Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e32 - Pár dotazů

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
Helldiver
Registrovaný
Příspěvky: 871
Registrován: pon 18.02.2008 01:00

#21 Příspěvek od Helldiver »

Tak ta je moc, moc nalozena. Dokonca adaptivny tempomat, to je vec, ktoru ma dokopy asi fakt len par kusov E38ciek...
WizarDEAD
Registrovaný
Příspěvky: 452
Registrován: sob 01.03.2008 01:00

#22 Příspěvek od WizarDEAD »

co je to adaptivni tempomat? :?:
kralik
Registrovaný
Příspěvky: 319
Registrován: stř 02.01.2008 01:00
Bydliště: Praha

#23 Příspěvek od kralik »

Drzi si nastaveny odstup od auta pred tebou. Ma radarek v cumaku a pokud ten pred tebou zacne brzdit, tak ten tvuj tempomat take. Po rozjeti kolony zas zrychli na puvodni hodnotu.
WizarDEAD
Registrovaný
Příspěvky: 452
Registrován: sob 01.03.2008 01:00

#24 Příspěvek od WizarDEAD »

jeste bych mel jeden dotaz, muze mi nekdo rict co je to: NIVEAUREGULIERUNG? ve slovnikach je: regulace vysky -> co to reguluje?

dik moc
Helldiver
Registrovaný
Příspěvky: 871
Registrován: pon 18.02.2008 01:00

#25 Příspěvek od Helldiver »

Automaticky udrziava pevnu vysku zadnej napravy nezavislo od poctu osob/zatazenia.
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od Snejk »

doslova regulace nivelace:) tzn že ti nefunguje (bud to někdo vykuchal nebo nefunguje jednotka/snimač světlé výšky vozidla) tzn že maš snimač ktery snima jak si naložil auto a klesla ti prdel, na zpětnou vazbu otevře ventil a pustí víc tlakového oleje do zadních tlumičů(e32) a nebo do vzduchových vaků (e38) a opět dorovná auto do polohy jak má být. takováto auta nemají nastavování světel podle zatížení protože tam prostě žádná změna není. dej si do kufru tunu a auto bude porád stejně a nebude tahat prdel po zemi. super věc co se super kurví. proto ta chyba. lidi to radši vykuchali a nahradili obyč tlumičema. protože když ti začne chcat pistnice nebo proraziš tu tlakovou kouli na tlumiči (membranu) tak ti zadek ztvrdne jako šutr a auto skače jako koza a nove tlumiče/koule atd stoji nesmysl. samo všecko se nechá repasovat/přebastlit ale proč se s tim zabyvat že? :)
Odpovědět