Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Koupit nekoupit 8cku? Poraďte...

Vše o E31, G15
Zpráva
Autor
caknakis
Registrovaný
Příspěvky: 868
Registrován: ned 13.01.2008 01:00
Bydliště: Praha - západ

#21 Příspěvek od caknakis »

Sorry za OT, ale kolik v Japonsku stojí benál? Já jsem na těch serverech snad neviděl jediné dieselové auto
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od RuDoSh »

caknakis píše:Sorry za OT, ale kolik v Japonsku stojí benál? Já jsem na těch serverech snad neviděl jediné dieselové auto


s jejich najezdem km je to asi jedno :-)
ericV8
Registrovaný
Příspěvky: 885
Registrován: ned 22.03.2009 01:00
Bydliště: okr. Šumperk
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od ericV8 »

kralik píše:S 850 CSI, tak tu zkusenost bych chtel mit take :) Elektrokyneticka zadni naprava, 6st. manual a spousta koniku na hrani. Buhuzel neposlouzim a ani nevim o nekom kdo by ji v CR mel.
Jedna klubova se prodava v Zeneve od Alexe. Viz.:http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1611386
Ale na CSi v dobrem stavu si priprav kolem mega :(

Jine dovozy jsou nasnade: Nemecko, Benelux... a Japonsko (To jsem udelal ostatne i ja :))

Resis-li Japonsko, nejdrive zacni sledovat aukce na:
http://www.japaneseusedcars.com/
Popripade prehled i s kontakty na prodejce:
http://www.tradecarview.com/used_car/ja ... ies/?st=13

Z Japonska nesmi auto vyvazet soukroma osoba. Musis mit firmu, ktera ti to tam zaridi, nasledne zabali a posle nekam do Evropy. Pak celnice a spol. Na japonsko musis mit cas. Ja ctvrt roku drazil a prohledaval aukce a pak ctvrt roku cekal na kontejner a ceske papiry. Popripade se obcas japonci objevi v UK. Napr.:
http://www.auctions.bonsaicars.com/


mozna vim kdo ji ma, je to clovek co delal 30 let v Nemecku u /// M divize. Pred 10-ti rokama jsem u nej byl jako mladej sulin a to auto videl, mam za to ze to bylo CSi prave. Ale pan mel uz 65 let. Zkusim si tam udelat vylet nekdy ...
za odkazy diky, ty auta z Japon jsou neskutecne zachovale. Koukam teda hlavne po Nemecku ceny za tu slusnejsi uz startuji kolem 700k. Zase do Nemecka ci Belgie se muzu zajet podivat, je to par hodin cesty, do Japon to je horsi, pak bych mel strach, co mi doopravdy v tom kontasu prijde - navic to papirovani, vyrizovvani, homologace atd ... tot otazka ejstli se to v zaveru opravdu vyplati ?
kralik
Registrovaný
Příspěvky: 319
Registrován: stř 02.01.2008 01:00
Bydliště: Praha

#24 Příspěvek od kralik »

Z Japonska se to vyplati, pokud na to mas cas, nervy a "koule" jit do neceho naslepo. Do posledniho momentu nevis co ti z kontejneru vypadne. Vizualni stav je super, horsi je jak se venuji podvozku... Ja vim o konkretni 8er v M Individualu, kterou jsem malem sam v Japonsku koupil . Nakonec ji na obchod koupili nejaci nemci za cca. 11 000Eur a obratem ji prodavali za 19 000Eur.
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od RuDoSh »

kralik píše:Z Japonska se to vyplati, pokud na to mas cas, nervy a "koule" jit do neceho naslepo. Do posledniho momentu nevis co ti z kontejneru vypadne. Vizualni stav je super, horsi je jak se venuji podvozku... Ja vim o konkretni 8er v M Individualu, kterou jsem malem sam v Japonsku koupil . Nakonec ji na obchod koupili nejaci nemci za cca. 11 000Eur a obratem ji prodavali za 19 000Eur.


jj, podvozek a taky ty radia a domrdane interiery tou montazi..... ale nic neresitelneho :-)

Je to proste risk :-)
ericV8
Registrovaný
Příspěvky: 885
Registrován: ned 22.03.2009 01:00
Bydliště: okr. Šumperk
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od ericV8 »

tak jsem si dneska udelal vylet za tim chlapikem, narazil sjem na jeho synovce, kterej me k tomu autu dnes zavezl. Pred 10-ti rokama si to nejak prohodili v rodine, takze toho puvodniho majitele jsem nevidel, tanto co to ma, tak 10 let to stoji v garazi a nejelo to.
Kdyz se kouknu do D, tak jako by si z oka vypadly:
http://www.autoscout24.de/Details.aspx? ... by&asrc=fa

stejna barva, CSI narazniky, interier, vybava, sedacky, panel, proste uplne vsechno temer totozne, akorat motor vypadal jako obyc 850i. Nebylo tam to powered by M. Ve velkym technicaku bylo napsano ze je to 850 Csi s 280 Kw, coz by odpovidalo, ale ten motor tam nebyl. No a byl to automat. Stitek v motorvym prostoru ani vinko sem taky nenasel. Jen na kapote stitek mauritius blau :) Ale na sloupku u ridic dveri byl stitek 850i. Takze spis to ma asi jiny doklady ... nebo fakt nevim co si o tom myslet ... Jinak zachovale neskutecne a najeto do 100 tis.

