
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 - 745i vs 750i FL
WITT píše:hurvajs77: Muzu se zeptat co vubec resis? Znam auta, co maji najeto na plyn 300 - 500 tis a absolutne bez nejakych problemu, tak proc rikas, ze to do auta nepatri? Nejaky totalni blabol jako "kdyz si koupis opici, musis mit na banany" jsou totalni nesmysl. Sam sis koupil naftu, protoze si mel z benzinu strach a chtel si usetrit na spotrebe, takze si myslim, ze kritizovat LPG, ktere take setri naklady neni na miste. Nehlede na to, ze v tom benzinu s plynem mas uplne jinej komfort a svezeni, nez v ty nafte. Muzu porovnavat dve stejne auta - benzin, nafta se stejnym obsahem a je to nebe a dudy. Prispevky co po tobe ctu , tak z toho je jasne videt, ze proste to , co mas ty je nejlepsi, ty jsi spokojenej, tobe se nic neere, ale s plynem mas porad problem.
Jsem zvedavy, kdy se predvedes s tou 760i, a jak pak budes resit prestavbu
Jinak se omlouvam za OT, klidne to smazte.
na hurvajze se vykašli, ví hovno a dělá chytrýho, sam na LPG najel možná par set km a bude posuzovat.
ja mam i na LPG i na benzín i na naftu najety statisíce, nejlepší je samozřejmě benzín, ale dneska rozumnej člověk nebude platit 36kč za litr paliva, at už benzín nebo naftu když ty auta na LPG fungují uplně normálně. mam plno zákazníku s LPG a problémy sou s tim minimální, určitě je s tím méně problému než s naftou kterou tu mam skoro denně, problem nastava většinou jen v připadně když se zaplynuje nějaký vykurvený auto, pak se to všecko táhne dál.
jinak nevím co je u FL víc vychytaný krom často větší výbavy a neseroucího se ASK, osobně bych konkrétní kus hledal dle stavu a výbavy, radši vybavenej předFL než mrdku poFL v socce
hurvajz, ty motory se možná trochu víc opotřebovávaj chodem na LPG než na benzín, ale naftou se kurví mnohem víc. vem si jenom takovej EGR kterej vrací spaliny z výfuku zpět do sání, to je prostě prasárna která ten motor kurví. turbo ten motor kurví, tlaky 3x větší než u benzínu ten motor kurví, vstřiky s tlakem 1500 BAR se kurví, čerpadlo co musí ten tlak vyrobí se kurví.
to WITT: tak polopatě. Vezmi si velký techničák a pokud tam najdeš informaci od BMW, že motor je na LPG, tak uznám že LPG do auta patří. To tam ale nenajdeš. Prostě LPG, E85, fritovací olej apod do auta nepatří. Já Ti to neberu, klidně si namontuj LPG. Je to prostě o tom, že se lidi snaží šetřit, proto cpou do aut LPG. BMW Ti ani nedá možnost při koupi nového vozu nabídnout LPG. Prostě jednoduše řečeno, buď máš na auto, nebo nemáš. Pokud na něj máš neřešíš cenu PHM ani spotřebu, alespoň tak to vidím já. Přesně jako s tou opicí. Věř tomu, že já plynovat auto nebudu. Z mého hlediska je LPG přitěžující okolnost. A 760 naštěstí zplynovat nejde. Nikdy jsem nenapsal, že moje auto je nejlepší. Psal jsem jen, že nemám žádné trable s naftou a že jsem s ní spokojený.
To JaraX: jasně, nevím totálně nic. Servisák jsi ty, já jsem jen blbý uživatel nafty... To už jsem slyšel. Ale nemůžeš prostě popřít, že v Mnichově Ti LPG nenamontují. I když to na LPG je schopné jezdit, i bez poruch, stále je to něco, co výrobce neschválil. A to je to, o co mě jde. Prostě výrobce udělá motor pro něco a šetřílci jako Ty, tak naserou. Ono to pojede, hlavně že máš 1/2 náklady, že? Tak si pak kup kolo a ušetříš celých 38,- za 1l.
