Stránka 2 z 3
Napsal: pát 14.10.2011 22:41
od Meda
Zalezi na tom, jestli chces auto na jezdeni, nebo lesteni v garazi.. Pokud chces jedzit, nemuze ti ho byt v zime lito, je to sice supr kara, ale porad jen plech, plast a tady i hlinik

Napsal: pát 14.10.2011 23:37
od Dally
Sweden píše:je pravda že na foto vypadá pěkně,škoda že realita je jiná

Co se fotek týče nemyslím si že budou starší jak tady někdo zmiňoval,dle SPZ.Prostě to pán pěkně naladil a věděl co má a co nemá nafotit.Jinak já myslel tuto,takže se připojím a kdyby někdo něco věděl tak prosím o info.
http://www.sportovnivozy.cz/21288-bmw-m ... alozkaFoto
Jo znám, a řídil jí, když byla ještě u majitele v Praze cca. před 2 roky. Pěkný zvuk Supersprint. V jakým stavu je teď a kolik majitelů vystřídala netuším. Nicméně to zmrvený sání BMC (navíc x let bez údržby podle foto) v ní je furt a je přestříkaná z bílé na černou viz. foto motor. prostoru, pokud jsi si nevšiml. Údajně předváděčka s D. Tehdy moc netáhla (MAFy asi zasraný od toho sání), ale ten zvuk jako placebo dobrej...

Opět, jestli je v pořádku, tak cenu nechápu, před rokem a půl se prodávala za dvojnásobek...
Většinou tyhle "akční" ceny mají vždycky háček...
Napsal: sob 15.10.2011 10:47
od SkybyMPower
já každopádně chci to auto na ježdění ne jenom na dívání.. Ale nechci za něj vytlačit víc než 250k. ta za 199k už je pryč, dneska jsem si pro ni chtěl jet, ale včera mě pan volal, že je prodaná.. Takže neví někdo o nějaké za slušný peníz? Díky
Napsal: ned 16.10.2011 06:38
od Dally
SkybyMPower píše:já každopádně chci to auto na ježdění ne jenom na dívání.. Ale nechci za něj vytlačit víc než 250k. ta za 199k už je pryč, dneska jsem si pro ni chtěl jet, ale včera mě pan volal, že je prodaná.. Takže neví někdo o nějaké za slušný peníz? Díky
To je jasný. Ale jestli je tvoje hlavní kritérium při koupi M5 co nejnižší cena, zaděláváš si na problémy. Nejen, že nepojede jak M5 má jet, ale následný investice, budeš-li ji chtít dát fakt do kupy, ti to šetření daj sežrat...
Většinu těhle levných M5 už měla "štafeta" podobně uvažujících jako ty, a skutečný důvod prodeje je z 90%, že prostě nejedou, a majitel chce rajtovat zas něco jinýho...

