Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Pár "problémů" s novou E65
Tak pánové,
dnes jsme měřili tlaky, ale pouze na 5., 6., a 7. válci - jinam jsme nestrčili měřák (diagnostika předtím hlásila chybu na 6.) a naměřili jsme všude cca 12bar - při relativně teplém motoru. Prý je to OK, já sám nevím.
Takže zítra nahodím 5W40 olej (namísto současné 0W30), nějaké to aditivum do oleje (motor doktor) a uvidíme, jak to bude vypadat.
Jinak jsem si všiml, že mi někdy na volnoběh při LPG docela cuká motor - to bude chtít asi seřídit u plynařů že?
Co říkáte na ty tlaky?
dnes jsme měřili tlaky, ale pouze na 5., 6., a 7. válci - jinam jsme nestrčili měřák (diagnostika předtím hlásila chybu na 6.) a naměřili jsme všude cca 12bar - při relativně teplém motoru. Prý je to OK, já sám nevím.
Takže zítra nahodím 5W40 olej (namísto současné 0W30), nějaké to aditivum do oleje (motor doktor) a uvidíme, jak to bude vypadat.
Jinak jsem si všiml, že mi někdy na volnoběh při LPG docela cuká motor - to bude chtít asi seřídit u plynařů že?
Co říkáte na ty tlaky?
Tak pánové, dnes jsem vyměnil olej za 5W40 a toto je výsledek. Stále kouří. Obávám se, že auto budu muset vrátit...
... nikdo netuší čím to může být...
Koukněte na ODKAZ :
http://www.youtube.com/watch?v=i7oEzDwAdeI&feature=plcp



Koukněte na ODKAZ :
http://www.youtube.com/watch?v=i7oEzDwAdeI&feature=plcp
Kouří auto i když jedeš jenom na benzín? Psal jsi, že plynař to má špatně označené. Tlaky jsou změřené za tepla? Pochopil jsem, že studený motor nekouří. Kdy to přepíná na plyn, při jaké teplotě, nemůže to mít spojitost s kouřením? Co vodu, neucucává ji nakonec některý válec? Ona i ta pára je cítit olejem. Vyrovnávací nádržka nebublinkuje když motor běží? Pozor není to bublifuk, ale malinké bublinky a ještě sem tam. Zkuste vodu přes noc natlakovat a uvidíš. Co teplota vody? V jakém stavu jsou svíčky když je vyndáš a porovnáš. Já bych si gufera na ventilech netipnul, myslím, že by to tolik nehulilo. Můj tip je voda. Těsnění, nebo prasklá hlava či blok. Neměl jsem V8 ani LPG tak jen takový všeobecný tip. Kluci, co vy, jak často odchází těsnění nebo hlava po uvaření motoru.
Zd
Ještě mě napadá odvzdušnění klikové skříně.
Zd
Ještě mě napadá odvzdušnění klikové skříně.
Díky za tipy. Vezmu to nějak popořadě...
Dělá to jak na benzín, tak na LPG (není žádný rozdíl). Tlaky jsou měřené zatepla. Kouří i studený motor. Voda se vůbec neztrácí - spíš olej - ten je znát (za týden jsem dolíval přes půl litru). Svíčky jsou OK, i když se mi zdálo, že někdy některý válec vynechá.
Takže nevím. Vidím to asi fakt na odstoupení od smlouvy, protože, co jsem zjišťoval cenu opravy gufer na ventilech, tak to je docela raketa...
Dělá to jak na benzín, tak na LPG (není žádný rozdíl). Tlaky jsou měřené zatepla. Kouří i studený motor. Voda se vůbec neztrácí - spíš olej - ten je znát (za týden jsem dolíval přes půl litru). Svíčky jsou OK, i když se mi zdálo, že někdy některý válec vynechá.
Takže nevím. Vidím to asi fakt na odstoupení od smlouvy, protože, co jsem zjišťoval cenu opravy gufer na ventilech, tak to je docela raketa...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 224
- Registrován: pon 31.08.2009 00:00