Stránka 2 z 37
Napsal: úte 15.06.2010 13:50
od Snejk
přišel si na to

spravně.
nemužu upřít že nezanedbatelnou častku dal do naprav a tlumičů... to je ale už jen dobrým přístupem starani se o auto. to neuškodi žadnému... ale do toho motoru to je vyložená zbytečnost...a čim se ten motor odvdečuje? sere se porád dál, je línej a chrochtá. zmrd. naftovej motor si nic nezaslouží, a už vubec ne bejt v autě jako je 7er. na naftu at si chcipnou někde v octovkách a fobiich. do pořádnýho auta něco tak příšernýho nepatří.
Napsal: úte 15.06.2010 17:06
od Jamall
Snejk píše:a už vubec ne bez někoho kdo tomu rozumi... pak to tak dopada ....
Možná v pod. případě dobré připomenout... bacha na truhlíky který znají veškeré BMW a jsou jako fakt hustí...maji e36 full paket s dobastlením Mkovím nárazníkem z e46 a vysoké lišty, no zadni nárazník ani nevzpomínam a jak ukáže BC -37c raději ani neukazujte drát, kde má bít termistor....budete za nejvěčšího kreténa. Konec koncům takovýchto vše znalů je na silnicích víc než moc, každy z nás se s nimi potkal, tak jen snad dobrá rada do začátku....
Než se rozhodnete vyrazit za známim známeho, něco si o tom vašem konkrétnim problému, nebo starosti přečtetě, ušetříte si spoustu planích informacií a straceného času
Napsal: úte 15.06.2010 17:26
od caknakis
Tak to je velký omyl....neříkám, že mě ta nafta jednou nepotká co se týká čerpadel, vstřilů a turba...s čímž musí počítat každý kdo má naftu. Ale z celé tady te částky byla pouze jediná investice která souvisela s tím, že auto žere naftu a to senzor tlaku na liště. Stál asi 4500,- Za celou dobu co to auto mám tak se mi kromě tohoto senzoru pokazilo jedno čerpadlo, jinak nemůžu na naftu říct křivého slova.....

Napsal: úte 15.06.2010 19:59
od Deathbox
Snejk píše:přišel si na to

spravně.
nemužu upřít že nezanedbatelnou častku dal do naprav a tlumičů... to je ale už jen dobrým přístupem starani se o auto. to neuškodi žadnému... ale do toho motoru to je vyložená zbytečnost...a čim se ten motor odvdečuje?
sere se porád dál, je línej a chrochtá. zmrd. naftovej motor si nic nezaslouží, a už vubec ne bejt v autě jako je 7er. na naftu at si chcipnou někde v octovkách a fobiich. do pořádnýho auta něco tak příšernýho nepatří.

Napsal: úte 15.06.2010 20:54
od HAMANN
Jarax nechápu smysl tvýho topicu, to nejsou rady ke koupy ale jen vychvaluješ co máš! Kdybys měl E39 budeš mrvit E38 jak je zbytečně těžká, zastaralá, neohrabaná atd!! Si asi sněd něco špatnýho a teď ti to nejde ven.....
Napsal: úte 15.06.2010 21:06
od JaraX
HAMANN píše:Jarax nechápu smysl tvýho topicu, to nejsou rady ke koupy ale jen vychvaluješ co máš! Kdybys měl E39 budeš mrvit E38 jak je zbytečně těžká, zastaralá, neohrabaná atd!! Si asi sněd něco špatnýho a teď ti to nejde ven.....
tak za prvé koupy je koupí
a nic nevychvaluju, klidně bych si koupil E36, E65, E66, E90, ale zrovna E39 je zbytečnej model, není ani komfortní ale sportovní, není to nic.
zastaralá? si děláš prdel člověk co má E39 řict že je E38 zastarala, víš vubec že E39 byla vyvinutá dřive než E38? jen se začla později prodavat, a všecky te technologie tam sou trošku pozadu proti E38, ukaž mi E39 se satelitnima hodinama, s EDC, s RDC apod,
a vetší vaha je vyhoda při crashi apod, pokud to stejně žere, chová se dostatečně agilně tak at to važí třeba o 100t víc. takže přiště než něco řekneš tak si to rozmysli,
Napsal: stř 16.06.2010 16:32
od DOEMIXXX
Volil bych asyk takhle....
Pokud potrebuju vozit material na stavbu a proste nechci zadneho pikapa etc, tak e39 touring je jasna volba.
Ale pokud delas praci hlavou a sem tam ti staci normalne veliky kufr e38, tak neres....
bez tak si jich par uz mel, tak jiste vis vole o cem je rec

