Stránka 2 z 3
Napsal: úte 04.12.2012 17:38
od Meda
CPS na vackach menis preventivne, nebo ti v servisu rekli, ze jsou vsechny spatne? Co si za ne uctuji?
Napsal: úte 04.12.2012 20:23
od danm5
Dvě jsou špatný a dvě mi řekl abych udělal také, když se to dělá. Klíňáky jsou naprosto popraskaný a řemenice dělám s nima.
Napsal: úte 04.12.2012 20:26
od MattyX
řemenice ? chtěl jsi řict vodící a napinací kladky ?!

Napsal: úte 04.12.2012 20:26
od danm5
Cena je za jednu 2800kč, jsou z renocaru
Napsal: úte 04.12.2012 20:27
od danm5
tak jak řikáš, popraskaný jsou samozřejmě řemeny, omlouvám se za nepřesnosti, ale teď jsem dal ze sousedem trochu vínka

Napsal: čtv 06.12.2012 17:50
od Diffusion
Gratuluji ke krásnému autu.
Snad ti přinese tolik pozitivních zážitků jako mě

.
Ohledně servisu doporučuji kontaktovat Horyse který pracuje v servisu v Brně a dělá neskutečné kousky za výborný peníz.
Osobně jsem tam dával svoji M5 a byl jsem nadmíru spokojen.
Tel: 603 276 327
Napsal: pát 07.12.2012 11:51
od danm5
Dík za info ohledně servisu, ale už mám M5 u p. Odehnala v Odetunu, tak doufám že ze strany servisu bude vše ok, to je v tento moment jediné co zatím mohu. Hledal jsem na foru zkušenosti s tímto servisem a nic negativního jsem nenašel tak až budu v pondělí moudřejší tak přihodím info. Zatím jen co se týče jednání pana Odehnala se mnou, bylo příjemné, žádná arogance, spíše lidský přístup i přes to, že měl na place vedle mé stařenky o několik roků mladší krasavce, ale chtěl bych říci, že tohle bych považoval za samozřejmost, jestliže jsem rozhodnutý někde nechat nemálo peněz za službu.
Napsal: úte 11.12.2012 09:10
od danm5
Tak jsem včera konečně přivezl M5 ze servisu Odetun ve Šlapanicích, mohu říci že vše proběhlo naprosto v pořádku a předem dohodnutém termínu, od diagnostiky závad až po opravu. Vyměněny byli všechny snímače CPS na vačkách, řemeny, napínací kladky. Materiál 17800, s prací a diagnostikou jsem platil 23000. Veškeré vyměněné díly mi byli vloženy v krabičkách do kufru. Tento servis zatím mohu vřele doporučit, myslím že jednání majitele p. Odehnala bylo příkladné. Co se týče auta, tak jednoznačně ve studeném startu byl velký rozdíl, 8hrnek běžel ihned krásně hladce a pravidelně, takže problém vyřešen. Zátah jsem moc vyzkoušet nemohl, jelikož bylo nasněženo.
Napsal: úte 11.12.2012 22:49
od matal
Gratuluji k M5.. to jsou krasavice..

Tak si ji užij ve zdraví..
K servisu Odetun, přístup je dobrý, byl jsem tam ještě když tam byl pan Hanák, který se vrátil zase do Renocaru, na starý showroom, kde servisují naše starý plečky.. S panem Odehnalem jsem ale do styku nepřišel, nicméně kamarád s ním řešil nějaký problém s 330í SMG, vím,že ho to stálo dost peněz, ale problém nevyřešili, týkalo se to právě převodovky SMG..
Napsal: pát 14.12.2012 13:09
od Dally
danm5 píše:Dvě jsou špatný a dvě mi řekl abych udělal také, když se to dělá. Klíňáky jsou naprosto popraskaný a řemenice dělám s nima.
No, když už jste byli u toho měnění, tak nové (nikoli takzvaně vyčištěné) MAF senzory ("váhy vzduchu") ti u E39 M5 udělají divy... diagnostika ti je navíc nenahlásí dokud nejsou už úplně nepoužitelné. Pokud vyměníš všechny CPSky, dáš nové MAFy od BOSHe (dají se koupit samotné senzory, mnohem levněji než BMW díl viz.
http://www.bimmerzone.co/BMW_Performanc ... -MAFS.html) a ideálně i nové předkatové lambda sondy, pak vyresetuješ adaptační hodnoty a pokud máš v pořádku spojku a tlak paliva, zažiješ skutečnou sílu M5

