Stránka 2 z 2

Napsal: stř 30.01.2013 15:01
od Elldon
Jak bude trochu lépe, chystám se vyrazit na nějaké okruhy, tak pak můžu zhodnotit - jsem asi větší optimista. Raději bychom ale neměli měnit téma, protože původní otázka zněla M3/M5 a o okruzích nebyla řeč :-)

Napsal: stř 30.01.2013 16:49
od M3maniac
Chlapi divize M je sice pro sportovněji založené řidiče, ale do okruhového speciálu to má sakra daleko :D proto nemám rád jízdy na okruhu, protože auto dostává neskutečnou čočku. Kilometry ujeté na okruhu se násobí 7x. Pokud chce někdo aktivněji jezdit na okruhy s M3 , musí vyměnit minimálně brzdy a nejlépe s podvozkem. Jsou to prostě auta, které mají na běžné silnici nadprůměrné jízdní vlastnosti a výkony. Pro běžné ježdění a občasné svezení se na volné okresce je to v poho, ale na okruhu jen lehce :wink:

Napsal: čtv 31.01.2013 16:24
od NSH
Na okruhy bych se chtěl občas podívat a pořádně auto provětrat a to je asi jedinej důvod proč jsem přemýšlel o E60 jako daily a M3 E46, protože jsem právě slyšel, že auto dostává na okruhu záhul a ničit si M3 E90/M5 E60 jako moje jediné vozítko by se mi nechtělo asi. E46 by určitě tím pádem nezůstala bez úprav a kdybych ji koupil, tak z ní udělám něco jako M3 GTS E92 a dostala by podvozek a pořádné brzdy třeba od AP, aby něco vydržela. Právě ten kámoš co má S3 mě přesvědčoval, že na Nordchleife viděl spoustu M3 i s rámem místo zadních sedaček a byly normálně na značkách, tak nevím co to obnáší, myslel jsem, že musí mít výjimku výrobce :Confused2:

Napsal: čtv 31.01.2013 16:32
od Filozof
NSH píše:Na okruhy bych se chtěl občas podívat a pořádně auto provětrat a to je asi jedinej důvod proč jsem přemýšlel o E60 jako daily a M3 E46, protože jsem právě slyšel, že auto dostává na okruhu záhul a ničit si M3 E90/M5 E60 jako moje jediné vozítko by se mi nechtělo asi. E46 by určitě tím pádem nezůstala bez úprav a kdybych ji koupil, tak z ní udělám něco jako M3 GTS E92 a dostala by podvozek a pořádné brzdy třeba od AP, aby něco vydržela. Právě ten kámoš co má S3 mě přesvědčoval, že na Nordchleife viděl spoustu M3 i s rámem místo zadních sedaček a byly normálně na značkách, tak nevím co to obnáší, myslel jsem, že musí mít výjimku výrobce :Confused2:


tak si kup běžnou 5er na ježdění pro rodinu...
a pro radost E46 M3 a ještě ti zbyde 5ti kilo na úpravy a další....asi bych šel touto cestou ...do té M3 ti nikdo nebude kecat protože doma bude 5er a ty se můžeš pořádně vyřádit na okruhu ... určitě zajimavá možnost na zvážení.

Napsal: čtv 31.01.2013 21:40
od pesa
kup si jedno auto. nedas do neho vic penez nez do dvou.
s jednim se zzijes rychleji a uzijes si ho kazdy den...
kazde auto bych doporucil jednou za 2 rok:-) vytahnout na okruh, aby se s nim nejen clovek zzil, ale zjistil chovani na a za limitem. Pokud nezkousite trefovat brzdne body, tak je M ve svem zivlu... proste nejvetsi pruser je stale stridani fullgas a full brake a to NEMUSITE a pak si s M uzijete oba :-)

Napsal: čtv 31.01.2013 22:06
od ARMAN
NSH jels někdy nějaky okruh sam svym autem? Pokud jsi na okruhu fizycky nikdy nejel tak zapomeň na to že ho usmažiš nebo uvařiš maximalně to rozpališ na rovince a lehky neopatrny uklouznuti v zatačce... to je za předpokladu že maš půd sebezachovy, pokud nemaš půd sebezachovy tak to z nedostatků zkušenosti opřeš do zabradli nebo vylitneš do kačirku.

Pokud bych měl vybrat tak si vemu m3e90, e60 si myslim že budemoc velka pro mě a pak jak řika Pesa uživat si to každy den.

Napsal: čtv 31.01.2013 22:18
od MattyX
pesa píše:kup si jedno auto. nedas do neho vic penez nez do dvou.
s jednim se zzijes rychleji a uzijes si ho kazdy den...
kazde auto bych doporucil jednou za 2 rok:-) vytahnout na okruh, aby se s nim nejen clovek zzil, ale zjistil chovani na a za limitem. Pokud nezkousite trefovat brzdne body, tak je M ve svem zivlu... proste nejvetsi pruser je stale stridani fullgas a full brake a to NEMUSITE a pak si s M uzijete oba :-)


No to si rozhodně nemyslím ... pokud tady přemýšlí od E46 M3 s polorámem atd. tak na denní ježdění s tím autem bude "trpět" a jakmile bude dělat nějaký kompromisy tak na okruhu zase budeš nadávat že to je nahovno :) jako vím o čem mluvím, sám bych nejraději něco, ale to se zase na silnici nedá dost dobře skloubit ... je to jen otázka priorit, a pokud chce nějakýho semi-hobíka, tak rozhodně E46 m3 a k tomu jakýkoliv dailycar ;)

Napsal: pát 01.02.2013 02:13
od janbrasna
Taky je otázka, co znamená "okruh". Něco pálí brzdy, něco žere gumy… Je rozdíl Most vs. Mýto vs. Brno vs. Salzburgring…

A styl jízdy. Pokud najedeš 200 kol ročně, budeš mít jiné nároky, když máš 20 kol za život.

Třeba na Nordschleife se dají dát s Performance brzdama (nebo keramikou) tak 2–3 "kola" (po ~25km) po sobě, než jsou na kaši brzdy a gumy. S lehkým párminutovým dochlazením se dá jezdit téměř nepřetržitě. Ale zase je rozdíl, jestli jezdíš za 7:30 nebo za 10:00, to se pak taky projeví.

Jo pravda soudim spíš podle 130i, E46 M3 nebo Z4MC, ty jsou všechny lehčí — u E90 M3 by mě zajímalo třeba chlazení převodovky, jak by vypadalo 0:}