to Peeter: SE FL - social edition, prostě holomáma bez výbavy
To JaraX: jasně, nevím totálně nic. Servisák jsi ty, já jsem jen blbý uživatel nafty... To už jsem slyšel. Ale nemůžeš prostě popřít, že v Mnichově Ti LPG nenamontují. I když to na LPG je schopné jezdit, i bez poruch, stále je to něco, co výrobce neschválil. A to je to, o co mě jde. Prostě výrobce udělá motor pro něco a šetřílci jako Ty, tak naserou. Ono to pojede, hlavně že máš 1/2 náklady, že? Tak si pak kup kolo a ušetříš celých 38,- za 1l.
to Peeter: SE FL - social edition, prostě holomáma bez výbavy
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Peeter píše:Co je SE FL verze?
social edititon. sedma ma smysl ve vybave, jinak je to takove polovicni svezeni nez muze byt.
jinak k te cene FL a pred FL... jen kdyz udelas trochu kvalitni vstupni servis, vyjde to tak na 50k. Take jsem koukal na FL verze, ale kdyz uz byly okolo 300k bylo tam hodne veci na servis. Druha vec E65 je vzadu celkem mala na muj vkus, hledal jsem E66. Nakonec jsem po 3/4 roce hledani nasel vybavenou E66 pred FL, stala 230k, dostala 50k a jeste minimalne 30k dostane. Vse co se kurvi bude bude nove a jsem tam taky okolo 300k, ale v uplne jinem stavu. Sam jsem hledal 750Li, ale nejsou. Jestli autorovi staci E65, bude to mit lehci.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
kteří lidi jsou zákazníci fungl nových 7er za 3-4-5-6 milionů ...
A kteří zákazníci (fandové) kupují auta 4-5-6let staré a více ?
Odpověz si sám a pak je vše ostatní jasné.
Když si nekoupíš nové BMW za 3 nebo 4 mega tak nemáš na opici stejná parafráze.
Ano po 5letech už stojí 5kilo - takže jsi chtěl ušetřit ne ?
S LPG je to to samé. A pokud nekdo má doma 750i a jezdí jen 1x týdně na benzín nebo druhej co má to samé a jezdí denně protože má LPG mi nikdo nevymluví že LPG je špatné.
Až ti jarax bude opravovat auto řekne žadné 3tisice ale 30 tisic za opravu ...máš přeci na banány a BMW to jsou přeci SAKRA drahé banány nebo ne ?
Můžeme se tady dohadovat a spekulovat jak chceme ale BMW ojeté si pořizujeme že jsme fandové a chceme si udělat radost a zda jezdíme na LPG nebo na benzín je každého věc a každého peníze.
pro mě je rozdíl platit měsíčně 12 000kč za benzín zlodějum ve vládě když to mám za 5,5tis kč LPG. a raději zbytek použiji na jiné výdaje.
Ty bys jel na uplně stejnou dovolenou 2krát tak dražší ?
Kupoval bys věci kolem sebe vše 2x tak přepálené jak ostatní ?
S těma banánama mi připomínáš mechanika na dílně sám jezdí ve felicii a ostatním co mají lepší auta třeba na LPG bude kecat něco o banánech....
A kteří zákazníci (fandové) kupují auta 4-5-6let staré a více ?
Odpověz si sám a pak je vše ostatní jasné.
Když si nekoupíš nové BMW za 3 nebo 4 mega tak nemáš na opici stejná parafráze.
Ano po 5letech už stojí 5kilo - takže jsi chtěl ušetřit ne ?
S LPG je to to samé. A pokud nekdo má doma 750i a jezdí jen 1x týdně na benzín nebo druhej co má to samé a jezdí denně protože má LPG mi nikdo nevymluví že LPG je špatné.
Až ti jarax bude opravovat auto řekne žadné 3tisice ale 30 tisic za opravu ...máš přeci na banány a BMW to jsou přeci SAKRA drahé banány nebo ne ?
Můžeme se tady dohadovat a spekulovat jak chceme ale BMW ojeté si pořizujeme že jsme fandové a chceme si udělat radost a zda jezdíme na LPG nebo na benzín je každého věc a každého peníze.
pro mě je rozdíl platit měsíčně 12 000kč za benzín zlodějum ve vládě když to mám za 5,5tis kč LPG. a raději zbytek použiji na jiné výdaje.
Ty bys jel na uplně stejnou dovolenou 2krát tak dražší ?
