Napsal: pát 23.04.2010 22:11
nej na převodovky je kaps. výměna oleje, filtru a přetěsnení asi 4.500,-
http://kaps.cz/
http://kaps.cz/
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Viking píše:Vinc píše:Vikingu Vikingu50-60 koní jen snížením hlavy.. Ne, že bych ti těch 370hp nepřál,ale víš jak. Hlav a potažmo motorů jsem udělal tolik, že bych otom mohl psat knížku. Z kompletně udělané hlavy a to nemluvím o snížení ale i o kvantum jiných věcí,změnou spalováků,zvětšením kanálů apod. můžeš být rád jak dostaneš 15-20koní.Ale hádat se stebou nebudu, jen at' pak nejsi překvapen,až tam budeš mít zpět těch poctivých utahanych 286hp + 00 hovno z čipu..
v pohodě já se taky nehádam co se ale celkové úpravy týče, tak rozdíl je fakt znatelnej tak se to zvýšit muselo. oni se názory na toto velice liší. já nejsem motorovej einstain to neřikam ale preci snižováním hlav se musí zvýšit komprese a pochopitelně taky výkon ne?? heled fakt se rád poučim ale takhle mi to bylo několikrát řečeno.
T613 píše:Viking píše:Vinc píše:Vikingu Vikingu50-60 koní jen snížením hlavy.. Ne, že bych ti těch 370hp nepřál,ale víš jak. Hlav a potažmo motorů jsem udělal tolik, že bych otom mohl psat knížku. Z kompletně udělané hlavy a to nemluvím o snížení ale i o kvantum jiných věcí,změnou spalováků,zvětšením kanálů apod. můžeš být rád jak dostaneš 15-20koní.Ale hádat se stebou nebudu, jen at' pak nejsi překvapen,až tam budeš mít zpět těch poctivých utahanych 286hp + 00 hovno z čipu..
v pohodě já se taky nehádam co se ale celkové úpravy týče, tak rozdíl je fakt znatelnej tak se to zvýšit muselo. oni se názory na toto velice liší. já nejsem motorovej einstain to neřikam ale preci snižováním hlav se musí zvýšit komprese a pochopitelně taky výkon ne?? heled fakt se rád poučim ale takhle mi to bylo několikrát řečeno.
zustan v realu, kolik mas najete 300tkm? ten motor muze mit v tu chvili 250-260PS, tvoji upravou jsi se mohl dostat na nejakych 290PS, to ze je tam rozdil se da samozrejme verit, jeste aby ne. Cip ti neprida vubec nic, spis tak spotrebu + 1PSnevim proc jsi nejel na brzdu pred celkem zasadni upravou na takovy motor. Potom je to jen placani do vetru, Protoze ted uz se nedozvis jakou ta uprava mela prinos at uz ten motor byl utahany min nebo vic. Kazdopadne by bylo zajimave zajet na brzdu i ted.
Jamez píše:Hele lidi,dnes jsem se byl podivat na jednu E38 740i, teda hrozna jebka, ale zajima me, jestli je normalni, ze je servo tak tuhe. Volant totiz sel otocit docela tezce a to tam byly jen osmnactky kola.
Jamez píše:Kdyby mi neukradli moji Audi S6 4,2, tak v ni jezdim dal, ale bohuzel se stalo a ja jsem ted bez auta. Rad zkousim nove vozy a tak ted padla volba na 740i, spotreba me opravdu netrapi, to spis chci, aby bylo vse v poradku. A verte mi, ze nejsem zadny novacek, mam hodne zkusenosti se silnymi motory a mych byvalych 340PS do jen dokazuje.
Hele lidi,dnes jsem se byl podivat na jednu E38 740i, teda hrozna jebka, ale zajima me, jestli je normalni, ze je servo tak tuhe. Volant totiz sel otocit docela tezce a to tam byly jen osmnactky kola.
PRAHAV8 píše:
18 palců je u E38 maximu co je povoleno!
KAMIL740 píše:PRAHAV8 píše:
18 palců je u E38 maximu co je povoleno!
coz je kravina alpina davala 20 i s typovym listem)) na kterekoli 7er
DOEMIXXX píše:btw. nedavala Alpina i 21" ? Jelikoz tam jdou stejne jak ty 20"...
''T613 píše:tak pravdu mate oba, seriova e38 ma max 18", upravena e38 od alpiny muze mit 20" ... takze je otazka zda vubec je 100% legal zapsat na "obyc" e38 takove kola
21" tezko
KAMIL740 píše:''T613 píše:tak pravdu mate oba, seriova e38 ma max 18", upravena e38 od alpiny muze mit 20" ... takze je otazka zda vubec je 100% legal zapsat na "obyc" e38 takove kola
21" tezko
jj jde mas typovej list k nim a zapises kdekoli na urade viz kralikuv pokus zapsat 18))))