyplatí, řekl že když mu dám do ruky 60t tak s tím můžu hned odjet. Trošku sem zauvažoval že by možná stálo za to to koupit a rozprodat po dílech, ale zatím sem se na to vykašlal.
Uživatelský avatar
Lion
Registrovaný
Příspěvky: 7639
Registrován: pát 25.10.2002 00:00
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od Lion »

Kamile jak už sem Ti říkal, na tohle auto bych být tebou zapomněl. Ani na náhradní díly by to nebylo za těch 60 tis zajímavé. Dle mého názoru zbytečně investované peníze. To auto je jak si sám viděl opravdu skládačka a to nemá žádnou hodnotu. Akorát by si z toho byl pak neštastnej. Pošetři a pokud chceš M Power, tak ho kup v cajku. :wink:
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od MattyX Moderátor »

stahni ho na 30 a pak na tom mozna vydelas na tom rozprodeji :D jinak jako auto ktery by melo jezdit po silnici urcite nebrat!!!
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od MattyX Moderátor »

:lol: :lol:

tak když by někoho zajímalo co s tím vlastně bylo , tak pravej přední hnrnec vyměněnej , to se musí nechat ža fakt pěkná práce , zadní náprava vytržená z kastle , pod sedákem připravený dva otvory na převaření kdyby to náhodou se urvalo znova , jakože urvalo :D přední kapota nějaká ultralight :D vyřezaný výstuhy , vařerenj kousek plechu ale jako pěkná , videl sem už i horší... od rany na pravej hrnec , trošku zkurvená podlaha a tunel , ale nic markantního , ridicovy dvere hlinik , místo pro airbag dveřní vynýtovaný prasacky :D a spolujezdcovy sou plechový... diferáky měl vařený víko , kardan danej 2.0 a na něho na čunáka navařenej zadní homokyneťák pro 3.2 difer :D na motoru siláče bůh ví z čeho , motor ležel na řízení... samotná 2.0 jezdila na nějakej mazut , v hlavě nános 0.5cm mazutu , převodovka v prdeli , vule jako prase... ale je z toho hromada pouzitelnejch dilu , jo a ta barvena podlaha v kufru byla asi zapricinena vylitou baterkou :)

jednou to ale mohlo být fakt pekný auto :) ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Dally
Registrovaný
Příspěvky: 322
Registrován: ned 04.02.2007 01:00

#37 Příspěvek od Dally »

MattyX píše::lol: :lol:

tak když by někoho zajímalo co s tím vlastně bylo , tak pravej přední hnrnec vyměněnej , to se musí nechat ža fakt pěkná práce , zadní náprava vytržená z kastle , pod sedákem připravený dva otvory na převaření kdyby to náhodou se urvalo znova , jakože urvalo :D přední kapota nějaká ultralight :D vyřezaný výstuhy , vařerenj kousek plechu ale jako pěkná , videl sem už i horší... od rany na pravej hrnec , trošku zkurvená podlaha a tunel , ale nic markantního , ridicovy dvere hlinik , místo pro airbag dveřní vynýtovaný prasacky :D a spolujezdcovy sou plechový... diferáky měl vařený víko , kardan danej 2.0 a na něho na čunáka navařenej zadní homokyneťák pro 3.2 difer :D na motoru siláče bůh ví z čeho , motor ležel na řízení... samotná 2.0 jezdila na nějakej mazut , v hlavě nános 0.5cm mazutu , převodovka v prdeli , vule jako prase... ale je z toho hromada pouzitelnejch dilu , jo a ta barvena podlaha v kufru byla asi zapricinena vylitou baterkou :)

jednou to ale mohlo být fakt pekný auto :) ;)


:thumbsup: :wink:
Odpovědět