Stránka 2 z 2
Napsal: čtv 22.01.2009 11:53
od krakatit
takze situace stale stejna..... nyni se sundava hlava na motoru...
Napsal: čtv 22.01.2009 12:23
od Pietro
krakatit píše:takze situace stale stejna..... nyni se sundava hlava na motoru...
= takže i po výměně sání žralo olej dál...? Mno ja jsem to Mirovi rikal, s tim sanim, rikal mi, ze i tim by to byt mohlo teoreticky, ale zda se jiz dal do vymeny, to nevim... kazdopadne diky za echo!
Napsal: čtv 22.01.2009 22:30
od krakatit
Pietro píše:krakatit píše:takze situace stale stejna..... nyni se sundava hlava na motoru...
= takže i po výměně sání žralo olej dál...? Mno ja jsem to Mirovi rikal, s tim sanim, rikal mi, ze i tim by to byt mohlo teoreticky, ale zda se jiz dal do vymeny, to nevim... kazdopadne diky za echo!
byla to rychla informace ale nakonec se ukazalo ze dotycnej se unahlil a majitel zjistil ze to dela dale... takze sani to asi nebude, leda ze by v tomhle pripade.... podle myho je ko neco v motoru, nejaky simerinky... ale jaky to nikdo nevi... takze komplet rozdelani motoru coz je teda na ojebani
Napsal: úte 15.03.2011 20:00
od wutce
tak jak jste pochodili? já už mam mebrány vyměněný, olej 10w a hulí to furt. to je peklo. KDyž jedu tak to nehulí. když zastavim a necham to chvíli vrčet na volnoběh,tak to pak při rozjezdu hulí víc jak trabant s wartburgem dohromady. co ty simerinky? dělal to někdo? díky
Napsal: stř 16.03.2011 09:28
od E65DRIVER
Mrkni na 7er.com tak to řeší snad každej na E65 V8.. 735 a 745 .. Většinou to jsou stárací kruhy

Ted ty BMW dělaji z bahna asi..

Napsal: stř 16.03.2011 09:39
od E65DRIVER
nebo ještě tak trochu řešenim je vyřadit z provozu tu klapku na výfuku.. Potom jedou i na volnoběh 2 vejfuky..

A čudí to potom tak o 50% mín... vyzkoušeno na 745 co žrala 1L na 100km..

Napsal: stř 16.03.2011 18:19
od wutce
ok
Napsal: čtv 17.03.2011 08:49
od E65DRIVER
Je to prostě tak.. jsou případy kdy to odešlo už po 100tkm.. kruhy KO..
Napsal: čtv 17.03.2011 19:39
od wutce
hotovo:-)