Kazdopadne je to monstrum auto, na fotkach ta krasa vubec nevynikne. Ale pan to ani nema v umyslu zatim prodat. Sice nevim proc, kdyz s tim 10 let nevyjel a ani to nema v umyslu a jen se na to prasi a nejakou lasku k bmw taky neciti...
kralik
Registrovaný
Příspěvky: 319
Registrován: stř 02.01.2008 01:00
Bydliště: Praha

#27 Příspěvek od kralik »

ericV8 píše:...nebylo tam to powered by M. Ve velkym technicaku bylo napsano ze je to 850 Csi s 280 Kw, coz by odpovidalo, ale ten motor tam nebyl. No a byl to automat.

Pokud tam byl Automat = neni to CSi a nemel by v tom byt ani CSi - 280kW motor. CSi bylo pouze v 6-ti stupnovem manualu! Ne v automatu.
Vyrobni stitek u 8er byt nemusi. To je overeno i u registru policie CR. Proste u nekterych z vyroby je a u nekterych ne. Mozne umisteni je na prave vnitrni hrane plechu "blatniku" tesne nad urovni vyklapecich svetel. Je to pod draty. Nebo pak ve vane rezervy vzadu v kufru. A nebo prave zadny neni!
VIN je u 8er pod sklem - steracem u spolujezdce. Prez kapotu to na prvni pohled nenajdes, kdyz nehledas tady.
Na hrncich tlumicu jsou jen blbosti a nebo nalepeny typovy stitek u tech co je do CR dovezli a museli ho sehnat ofi cestou kvuli dovozce.
Kozeny interiel - palubka a skoro vsechno co se dalo i M-Paket (predni spoiler, zadni difuzor a zrcatka) byly individual selection a sice puvodne pro CSi, ale nasledne po '94 i prave jako individual. A pak to take spousta lidi dodelavala.
ericV8
Registrovaný
Příspěvky: 885
Registrován: ned 22.03.2009 01:00
Bydliště: okr. Šumperk
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od ericV8 »

nebyl jsem si prave 100% jisty jestli CSi je jen manual, treba kdyz si zadam http://bmw.katalog-automobilu.cz/automo ... 31-850csi/
tak tam pisou manulani i automaticka. Ale jinak jsem tomu majiteli rikal, ze to neni CSi, ze to byly jen manualy, ten z toho byl celej spatnej :D A jinak moc informaci o tomto modelu jsem na netu nenasel. Takze to bude pravdepodobne dodelavane nebo individual a jine doklady ...
kralik
Registrovaný
Příspěvky: 319
Registrován: stř 02.01.2008 01:00
Bydliště: Praha

#29 Příspěvek od kralik »

ericV8 píše:Takze to bude pravdepodobne dodelavane nebo individual a jine doklady ..

Nebo se proste nekdo pri tvorbe technicaku upsal :) Chybka se stane...

CSi versus Ci, tak to je story, ve ktere si spousta lidi dela bordel.
Ci je normalni 850 s 5L / 5,4L motorem nebo 840 s 4L / 4,4L motorem. Manual nebo automat.
CSi ma jen jeden motor 5,6L, manual a elektrokinetickou zadni napravu.

Pokud te zajima produkce, tak mrkni sem: http://www.8coupe.com/Production/BuildSummary.aspx
shwaaraa
Registrovaný
Příspěvky: 344
Registrován: ned 18.02.2007 01:00

#30 Příspěvek od shwaaraa »

Krásný auto, pamatuju si, když ho cca v roce '92, '93 měl náš trenér na taekwon-do. Bílá 850i, všichni jsme z ní byli vždy odvaření, když s ní přijel na trénink, bylo nám tehdy kolem 6 let, ale vyklápecí světla, to bylo něco :) Pravej sporťák v záplavě favoritů. I dnes se na ni rád kouknu... Ať vám sloužej :)
DAVe_1
Registrovaný
Příspěvky: 1797
Registrován: úte 27.12.2005 01:00
Bydliště: Brno

#31 Příspěvek od DAVe_1 »

shwaaraa píše:Krásný auto, pamatuju si, když ho cca v roce '92, '93 měl náš trenér na taekwon-do. Bílá 850i, všichni jsme z ní byli vždy odvaření, když s ní přijel na trénink, bylo nám tehdy kolem 6 let, ale vyklápecí světla, to bylo něco :) Pravej sporťák v záplavě favoritů. I dnes se na ni rád kouknu... Ať vám sloužej :)


mnooo tak to musel na trenalech prodavat koks aby si tohle mohl koupit :lol:
baworaciksiedmy
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: sob 09.11.2013 01:00

