Stránka 2 z 93

Napsal: pát 02.03.2012 23:06
od items
JaraX
preco je 730d napi.u spolehllivost ?

ozaj to o tej chladnicke to len chladi alebo skoro mrazi mam tym na mysli ze ked som to skusal tak isiel tam vzduch len taky ako si chladny co mi prislo na to ze to vleku sancu na vychaldenie napoja nema (nemohla to byt v tomto aute len aka si funkcia vetrania alebo cosi podobne?) ..

tie drziaky na pohare co su tam vpradu ked uz su tam tak su automaticky aj s funkciou chaldenia/ohrievania alebo to bolo potom za priplatok a ak nie ako sa to da odskusat lebo majitel auta mi to nevedel niako objasnit

A inac diky za supis :) ked som prehladaval toto forum tak som nasiel jedine to na spodku

Napsal: pát 02.03.2012 23:24
od JaraX
730d jezdí na naftu = proto je nespolehlivá, spaluje to palivo co tvoří saze, navíc to část těch sazí vrací do sání, má to ve vstřikovači dírku asi 500X menší než benzín proto je taky vybrousí i mikrosmítka, navíc to auto nemá dostatek výkonu, (a netvrde mi všichni že 160kW bohatě 2tunovýmu autu stačí), pak s tím všichni jedou na vyšší otáčky a prostě sou s tím problémy, většinou maj 730d už ve 150ti tisících převodovku KO, u benzína je akorát zajetá.

- přední lednička chladí klimou, prostě to do ní pouští vzduch z klimy, nápoje chladí vyborně, při celodenní cestě jsme tam měli i párky a nějaky další uzeniny a v pohodě.
- zadní lednička umí "mrazit"
- držáky napoju tam nemusí byt vůbec (u soc motorizací byli za příplatek), natož chlazené, ale je to vše závislé na lednici, pokud má auto lednice, má ty držáky chlazené, protože do nich jde vzduch co jde do lednice,

Napsal: pát 02.03.2012 23:25
od JaraX
jinak jak tu někdo psal, E65 opravdu nemá nic co by klimovalo auto (webasto), umí ho jen vyvětrat, ale opravdu nevím jak by si pustila klimakompresor.

Napsal: sob 03.03.2012 09:34
od items
JaraX ... hmm to mi je sne ze nafta musi byt cistejsia ...ale potom mi nejde do halvy preco stale vyrabaju 730d cka ci uz to bolo v e38 a teraz v e65 ... uz by to mohli vychytat u bmw ....

...s tym vykonom a prevodovkov suhlasim ze motor/vaha auta (myslim vseobecne) ide samozrejme aj o vykon motoru ale podla mna aj o jeho sprevodovanie .....

...ty mas konkretne aku motorizaciu?

...chalani co mate 730d-cka ... mozte my napisat ake mate skusenosti a kolko Km mate nabehanych ? (trocha som teraz zmeteny kazdy tvrdi svoje ja som bol doteraz v tom ze 730d su v pohode motory z pomerne vychitanimi muchami za tie roky )

...ozaj vedel b si mi ty poradit ako to je s tym webastom lebo stale v tom nemam jasne ( to fakt len predhrieva motor v zime ?)

...a ako otestovat to vyhrievane prdne sklo okrem toho ze ho zapnem kde sa da nahmatat ci hreje niekde po krajoch dole hore alebo ...?

...a co je podla vas lepsie kupit rocnik vyroby 2005 zo slabsov vybavov a nabehanymi cca 240 000km alebo rocnik starsi trebarz 2003-2004 zo silnejsou vybavvov a nabehanim skoro rovnakym poctom kilometrov? (berme do uvahy ze interier a pocit z auta su cca rovnake, pytam sa preto lebo dost casto se tu omielane problermi s elektronikov u starsich rocnikov)

....A diky za to vysvelenie s tou klimov (pohare...)

