Stránka 2 z 2

Napsal: pát 02.02.2007 19:38
od Fugo
ty oleje bych řekl mají jinou specifikaci a tudíž by se asi neměli míchat (jistě to nevím), já bych to vyměnil.

Napsal: pát 02.02.2007 21:07
od Marten
Třeba se ti stane, že už to v létě nebude potřeba vůbec měnit... :wink:

Napsal: sob 03.02.2007 01:13
od bas
To ESSO je Dexron III a ten Mobil je Dexron II....radsej to cele vymen, do tvojho automatu patri Dexron II

Napsal: sob 03.02.2007 03:06
od tomboss
oki ja to teda necham vymenit, kolko treba oleja na kompletnu vymenu?

dik moc za rady

Napsal: sob 03.02.2007 08:13
od Fugo
zkus ještě kontaktovat majora třeba ti řekne víc, pokud jsou oba oleje spec dexron tak by snad smíchání nevadilo, já jezdím na dexron III.

Napsal: sob 03.02.2007 11:28
od major
tomboss píše:oki ja to teda necham vymenit, kolko treba oleja na kompletnu vymenu?

dik moc za rady
Ahoj, prakticky do všech automatů e32(mimo 740i) můžeš použít jak ATF dle specifikace DEXRON IID(ATF 22), tak i DEXRON IIIF(ATF 55). Též je možno použít plně syntetický ATF E-S. Nicméně rozhodně nedoporučuji je vzájemně míchat, vždy vyměňit celou náplň.
Někdo tu psal, že koupil výhodně ATF za 190Kč a jinde ho mají za 590Kč.
U některých e38 je totiž předepsán jen plně syntetický produkt ATF E-S, což je právě olej v ceně okolo 500Kč. Klasdické minerální ATF 22 či ATF 55 stojí právě okolo těch 200Kč. Tudíž pokud máte automatickou přev. kde je předepsán ten E-S a používáte minerál, zaděláváte si na budoucí problémy a pak se jeví ušetřená částka již méně výhodně :wink: .

Napsal: sob 03.02.2007 11:44
od tomboss
cize najlepsie bude ked to kompletne vymenim a dam tam tu syntetiku
este otazka na Fuga, kolko je treba toho oleja na kopletnu vymenu?
tak sa mi zda ze to nie su len 3 litre co sa vsade pise, ale nejakych 7, alebo si to nejak zase mylim?

Napsal: sob 03.02.2007 11:44
od tomboss
major píše:
tomboss píše:oki ja to teda necham vymenit, kolko treba oleja na kompletnu vymenu?

dik moc za rady
Ahoj, prakticky do všech automatů e32(mimo 740i) můžeš použít jak ATF dle specifikace DEXRON IID(ATF 22), tak i DEXRON IIIF(ATF 55). Též je možno použít plně syntetický ATF E-S. Nicméně rozhodně nedoporučuji je vzájemně míchat, vždy vyměňit celou náplň.
Někdo tu psal, že koupil výhodně ATF za 190Kč a jinde ho mají za 590Kč.
U některých e38 je totiž předepsán jen plně syntetický produkt ATF E-S, což je právě olej v ceně okolo 500Kč. Klasdické minerální ATF 22 či ATF 55 stojí právě okolo těch 200Kč. Tudíž pokud máte automatickou přev. kde je předepsán ten E-S a používáte minerál, zaděláváte si na budoucí problémy a pak se jeví ušetřená částka již méně výhodně :wink: .


dakujeeem

Napsal: sob 03.02.2007 13:21
od chevy1
Kolko oleja??Z prevodovky vypustis tak 2.5-3 l oleja,zvysok je v hydromenici....ten dokazes vypustit len po demontazi prevodovky.Potom tam nalejes aj 7l...V servisnych navodoch bmw (TIS) sa pise ze hladina oleja sa ma merat po tazkej zatazi, maximalne prehriata prevodovka, popreradovana cez vsetky rychlosti, teplota oleja cez 60`C....Vtedy ma byt pri nastartovanom motore a zaradenom Parkingu na riske 16mm nad maximum....po ochladeni klesne na max

Napsal: sob 03.02.2007 15:51
od giovanny
major píše:
tomboss píše:oki ja to teda necham vymenit, kolko treba oleja na kompletnu vymenu?

dik moc za rady
Ahoj, prakticky do všech automatů e32(mimo 740i) můžeš použít jak ATF dle specifikace DEXRON IID(ATF 22), tak i DEXRON IIIF(ATF 55). Též je možno použít plně syntetický ATF E-S. Nicméně rozhodně nedoporučuji je vzájemně míchat, vždy vyměňit celou náplň.
Někdo tu psal, že koupil výhodně ATF za 190Kč a jinde ho mají za 590Kč.
U některých e38 je totiž předepsán jen plně syntetický produkt ATF E-S, což je právě olej v ceně okolo 500Kč. Klasdické minerální ATF 22 či ATF 55 stojí právě okolo těch 200Kč. Tudíž pokud máte automatickou přev. kde je předepsán ten E-S a používáte minerál, zaděláváte si na budoucí problémy a pak se jeví ušetřená částka již méně výhodně :wink: .


ESSO ATF LT 71141 je částečně syntetická vysoce vykonna ATF kapalina do které jsou přidávané přísady LondraiPerformance,, je to olej který je speciálně určen pro plnně elektronicky řízené převodovky,řízenné měniče,a GWK spojky.s prodlouženou dobou výměny

je naprosto zaměnitelný za DEXTRON 3 MERCON -LONG LIFE

A ROZDÍL CENY 590 V ORIGO SERVISU BMW ZA ESSO LT71141
A VALVOLINE ATF LONG LIFE 280 JE ZNATELNÝ-NIKOLIV URČUJICÍ KVALITU OLEJE

TO JE POUZE MARŽE ORIGO GIGANTU :D

Napsal: sob 03.02.2007 18:48
od Fugo
kolik je oleje v automatu přesně nevím, já mám někde k 10l, vyměnit to budeš muset postupně, vypustit a nalít novej pojezdit a znovu a až bude olej OK tak při poslední výměně vyměnit olejový filtr.