Stránka 2 z 6
Napsal: čtv 24.03.2011 07:46
od T613
to vyjde uplne na stejno - na stejneho levaka ... co ti prijde na e65 tak lepsi kdyz se tu doctes o problemech s motory co vydrzi prd a spatnou el. u prvnich modelu?
mechanicke opravy vetsinou zvladnes i v garazi, ale mit k tomu autu diag je nutnost, bez toho si neprdnes
Napsal: čtv 24.03.2011 11:59
od Atila
E65DRIVER píše:Přesně tak. Jestli jsou ty auta spolehlivý už nikoho nezajímá. Auto musí bejt co nejvíc nadupaný všim možnym, aby se prodalo.. KDyž je v E65 kolem 100 řídících jednotek, tak se to prostě kazit musí...

Ono to neni tou nebo jenom tou slozitosti dnesnich aut, ale primarne o tom jak se setri a jak jsou ta auta odflaknuta. Existuji mnohem slozitejsi systemy, ktere musi pracovat dlouha leta s vysokou spolehlivosti a neni to problem. Nebo i v automobilovem prumyslu takovy Lexus dokaze vyrabet extremne slozita auta se solidni spolehlivosti, i kdyz i ten uz to v posledni dobe flaka. Neni problem vyrobit auto slozitosti E65 se spolehlivosti E32, problem jsou jenom naklady versus zisky.
Napsal: čtv 24.03.2011 12:04
od Srandik32
kabyr01 píše:Ono to asi ale jinak v tomhle segmentu nejde...Vsechno musi byt high-tech, jinak by to nidko nekupoval...Nevim jestli nekdo mate zkusenost, ale ma A8 podobne problemy?O S klasse jsem slysel dost nepekne veci a ani me to moc neprekvapilo

Ale BMW

Prosimtě,hlavně tyhle kecy tady ber s velkou rezervou.Polovina lidí to auto viděla jen z rychlíku,natož aby sami s tím vozem měli nějaký problém,další část lidí si tu přečetla,že někdo napsal..měl jsem problém s elektrikou.Tak mě by třeba ten problém s elektrikou zajímal,jako že odejde čidlo nebo nějakej snímač je u každýho auta normální,BMW nevyjímaje.Já ti řeknu na rovinu,mě odešel altík,to je zatím jediná závada,dost častá u tohodle motoru.Jo a stahovačka u řidiče.Takže můj názor je že teď bude nejlepší doba na koupi V8,ikdyž ty km jsou brutální.

Napsal: čtv 24.03.2011 13:36
od E65DRIVER
já to auto třeba mám už skoro 2 roky.. Nic strašnýho mě taky nepotkalo. Ale znám hodně lidí kolem co ji maji a najedu taky hodně km, takže jsem často v servisu. Vždycky tam nějaká E65 stojí, že nejde nebo žere olej atd atd. A to jsou auta co maji najeto cca 200Tis. Teď odešel kamarádovi na 745 difer a prostě lidi co maji E65 něco neustále řeší... Je to prostě nekonečná investice

Ale pro toho kdo má služebák a moc s tim nejezdí je to ideální auto na víkendy. V sobotu opravovat a v neděli někam kousek vyrazit

Napsal: čtv 24.03.2011 14:20
od Srandik32
Tak ono kdyby v servisu stáli jen F01/02,tak to by asi nebyla dobrá reklama

Jak říkám žádný auto není bezporuchový,ale chce to věcný názory a zkušenosti,tak jak píšeš...mě se nic nevysralo...ale znám blabla

Taky je třeba zmínit že každej kus je jinej a záleží jak se kdo k autu chová.A ty ceny aut dneska??To bych brečel,kdybych jí dnes chtěl prodat.....ani nechci domyslet jak bych prodělal.

Napsal: čtv 24.03.2011 14:32
od E65DRIVER
to neni bla bla.. Na tom V8 když třeba praskne O-kroužek na tý trubce z pumpy, tak je to na rozdělání celýho motoru.

