Stránka 2 z 2

Napsal: stř 28.01.2009 13:06
od ELESO
Mám to samý,pod autem sucho a voda pryč :( Přemýšlel jsem nad topením ale ještě jsem přemýšlel ty dve trubky co vedou od pumpy pod sáním do toho zadního odlitku co spojuje hlavy vzadu. Teoreticky je to možný protože to co vyteče,pokud toho není moc,semůže na bloku odpařit.Teda pokud se bavíme o véčku.

Napsal: ned 22.03.2009 12:45
od porter
hm tak ja mam ten isty problem, az na to, ze som vcera na to prisiel, kde je zrada... prasknuty chladic.... je to pekne skovane pod plastami, voda tadial unika pomaly, straca sa tak 3/4 litra na 1500km
chcem sa ale rovno spytat, nasiel som si chybu v RJ motora "139 Cooling Map, Activation" a zaroven pozorujem, ze kurenie kuri dost slabo, hlavne iba vtedy, ked ide motor do vyssich otacok, najlepsie kuri pri zapnutom vnutornom okruhu. Moze to mat len suvis s tym chladicom a pripad zavzdusnovanim alebo je to rovno termostat KO? Asi ho rovno vymenim, ked uz budem menit chladic

Napsal: stř 25.03.2009 15:38
od Honczek
Me se deje to samy a prisel sem na to ze se mi ztraci voda z hadice ktera vede ze spojky mezi hlavama (pod nadrzkou), ktera vede dolu do prevodovky.Vede to kousek od vyfuku to je v pohode ale je tam takovy teplo ,ze se z hadice voda vyparuje a je porad sucha tak to nebylo videt, ale kdyz mu davam a zastavim tak to zacne kapat vic.Hadice je zterela a pri vetsim tlaku to utika... :idea:

Napsal: čtv 26.03.2009 18:09
od 3man3
jo jo.. tohle se mi ted deje taky.... nejprv jsem se bal diry v hlave ale pak se na me "usmalo stesti" kdyz po jizde byla pod autem asi tak litrova louze nemrzky...

prochcava to skrz umelohmotnej bazmek kolem termostatu, zvlastni je ze mezi umelou hmotou a hlinikem neni zadny tesneni, takze to budu muset vyresit necim vlastnim...