Stránka 2 z 3
Napsal: pon 10.01.2011 21:29
od MYKY
sám jsem je určo nespálil, z dílny do garage to mám cca 2km po městě a studenej m3 určo nedávám, jel jsem vážně 50-60km/h Následně jsme to komplet rozdělali překontrolovali a nic závada se opakuje, pár koutoučů jsem zkroutil, ale pokud vytahnu 30tis tak jsem trošinku obezřetnej a dodržuji co řekne dodavatel, ale pokud ti to začne vybrovat při 80km/h když dobržduješ do křižovatky tak je to vážně divný.I Kábrt říkal, že je možné vypadnutí závaží z kotouče ale nikdo nic neřeší a projistotu nebere ani tel,to samé řeší kluci z Jeseníků na RS4.Další závada, kterou chci řešit je přesah destiček o 5mm nad kotouč.kotouče jsou plovoucí
Napsal: pon 10.01.2011 22:13
od Lion
No tak to je opravdu závada na nových brzdách. Jako pokud nereaguje, tak bych sedl do auta, vzal faktury a jel se tam za ním do Dobré podívat. Tohle jednání se mi nelíbí. Něco vyrábí a prodává, tak by za to měl nést nějakou zodpovědnost. Koukal jsem se do mapy a zase tak daleko by si to neměl. A za další není to věc za 1000,-Kč, ale za 30 000,-Kč. Určitě to neodkládej a řeš to co nejdříve.

Napsal: úte 11.01.2011 11:05
od MYKY
průběžně budu informovat, jen nechci aby se někdo nechal nachytat jak já

doporučuji neplatit zálohu a instalaci provádět v H.K. až následně po odzkoušení platit.
Napsal: úte 11.01.2011 11:45
od blesk666
kamarat MD ma na okruhovej Ibize Tdi vzadu a ma ich krive (kopu) od kedy ich nainstaloval, ide ich menit za ine.
Napsal: úte 11.01.2011 21:43
od MYKY
to samé píše i stanaRS4 na audyclubu, reklamace se není schopný dovolat
Napsal: úte 11.01.2011 22:13
od MattyX
MYKY píše:... na audyclubu ...
nemyslíš vážně že ne ?:D

Napsal: stř 12.01.2011 10:33
od MYKY
já moc a-udy nemusím, už je to lepší

Napsal: pon 24.01.2011 19:08
od Wii-Jay
Hyena píše:Me rekli ve firme kde mi montovali AP, ze mam jet domu podle predpisu(cca 120km).Druhej den zajet opakovanym brzdenim 10x cca z 80 na 30 a pak 10x ze 120 na 50 a odstavit dokud brzdy neschladnou na okolni teplotu.Dalsi den jsem s tim jel zavod

Brzdy fungujou dokonale
Vazne si myslite ,že D2 nebo nějaké podobné brzdy budou dobré? Já souhlasim tady s Hyenou a s tim, že si tam šoupnul AP racing. Je to sice neskutečná pálka, ale obával bych se u D2, XYZ atp. toho, že při prvním najetí na okruhu to bude o ničem... že zvadnou po pár kolech.
Něměl by někdo nějaký tip na kombinaci různých dílů od různých výrobců? Co jsem zatim zjišťoval, tak na jediný co je jistota v kompletních kitech je AP Racing, StopTech, Wilwood, Brembo a dejme tomu Galfer, zbytek je asijská imitace těchto brzd... Někdo nějaký informace o tomto problému?
Známý mi doporučil kotouče Galfer a Destičky Ferodo DS3000, jinak nechat původní velikost i brzdové třmeny. Ohledně více pístkových brzd mi řekl, že by to moc neřešil - tlak tam jde stejný a čim víc pístků, tim větší šance, že se něco posere....
Někdo nějaký názor ohledně tohoto? Díky za odpověď