....inac su klimatizacie ktore vedia chladit aj bez toho aby bol motor v chode ale je to drahe a zriedkve ete

Napsal: sob 03.03.2012 09:53
od JaraX
JaraX ... hmm to mi je sne ze nafta musi byt cistejsia ...ale potom mi nejde do halvy preco stale vyrabaju 730d cka ci uz to bolo v e38 a teraz v e65 ... uz by to mohli vychytat u bmw ....

- maj to vychytane, dyt BMW diesely patří k nejlepším na světě, ale furt je to diesel, když si vemeš za kolik jsi schopen jezdit s 745i, 750i LPG tak se ta nafta absolutně nevyplatí, nehlede na to že vykon je tam výrazně vyšší.
745i(750i) je uplně debil motor, je to prostě ještě čistě udělany, žadny přeplnovani, jen valvetronicky ktery i když se poserou tak to normalně jede, žadny HPI ani podobny kraviny co snižují životnost motoru. mam jednoho zakaznika co ma 735i najeto přes 400 tkm a dava tomu za studena omezovač apod, už to ma docela dlouho a furt mu to funguje, nechapu jak to muže ten motor vydržet.
...s tym vykonom a prevodovkov suhlasim ze motor/vaha auta (myslim vseobecne) ide samozrejme aj o vykon motoru ale podla mna aj o jeho sprevodovanie .....

- třeba 735i jede krásně, líp jak 730d určitě, přesto bych ji nechtěl, protože nejede od spoda, v rozmezí 1000-2200 otáček je to auto takový tupý, 745ka vystřelí od volnoběhu, vem si že stojí na křižovatce, jezdí ti z obou stran auta a ty musíš projet rovně,
se 730D dáš plnej, nejdřív to nic nedělá a auta se blíží, ty se pomalinku rozjíždíš, najednou to prudce vystřelí ty jsi na druhé straně
se 735i dáš plnej a to auto plynule vyrazí a vytočí si tak 3,5 tisice otáček a jsi na druhe straně
se 745i to polechtáš, auto udělá vrrrm, otáčky se zvednou ze 700 na 2000 a ty jsi na druhé straně,
další nevyhoda 730d mi přijde nad 200kmh kde je to auto absolutně mrtvy, ja jsem ze 745i nadšenej jak umí ve 200tech vystřelit a táhne a táhne až se zastaví na omezovači
...ty mas konkretne aku motorizaciu?

ja mam e38 740i, měl jsem i 730d, ale často jezdím autama zakazniku s E65 (většinou s tím lidi jezdi daleko, viz třeba serwo kterej dojíždí do prace do Norska, takže je potřeba to auto pořádně otestovat po jakymkoliv servisu, seřidit LPG apod)
...chalani co mate 730d-cka ... mozte my napisat ake mate skusenosti a kolko Km mate nabehanych ? (trocha som teraz zmeteny kazdy tvrdi svoje ja som bol doteraz v tom ze 730d su v pohode motory z pomerne vychitanimi muchami za tie roky )

švagr ma 730D kterou kupoval s 18 000km, ted ma najeto kolem 140 000km, auto kupoval dvoulete po nějake ženske, vonelo novoutou a cena byla taky mastna. za těch 100 000km se mu posrala převodovka, nějaky vstřiky na motoru, vaha vzduchu, a pak nějaky drobnosti.
Jinak převodovky u nafty odcházejí o dost víc než u benzína obzvláště pak u 740d,
...ozaj vedel b si mi ty poradit ako to je s tym webastom lebo stale v tom nemam jasne ( to fakt len predhrieva motor v zime ?)

u benzína žadný předehřívání neexistuje, ten motor se ohřeje za 2km, takže u benzína bud webasto není žadny nebo tam je přímo webasto co jde časovat a ovladat na dalku a ohřeje motor i interier

nafta je nahovno motor (730d se ohřívá 10km než začně topit), proto je tam z výroby nějaké webasto co nejde pouštět samostatně, prostě po startu motoru zatopí a topí dokud se neohřeje motor, překodovat to nejde, leda přestavět, pozdější modely maj tuším už ten ohřev elektrický
no a nebo i nafta má připlaceny "standheizung" a prostě to má to webasto trochu upraveny a jde taky načasovat nebo ovladat na dalku
...a ako otestovat to vyhrievane prdne sklo okrem toho ze ho zapnem kde sa da nahmatat ci hreje niekde po krajoch dole hore alebo ...?