Napsal: ned 16.10.2011 10:02
od Meda
Ja treba taky ted resim, ze se mi to uplne nezda, zatim probiha diagnostika, pak prijde brzda a uvidi se, ale Dally, jak sam dobre vis, tady u nas bude jen malo M5, nebo spis zadna, ktera byla spravne servisovana, tvoji uz jsi prodal
Chce to projezdit se po vsech eMkach co se ti libi. Ja se pred koupi prvniho byl podivat na 3, nebo 4 kusy a uz jsem to zacinal vzdavat, vsechno to byly hrozny skladacky..
Napsal: ned 16.10.2011 10:04
od SkybyMPower
hmm, možná máš pravdu, v tom případě se asi nevyplatí kupovat žádnou M5, nebo jedině za ni vytlačit půl mega, jinak nebudou v Top stavu. Nechci ani ať je v top stavu, ale aby byla použitelná a dalo se s ní jezdit a nechtěla po mě investice 100k a více, to je moje hlavní kriterium, a druhé je samozřejmě cena, jak jsem říkal těch 250, v německu se do 250 najde x M5, ale je fakt, že nemůžu vědět v jakém budou stavu a koupit zajíce v pytli se nevyplatí, protože to by bylo minimálně 100k nahoru..
Napsal: ned 16.10.2011 10:07
od SkybyMPower
je pravda, že jsem ještě v žádné nejezdil, takže ani pořádně nevím co od ní očekávat, vozil jsem se jenom v Audinách jako je RS6, RS4 a ruzné S, a kamárád má asi 3 E36 M3, ale M5 nemá nikdo koho znám, takže fakt nevím co od ní očekávat.
Napsal: ned 16.10.2011 11:35
od SkybyMPower
Takže ta černá s AC schnitzer kolama moc netáhla? pán tam píše TOP STAV. To sání co tam má je špatné? Díky Dally
Napsal: ned 16.10.2011 12:01
od Dally
SkybyMPower píše:hmm, možná máš pravdu, v tom případě se asi nevyplatí kupovat žádnou M5, nebo jedině za ni vytlačit půl mega, jinak nebudou v Top stavu. Nechci ani ať je v top stavu, ale aby byla použitelná a dalo se s ní jezdit a nechtěla po mě investice 100k a více, to je moje hlavní kriterium, a druhé je samozřejmě cena, jak jsem říkal těch 250, v německu se do 250 najde x M5, ale je fakt, že nemůžu vědět v jakém budou stavu a koupit zajíce v pytli se nevyplatí, protože to by bylo minimálně 100k nahoru..
Půl mega je přehnaný, tam se většinou platí za hodně malý nájezd, což vůbec není záruka stavu. Za cca. 15k EUR už jsou v Reichu hodně slušný kusy, někdy i levněji (např. přes 200k najeto, ale dálnice, BMW servis atd...). ČR je momentálně naprostá katastrofa.
Je otázka, co myslíš slovem "použitelná". Použitelná M5 je pojízdná M5 nebo M5 s výkonem a vlastnostmi, kvuli kterým si ji lidi kupují?
Co se týče výkonu, nejlepší srovnání mají majitelé 540i. Když to jede podobně, nebo jen o trochu líp, něco není v pořádku. M5 musí mít reakci na plyn (při zapnutém SPORT až přehnanou) a mnohem větší sílu ve středním pásmu. Žádný škubnutí a nic, krouťák musí gradovat do 4k RPM.
M3 jsou točivé, bez krouťáku, nejsou moc dobré na srovnání, nabírají rychlost postupně, "škrcením" u omezovače. Obecně by se ti M5 měla zdát mnohem silnější, i když v reálu je podobně rychlá.
Testovat M5 např. maximálnou je nesmysl, k 250km/h se ti doplazí i s 250-300ps...
Pružný zrychlení je směrodatnější, zdravá E39 M5 má mít z ustálených 80km/h na 120km/h, na trojku za něco málo přes 3 vteřiny (dle M5board)...
Napsal: ned 16.10.2011 12:10
od SkybyMPower
použitelnou myslím to, že má výkon a vše ostatní proč si ji lidi kupují... nejhorší je, že jsem nikdy nejel ani v 540i, jenom s mojí 328, a to je hodně velký nepoměr... Ta s těma schnitzerama se mě líbí, ale jestli je to pekáč, tak to nemá smyls, nebo jestli nějak blbě táhla...možná ji nakonec pudu koupit do německa a bude...
Napsal: ned 16.10.2011 12:33
od Dally
SkybyMPower píše:použitelnou myslím to, že má výkon a vše ostatní proč si ji lidi kupují... nejhorší je, že jsem nikdy nejel ani v 540i, jenom s mojí 328, a to je hodně velký nepoměr... Ta s těma schnitzerama se mě líbí, ale jestli je to pekáč, tak to nemá smyls, nebo jestli nějak blbě táhla...možná ji nakonec pudu koupit do německa a bude...
Mě tehdy zajímala kvuli těm svodům (+30whp podle Supersprintu), ale táhla znatelně míň než moje (teď uz bývalá). MAF test přes OBD menu jsem nedělal, ale řekl bych, že za to mohlo to sání (BMC má uvnitř olejem napatlaný "sportovní" filtry který prasí MAFy, navíc ti za deště teče do sání voda, je tam normální levná alu roura vyvedená do nárazníku). Palivovou pumpu říkal, že měnil a motor šel dobře...
Obecně nebyla špatná (jestli ti nevadí ten lak), viděl jsem mnohem horší, ale tehdy to byl 1.majitel v ČR (a chtěl za ni 450k), mezitím bych si tipnul, že měla 2 další majitele/uživatele, chvíli ji nabízel i Autoimport MACH v ČB...
Rozhoduj se podle sebe a diagnostiky. M5 po 328 by tě měla uspokojit i když nebude mít plnejch 340whp...
Napsal: ned 16.10.2011 12:42
od SkybyMPower
no snad nebudu zklamaný po jizdě s audi RS6 a RS4... možná že od toho auta očekávám až moc. Je to prostě naprd, když nevím jak to auto má jet.. Co jsou MAFy a whp? Díky jsem neználek, vím jenom, má mít 400HP
Napsal: ned 16.10.2011 12:45
od Dally
SkybyMPower píše:no snad nebudu zklamaný po jizdě s audi RS6 a RS4... možná že od toho auta očekávám až moc. Je to prostě naprd, když nevím jak to auto má jet.. Co jsou MAFy a whp? Díky jsem neználek, vím jenom, má mít 400HP
mass airflow sensor, wheel horsepower
Napsal: ned 16.10.2011 12:50
od SkybyMPower
díky, zase jsem o něco vzdělanější...
Napsal: ned 16.10.2011 14:16
od Dally
SkybyMPower píše:díky, zase jsem o něco vzdělanější...
Jasně. Kdyžtak mi zbyly k M5 nějaký díly: 2x nový MAFy (váhy vzduchu), 2xCPS sensory na sací straně, nový thermostat i jedna nová Lambda sonda předkatová origo BOSCH.
Jen kdybys pak potřeboval, všechny tyhle věci ovlivňují výkon dost výrazně a odcházejí postupně a u VŠECH aut, je to jen otázka času.
Budu je asi nabízet v náhradních dílech, další E39 M5 se u mě v nejbližší době asi jen tak konat nebude...

Napsal: ned 16.10.2011 17:53
od pesa
jak se pls dela MAF test pres OBD?
Napsal: pon 17.10.2011 09:05
od Meda
V kterych RS6 a RS4 jsi jezdil, v tech oturbovanych verzich?
Jestli jo, tak pak pocit z M5 je nesrovnatelny, ja jsem se tedy svezl parkrat ve stare S4, trochu upravena, ale jak tahaji ty turba, pocit je samozrejme uplne jinde..
Proto si i vsichni s TDi mysli jak jim to jede, placebo efekt je silnej

Napsal: pon 17.10.2011 09:53
od noname
Zrovna o víkendu bylo u brachy na servise "čiplé TDI" celých 105 kw... všichni z toho byli podělaní, jak to jede jak oheň
Sry za OT, ale musel jsem...
Napsal: pon 17.10.2011 15:36
od SkybyMPower
ano jezdil jsem ve verzi 2.7biturbo rs4 a 4.2 biturbo rs6, jelo to jako p... . Takže z čeho budu mít lepší pocit asi z turb že?
Napsal: pon 17.10.2011 15:39
od SkybyMPower
jo a s s4 2.7 biturbo jsem taky jezdil jede taky jako p... jezdil jsem asi ve dvěch S4, kamarádi kupují jenom audi ale já jsem spíš pro BMW...