#32 Příspěvek od baworaciksiedmy »

zdravím páni, nechcem zakladať novú tému, tiež poškulujem po 840 a našiel som u vás niečo takéto:

http://www.tipcars.com/bmw-rada_8/840-c ... 00154.html

oplatí sa ísť vôbec pozrieť?

vďaka za postrehy, varovania.
Mechosh
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: úte 24.09.2013 00:00

#33 Příspěvek od Mechosh »

Vypadá pěkně, až na nějaké neduhy, ale to je holt stáří.
Nicméně na ty ujeté km předem zapomeň.
Po dvaceti letech tam bude před tím stavem km chybět miliónek.. :lol:
baworaciksiedmy
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: sob 09.11.2013 01:00

#34 Příspěvek od baworaciksiedmy »

km nejako neriesim, aj ked ja sam som pred 3 mesiacmi predal E38 4,4 rv 99 s poctivymi 175 000 km, mal som to auto od r. 2002.
na tej 8me je troska podozriva cena, aj ked.. k tomu aby sa prihlasila na Slovensko je treba k cene pripocitat cca 60 000kč.. a to uz potom az taka super kupa nieje.
kralik
Registrovaný
Příspěvky: 319
Registrován: stř 02.01.2008 01:00
Bydliště: Praha

#35 Příspěvek od kralik »

Cena je otazka nabidky a poptavky, 8er se zas tak moc neprodavaji a na Tipcars jsou nektera auto hooodne dlouho. Tahle je aspon zajimava tim, ze je to individualek v barve, je v tom neznicitelna V8 m60 s automatem co ji prezije. A tim je taky normalne pouzitelnejsi nez vsechny V12, sorry za koment. Ma normalni tlumice, takze si nekoledujes o pruser pri vymene. Tohle je auto co bych sam bral na hrani a pokusy nemit jinou v individualu a k tomu e38.... V interieru nekdo urval krytku popelniku co jsem si vsimnul a sterace nejsou v nulove poloze dole. Kuzi sedacek das dohromady bez problemu. Chtelo by to se na ni zajet podivat a projet, abys videl co je nebo neni spatne, jestli neco vubec spatne je :) A jako bonus je na origo dvoudilnych 17-kach na rozdil od vetsiny co jsou na standardnich 16"...
baworaciksiedmy
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: sob 09.11.2013 01:00

#36 Příspěvek od baworaciksiedmy »

http://www.tipcars.com/bmw-rada_8/840ci-35860561.html

no za tú farbu by som lakyrnikovi pistol asi vopchal niekde .. ale inak? z poslednych rocnikov.. tento motor aj prevodovku som mal v E38, tak cca viem co cakat a aj porovnat ako ma alebo nema ist, radit, alebo neradit
kralik
Registrovaný
Příspěvky: 319
Registrován: stř 02.01.2008 01:00
Bydliště: Praha

#37 Příspěvek od kralik »

Snad jen v jakem stavu jsou EDC tlumice. Kdyz blbe, jde to predelat na ne EDC bez nejakych problemu...
Uživatelský avatar
fabledwarrior Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4005
Registrován: úte 22.11.2011 01:00
Bydliště: Česká Lípa

#38 Příspěvek od fabledwarrior Člen Klubu »

Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli by jste používali 840 automat na denní ježdění. Už nějakou dobu šetřím na E36 328i coupe, které jsem chtěl dovézt v pěkném stavu z DE a vyhrát si sním a mít ho pro zábavu, ale i na denní ježdění. A v tom mi můj automechanik nabídne, že mi prodá svou 840 za velmi pěknou cenu. Strašně mi to vrtá hlavou.. taková E36 na denní ježdění po městě + nějaký výlety proč ne, ale 840? Co myslíte vy, co takové auto máte? Nebude to škoda? Přeci jen E36tka se dá udržet v pěkném stavu i ve městě, ale s e31 nemám absolutně žádnou zkušenost.
kralik
Registrovaný
Příspěvky: 319
Registrován: stř 02.01.2008 01:00
Bydliště: Praha

#39 Příspěvek od kralik »

To se ptas blbe, skoda to rozhodne neni, tady ti jasne reknu ze 840i na denni jezdeni neni zadny problem. Je to uzasne auto. Jedine na co se musis pripravit je, ze se te obcas nekdo zepta co to je a nebo ze mu fotka 8er visela doma nad posteli a na krizovatkach potkas zvedle palce a usmevy lidi kolem.
S 8er neni problem zit jako normalnim autem a pokud ji koupis v dobrem stavu tak do V8 lejes benzin a olej a nic moc vic neresis. Klidne se ptej co te zajima.
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od RuDoSh »

Kdyby to tolik nežralo tak s tím taky nemám problém :-) minimálně jeden týden v roce s ní jezdím jako s daily car, ale je mi jí líto, když mám jiné auta. A hlavně mi nezevšední :-)
Odpovědět