Kupoval bys věci kolem sebe vše 2x tak přepálené jak ostatní ?
S těma banánama mi připomínáš mechanika na dílně sám jezdí ve felicii a ostatním co mají lepší auta třeba na LPG bude kecat něco o banánech....
a je to tu... Filozof... Raději to neřeš ano? Stejně nechápeš jak jsem to myslel, takže je to úplně jedno. Klidně si měj LPG, jezdi s noname cestovkou. Já budu kupovat naftu / benzín a na dovolenou létat s Fischerem. Osobně jsem nikdy LPG nikomu nerozmlouval, je to každého věc. Třeba já dám za naftu měsíčně tak 17tis a prostě to neřeším, koupil jsem auto, tak musím mít na PHM. Ale to je o životní filosofii a pokud je někdo držgrešle, tak bude řešit LPG, kvalitní šunku za 5,- apod a ještě se odvolávat na stupidní kecy o zlodějích ve vládě
Jinak jak jsem psal, FL a slušně vybavená, v dobrém stavu nebude tak za 350+. Ale opravu to chce nechat udělat prohlídku, diagnostiku. Člověk si tím může ušetřit dost starostí. S výbavou je to také docela těžké. U nás jsou u E65/6 docela holomámy. 7er je hlavně o výbavě. Chce to hledat a hledat. Čas od času se jedu na nějakou mrknout a nestačím se divit, v jakém stavu ty auta jsou.

Jinak jak jsem psal, FL a slušně vybavená, v dobrém stavu nebude tak za 350+. Ale opravu to chce nechat udělat prohlídku, diagnostiku. Člověk si tím může ušetřit dost starostí. S výbavou je to také docela těžké. U nás jsou u E65/6 docela holomámy. 7er je hlavně o výbavě. Chce to hledat a hledat. Čas od času se jedu na nějakou mrknout a nestačím se divit, v jakém stavu ty auta jsou.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
A jeto tady. Zase, plyn, nafta, benzin.
JaraX píše: "ke mě jezdí víc s LPG" a proč když je to tak bezporuchové?
Jinak každý má svůj díl pravdy. Souhlas s "Filozofem" v tom, že ani já držgrešle si nekoupím nové BMW a nechci vyhazovat peníze za benzín a k tomu ještě za předepsaný Natural 98. Na druhou stranu nechat si udělat LPG není zrovna malý zásah do motoru. Kolik by stálo to celé vrátit do původního stavu? Nedovedu si představit, že dám za auto 1Mega a pak mi to nějakej šťoura co to neumí rozvrtá. Pár odvážných co se tu pochlubili je toho dokladem. V tom zase má Hurvajs 77 částečně pravdu. Jezdím naftu E39 a E61 a i tak mě se*e když 3-4x měsíčně dávám 2 litry za nádrž. A to jsou auta mojí firmy takže DPH dolů.
Přítelkyně mi e65 rozmluvila, tak musím došetřit na F01 buďto 740(x)d nebo 730(x)d, ale ta je zatím hodně drahá. To samé platí o 750i s 330kW a nižší spotřebou.
JaraX píše: "ke mě jezdí víc s LPG" a proč když je to tak bezporuchové?
Jinak každý má svůj díl pravdy. Souhlas s "Filozofem" v tom, že ani já držgrešle si nekoupím nové BMW a nechci vyhazovat peníze za benzín a k tomu ještě za předepsaný Natural 98. Na druhou stranu nechat si udělat LPG není zrovna malý zásah do motoru. Kolik by stálo to celé vrátit do původního stavu? Nedovedu si představit, že dám za auto 1Mega a pak mi to nějakej šťoura co to neumí rozvrtá. Pár odvážných co se tu pochlubili je toho dokladem. V tom zase má Hurvajs 77 částečně pravdu. Jezdím naftu E39 a E61 a i tak mě se*e když 3-4x měsíčně dávám 2 litry za nádrž. A to jsou auta mojí firmy takže DPH dolů.
Přítelkyně mi e65 rozmluvila, tak musím došetřit na F01 buďto 740(x)d nebo 730(x)d, ale ta je zatím hodně drahá. To samé platí o 750i s 330kW a nižší spotřebou.
