Stránka 2 z 2

Napsal: pát 23.04.2010 22:11
od roti
nej na převodovky je kaps. výměna oleje, filtru a přetěsnení asi 4.500,-
http://kaps.cz/

Napsal: sob 24.04.2010 19:28
od Marten
A to jezdíš na výměnu oleje z Prahy až do Kojetína? 8O

Napsal: sob 24.04.2010 20:45
od T613
Viking píše:
Vinc píše:Vikingu Vikingu :D 50-60 koní jen snížením hlavy.. Ne, že bych ti těch 370hp nepřál,ale víš jak. Hlav a potažmo motorů jsem udělal tolik, že bych otom mohl psat knížku. Z kompletně udělané hlavy a to nemluvím o snížení ale i o kvantum jiných věcí,změnou spalováků,zvětšením kanálů apod. můžeš být rád jak dostaneš 15-20koní.Ale hádat se stebou nebudu, jen at' pak nejsi překvapen,až tam budeš mít zpět těch poctivých utahanych 286hp + 00 hovno z čipu..


v pohodě já se taky nehádam co se ale celkové úpravy týče, tak rozdíl je fakt znatelnej tak se to zvýšit muselo. oni se názory na toto velice liší. já nejsem motorovej einstain to neřikam ale preci snižováním hlav se musí zvýšit komprese a pochopitelně taky výkon ne?? heled fakt se rád poučim ale takhle mi to bylo několikrát řečeno.

zustan v realu, kolik mas najete 300tkm? ten motor muze mit v tu chvili 250-260PS, tvoji upravou jsi se mohl dostat na nejakych 290PS, to ze je tam rozdil se da samozrejme verit, jeste aby ne. Cip ti neprida vubec nic, spis tak spotrebu + 1PS :-) nevim proc jsi nejel na brzdu pred celkem zasadni upravou na takovy motor. Potom je to jen placani do vetru, Protoze ted uz se nedozvis jakou ta uprava mela prinos at uz ten motor byl utahany min nebo vic. Kazdopadne by bylo zajimave zajet na brzdu i ted.

Napsal: ned 25.04.2010 17:39
od Viking
T613 píše:
Viking píše:
Vinc píše:Vikingu Vikingu :D 50-60 koní jen snížením hlavy.. Ne, že bych ti těch 370hp nepřál,ale víš jak. Hlav a potažmo motorů jsem udělal tolik, že bych otom mohl psat knížku. Z kompletně udělané hlavy a to nemluvím o snížení ale i o kvantum jiných věcí,změnou spalováků,zvětšením kanálů apod. můžeš být rád jak dostaneš 15-20koní.Ale hádat se stebou nebudu, jen at' pak nejsi překvapen,až tam budeš mít zpět těch poctivých utahanych 286hp + 00 hovno z čipu..


v pohodě já se taky nehádam co se ale celkové úpravy týče, tak rozdíl je fakt znatelnej tak se to zvýšit muselo. oni se názory na toto velice liší. já nejsem motorovej einstain to neřikam ale preci snižováním hlav se musí zvýšit komprese a pochopitelně taky výkon ne?? heled fakt se rád poučim ale takhle mi to bylo několikrát řečeno.

zustan v realu, kolik mas najete 300tkm? ten motor muze mit v tu chvili 250-260PS, tvoji upravou jsi se mohl dostat na nejakych 290PS, to ze je tam rozdil se da samozrejme verit, jeste aby ne. Cip ti neprida vubec nic, spis tak spotrebu + 1PS :-) nevim proc jsi nejel na brzdu pred celkem zasadni upravou na takovy motor. Potom je to jen placani do vetru, Protoze ted uz se nedozvis jakou ta uprava mela prinos at uz ten motor byl utahany min nebo vic. Kazdopadne by bylo zajimave zajet na brzdu i ted.



no ja jsem to delal hlavne kvuli tomu, že jsem měl fouklý těsnění pod hlavou takže šli obě hlavy dolů jasný je, že předtím by byla brzda nejlepší ale vzhledem k tomu že to foukalo do vody tak sem musel provézt opravu co nejrychleji. S tim, že chip nic nepřidá musím zásadně nesouhlasit. na to nemusim jezdit na brzdu protože to prostě poznáš jakmile jedeš s autem před a po úpravě. Souhlasim s tebou v tom, že při mejch 225tis km co jsem na autě měl tak motor nemusel mít 100% výkon jako je z továrny ale tím, že jsem dal skoro vše nové včetně ventilů, gufer, hydroštosů atd a truchu sundal ty hlavy tak jsem to poznal hned že tam je výkon trochu někde jinde. Samozřejmě hádat se s tebou nebudu. Zajedu teď někdy na tu brzdu a hodim sem výsledky pro zajímavost.

Napsal: úte 27.04.2010 20:34
od Jamez
Hele lidi,dnes jsem se byl podivat na jednu E38 740i, teda hrozna jebka, ale zajima me, jestli je normalni, ze je servo tak tuhe. Volant totiz sel otocit docela tezce a to tam byly jen osmnactky kola.