Napsal: stř 16.06.2010 16:37
od Deathbox
DOEMIXXX píše:Volil bych asyk takhle....
Pokud potrebuju vozit material na stavbu a proste nechci zadneho pikapa etc, tak e39 touring je jasna volba.
Ale pokud delas praci hlavou a sem tam ti staci normalne veliky kufr e38, tak neres....
bez tak si jich par uz mel, tak jiste vis vole o cem je rec

Přesně, kde to mám podepsat

Napsal: stř 16.06.2010 16:48
od MattyX
HAMANN píše:Jarax nechápu smysl tvýho topicu, to nejsou rady ke koupy ale jen vychvaluješ co máš! Kdybys měl E39 budeš mrvit E38 jak je zbytečně těžká, zastaralá, neohrabaná atd!! Si asi sněd něco špatnýho a teď ti to nejde ven.....
tak vidím to docela podobně , "rady" jako prase

Napsal: čtv 17.06.2010 00:18
od Lucas87
Ahoj, no přečetl sem si a nevim hele

nějak nesouhlasím....
třeba tohle : E38 je vetší a má lepší deformační zony, většinou i víc airbagů tudíž je komfortnější; celkem by mne zajímalo jak si ktomuhle záveru došel když E38 nikdy neprošla nárazovejma zkouškama EuroNcap... a jestli má "lepší" deformační zóny toť už jen otázka. Jediné co ti může pripadat oproti E39 bezpecnejsi je ze mas větší "hmotu" tudíž případnou srážku s menším vozem "vyhraješ".
Jinak E39 mám a E38 sem se svezl a to se prostě nedá srovnávat jak to srovnáváš. Každé auto bylo postaveno za jiným účelem.
Jo dotaz: když píšeš, že E39 je vývojově starší proč tedy ma to číslo "E39" a ne E38. Myslel sem si že tyto čísla sou právě "jakoby vývojové označení modelů".
Dík čus

Napsal: čtv 17.06.2010 08:01
od JaraX
pořadovyho číslo E se davalo podle toho kdy to vyjelo, ne podle toho kdy to bylo vyvinuty, ale tvrdit o E38 že je zastarala muže možna majitel E60 a ne majitel E38,
technologie jako TMC, RDC, podsviceni klik optickym kabelem a další,
co se crashtestu týče viděl jsem hodně E38 rozstřelenych ja sam sem trefil v E38 passata do boku v rychlosti cca 35kmh, škoda na passatu- totálka, škoda na sedmě rámeček pod spz.
bussines classe se vetšinou crashy testy nedělaj a když dělaj dycky sou větši, už jen ta váha hraje za svy, to samy větší vzdálenost motoru od řidiče.
pokud trefíš pevnou překážku, tak je ti jedno jeslti jedeš v E38 nebo e39, ta energie se pohltí stejně, ale pokud trefíš auto, s čím E39 nehne s tím si E38 poradí. a vůbec nevím co tu řešíte E39 je nepohodlnej tragař kterej má smysl akorat v kombíku.
jo a celej euroNcap je pičovina jak mraky, oktávka měla víc jak3er v jakymsi crashtestu, tak si říkam to není možny jenže když berou hvězdičky za to že auto nemá nálepku airbag spolujezdce a nepípá při odpoutaných pásech tak to je potom těžky. ve škodovce naperou do auta nálepek, kontrolek, udělaj to cely z papíru a šup, čtyři a pul hvězdy. pak přijde Eclasse s aktivnima opěrkama hlavy, otvirani okynek při crashi a poustnym střilením bagů a maj min