Hurvajs: takže dle tebe kdo jezdí na LPG je držgrešle ve všem a žere salámy za 5kč a kupuje největší svinstvo v obchodech ve slevě ... no je vidět jak přemýšlíš...
LPG ti na zdraví nijak neuškodí ale salám za 5kč snad ani prasatům nedám, ale každej má své zdraví rád jinak ostatně jídlo mi vyjde mnohem dráž jak LPG za měsíc a bohužel kupuji světe div se drahé potraviny a kvalitní a aspon nemusím k doktorum vubec chodit.
Raději ušetřím na pohoných hmotách a pak si kupuji kvalitnější stravu a jedu na luxusnější dovolenou ..přijde mi to rozumější než to strkat do paliva.
Ano 2kila měsíčně neberu abych si žil jak paša ...to bohužel ne.
Nebudem tady řešit to či ono nemá to smysl každej má svoji pravdu a at si ji tedy i ponechá.
Jen jsem alergickej s těma banánama a palivem to říkají hlavně servisáci a škodovkáři máš BMW tak plať máš na opici tak plat ...přitom je to blbost... a servismani jen lidi okrádají díky neznalosti.
jinak je mi vše ostatní šumák.


LPG ti na zdraví nijak neuškodí ale salám za 5kč snad ani prasatům nedám, ale každej má své zdraví rád jinak ostatně jídlo mi vyjde mnohem dráž jak LPG za měsíc a bohužel kupuji světe div se drahé potraviny a kvalitní a aspon nemusím k doktorum vubec chodit.
Raději ušetřím na pohoných hmotách a pak si kupuji kvalitnější stravu a jedu na luxusnější dovolenou ..přijde mi to rozumější než to strkat do paliva.
Ano 2kila měsíčně neberu abych si žil jak paša ...to bohužel ne.
Nebudem tady řešit to či ono nemá to smysl každej má svoji pravdu a at si ji tedy i ponechá.
Jen jsem alergickej s těma banánama a palivem to říkají hlavně servisáci a škodovkáři máš BMW tak plať máš na opici tak plat ...přitom je to blbost... a servismani jen lidi okrádají díky neznalosti.
jinak je mi vše ostatní šumák.

Eks píše:A jeto tady. Zase, plyn, nafta, benzin.
JaraX píše: "ke mě jezdí víc s LPG" a proč když je to tak bezporuchové?
Jinak každý má svůj díl pravdy. Souhlas s "Filozofem" v tom, že ani já držgrešle si nekoupím nové BMW a nechci vyhazovat peníze za benzín a k tomu ještě za předepsaný Natural 98. Na druhou stranu nechat si udělat LPG není zrovna malý zásah do motoru. Kolik by stálo to celé vrátit do původního stavu? Nedovedu si představit, že dám za auto 1Mega a pak mi to nějakej šťoura co to neumí rozvrtá. Pár odvážných co se tu pochlubili je toho dokladem. V tom zase má Hurvajs 77 částečně pravdu. Jezdím naftu E39 a E61 a i tak mě se*e když 3-4x měsíčně dávám 2 litry za nádrž. A to jsou auta mojí firmy takže DPH dolů.
Přítelkyně mi e65 rozmluvila, tak musím došetřit na F01 buďto 740(x)d nebo 730(x)d, ale ta je zatím hodně drahá. To samé platí o 750i s 330kW a nižší spotřebou.
oni ke mě nejezdí s motorem, ale se zbytkem auta, prostě podvozky, apod, a víc LPG ke mě jezdí proto že většinu zákazníku jsem do LPG přesvědčil, většina z nich najede třeba 100tkm za rok, a to už je prostě servis typu brzdy, olej, filtry potřeba.
vratit takovou E65 do puvodního stavu by nestalo nic, LPG se dá v pohodě třeba za 10 prodat a za to se v pohodě vymění sání a vše vymontuje.
u F01 není co řešit, tam je nafta jasná.
filozof, on totiž hurvajz je zvyklej do toho auta srát peníze, jelikož si koupil sociální ropu, nejdřív dodělal logica kteryho má skoro každej benzín, ted dodělá DD aby to trochu aspon sedělo aby se tomu benzínu aspon trochu přibližil a potom si stejně koupí 760i kde ho za chvilku začně srát spotřeba (ta tam sere i lidi co nemusí řešit banány, jelikož když hodně jezdí tak musí furt tankovat). a pak si zase koupí nějakou naftu.