- přední sklo je vyhřívané vždy, ale jen pod stěračama, v době kdy se dělala E65 ještě nebylo vymyšleny vyhřivani ktere nejde vidět, a ty debilni pruhy co používa VW sou šileny, nicmene i to vyhřivani pod stěračama je naprosto fantasticka zaležitost, když pak jedu E60 nebo podobny pod autem kterym to nema, hrozně se divim že musím v zimě škrabat.
....A diky za to vysvelenie s tou klimov (pohare...)

....inac su klimatizacie ktore vedia chladit aj bez toho aby bol motor v chode ale je to drahe a zriedkve ete

vím o tom, tuším F01 už to ma, ale E65 ještě ne, teda možna jo, ale jen některé Individual 760ky to budou mit :)

Napsal: sob 03.03.2012 11:10
od JaraX
díky adminovi kterej doplnil citace :)

MOD fishmaker : není zač ;)

Napsal: sob 03.03.2012 13:18
od items
.....no co sa tyka toho plynu tak urcite by som si ho tam nedval mal som auto na plyn ano jasne bolo to v zaciatkoch ery plyu a teraz je uz plyn na inej urovni ale itak ked si kupim 735i alebo 745i a vyssie tak mne osobne by vadila uz len ta nalepka vzadu na okne a to obmedzenie parkovat v garazach

.... nehoovoim ze to tak nie je pri akceleraciach a rychlostiach na dialnici ale ked ze ja nie som zavodnik a jazdim skoro predpisovo (vychutnavam jazdu) tak ta 730d by mi mala vyhovovat co ti na to ?(po stranke akceleracie v meste trebarz)

...z akych dovodov odchadzaju prevodovky na 730d a co najcastejsie ako to popprpade zisttit pri kupe ?a ozaj co ich podimenzovali vsak ked tak rozmyslam sedmica je robena na dlhe trate a mala by byt k tomu aj adekvatne prisposoberna zivotnost motora-prevodovky a celkova vydrz a ked tak dalej uvazujem tak nafta je vyhodnejsia na dlhe tate tak som zmeteny teraz :/

...aha tak ze nehrozi u webasta to ze v zime nacasujem pol hodinky skor nech zacne ohrievat motor pred tym nez si do auta sadnne a nastartujem? lebo potom vlastne to webasto straca skoro svoju podstatu ( nemam tym na mysli aby mi to vyhrialo priestor interieru


Vdaka

Napsal: sob 03.03.2012 14:06
od siko34
@JaraX,
chcel by som odpovedat tiez na niektore tvoje poznatky.Viem ze nemozem sa porovnavat s tvojimi poznatkami e65 a mojimi ktore mam tak skoro len mesiac,ako som auto kupil.


- EDC - elektronický podvozek, zkomfortnuje jízdu na rozbitém povrchu, na pěkněm naopak dělá ze sedmy trojku (pozná se podle kabelu z tlumičů a položky EDC v menu)


Nerozumiem tomu ze z auta urobi BMW 3,ako si to myslel? Ja EDC tlmice nemam,mam len Dynamic drive,ale aj tak myslim ze to tlmi krasne na tych obycajnych.Uvazoval som ze by som ta tie EDC tlmice nahodil +kablovacka+kodovanie,ale velmi ma odraza poruchovost tychto EDC tlmicov a neskor strasne draha oprava,alebo repas,cital som tak na niekolkych forach (PL a DE).