Napsal: pon 24.01.2011 21:05
od blesk666
pri klasickom plavajucom strmeni (seria s jednym piestikom) dochadza k nerovnomernemu tlaku na platnicku kde vdaka rozlozeniu sil (rotujuci kotuc a sucastny tlak kolmy na os rotacie) sposobuju ze vo vysledku sa platnicka opotrebovava ciastocne asymetricky a pri tvrdom brzdeni ako treba napr na okruhu dochadza az k jemnemu prehynaniu platnicky. Z toho si kazdy moze vyvodit ze aktivna trecia plocha je o nieco menej rovnomerne zatazovana. Plus samozrejme platia obecne zname fakty - ze viac piestik a s piastikmi s vacim priemerom - znamena vacsia vysledna brdzna sila na kotuc - pri mensom tlaku na pedal.
Zakladom su samozrejeme kvalitne komponenty - na cestu do premavky su vhodne ine ako na okruh.
Kombinacia DS3000 a Galfer moze byt aj ked skor by som volil origo kotuc alebo CTF Gr.N - pouzitie hodne vysoke zatazenie na ceste a okruh/kopec - vhodne aj na zavodne ucely. Do mesta na popojizdanie uz menej (platne DS3000 potrebuju uz trochu zohriat (co je v meste nemozne) - aby fungovali optimalne. DS2500 su trochu vhodnejsie aj na mesto
Napsal: úte 25.01.2011 12:40
od Wii-Jay
blesk666 píše:...Zakladom su samozrejeme kvalitne komponenty - na cestu do premavky su vhodne ine ako na okruh.
Kombinacia DS3000 a Galfer moze byt aj ked skor by som volil origo kotuc alebo CTF Gr.N - pouzitie hodne vysoke zatazenie na ceste a okruh/kopec - vhodne aj na zavodne ucely. Do mesta na popojizdanie uz menej (platne DS3000 potrebuju uz trochu zohriat (co je v meste nemozne) - aby fungovali optimalne. DS2500 su trochu vhodnejsie aj na mesto
Osobně s autem po městě jezdit nebudu, jediná cesta kam budu jezdit klidně je směr okruh a do servisu (plus samozřejmě zahřívání). Určitě chci destičky, které budou perfektně fungovat na okruhu, na běžné ježdění mám jiné auto. takže pak by ty DS3000 měli být lepší volbou.
Co se týče brzdičů - měl jsem za to, že M3 bude mít v serii vpředu 4-pístky, ale ted jsem koukal, ze je tam opravdu jen jeden píst

Co se týče CTF Gr.N - nedoporučuješ to hlavně z důvodu, že bys z toho mohl něco mít (viz. příspěvek na předchozí straně) - nemám s nimi zkušenost, ale zdají se být kvalitní.... Aspoň dle ostatních reakcí na jiných forech....
Ono když tam tedy není ten 4-píst v serii, tak to bude chtít vyměnit... Doporučil bys mi nějaké kvalitní 4-6ti pístové brzdiče? Nebo se v tom až tolik neorientuješ?
Díky za odpověď

Napsal: úte 25.01.2011 23:32
od Speedy
Odejzdil jsem s M3 a prednima D2 8pistkama 336mm kotoucena 3x 30minut v Mostě. DEstičky jsem teda měl Ferodo DS3000. Neuvadly ani po 8kolech. A fungujou stále stejně dobře. Záměnnost je s brzdama AP.
Napsal: čtv 27.01.2011 00:23
od sic
Wii-Jay píše:blesk666 píše:...Zakladom su samozrejeme kvalitne komponenty - na cestu do premavky su vhodne ine ako na okruh.
Kombinacia DS3000 a Galfer moze byt aj ked skor by som volil origo kotuc alebo CTF Gr.N - pouzitie hodne vysoke zatazenie na ceste a okruh/kopec - vhodne aj na zavodne ucely. Do mesta na popojizdanie uz menej (platne DS3000 potrebuju uz trochu zohriat (co je v meste nemozne) - aby fungovali optimalne. DS2500 su trochu vhodnejsie aj na mesto
Osobně s autem po městě jezdit nebudu, jediná cesta kam budu jezdit klidně je směr okruh a do servisu (plus samozřejmě zahřívání). Určitě chci destičky, které budou perfektně fungovat na okruhu, na běžné ježdění mám jiné auto. takže pak by ty DS3000 měli být lepší volbou.
Co se týče brzdičů - měl jsem za to, že M3 bude mít v serii vpředu 4-pístky, ale ted jsem koukal, ze je tam opravdu jen jeden píst

Co se týče CTF Gr.N - nedoporučuješ to hlavně z důvodu, že bys z toho mohl něco mít (viz. příspěvek na předchozí straně) - nemám s nimi zkušenost, ale zdají se být kvalitní.... Aspoň dle ostatních reakcí na jiných forech....
Ono když tam tedy není ten 4-píst v serii, tak to bude chtít vyměnit... Doporučil bys mi nějaké kvalitní 4-6ti pístové brzdiče? Nebo se v tom až tolik neorientuješ?
Díky za odpověď

To kolko piestikovy je brzdic vobec neurcuje bzrdny ucinok.
Mal som na jednom aute seriovo 4 piestikove brzdice a ani nahodou to nebrzdilo ako Mkove brzdice...
Na Mko aj ine svoje auto som daval Ksport 8piestik 356mm kotuc.
Je to obdobne ako pise speedy, brzdy proste nezvednu aj pri maximalnej zatazi + brzdny ucinok je niekde inde.

