Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E 65 ... CHCI KOUPIT..VYHODY-NEVÝHODY. NA CO SI DÁT POZOR..?
jojo moc pekná..ale ta vybava je chudci, to je pravda, ale byla možnost lepší ceny...na druhou stranu jsem rád že to nedopadlo, když vidím ty jiny..ještě rok počkám a pak bych to videl na tohle ale v 3,0 d http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... -7/8385191
MOD fishmaker : odstranena citace primo predchazejiciho prispevku
MOD fishmaker : odstranena citace primo predchazejiciho prispevku
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 415
- Registrován: ned 07.06.2009 00:00
- Bydliště: Hojanovice 47 Humpolec 39601
Afekt píše:jojo moc pekná..ale ta vybava je chudci, to je pravda, ale byla možnost lepší ceny...na druhou stranu jsem rád že to nedopadlo, když vidím ty jiny..ještě rok počkám a pak bych to videl na tohle ale v 3,0 d http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... -7/8385191
MOD fishmaker : odstranena citace primo predchazejiciho prispevku
no ta 740D to nebude moc velká výhra

E65DRIVER píše:Nahoře na obrazovce i driveto se ti ještě nikdy nesvítilo ? zelená = vše ok žlutá= např. málo vody v ostřik červená= nějakej nouzovej režim atd.
no čoveče máš pravdu, návod mám v holandštině tak si moc nepočtu, autíčku jsem nikdy nevěnoval pozornost, protože jsem si myslel že je to něco s rádiem. Názornej příklad proč je dobrý si vzít s sebou k prohlídce někoho kdo těmto autum rozumí

Svítí mi to žlutě, bo mám špatnej konektor bagu v zadní sedačce, červená tam taky byla-druhej den co jsem to dovezl to nacentrovala sousedka P106 při parkování, odsralo světlo a chladič DD-proto ten olej

No a co jsem se díval tak to svítí červeně v každým druhým inzerátu

Mam e 65 teprv neco pres rok,jako druhe auto v rodine.Co me prekvapuje je pomerne nizka spotreba,vic krat jsem to nuloval a je sotva 13 litru.Jezdim mesto,kousek do skolky,obchod a tak.Mam jeste doma jednoho V8,od jeepa,tan zere furt 20 a ma o sto koni min.Jinak je e65 auto jako kazde jine,servis delam pravidelne jak se ma,dily davam jen origo,zadny PL.atp.Udelal jsem brzdy zatim komplet,i kotouce,oleje vsechny a vymenil tu memmbranu,obe.A dal nove svicky,takze bezna udrzba celkem.
Caute. JARA to mysli dobre s lidma co maji mene zkusenosti jinak by se tu neptaliJaraX píše:ser E65, za ty prachy máš superba vymazlený, max rok starýho,







Čaute, uvažuju, že bych po zimě vyměnil svoji 2002 A6 4,2 V8 quattro /proto až po zimě
/ za 745i (nebo v podstatě jakoukoli jinou motorizaci, když bude dobrá nabídka. Spotřebu neřeším.).
Všiml jsem si, že jsou ceny docela nízko, a tak bych se vás jako odborníků rád zeptal, jestli je přiměřeně reálný narazit okolo 230.000 Kč na pěknou E65, která mi vydrží cca rok/30.000km bez problémů jezdit. Jasně, vím, že okolo 190 jsou vylítaný mrchy, ale co jsem zatím kupoval ojetou 607 a A6, tak to vždy byly jedny z nejlevnějších v nabídce a obě byly absolutně bez problémů. Samozřejmě, bylo to hodně těžké hledání a čekání, protože 99% ostatních vypadalo, že mají najeto tak o 300.000km víc.
Druhá věc, která by mě zajímala, je náročnost a cena servisu. Nebudem si nic nalhávat, nebudu s autem za 200.000 Kč jezdit do servisu, kde nechám 10.000 za např. přehrání softu v navigaci, pokud to nebude bezpodmínečně nutné. Zatím se mi vždy osvědčilo servisovat u nějakého klubáka, který tomu rozumí stejně víc než 'profíci' v aut. servisu. Pokud se tedy 7er nějak zásadně nesere (což nepředpokládám) a vešel bych se s běžným servisem 8 let staré ojetiny s nájezdem do 300.000km do průměrných cca 2-3000 měsíčně, bylo by to fajn.
Díky za vaše postřehy. J.

