Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
nejpovedenější motor E32 a E38
medvidek píše:No Jardo ja se nikdy pod 10L nedostal a to ani z kopce. Kdyz jsem jel dalku fakt klobouk 100-130km/h tak se mi podarilo jet za 10,2L a to jsem si radil sam cca 2000otacek/min.
ja jel ted minule na statnice a byl provoz jel sem furt 90, sem tam kick down a 9,0, BC mi ukazuje správně,
tomascz2 se 4,4i dava stejnou trasu i s menší spotřebou.
btw ted jsem vymyslel že si dam na auto diff ze 750, je delší

medvidek píše:Ale zas to bude mit mensi silu,ja bych sel naopak,vetsi sila mensi rychlost (kolikrat za rok jedes 200km/h a vic) ja jezdim prevazne po meste. Jo a libil by se mi samosvor. Netusis,jestli ma Player samosvor??? Sel by diff. z e-39 na sedmu???
player samosvor nema, ma mrdku,
včera jsem si četl o diffech na e38, 750 je delší, ale jen o kousek, je to tuším 2,80 na 2,90 je to čistě tah ze strany bmw kvuli max rychlosti.
takže poměrově to bude 2,80:2,90 a jde o to že klesne spotřeba, chybí tomu prostě kvalt,
a 200 a víc jezdím hoodně často, jezdívam často brzo rano do školy po dalnici 300km a to si davam dycky 200 tempomat.
mno podle me je steptronik o dost lepsi nez stara prevodovka...mel sem oboji a proste ten rozdil tam je....
M62TU ma uz taky elektronickej plyn, coz me osobne prijde lepsi nez hromada lanek....
taakze pokud chces neco na jezdeni jdi do V8 nejlepe uz po FL pac je tam par vylepseni oproti FFL a vubec bych se nebranil ani 3,5l - mel jsem ho a jezdi se s tim pekne a podle me je vetsi sance, ze to bude zachovaly auto...pac zavodnici a drifteri si kupujou 4.0 bo 4.4
a pokud chces neco pro pocit tak jdi do V12 pac to je proste pan motor....mno a s predrazenyma kabelama u V12...myslim si, ze v tom moc rozdil nebude jestli kupovat kabely bo civky...
M62TU ma uz taky elektronickej plyn, coz me osobne prijde lepsi nez hromada lanek....
taakze pokud chces neco na jezdeni jdi do V8 nejlepe uz po FL pac je tam par vylepseni oproti FFL a vubec bych se nebranil ani 3,5l - mel jsem ho a jezdi se s tim pekne a podle me je vetsi sance, ze to bude zachovaly auto...pac zavodnici a drifteri si kupujou 4.0 bo 4.4
a pokud chces neco pro pocit tak jdi do V12 pac to je proste pan motor....mno a s predrazenyma kabelama u V12...myslim si, ze v tom moc rozdil nebude jestli kupovat kabely bo civky...
Radek píše:mno podle me je steptronik o dost lepsi nez stara prevodovka...mel sem oboji a proste ten rozdil tam je....
M62TU ma uz taky elektronickej plyn, coz me osobne prijde lepsi nez hromada lanek....
taakze pokud chces neco na jezdeni jdi do V8 nejlepe uz po FL pac je tam par vylepseni oproti FFL a vubec bych se nebranil ani 3,5l - mel jsem ho a jezdi se s tim pekne a podle me je vetsi sance, ze to bude zachovaly auto...pac zavodnici a drifteri si kupujou 4.0 bo 4.4
a pokud chces neco pro pocit tak jdi do V12 pac to je proste pan motor....mno a s predrazenyma kabelama u V12...myslim si, ze v tom moc rozdil nebude jestli kupovat kabely bo civky...
ty cívky vubec neodchazi pokud není chyba v jednotce, narozdíl od kabelu.
řešit jeslti je lepší lanko nebo potak, řidící jednotka je sporny.
a steptronic je lepší na normal ježdění, ale je třeba nepoužitelnej na blbnutí v zimě.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 271
- Registrován: úte 08.07.2008 00:00
- Bydliště: Šternberk
- Kontaktovat uživatele:
JaraX píše:sominek píše:kluci co by jste doporučily za motorizaci do e32?
už po něčem pokukuju ale musím se nejdřív zbavit tdsa...
chtěl bych slušnou výbavu a aby byl na auto spoleh. a taky co by jste poradily na co si dát u takovýho auta pozor? elektrika, podvozek, motor? díky za rady
pokud to chceš jako hlavní auto nemáš lepší jit rovnou do E38?
jinak 740i, 750i,
e38 se mi taky líbí ale e32 asi víc... nechtěl bych do toho až moc vrážet - je mi jasný že žádný auto není dokonalý a bez chyb ale jsou chyby a chyby... přemýšlím o kupu z D a udělat z toho menší luxusfáro... abych se tak nějak vlezl do kila s provozníma opravama. nevím ale na co pozor u e32. moje e34 má problémy s řízením vibracema topením a ....... takže tak nějak
medvidek píše:Aty mas overeny ze z M5 tam dam bez problem diferak???JaraX píše:medvidek píše:No ja nutne potrebuju samosvor a kdyby byl kratsi (vice sili) tak bych se nezlobil. Nevis o necem???
ty s tím chceš driftovat?
shanej M5 e39 DIFF, nebo Dinan DIFF
Correct E38 diffs were OPEN diffs. You have two choices, Quaife yours or swap it for a replacement that has been modified by Dinan or some other 3rd party establishment like VAC Motorsports or Diffs Online, etc.
2.82:1 - (OEM - 12 cylinders) tallest ratio available. Chosen by the factory for the 750iLs to keep their top speed beyond the reach of the 8 cylinders models.
2.93:1 - (OEM - 8 cylinders) is great for better mileage and higher sustained top speed.
3.15:1 - is a good all purpose ratio. Favored by the E39 M5. Needed to handle the high torque.
3.46:1 - gives you better launch and tyre-smoking if you're into that kind of activity.
3.73:1 - really great for starts off the line, but you're sacrificing the car's gas mileage and top speed.
I think LSD should have been standard in all E38s. The performance is better and the car feels more sure-footed in the turns.
It is likely that the factory opted to stay with the open design as a cost savings. The E38 was originally conceived as the aggregate/sum of responses to the following question...If you could build the ultimate sedan, what would it be?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 267
- Registrován: čtv 14.10.2004 00:00
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Fugo píše:jednodušše, máš prostě dva 2,5l motory, každej má svou kompletní elektroniku, prostě vše je dvakrát, jen to má společný blok, kliku a nějaký drobnosti.
Ja, abych setril motor tak jezdim vliche tydny na levou pulku a sude na pravou. A kdyz vydelite spotrebu 12ti valce dvema, tak je to parada.