A to dělal každej na V8 co vim kdo jí má. Prostě to auto neni spolehlivý

Ale i tak se v něm jezdí naprosto perfektně

Chce to pevný nervy jen... Problém tohodle fora je, že každej si vychvaluje to svoje auto

( moje je prostě nejlepší na světě)

atd. Potom se tady nikdo nic nedoví. Já dokážu svoje auto i zkritizovat

Napsal: čtv 24.03.2011 16:29
od Srandik32

mě nemusíš povídat,já si svý užil na V8 v e39,kvůli rozvodům ale i svojí pohodlnosti mě oprava stála kolem 50k,ani už přesně nevím.Problém byl i se sháněním dílu ale to člověk radši zapomene

No já si auto taky zkritizuju,proto píšu na rovinu,co se konkrétně mě vysralo,ne že já mám nejlepší auto na světě,to fakt ne

a ani nechci nikomu radit,jen chci aby když někdo napíše "to auto trpí na elektriku"tak ať napíše konkrétně co a jak,ať ví i ostatní a ne jen plkat,toť vše,balím a jdu zas makat,stejně se už mods určitě čertí

Tak hodně zdaru.
Napsal: čtv 24.03.2011 16:52
od kabyr01
Děkuju všem za názory. Já jsem moc rád za každý názor. Samozřejmě mě nejvíce zajímají názory majitelů E65, nejlépe 745i
Já si myslím, že to není absolutně každý kus stejný. Je to určitě hodně o zacházení... Pro mě jsou auta jako náboženství, občas mám pocit, že se o auto starám víc jak o manželku - horší bývá, když to zjistí i ona
Prostě mě to auto úplně očarovalo, je to jako ztělesněný sen....
Ale za cenu, že do toho dám 100 za rok, to asi budu radši dál snít...
Vždycky jsem žil a na spoustě míst si přečetl, že V8 jsou jedny z nejlepších motorů - jak zvukem, tak hlavně výdrží, že jsou nezničitelné.
Kdybych chtěl kupovat 740d, tak je jasný že asi budu sypat, ale benzínová V8 - jaký jiný ojetý motor by mel být spolehlivější?
Jedna asi hloupá otázka - rozvody na 745 jsou remen, nebo retez?
Jeste jednou diky a pokracujte v ohnivé diskuzi

Napsal: čtv 24.03.2011 17:28
od Srandik32
Řetěz
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GL61&mospid=47775&btnr=11_3267&hg=11&fg=25
Mě prasknul ten napínací šroub,teda na e39.Jo a taky odchází ty plastový vodítka.
Napsal: pát 25.03.2011 10:02
od kabyr01
Díky za obrázek! A ten řetěz je doživotní, nebo je tam předepsaný interval na výměnu?
V neděli se na to asi pojedu podívat, tak jsem zvědavej.
Hlavně si musím pořádně poslechnout motor, jestli nekouří atd....
Pro info, na kolik prijde na GT diagnostika?
Napsal: pát 25.03.2011 14:06
od Srandik32
kabyr01 píše:Díky za obrázek! A ten řetěz je doživotní, nebo je tam předepsaný interval na výměnu?
V neděli se na to asi pojedu podívat, tak jsem zvědavej.
Hlavně si musím pořádně poslechnout motor, jestli nekouří atd....
Pro info, na kolik prijde na GT diagnostika?
Doživotní nebude asi nic

Při tom počtu km co jsi uváděl,by to asi bylo jedno z prvních na kontrolu,příp.na výměnu.Ta sada se dá myslím pořídit kolem 10k,nevím přesně.A jestli se na to auto půjdeš podívat,tak zkus někoho známého kdo má diag.ať veme sebou nebo někdo odsud z tvého okolí

