Stránka 2 z 2
Napsal: čtv 04.11.2010 23:51
od MattyX
Fatal Design píše:Spajky píše:Fatal Design píše:Dal jsem eMku k narozkám plnou nádrž Verva100 (98okt.) ať se trochu poměje

Nedáváš tam standartně něco 95+?
Ne, na běžném ježdění to stejně nepoznám, tak si ho vezmu jen když chystám nějakou akci

tys nekdy do ema nalil 95 ?

a ventyly mas vsechny

Napsal: čtv 04.11.2010 23:58
od Fatal Design
MattyX píše:Fatal Design píše:Spajky píše:[quote="Fatal Design"]Dal jsem eMku k narozkám plnou nádrž Verva100 (98okt.) ať se trochu poměje

Nedáváš tam standartně něco 95+?
Ne, na běžném ježdění to stejně nepoznám, tak si ho vezmu jen když chystám nějakou akci

tys nekdy do ema nalil 95 ?

a ventyly mas vsechny

[/quote]
Jo, úplně v pohodě ... kdyžtak si přijedu k tobě

Napsal: pát 05.11.2010 00:00
od MattyX
no tvl , aby se ti nepodpalili ventily

(chudá směs) , no hlavu kdyžtak celou mám

Napsal: pát 05.11.2010 00:08
od Fatal Design
MattyX píše:no tvl , aby se ti nepodpalili ventily

(chudá směs) , no hlavu kdyžtak celou mám

Ale kuš ... najdi si manuál k M3 ... strana tuším 18 dole :
* As this engine has knock control, fuel with a minimum octane number of 95 (Research Method) can also be used in this case, engine output and fuel consumption will deteriorate slightly.
Napsal: pát 05.11.2010 00:15
od MattyX
no tak to si prvni koho znam hehe

kdyz 95 tak mozna carerru , ale tak ještě nám to nejezdí tak uvidím až pojede

Napsal: pát 05.11.2010 00:26
od Fatal Design
MattyX píše:no tak to si prvni koho znam hehe

kdyz 95 tak mozna carerru , ale tak ještě nám to nejezdí tak uvidím až pojede

Já nevím, ale když to píšou v manuálu, tak to asi nebude problé. Nepíšou tam nikde o tom, že se do toho výslovně nesmí lít 95. 98 je doporučené palivo, ale je možno lít i 95 tak nevím v čem je problém.
Jinak ale samozřejmě neberu u Hypernovy, ale jezdím většinou na Shell, nebo OMV ...
Tady je ta stránka :

Napsal: pát 05.11.2010 00:32
od MattyX
tak ono pri malych otackach se ti asi nic nestane , 3.2 ma kompresni pomer 11.3:1 coz je uz na 95 relativne dost ... pak muze vzninout detonacni horeni a prave podpaleni ventylu. jasan stalo se kamosovi , ze proste musel nabrat 95 pac 98 nebyla a v nadrzi nic ze

a taky to jelo

Napsal: pát 05.11.2010 00:34
od blesk666
ale je tam aj ze 98 je minimum. az dole je to s knock senzorom. na vicku nadrze je tiez 98. inak pre istotu si daj preverit cez diagnostiku funkcnost Knock senzoru (pomerne citliva suciastka)
Napsal: pát 05.11.2010 00:45
od Fatal Design
Na diagnostice to bylo před měsícem a všechno OK včetně Vanosu (bože, ale to byly zvuky při tom test uff.) Jediné co bylo KO je hladinové čidlo oleje. Tak teď 2x týdně kontrloluju ručně a nové mám připraveno doma na výměnu při výměně oleje.
Nicméně auto mám chvilku a nedělá mi problém jezdit na 98. Jen jsem myslel, že když je v manuálu napsáno že lze použít i 95 tak můžu dát 95, když většinou při normálním ježdění nepřelezu ani 4000ot.
Jen doufám, že ti dva pánové co to měli předemnou tam taky lili 98, jinak se stejně uvidíme v Brně

Napsal: pát 05.11.2010 02:19
od matal
Jak říká Mr.Jawák: Vše co je M/// je dobré..
Jinak důležitá informace-objem kufru..

Napsal: pát 05.11.2010 06:55
od viktor_m3
u nás v kraji na 95 jezdí několik Mkařů. Já osobně bych to tam nenalil, ale je fakt, že můj roční nájezd km odpovídá spíš rekreačnímu cyklistovi.
Co vím, tak ostatní zatím bez problémů. Ono je asi i fakt, že není 98 jako 98. Já to řeším nákupem 100 od Shellu, když jedu někam přes Olomouc.
Napsal: pát 05.11.2010 09:38
od Fatal Design
viktor_m3 píše:u nás v kraji na 95 jezdí několik Mkařů. Já osobně bych to tam nenalil, ale je fakt, že můj roční nájezd km odpovídá spíš rekreačnímu cyklistovi.
Co vím, tak ostatní zatím bez problémů. Ono je asi i fakt, že není 98 jako 98. Já to řeším nákupem 100 od Shellu, když jedu někam přes Olomouc.
Asi taky četli uživatelskou příručku
Jak jsem ale psal, mě nedělá problém tam dávat 98 stabilně, myslel jsem jen, že když je to v manuálu tak to není problém ...
Napsal: pát 05.11.2010 12:46
od cabal
Když jezdím s M3 drbky (měsíčně nalitam klidně 1000km), tak tam liju u Benziny 95 nebo Carrera 95, jezdím v klidu, nechám zahřát a málo kdy točím nad 4 tisíce v manuálu je psáno, že 95 ok ... nálepka na budících říká 98.
Když se chci projet ostře na ecce nebo nějakou svižnou krajinou, závody aj. liju tam Carrera 100 nebo V-POWER od Shellu popř. Verva 100, většinou (z 90 procent OMV Carrera 100). Rozdíl jde u 3.2 poznat.
Nikdy netankuju Silmety, RobinOil a podobny ... s eMkem se dá jet za 8 litrů a benzínky jsou všude.
Co se kvality benzínu týče, viděl jsem výsledky z loňského roka při testech benzínu Naturalu 95 a nejlepších kvalit dosahovala BENZINA na prvním místě ... a třeba Shell byla tuším až na 4. místě.
Napsal: pát 05.11.2010 12:57
od Spajky
No opět se dotáváme k tomu, že benzín je dobrej u určitejch značek benzinek...ale téměř vždy záleží na majiteli té dané benzinky, nezávisle na značce, pod kterou to prodává

Napsal: pát 05.11.2010 17:19
od Lion
Já lil vždy 98 okt. jelikož ten rozdíl 3-4,-Kč na litru je prd. Jen asi 4x jsem musel tankovat 95 okt. a to jen z důvodu, že v oblasti, kde na mě svítilo hladové oko, tak nebyla žádná benzinka, která by měla 98 okt., tak sem tam lupnul menší množství, abych hlavně dojel domů.
