Stránka 2 z 2
Napsal: pát 08.04.2011 14:35
od Rendis
für die BJ von 01.09.1988 bis 31.03.1992
Motor S38 B36:
5.75 Liter Öl
Getriebe Getrag 280/5 (Manuell): 1.25 Liter Öl
Differenzial: 1.90 Liter Öl
Bremsflüssigkeit: 1.00 Liter
Kühlwasser mit/ohne Klima: 13.30/13.30 Liter
Zusatz: Motorfüllmenge: im Reparaturfall plus 0,75 l (Ölkühler)
Napsal: pát 08.04.2011 16:10
od Syrup
Rendis píše:für die BJ von 01.09.1988 bis 31.03.1992
Motor S38 B36:
5.75 Liter Öl
Getriebe Getrag 280/5 (Manuell): 1.25 Liter Öl
Differenzial: 1.90 Liter Öl
Bremsflüssigkeit: 1.00 Liter
Kühlwasser mit/ohne Klima: 13.30/13.30 Liter
Zusatz: Motorfüllmenge: im Reparaturfall plus 0,75 l (Ölkühler)
Vycerpavajici odpoved

diky
jen jeste co znamena ten uplne posledni radek, jakoze +0,75 litru pro olejovej chladic? ...
Napsal: pát 08.04.2011 17:28
od Lion
Syrup píše:Rendis píše:für die BJ von 01.09.1988 bis 31.03.1992
Motor S38 B36:
5.75 Liter Öl
Getriebe Getrag 280/5 (Manuell): 1.25 Liter Öl
Differenzial: 1.90 Liter Öl
Bremsflüssigkeit: 1.00 Liter
Kühlwasser mit/ohne Klima: 13.30/13.30 Liter
Zusatz: Motorfüllmenge: im Reparaturfall plus 0,75 l (Ölkühler)
Vycerpavajici odpoved

diky

jen jeste co znamena ten uplne posledni radek, jakoze +0,75 litru pro olejovej chladic? ...
Jojo těch +0,75 litrů znamená, že olejový chladič si veme tohle množství. Takže pokud sundáš olejový chladič a pořádně ho vyčistíš a pak budeš nalévat nový olej, tak počítat s +0,75 litrů oleje navíc pro dolití.

Napsal: pát 08.04.2011 17:31
od Syrup
Lion píše:Syrup píše:Rendis píše:für die BJ von 01.09.1988 bis 31.03.1992
Motor S38 B36:
5.75 Liter Öl
Getriebe Getrag 280/5 (Manuell): 1.25 Liter Öl
Differenzial: 1.90 Liter Öl
Bremsflüssigkeit: 1.00 Liter
Kühlwasser mit/ohne Klima: 13.30/13.30 Liter
Zusatz: Motorfüllmenge: im Reparaturfall plus 0,75 l (Ölkühler)
Vycerpavajici odpoved

diky

jen jeste co znamena ten uplne posledni radek, jakoze +0,75 litru pro olejovej chladic? ...
Jojo těch +0,75 litrů znamená, že olejový chladič si veme tohle množství. Takže pokud sundáš olejový chladič a pořádně ho vyčistíš a pak budeš nalévat nový olej, tak počítat s +0,75 litrů oleje navíc pro dolití.

supr, to je dobry vedet, diky

I kdyz ja to delat urcite nebudu

Napsal: pát 08.04.2011 18:21
od Danny
to určitě udělej, samo to nevyteče a proč si špinit novej olej 3/4 litrem starého
Napsal: pát 08.04.2011 18:26
od Syrup
Danny píše:to určitě udělej, samo to nevyteče a proč si špinit novej olej 3/4 litrem starého
Mysleno tak ze ja osobne to delat nebudu, ale mechanik

Napsal: pon 16.07.2012 02:28
od hulda
Jak tam někdo může lít, něco, co tam nemá být
Pokud vím, výrobcem doporučený olej je 10W-60... žádný 10W40 ani 5W40... co poradil strejda teoretik ve stodole tam nepatří.
Mi osobně to je fuk, nalejte si tam třeba Lukanu na smažení, alespoň vím, od koho bych auto nekoupil.

Napsal: pon 16.07.2012 07:20
od MattyX
hulda píše:Jak tam někdo může lít, něco, co tam nemá být
Pokud vím, výrobcem doporučený olej je 10W-60... žádný 10W40 ani 5W40... co poradil strejda teoretik ve stodole tam nepatří.
Mi osobně to je fuk, nalejte si tam třeba Lukanu na smažení, alespoň vím, od koho bych auto nekoupil.

co tam teda dávali v roce 88 , když 10w60 neexistovala ?

Napsal: stř 18.07.2012 15:55
od hulda
Tak kouknu do Owners handbook a tam stojí 15W50 popř. 5W40. S čímž tedy souhlasím ale nalít tam něco jiného (10W40) tak v tom odmitam jezdit... abych nenesl případné následky.
(ano psal jsem žádný 5W40, to jsem ještě neměl v ruce onu knížečku

)
Napsal: čtv 23.08.2012 09:52
od Peber
ARI píše:tak objednano.6 litru tws castrol.10w60 cena 470 litr. sleva v obchode 360kc za litr pro odberatele.plus vlozka filtru 160kc.hned jsem objednal i olej do diferu castrol 75w140 ten saf xj.do prevodovky jsem nemohl vzit protoze nevim co mam na prevodovce za stitek jestli zeleny nebo ted nevim jeste jaky..musim mrknout.
Ahoj,
jak poznám který olej patří do převodovky ??
A jak je náročné demontovat olej chladič a čištění?
Díky
Napsal: čtv 23.08.2012 10:28
od Rendis
Na převodovce by měl být štítek.Pokud není tak asi podle barvy kapaliny.
Olej.chladič nemá vypouštěcí šroub takže musíš odpojit trubky a já to vždy profouknu stlačeným vzduchem,abych dostal všechen olej ven. Pozor na trubkách jsou těsnící O kroužky.