Napsal: čtv 27.01.2011 02:42
od blesk666
Wii-Jay píše:blesk666 píše:...Zakladom su samozrejeme kvalitne komponenty - na cestu do premavky su vhodne ine ako na okruh.
Kombinacia DS3000 a Galfer moze byt aj ked skor by som volil origo kotuc alebo CTF Gr.N - pouzitie hodne vysoke zatazenie na ceste a okruh/kopec - vhodne aj na zavodne ucely. Do mesta na popojizdanie uz menej (platne DS3000 potrebuju uz trochu zohriat (co je v meste nemozne) - aby fungovali optimalne. DS2500 su trochu vhodnejsie aj na mesto
Osobně s autem po městě jezdit nebudu, jediná cesta kam budu jezdit klidně je směr okruh a do servisu (plus samozřejmě zahřívání). Určitě chci destičky, které budou perfektně fungovat na okruhu, na běžné ježdění mám jiné auto. takže pak by ty DS3000 měli být lepší volbou.
Co se týče brzdičů - měl jsem za to, že M3 bude mít v serii vpředu 4-pístky, ale ted jsem koukal, ze je tam opravdu jen jeden píst

Co se týče CTF Gr.N - nedoporučuješ to hlavně z důvodu, že bys z toho mohl něco mít (viz. příspěvek na předchozí straně) - nemám s nimi zkušenost, ale zdají se být kvalitní.... Aspoň dle ostatních reakcí na jiných forech....
Ono když tam tedy není ten 4-píst v serii, tak to bude chtít vyměnit... Doporučil bys mi nějaké kvalitní 4-6ti pístové brzdiče? Nebo se v tom až tolik neorientuješ?
Díky za odpověď

brzdice uz su na dalse strane rozoberan, ja som mal dlhodobejsie len 4 piestiky Brembo a bol som dost spokojny - brdzny ucinok je hlavne od kombinacie kotuc+platne tie som mal origo Brembo+Pagid. Boli navyse krasne davkovatelne. Kratko som skusal aj ine vcitane D2 a prislo mi to tiez dost slusne
Co sa tyka CTF tak viem ich zabezpecit ale nie som predajca a ani sa tym nezivym - nestalo by mi to za tych par Eur. Konkretne tomuto predajcovi, ktory ma zastupenie CTF, som ich doporucil a on kedze prave rozmyslal rozbiehat nieco s autami si vybavil zastupovanie CTF. Ja som si ich u neho tiez len kupoval a na moje doporucenia ich k velkej spokojnosti par ludi u neho kupilo (cast z nich moji kamarati s ktorymi sa pravidelne stretavam), to je cela moja motivacia:-).
Napsal: stř 09.02.2011 13:59
od MYKY
Jak jsem psal, brzdy kopaly okamžitě od prvního rozjezdu nad 60km/h a lehkého dobrždění.
Při jízdě nad 80km/h celé auto vybruje, dal jsem si takovou zálibu

volat 10 x deně p.Ing Kábrtovi a bez reakce a zvednutí telefonu

nicméně je asi lepší koupit něco qalitního než koupit MD components za 35 000,- po 3km je vyhodit a koupit nějaké solidní od normálního člověka.protože pokud se celá věc dá na ČOI následně OS a soud tak to je na rok

a ještě znalecký posudek a co je nejhorší tak brzdy jsou bez homologace
TZN prodám "nové nefunkční brzdy MD componenets" za 1/2 ceny ale reklamaci si musíte vyřešit sami, rychlé jednání dohoda

(((((
Napsal: stř 09.02.2011 18:30
od Lion
Zajeť tam osobně, nejlépe i s autem a jsem zvědavej co na to bude říkat. Tohle jednání je s prominutím na přezdržku. Pochopím, že to nebere třeba týden, že je např. služebně mimo republiku, ale tohle už se vleče měsíce. Divím se, že s jeho přístupem od něj ještě někdo něco kupuje.

Napsal: pon 04.04.2011 22:43
od MYKY
kluci tak serial jsem ukončil,Kábrt se jen vysmíva a nereaguje.Objednávám D2.Ale myslím, že na každé prase se najde řezník!!!
Jen pro info k MDcomp. cena je lákavá, ale po podrobném prohlédnutí zjístíte, že destičky přesahují cca 4mm přes kotouč a je to tak výrobně dobře, dle Kábrta
dopojení se provádí hadičkama z Škody 120L předek.
Hlavně nikdy neplatte nic předem.
Pokud budete řešit reklamaci,tak 0bodů.
Pokud bych rovnou koupil značku možná jsem dosáhl na AP, ale píši to sem, aby někdo zbytečně nedopad jak já

30tis není balík, ale zamrzí

(
Napsal: pon 18.07.2011 13:58
od ShadyCZ
Zdravím,
tak už to řeším taky, byl jsem v Brně a po třech kolech začly standartní brzdy vadnout, takže sháním info, doporučení atd.
Chtěl jsem se zeptat máte někdo zkušenosti s brzdami (kotouče a destičky) této značky.. známý co dělá brzdy mi je doporučuje, ale nedaří se mi o nich najít moc informací..
http://www.otto-zimmermann.de
Děkuji za info
Napsal: pon 18.07.2011 14:17
od Hyena
Jestli hodlas Brno a podobny akce navstevovat castejc, budes muset sahnout TROCHU hloub do kapsy

Napsal: pon 18.07.2011 17:44
od kosh
AP Racing je řešení
Napsal: pon 18.07.2011 20:11
od Hyena
S AP Racing na vecne casy a nikdy jinak
