Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Zná někdo tuto M5 e34 ?

Zde povídání pouze o ///M powerech :-)
Zpráva
Autor
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od MattyX Moderátor »

Lion píše:
MattyX píše:
matal píše:[quote="MattyX"]jako je pekna , cena docela rozumna , kazdopadne tech 330 koni je sracka jak mraky :lol: to mozna tak s programovatelnou jednotkou a sanim :lol:


Když to má 315PS v základu, tak těch 15ps je docela reálných.. :wink:


samotnym cipem ktery posune omezovac bez upravy sani tezko...15 ps to ma narust s karbec sanim a potrebnou jednotkou,samotnym posunutim omezovace ani brd , kdyz ti to odbrzdi tak budiz :)
15 PS zase neni takovej problém, i když je nám jasný, že to je v uvozovkách. Může to mít bez katu a má tam výfuk Supersprint, který taky nějakýho koně přidá. Takže přinejhorším 8 koní si určitě přidat mohl. :wink:

Ale nejlépe si pak zajet na válcovou brzdu. Pak neni o čem. 8)[/quote]

v m5 co má tento "čyp" sem jel a po prime vymene nepoznas nic krom teho ze to te to pusti v tockach vic :lol: o pruchodnosti supersprintu nepochybuji , ale co sem pochopil jen z inzeratu tak jednotka by mela mit jakoze tech 15 koni plus...kdyz udavam tydle hodnoty tak bud k temu aspon lejstro od jakyho je to vyrobce ci kdo to delal , a nebo graf z brzdy minimalne jinak je to proste 315 ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
martan
Registrovaný
Příspěvky: 449
Registrován: stř 11.10.2006 00:00
Bydliště: skorobezdomovec

#22 Příspěvek od martan »

Zrovna u takovýho auta bych asi neřešil, jestli to má 315 nebo 330k.
Mariom5
Registrovaný
Příspěvky: 148
Registrován: úte 18.11.2003 01:00
Bydliště: Praha

#23 Příspěvek od Mariom5 »

tomi17 píše:Byli jsme se projet a auto šlape jak kdyby včera opustilo továrnu v Mnichově, tady je vinko wbshd91050bk0106 , je jenom 16ti číselný a nemůžu o tom nic najít...


Možnosti:

Modelový rok 1989

BK00106 Diamantschwarz met. 1989-01-26


Modelový rok 1990

BK01060 Diamantschwarz met. 1989-07-14

Zkusit vyhrabat VIN z budíku a DME, 16 místné VIN ///M5 opravdu nemá...



ARMAN : 8/10 m5e34 černe určite nejsou :-) třeba u LHD 3,6 je to z celkového počtu 5877:

Diamantschwarz met (181) - 2008
Schwarz II (668) - 340
Schwarz (086) - 47

TOTAL - 2395
Jestli se nepletu je to 40 % :idea:
Dally
Registrovaný
Příspěvky: 322
Registrován: ned 04.02.2007 01:00

#24 Příspěvek od Dally »

martan píše:Zrovna u takovýho auta bych asi neřešil, jestli to má 315 nebo 330k.


Je vysoce nepravděpodobné, že jí zbylo po více než 20 letech >300bhp.
Tahle debata je o ničem.

Víc by mně zajímalo PROČ to auto má celolak, tzn. jestli a jak bylo bouraný... :roll:
baworM5
Registrovaný
Příspěvky: 325
Registrován: ned 11.10.2009 00:00
Bydliště: Brno-Kohoutovice
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od baworM5 »

Dally píše:
martan píše:Zrovna u takovýho auta bych asi neřešil, jestli to má 315 nebo 330k.


Je vysoce nepravděpodobné, že jí zbylo po více než 20 letech >300bhp.
Tahle debata je o ničem.