....
E39 M5 byla moje velká láska...
A gumy doufám kupuješ pořádný, PS2ky nebo ideálně SuperSporty...
Napsal: pát 14.12.2012 13:26
od danm5
Dík za další poučný informace, kolik zhruba můžou ty senzory ve váhách vzduchu vydržet kilometrů, moje M5 má najeto skutečných 90tis. Je možný že už by mohli být špatné včetně těch lambda sond? Diagnostika hodila už vše bez závad. Ty adaptační hodnoty se resetují přes diagnostiku?
Napsal: sob 15.12.2012 14:16
od Dally
danm5 píše:Dík za další poučný informace, kolik zhruba můžou ty senzory ve váhách vzduchu vydržet kilometrů, moje M5 má najeto skutečných 90tis. Je možný že už by mohli být špatné včetně těch lambda sond? Diagnostika hodila už vše bez závad. Ty adaptační hodnoty se resetují přes diagnostiku?
Životnost MAFů je většinou kolem 100tis. km (při továrních airboxech a filtrech), postupně se zanášejí, pokud se na autě ještě neměnily, rozhodně bych to doporučil. Reakce na plyn se pak většinou o hodně zlepší. Adaptace se mažou přes diagnostiku, ale není to nutné, DME si postupně upraví management podle nových dat, jen to chvíli trvá (cca.1000km).
Lambdy bez chyb bych asi neměnil, to už je pro puntičkáře. Spíš bych pozoroval spotřebu oleje a nechal si změřit komprese, zkontroloval/vyměnil svíčky...
Napsal: ned 16.12.2012 12:42
od danm5
Ještě bych poprosil o radu, jaké jsou dobré svíčky, teď jsem se díval mám Bosch fgr7dqp, podle všeho to jsou možná ještě origo, tak je určitě vyměním---
Napsal: pon 17.12.2012 11:04
od Meda
Origo jsou NGK BKR6EQUP pokud si pamatuji oznaceni dobre, jsou to ctyrbody..
Napsal: pon 17.12.2012 12:21
od danm5
tak to je divný, je možný že tam jsou podle ročníku i ty co jsem psal já? O víkendu jsem se v noci nudil, tak jsem se v tom trošku hrabal a mám tam Bosch fgr7dqp
Napsal: pon 17.12.2012 12:36
od danm5
tak jsem to teď progoogloval a jsou tam vedený pro M5 obě. Co se tak dívám tak je jich na výběr spousta. Moje otázka zní spíše jestli má někdo už nějaké konkrétní vyzkoušené a může je doporučit na základě dobré zkušenosti.
Napsal: pon 17.12.2012 19:06
od Meda
Ja vzdycky daval NGK, problem s nima nebyl, myslim si, ze ani s tema Boschkama nebude problem, ale ani zadny zasadni rozdil.. Pokud chces nejake "lepsi", zkus prostudovat M5board, treba to tam nekdo resil..
Napsal: stř 19.12.2012 01:13
od burner
Lepsi varianta neni, ja davam NGK, zkousel jsem i jiny.Ale z tech ngkcek mam nejlepsi pocit.Tema nic nezkazis...
Napsal: stř 19.12.2012 06:33
od danm5
Tak mi včera přišly svíčky, vzal jsem Denso iridium power IK20. O víkendu se půjdu zavřít do garáže

Napsal: čtv 28.03.2013 12:12
od danm5
Zdravím Vás. Tak jsem M5 už slušně provětral, zdálo se že vše je ok, po výměně čidel na vačkách krásně jede, okamžitá reakce na plyn ale opět se mi rozsvítila kontrolka závad-žl. motor...Diagnistika napsala předkatovou lambdu ale při proměřování lambdy diagnostikou fungovala bez problému, po vymazání závady se kontrolka po hodině při jízdě opět rozsvítila. Co by jste v tomto případě dělali? Vyměnit lambdu, nebo to může být něco jiného? Po případě výměny lambdy měnit v páru obě, nebo jen jednu jež vykázala poruchu ? Díky