Napsal: pon 03.05.2010 16:45
od honzino
a Servo kapalina tam vůbec nějaká byla ? :lol: řešil jsem teď stejný problém minulý týden při koupi 740i E38

Napsal: pon 03.05.2010 22:09
od Snejk
no pokud to auto nemělo servotronic tak to neni nic extra tim volantem točit.. a na 18kach už tuplem.
kdyby bylo servo v prdeli tak bud vydava skřeky že bys utek a nebo by si s těma kolama ani nepohnul na mistě i kdyby ses tam stavil na hlavu. si to zkus s chciplym motorem.

Napsal: úte 04.05.2010 07:31
od E65DRIVER
Jamez píše:Hele lidi,dnes jsem se byl podivat na jednu E38 740i, teda hrozna jebka, ale zajima me, jestli je normalni, ze je servo tak tuhe. Volant totiz sel otocit docela tezce a to tam byly jen osmnactky kola.



Ono už skoro všechny E38 co se prodávaji v bazaru za nic nestojí. Je už jen pár aut u fandů BMW, ale tim E38 končí bych řekl. Je to velká škoda :(((

Napsal: úte 04.05.2010 09:21
od Vinc
Bohuže pravda, tohle auto už má tak nízkou hodnoutu,že si jej může dovolit kde jaký kokot co nemá potažmo ani na základní servis,takhle se chuděra e38 vystřídá u jednoho druheho třetiho,pak skončí někde v bazaru na výkup a v jakém je stavu si nemusíme psát.

Napsal: úte 04.05.2010 16:57
od PRAHAV8
Jamez píše:Kdyby mi neukradli moji Audi S6 4,2, tak v ni jezdim dal, ale bohuzel se stalo a ja jsem ted bez auta. Rad zkousim nove vozy a tak ted padla volba na 740i, spotreba me opravdu netrapi, to spis chci, aby bylo vse v poradku. A verte mi, ze nejsem zadny novacek, mam hodne zkusenosti se silnymi motory a mych byvalych 340PS do jen dokazuje.


Když chceš silné auto tak si kup E39 540 a nebo když tě netrápí spotřeba tak M5.

Hele lidi,dnes jsem se byl podivat na jednu E38 740i, teda hrozna jebka, ale zajima me, jestli je normalni, ze je servo tak tuhe. Volant totiz sel otocit docela tezce a to tam byly jen osmnactky kola.


18 palců je u E38 maximu co je povoleno!

Napsal: stř 05.05.2010 02:20
od KAMIL740
PRAHAV8 píše:
18 palců je u E38 maximu co je povoleno!


coz je kravina alpina davala 20 i s typovym listem :))) na kterekoli 7er

Napsal: stř 05.05.2010 13:59
od E65DRIVER
taaaak 20 Alpina na E38 TOP.. a servo to určo v pohdě zvládne i bez servotronicu. Pokud ne je KO.

Napsal: stř 05.05.2010 17:17
od PRAHAV8
KAMIL740 píše:
PRAHAV8 píše:
18 palců je u E38 maximu co je povoleno!


coz je kravina alpina davala 20 i s typovym listem :))) na kterekoli 7er


Soudil jsem podle tohoto http://bmwfans.info/parts/catalog/E38/S ... mer_tyres/

Napsal: stř 05.05.2010 23:30
od DOEMIXXX
btw. nedavala Alpina i 21" ? Jelikoz tam jdou stejne jak ty 20"... :?:

Napsal: čtv 06.05.2010 01:32
od T613
tak pravdu mate oba, seriova e38 ma max 18", upravena e38 od alpiny muze mit 20" ... takze je otazka zda vubec je 100% legal zapsat na "obyc" e38 takove kola :-)

21" tezko

Napsal: čtv 06.05.2010 01:37
od M3maniac
DOEMIXXX píše:btw. nedavala Alpina i 21" ? Jelikoz tam jdou stejne jak ty 20"... :?:


na e38 jsou od alpiny homologovány jen 20ky pak na e65 už i 21ky

Napsal: čtv 06.05.2010 02:22
od KAMIL740
T613 píše:tak pravdu mate oba, seriova e38 ma max 18", upravena e38 od alpiny muze mit 20" ... takze je otazka zda vubec je 100% legal zapsat na "obyc" e38 takove kola :-)

21" tezko
''

jj jde mas typovej list k nim a zapises kdekoli na urade viz kralikuv pokus zapsat 18 :)))))

Napsal: čtv 06.05.2010 02:34
od M3maniac
KAMIL740 píše:
T613 píše:tak pravdu mate oba, seriova e38 ma max 18", upravena e38 od alpiny muze mit 20" ... takze je otazka zda vubec je 100% legal zapsat na "obyc" e38 takove kola :-)

21" tezko
''

jj jde mas typovej list k nim a zapises kdekoli na urade viz kralikuv pokus zapsat 18 :)))))


Vás prcám,jdu spát :D