Víc by mně zajímalo PROČ to auto má celolak, tzn. jestli a jak bylo bouraný... :roll:


Přesně tak to už je spíš stylovka škoda to nějak trastat jenom šlechtit a udržovat občas tomu trochu vytnout, aby nezlenivělo, ale nepřehánět to.
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od psena »

Dally píše:
martan píše:Zrovna u takovýho auta bych asi neřešil, jestli to má 315 nebo 330k.


Je vysoce nepravděpodobné, že jí zbylo po více než 20 letech >300bhp.
Tahle debata je o ničem.

Víc by mně zajímalo PROČ to auto má celolak, tzn. jestli a jak bylo bouraný... :roll:

Se svym emkem nemam probem splnit vsechny od vyrobce psane vykony, at uz se jedna o akceleraci nebo pruznost an jednotlive stupne.
taky jsem jel sprint s jinou M5 (myslim, ze ta co mel M3maniac) a jeli jsme cca 300m na chlup stejne a ta druhy M5 mela motor menenej za fungl novej pred asi 70 000km.
Motory jsou nekdy kus od kusu, ne kazdej zvlast u M power se chova uplne stejne a nektery muze byt lepsi novejsi a nekteri vyzrajou delsim zajizdenim.
Dally
Registrovaný
Příspěvky: 322
Registrován: ned 04.02.2007 01:00

#27 Příspěvek od Dally »

psena píše:
Dally píše:
martan píše:Zrovna u takovýho auta bych asi neřešil, jestli to má 315 nebo 330k.


Je vysoce nepravděpodobné, že jí zbylo po více než 20 letech >300bhp.
Tahle debata je o ničem.

Víc by mně zajímalo PROČ to auto má celolak, tzn. jestli a jak bylo bouraný... :roll:

Se svym emkem nemam probem splnit vsechny od vyrobce psane vykony, at uz se jedna o akceleraci nebo pruznost an jednotlive stupne.
taky jsem jel sprint s jinou M5 (myslim, ze ta co mel M3maniac) a jeli jsme cca 300m na chlup stejne a ta druhy M5 mela motor menenej za fungl novej pred asi 70 000km.
Motory jsou nekdy kus od kusu, ne kazdej zvlast u M power se chova uplne stejne a nektery muze byt lepsi novejsi a nekteri vyzrajou delsim zajizdenim.


Tyhle motory si samozřejmě výkon můžou uchovat (např. S62 skoro nikdy), při správným servisu a zacházení. Tu s tím "čerstvým" motorem jsem taky měl a po troše péče jela krásně. Nicméně rozdíl 20, 30hp v 7000RPM těžko poznáš při sprintech. Tam jde víc o kila, průběh krouťáku a techniku řazení. A ty tovární newtonmetry mít po 20 letech je skoro zázrak.

Auto může působit skvěle a na brzdě ti stejně změří cca. 290bhp a křivku Nm posunutou např. o 40Nm dolu. A neznamená to, že s autem nutně něco je...
Nedivil bych se, kdyby většina spokojených majitelů M5 E34 S38S36 odbrzdila cca. 250-270bhp/300Nm... o nic nejde
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#28 Příspěvek od Kail »

Nevím co většinu z vás na ni tak šíleně uchvátilo.Celolak na barvu vycucanou z prstu,v motorovým prostoru nelakováno,naopak lišty na dveřích lakovány,dodělávaný Webasto,na tacháči 66tis...

Na mně to tedy celkově působí tak nějak divně,na M5 až moc neoriginálně...Nechci říct že je to zprznějen bastl,jen bych si tedy já představoval M5ku jakožto klasiku tak nějak uplně jinak :)

No na druhou stranu,za 110 000kč,levnější pojízdná se zřejmně nesežene ani tady v ČR ani v Německu,tak proč né.
Ale třeba ta černá co je v inzerci na mně působí o 100% lépe :idea:
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#29 Příspěvek od Martinéz »

Kail píše:Nevím co většinu z vás na ni tak šíleně uchvátilo.Celolak na barvu vycucanou z prstu,v motorovým prostoru nelakováno,naopak lišty na dveřích lakovány,dodělávaný Webasto,na tacháči 66tis...