- soft close - dovirani dveří, v E65 nutnost

Ja to v aute nemam,som dohodnuty z Snejk ze mi to nahodi ked si ten cely system zozeniem.Vcera na nemeckom fore som cital,ake to robi problemy v zime ked mrzne ( a ver mi ze u nas naozaj silno mrzne :) ) , nedaju sa zavriet dvere alebo otvorit ked to primrzne? Mozes potvrdit alebo vyvratit z tvojich skusenosti?



- třeba 735i jede krásně, líp jak 730d určitě, přesto bych ji nechtěl, protože nejede od spoda, v rozmezí 1000-2200 otáček je to auto takový tupý, 745ka vystřelí od volnoběhu, vem si že stojí na křižovatce, jezdí ti z obou stran auta a ty musíš projet rovně,
se 730D dáš plnej, nejdřív to nic nedělá a auta se blíží, ty se pomalinku rozjíždíš, najednou to prudce vystřelí ty jsi na druhé straně
se 735i dáš plnej a to auto plynule vyrazí a vytočí si tak 3,5 tisice otáček a jsi na druhe straně
se 745i to polechtáš, auto udělá vrrrm, otáčky se zvednou ze 700 na 2000 a ty jsi na druhé straně,


A kde je moj motor 740D? :)
Myslim ze mozem to porovnat z tym opisom 745i,len z tym ze ten krutiaci moment na zaciatku je silnejsie.Niekedy to auto tak vystartuje,ze predok az zdvihneeeeee,no des ake to je silne :) A to som bol niekolko rokov silny zastanca benzinu ;)

comfortsitze - daji se poznat lehce podle opěraku krku, pokud je opěrak i vzadu, ma auto oboje comfortsitze, samozřejmostí je vyhřev a odvětravani, v lětě super.


Nie som si isty na 100%,ale sa mi zda ze tieto sedacky sa pouzivali len pred faceliftom verzii.Ja mam auto uz po facelifte,mam odvetrane sedacky a tieto comfortsitze sa nedal zevraj uz priobjednat do novych modelov.Ale ako pisem,na 100% som si neni isty,ty budes vediet asi viac.

- zadní lednička umí "mrazit"

Mam ju tiez vo vybave,este nebol cas ju skusit za ten mesiac,ale v navode sa pise,ze funkcnost je zarucena len ked auto je nastartovane.Takze ak ja v lete budem mat v nej veci a necham auto vypnute povedzme 2 hodiny v 30*C vonku, vo vnutri auta asi tak 40*C ked klima nepojde,myslis ze funkcnost je stale zarucena?Jej vyuzitie vidim ked sadnem do auta,idem povedzme 2 hodiny nonstop a chcem si dat potom nieco hned chladene.

LOGIC7 - nejlepší audio v autě vubec, hraje opravdu brutalně i v nizkych hlasitostech


To mas uplnu pravdu,pocul som tento zvukovy system a je to bomba.Ked sa este doplnid DVD changer,tak to uz nema ziadnu chybu.

Napsal: sob 03.03.2012 14:38
od items
siko34

ak sa smiem spytat ak to vyzera tvojou prevodovkkov si spookojny? nevyskytli sa ziadne poruchy?

Napsal: sob 03.03.2012 16:00
od siko34
items píše:siko34

ak sa smiem spytat ak to vyzera tvojou prevodovkkov si spookojny? nevyskytli sa ziadne poruchy?


Mne za ten mesiac ziadne.
Niekedy sa mi stane,ze ked chcem silno pridat,tak trosku trhne autom.
Cital som niekde,ze sa da urobit reset prevodovky a pocas niekolko tisic KM sa bude ucit na typ tvojej jazdy.Pytal som sa na to v servise (nie offic BMW) ale nevedeli o tejto moznosti.