to je prdel
Napsal: čtv 17.06.2010 13:25
od JaraX
Napsal: čtv 17.06.2010 15:53
od ericV8
JaraX píše:http://www.autoweb.cz/bmw-750i-v12/
tak to je husty, tomu bych i veril ...
Napsal: čtv 17.06.2010 16:45
od MattyX
by me zajimalo jestli mensi motor mysli vahove , tak ta M70 vazi 150kg a kdyby to byla 728 tak tam motor vazi 118 kg , jestli by je tech 32kg ve vaze sedmy nezachranilo ?
Napsal: čtv 17.06.2010 17:38
od kyo
kdyby to bylo obráceně, a tebe zboku trefil passat, tak máš auto na odpis ty. osobně moc nevěřím tomu, že větší a takto staré auto bude bezpečné.. Není to přeci jen o váze.. Jen aby ses nedivil, aby ti ten tvůj obří motor v připadě čelní srážky nezasedl místo řidiče a tyč volantu ti neudělala v čele třetí oko.. ale je fakt, že e38 má vzadu místa dost.
není ani divu, že octavie je bezpečnější než 3er, jelikož za a) bmw minimálně v minulosti k bezpečnejm autům nepatřily, e36 což je považovaný za auto s opravdu mizernou bezpečnostní je toho důkazem. za b) oktavie přišla na trh v roce 2004, e46 v roce 98, to je šest let a to znát asi bude.
na mě osobně téměř jakákoli e38 působí v dnešní době už jako starej křáp, právoplatnej cikánskej povoz.. sorry. vzhled určitě neni její deviza i když věřím že s osmiválcem si jí člověk zamiluje.. e39 byť je to taky nuda a nijak zvlášť hezký auto je přeci jen designem trochu vepředu a po fl z posledních roků výroby ještě ujde, byť je na něm v každym případě ten věk znát. nejpokrokovější co se týče designu z téhle éry byla e46 a povedený fl, který to auto posunul o generaci dál..
Napsal: čtv 17.06.2010 17:55
od JaraX
kyo píše:kdyby to bylo obráceně, a tebe zboku trefil passat, tak máš auto na odpis ty. osobně moc nevěřím tomu, že větší a takto staré auto bude bezpečné.. Není to přeci jen o váze.. Jen aby ses nedivil, aby ti ten tvůj obří motor v připadě čelní srážky nezasedl místo řidiče a tyč volantu ti neudělala v čele třetí oko.. ale je fakt, že e38 má vzadu místa dost.
není ani divu, že octavie je bezpečnější než 3er, jelikož za a) bmw minimálně v minulosti k bezpečnejm autům nepatřily, e36 což je považovaný za auto s opravdu mizernou bezpečnostní je toho důkazem. za b) oktavie přišla na trh v roce 2004, e46 v roce 98, to je šest let a to znát asi bude.
na mě osobně téměř jakákoli e38 působí v dnešní době už jako starej křáp, právoplatnej cikánskej povoz.. sorry. vzhled určitě neni její deviza i když věřím že s osmiválcem si jí člověk zamiluje.. e39 byť je to taky nuda a nijak zvlášť hezký auto je přeci jen designem trochu vepředu a po fl z posledních roků výroby ještě ujde, byť je na něm v každym případě ten věk znát. nejpokrokovější co se týče designu z téhle éry byla e46 a povedený fl, který to auto posunul o generaci dál..
právě že BMW vždy patřilo k nejbezpečnějším autum, dokonce i ta E36 je hodně bezpečená, když srovnám svoje dva crashe v E36 s crashem kamoša v oktavce tak si oktavka ani neškrtne a to je mnohem novější, poprvé obrubník ve 110ti, let, pak strom v cca 50ti, a po druhy s compactem sloup v 50ti čelně přímo na znak, předek auta na odpis ale já ani škrabanec, a když jsem slyšel přiběhy těch aut co mi prošly rukama bouraneé tak pokud bych si měl vybrat tak bouram v E38,
Napsal: čtv 17.06.2010 17:57
od JaraX
MattyX píše:by me zajimalo jestli mensi motor mysli vahove , tak ta M70 vazi 150kg a kdyby to byla 728 tak tam motor vazi 118 kg , jestli by je tech 32kg ve vaze sedmy nezachranilo ?
tak za prve v E38 není žadna M70 ale M73 a když jsem to vezl tak s převodovkou to mělo nějakych 480kg včetně altíku a podobných kravovin, takže žadnych 150kg,
Napsal: čtv 17.06.2010 18:51
od HAMANN
Začínám E38 nesnášet protože v ní jezdí týpek co si myslí že je mistr světa a že má to nejlepší auto na světě!
Hlavně dnes už si tohle auto normální člověk nekoupí, asi hlavní role bude spotřeba benzínu, zbytečně velký, zastaralý auto. Tohle kupuje už jen fanda pro image....
Napsal: čtv 17.06.2010 18:56
od JaraX
HAMANN píše:Začínám E38 nesnášet protože v ní jezdí týpek co si myslí že je mistr světa a že má to nejlepší auto na světě!
Hlavně dnes už si tohle auto normální člověk nekoupí, asi hlavní role bude spotřeba benzínu, zbytečně velký, zastaralý auto. Tohle kupuje už jen fanda pro image....
ale houby, vubec si nemyslím že to je nejlepší auto na světě, E66 je třeba mnohem lepší auto, jen cenově nejméně dostupný, nebo takový Sko poslední je bomba, E36 je super auto,pokud není zkurvený kokotama, a jeslti myslíš to že kamoš jezdí se 740i za 12 plynu, za dva roky co to ma dal do auta celkem 25 000kč a najel 200 000km a zastaralej seš evidetně akorat ty, protože technologiema si na to netroufne ani fungl novej superb, natož nějaka E39, tak laskavě drž hubu a neser se když o tom víš evidetně uplny hovno
Napsal: čtv 17.06.2010 19:25
od E65DRIVER