Na mně to tedy celkově působí tak nějak divně,na M5 až moc neoriginálně...Nechci říct že je to zprznějen bastl,jen bych si tedy já představoval M5ku jakožto klasiku tak nějak uplně jinak :)

No na druhou stranu,za 110 000kč,levnější pojízdná se zřejmně nesežene ani tady v ČR ani v Německu,tak proč né.
Ale třeba ta černá co je v inzerci na mně působí o 100% lépe :idea:


presne tak to vidim.. taky si M5 e34 predstavuju trosku jinak.. nerikam, ze tohle neudela radost, ale napr. pokud bych takovou poridil, porad bych mel nutkani mit nekdy v garazi pravou = v barve ve ktery vyjela z linky, s interierem kterej tam patri, s km ktery najela a nejlepe v oranz blinkrech a puvodnich kolech..

jestli to ma 330 nebo 250 koni je mi fuk, hlavne at motor nema zadny upravy a at jde hezky..

to Psena.. tvoje M5 sice jak rikas jde hezky, ale pokud vim, po koupi jsi udelal mensi GO motoru, neni-li pravda?
rxxxr
Registrovaný
Příspěvky: 174
Registrován: ned 12.02.2006 01:00

#30 Příspěvek od rxxxr »

Neznate nekdo tu 3.8 tour co je na e30 klubu za 130k????
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od MattyX Moderátor »

rxxxr píše:Neznate nekdo tu 3.8 tour co je na e30 klubu za 130k????


Dally píše:
rxxxr píše:A na E30 foru nekdo prodava E34 m5 touring za 130tis. taky 3.8L 6q. Je to teda ale nakej bastard auto bylo puvodne 3.6L 5q a motor a prevodovka prehozeny, pise ze ma taky Nurburgring paket ma najeto 144k a je dovoz z I bez servisky prej 380 koni .... neznate nekdo to auto dost o nem premejslim, nekdo tam psal ze se na nej byl kouknout a ze krom podvozku to byla libovka, je od nekud z mecholup. Pokud by mel nekdo info napiste sem prosim diky.


Auto znám, projel jsem cca půl roku nazpátek, předtím než jsem si zjistil víc, protože ta cena je podezřelá. Ujde motoricky. Ale nejela líp než moje bejvalka 3.6tka, 380hp je kec a je to 5tikvalt hezky vykvedlanej. Podvozek je nějakej paskvil vytlučenej sníženej.

ALE :!: Bylo mi řečeno (ne současným prodejcem/volavkou pochopitelně, ale servisákem co ho dlouhodobě zná...), že je to bývalá kára podvodníka/zloděje s auty (momentálně v lochu nebo z něj nedávno vyšel už nevim), na 90% kradená a/nebo z kradenejch dílů (viz. ten motor, nepasující výbava apod.)

Takže tak. Okamžitě jsem od toho dal ruce pryč a radím všem totéž, jestli se nechcete dočkat toho, jak vám "výhodně koupené" auto zabavuje policie...


jednou ti odpoveď nestačila ? :lol:
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
rxxxr
Registrovaný
Příspěvky: 174
Registrován: ned 12.02.2006 01:00

#32 Příspěvek od rxxxr »

To sem vůbec nečet se omlouvám. Jaká teda muže bejt reálná cena toho vozu??? 80k???
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od MattyX Moderátor »

rxxxr píše:To sem vůbec nečet se omlouvám. Jaká teda muže bejt reálná cena toho vozu??? 80k???


realna cena kradenyho vozu je spise zaporna kdy by ti ten clovek mel zaplatit ty prusery co te s tim cekaji ;) jestli das 80K za neco kde ti hrozy ze o to muzes trebas prijit tak mas asi hodne prebytek penez :lol: netvrdim ze je to corka , ale pokud to je tak jak napsal Dally tak uz bych o ni ani nepremyslel ;)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Odpovědět