Všiml jsem si, že jsou ceny docela nízko, a tak bych se vás jako odborníků rád zeptal, jestli je přiměřeně reálný narazit okolo 230.000 Kč na pěknou E65, která mi vydrží cca rok/30.000km bez problémů jezdit. Jasně, vím, že okolo 190 jsou vylítaný mrchy, ale co jsem zatím kupoval ojetou 607 a A6, tak to vždy byly jedny z nejlevnějších v nabídce a obě byly absolutně bez problémů. Samozřejmě, bylo to hodně těžké hledání a čekání, protože 99% ostatních vypadalo, že mají najeto tak o 300.000km víc.
Druhá věc, která by mě zajímala, je náročnost a cena servisu. Nebudem si nic nalhávat, nebudu s autem za 200.000 Kč jezdit do servisu, kde nechám 10.000 za např. přehrání softu v navigaci, pokud to nebude bezpodmínečně nutné. Zatím se mi vždy osvědčilo servisovat u nějakého klubáka, který tomu rozumí stejně víc než 'profíci' v aut. servisu. Pokud se tedy 7er nějak zásadně nesere (což nepředpokládám) a vešel bych se s běžným servisem 8 let staré ojetiny s nájezdem do 300.000km do průměrných cca 2-3000 měsíčně, bylo by to fajn.
Díky za vaše postřehy. J.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 415
- Registrován: ned 07.06.2009 00:00
- Bydliště: Hojanovice 47 Humpolec 39601
No jako pokud přemýšlíš, že koupíš auto +- za 250tkč. Tak bych měsíční náklady 2-3 tkč. určitě nečekal. Je tam o milion věcí víc než v normálnim autě. Je to hodně o štěstí na kus. Znám hodně lidí co má E65 auto je to fajn, ale třeba na těch V8 2 lidi co znám dělali pístní kroužky protože auto žralo 1L na 100km atd. Na diagnostiku lepší jezdit do BMW protože když je potřeba něco kodovat tak si jinde moc neví rady. Uplně nejlepší jezdit do servisu v NDR
Pokud seženeš pěknej kosek s komfort sedačkama tak na dálku jsem snad ještě nejel s lepšim autem mimo F01 .

Nezlob se na mně,ale kupovat auto s myšlenkou že do oprav vrazím průměrně víc než 3 tis měsíčně jak říkáš (což je 48 tis ročně a víc). Tak snad nemá smysl o takovém voze ani přemýšle ne?! Kdo by si koupil auto u kterého bude počítat že na opravách za 4 roky dá tolik jako byla pořizovací cena vozu? To by znamenalo že je to vůz opravdu jen pro fandu, navíc bohatého.
Ahoj, díky za reakce. Samozřejmě, čím míň do auta vrazím na servisu, tím budu šťastnější, ale chtěl jsem tím říct, že pokud by průměrná údržba 8let staré 7er vyšla na víc než v průměru ty 3000, tak by to pro mě už bylo příliš. Do současné A6 vrážím zhruba taky tak, ale to je tím, že ji pomalu dávám do velmi nadstandardního stavu (řeším postupně věci jako renovace laku, čištění interiéru, renovace světel, atp. a když k tomu připočtu běžná servis jako brzdy, oleje, filtry, tak se na ty cca 3000/m dostanu). Jinak auto mívám běžně tak rok, pak bych si zas rád koupil něco novějšího.
Mě by právě zajímalo, kolik jste do servisu průměrně měsíčně dali vy. U P607 a A6 V8 mi taky plno lidí říkalo, že mě servis sežere a kdesi cosi a nakonec kdybych z toho postupně nedělal voňavku, ale prováděl jen běžný servis, tak by mě to vyšlo třeba na 1500/měsíc.
Mě by právě zajímalo, kolik jste do servisu průměrně měsíčně dali vy. U P607 a A6 V8 mi taky plno lidí říkalo, že mě servis sežere a kdesi cosi a nakonec kdybych z toho postupně nedělal voňavku, ale prováděl jen běžný servis, tak by mě to vyšlo třeba na 1500/měsíc.
DDT píše:Nezlob se na mně,ale kupovat auto s myšlenkou že do oprav vrazím průměrně víc než 3 tis měsíčně jak říkáš (což je 48 tis ročně a víc). Tak snad nemá smysl o takovém voze ani přemýšle ne?! Kdo by si koupil auto u kterého bude počítat že na opravách za 4 roky dá tolik jako byla pořizovací cena vozu? To by znamenalo že je to vůz opravdu jen pro fandu, navíc bohatého.
3x12 neni 48

ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ano protože psal víc než 3 tis, tak jsem počítal 4tis jako minimum ale myšleno bylo zřejmě ještě více. Beru to jako průměr. Každopádně sorry, BMW je pro mnohé synonymum kvality a spolehlivosti. Za sebe, nekoupil bych si auto nej/vyšší třídy s tím že počítám s investicí do jeho oprav ve výši 20-25%jeho ceny každý rok průměrně. Do takového auta bych prostě nešel. Tak jsem to myslel.
Aha, tak to mě nevadí. Beru to jako daň za to, že 8 let staré auto nejvyšší třídy s drahými díly bude v perfektní kondici. Tomu by mohly 3000/měsíc odpovídat.
Šlo mi jen o to, abyste mi třeba neřekli: Hele, to je nesmysl, za rok do toho na servisu narveš 100klacků, protože díly jsou nesmyslně drahý a spolehlivost taky není nejvyšší
Pokud dám ročně do servisu vč. běžných věcí jako oleje, brzdy atp. 40.000, je to OK. Když míň, je to super.
Šlo mi jen o to, abyste mi třeba neřekli: Hele, to je nesmysl, za rok do toho na servisu narveš 100klacků, protože díly jsou nesmyslně drahý a spolehlivost taky není nejvyšší

Pokud dám ročně do servisu vč. běžných věcí jako oleje, brzdy atp. 40.000, je to OK. Když míň, je to super.
Ahoj . Takze vseobecne 3er je rada u ktere budes vice spokojen (s nahradnimi dily a celkovym provozem.) ale neni pravidlem. 7er je nekde jinde ale never tomu ze dily budou drahsi a ze se na servisu nedoplatis. Pokud koupis dobre bude ti 7er slouzit bez investic. A E65 je rada hodne diskutabilni ale myslim si ze v dobrem slova smyslu............................................................................Afekt píše:DÍKY VŠEM KDO PORADÍ:) JEDNÁ SE O 730 d ROK 2003 e65.
PŘEŠEL BYCH Z 320D e46. mOŽNOST DOBRÉ KOUPĚ. DÍKY ZA VŠECHNY VAŠE RADY:)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 415
- Registrován: ned 07.06.2009 00:00
- Bydliště: Hojanovice 47 Humpolec 39601
shwaaraa píše:Aha, tak to mě nevadí. Beru to jako daň za to, že 8 let staré auto nejvyšší třídy s drahými díly bude v perfektní kondici. Tomu by mohly 3000/měsíc odpovídat.
Šlo mi jen o to, abyste mi třeba neřekli: Hele, to je nesmysl, za rok do toho na servisu narveš 100klacků, protože díly jsou nesmyslně drahý a spolehlivost taky není nejvyšší
Pokud dám ročně do servisu vč. běžných věcí jako oleje, brzdy atp. 40.000, je to OK. Když míň, je to super.
Jako do koruny ti to určitě nikdo neřekne... Dá dal asi za rok a půl co jí mám 150tkč a to jsem nikdy neřešil nic zásadního. Znám lidi co v tom maji mnohem víc a taky ty co dělali jen 1X olej. Záleží hodně na tom co je pro tebe auto v dobrym stavu.. pro někoho to znamená že to vůbec drží pohromadě.. Určitě bych u E65¨, která bude za třeba 250tkč nečekal že bude nějak extra spolehlivá. Třeba dáš 1000kč měsíčně ale třeba taky 10 000kč .... Přeju štěstí...