V každým případě sebou vem někoho kdo dělá do aut aby ti poradil.
Napsal: sob 26.03.2011 09:36
od kabyr01
Tak to zkusíme z druhého konce- je tady někdo, kdo do své E65 a zvláště 745i nasypal nějaké strašné peníze? Klidně můžete odpovídat do SZ.
Nebudu to nikde rozhlašovat, jenom me to zajímá....
Napsal: sob 26.03.2011 12:03
od Radek
Ja mel e65 cca. 2roky a za celou dobu jsem mel problem s cidlem na PDC a s tim, ze se mi behem stani pres zimu rozsvitil airbag -odesel senzor v B sloupku. Jinak bez problemu s cimkoli, pri prodeji mela najeto kolem 230 000km a s motorem a prevodovkou zadny problem.
Napsal: sob 26.03.2011 13:28
od kabyr01
A servisoval jsi ji v autorizovanem servise?
A to byla 745i?
Promin, že se vyptávám

Napsal: sob 26.03.2011 13:42
od Radek
byla to 735i a servis jsem si delal sam...a u me se ten servis opravdu omezil na vymenu PDC cidla, oleje, filtru a brzd.... jo a jeste mi vlastne odeslo cidlo tlaku oleje, skrz ktery mi tekl olej...a kupoval jsem ji po dovozu z D se serviskou
Napsal: sob 26.03.2011 14:26
od kabyr01
A ty mas nejaky svuj servis? Odkud jsi?
Takze nikdy nic hrozneho?To je jedna z mala pozitivnich zprav v tomto topicu

Netusis nahodu, kolik na to vyjde ten tlumic s EDC?
Z toho mam trochu strach...
Napsal: sob 26.03.2011 16:50
od Radek
nn...servis nemam. Co priblizne vyjde EDC tlumic zjistis v ETK ja mel sedmu na normal tlumicich a pak i snizenou.
Napsal: sob 26.03.2011 17:16
od kabyr01
Stale budu cekat na zkusenosti majitelu vsech tech poruchovych E65 o kterych tady padlo uz tolik slov

Napsal: sob 26.03.2011 22:46
od Srandik32
kabyr01 píše:Stale budu cekat na zkusenosti majitelu vsech tech poruchovych E65 o kterych tady padlo uz tolik slov

Já myslím že bys měl nejlepší to celé odložit,pokud hodláš koupit 9let starou ojetinu a nemít po koupi v kapse ani šesták,tak radši ještě počkej,a až přisypeš do prasátka ještě pár kč tak vybírej,takhle se tu budeš ptát do nekonečna a nakonec stejně koupíš koktávku nebo fauvé

Ale jinak hodně štěstí

Napsal: ned 27.03.2011 01:35
od pajabo
máme jednu 745 e65 co má najeto origo 390tis km, je to 2004 co jezdila na ministerstvu životního prostředí, pak s ní jezdil do holandska obchodní cestující, to auto má perfektní motor, dali jsme tam plyn, super podvozek in teriér nezničený a to ani sedák řidiče, je v top stavu. Nenačte ani jednu chybu diagnostika a převodovka četně motoru je původní, takže já nevidím rpoblém. jo a v inveltu si ministerstvo nechalo auto překpat na facelift včetně víka kufru, nárazníků a předních světel a kapoty. Má plnou výbyvu od ledničky po klimatizované zadní sedačky....takže to rozumování zda to vydrží či ne je na nic, pokud má servis jsou km jedno...... já mám po roce na prodej range rovera LM03 je to vlastně bmw x5 v jiné karoserii i diagnostika ho jako x5 načte a ten má najeto ve 4.4i v8 cca 600tis km, převodovka byla děšlaná ve 250tis km a uvbnitř i venku by jste hádali že má najeto 200max. opět koupen v čr a já jsem druhý majitel. Takže km jsou dle mého názoru při nezanedbání servisu celkem fuk, naše bazary a i garáže většiny z vás jsou plné 10x bouraných pelechů které někdo 5x stočil. takže to neberte podle toho. čus