Napsal: sob 03.03.2012 16:33
od JaraX
EDC je schopny přitvrzovat tlumiče podle několika faktorum, např na rozbite cestě hleda optimalni tuhost tlumiču aby to nebouchalo
navíc je možny si v idrivu přepnout EDC na sport, auto se pak chova uplně jinak
oprava EDC stojí jak novy nonEDC tlumič, ale hlavně EDC tlumiče vydrží výrazně víc jak obyčejné

softclose nezamrzne když bude dobře namazenej a ošetřenej

740D vystřelí z křižovatky obdobně jako 740i, ovšem tam je ještě mnohem víc problému jak u 730d

komfortsitze jsou i poFL běžné, např tady
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/rada-7/9641615



- zadni ledničky sou tři typy, takže je víc možnosti chlazeni, něco jde jen s motorem


- převodvky kurví špatné rozložení kroutáku a vibrace

Napsal: sob 03.03.2012 16:35
od JaraX
siko34 píše:
items píše:siko34

ak sa smiem spytat ak to vyzera tvojou prevodovkkov si spookojny? nevyskytli sa ziadne poruchy?


Mne za ten mesiac ziadne.
Niekedy sa mi stane,ze ked chcem silno pridat,tak trosku trhne autom.
Cital som niekde,ze sa da urobit reset prevodovky a pocas niekolko tisic KM sa bude ucit na typ tvojej jazdy.Pytal som sa na to v servise (nie offic BMW) ale nevedeli o tejto moznosti.


není to reset převodovky ale smazání adaptačních hodnot. většinou to opravdu pomuže.

Napsal: ned 04.03.2012 10:16
od items
aha a potom to zmazanie adaptivnich hodnuot sa ako da urobit alebo ako na to ?

ma tak napadlo ze da sa zapnut webasto aj ked je teraz +5 stupnov ? nieco som v manuali cital ze to funguje eln pri nizkych teplotach

Napsal: ned 04.03.2012 11:16
od JaraX
5 stupnu je nizka teplota :)
adaptace se daji smazat přes diag, takže bud ja nebo Snejk, nebo někdo jinej kdo tomu rozumi

Napsal: ned 04.03.2012 16:10
od siko34
JaraX píše:EDC je schopny přitvrzovat tlumiče podle několika faktorum, např na rozbite cestě hleda optimalni tuhost tlumiču aby to nebouchalo
navíc je možny si v idrivu přepnout EDC na sport, auto se pak chova uplně jinak
oprava EDC stojí jak novy nonEDC tlumič, ale hlavně EDC tlumiče vydrží výrazně víc jak obyčejné

softclose nezamrzne když bude dobře namazenej a ošetřenej

740D vystřelí z křižovatky obdobně jako 740i, ovšem tam je ještě mnohem víc problému jak u 730d

komfortsitze jsou i poFL běžné, např tady
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/rada-7/9641615



- zadni ledničky sou tři typy, takže je víc možnosti chlazeni, něco jde jen s motorem


- převodvky kurví špatné rozložení kroutáku a vibrace


Pozri Autosalon,okolo casu 20:00 zacne test BMW7 750iL Xdrive:

http://prima.stream.cz/autosalon/423447-autosalon-4

Na konci toho testu hovori ten redaktor,ze ich pocas testu (noveho auta) system Softclose na strane ridice zlobil ked to namrzalo,ze kto by si vlaste ten system zbytocne kupoval :)

A este jeden poznatok z toho testu: Ked vytahoval to malicke cervene autoko a skubol z tou krasnou nadhernou 7er ako keby mal traktor,byt tam, tak mu tou malou lopatkou ruky polamem :D

Napsal: ned 04.03.2012 18:08
od items
JaraX

...5 stupnu je nizka teplota (hmm ale neriesi to odpoved na otazku ) :(

hmm a vy dvaja ste skadial lebo ja som z Kosic :D

Napsal: ned 04.03.2012 20:38
od JaraX
ja Olomouc, Snejk Praha

Napsal: ned 04.03.2012 21:48
od items
JaraX

a nijaka podpora na slovensku vychod stred? :) asi vela by som chcel co :/

Napsal: ned 04.03.2012 22:23
od JaraX
až pojedu na ukrajinu tak se tam mužu stavit :)

Napsal: pon 05.03.2012 21:06
od items
JaraX

a ako casto chodis na ukrjinu ? :D (ci to bol len zart?:D )