hurvajz, proč sis teda koupil starou vraždu když tak nemusíš řešit ty banány, proč nemáš F01?
jak píše filozof, sou jiny veci za který se dá utratit prachy než spotřební dan na benzínu, a to je i stejnej duvod proč bych si nekoupil novou sedmu i když bych na ni měl, když si mužu koupit rok starou za pul ceny. pokud budou alternativy a budou spolehlivý, což LPG je, tak se těch alternativ budu držet.
nehledě na to že ten motor i když na LPG je furt o dost komfortnější než jednoturbová nafta.
dle tebe je kravina jezdit na LPG, není to běžný, určitě by to měl každej kdyby to bylo tak dobrý, dle pětkařů není dobrý jezdit v sedmě, kdyby byla sedma tak dobrá, jak sedmaři tvrdí, tak ju má přece každej. no a dle škodovkářů je nejlepší auto oktávka, jelikož kdyby bylo bmw tak dobrý jak si ho jeho majitelé chválí, tak přece nebude většina čechu jezdit ve škodovce.
a pak se tu najde pár lidí jako já, snejk, filozof a ostatní kteří to maj v hlavně v pořádce, nebojí se komplexů a něco zkusit, koupí si 15 let starou sedmu v top stavu, top výbavě, s LPG, a užívaj si komfortu který by jim fabie za stejnou cenu v novotě těžko nabídla.
hurvajz, proč sis teda koupil starou vraždu když tak nemusíš řešit ty banány, proč nemáš F01?
jak píše filozof, sou jiny veci za který se dá utratit prachy než spotřební dan na benzínu, a to je i stejnej duvod proč bych si nekoupil novou sedmu i když bych na ni měl, když si mužu koupit rok starou za pul ceny. pokud budou alternativy a budou spolehlivý, což LPG je, tak se těch alternativ budu držet.
nehledě na to že ten motor i když na LPG je furt o dost komfortnější než jednoturbová nafta.
dle tebe je kravina jezdit na LPG, není to běžný, určitě by to měl každej kdyby to bylo tak dobrý, dle pětkařů není dobrý jezdit v sedmě, kdyby byla sedma tak dobrá, jak sedmaři tvrdí, tak ju má přece každej. no a dle škodovkářů je nejlepší auto oktávka, jelikož kdyby bylo bmw tak dobrý jak si ho jeho majitelé chválí, tak přece nebude většina čechu jezdit ve škodovce.
a pak se tu najde pár lidí jako já, snejk, filozof a ostatní kteří to maj v hlavně v pořádce, nebojí se komplexů a něco zkusit, koupí si 15 let starou sedmu v top stavu, top výbavě, s LPG, a užívaj si komfortu který by jim fabie za stejnou cenu v novotě těžko nabídla.
ja bych do jednoho turba (730D) nešel, mě tam prostě ta turbodíra sere, 740d jede jako benzín, jen se na volnoběh třepe jako každej diesel, ale jinak je to jak benzín skoro.
hlavně bych volil podle konkrétní výbavy a stavu, to už není stará dobrá E38 nebo E65, tydle Fka už prostě tolik nevydrží, proto bych hledal něco tak max do 150 najeto.
hlavně bych volil podle konkrétní výbavy a stavu, to už není stará dobrá E38 nebo E65, tydle Fka už prostě tolik nevydrží, proto bych hledal něco tak max do 150 najeto.
JaraXi, ty jsi fakt trotl...
. Hele zase Těch banánů nemám tolik... Když jsem kupoval E65 - SE v naftě, jak píšeš, tak Fka ve výbavě co jsem chtěl stáli tak 1,6mil. Tolik zase nemám a hlavně bych nedal. Nehledě na to, že jsou to moje prachy a pokud chci investovat, tak mohu a klidně si klepej na čelo...
. Názor na LPG mi nevymluvíš, ani Ty, ani Snejk. Pokud nebudu brát v úvahu finance, má LPG jen samé zápory.
Osobně mi trošku vadí, že u Fka jsou všechny nafty jen 3l motorem a mají jiný počet turb.
JarXi, stále to nachápeš. Nejde o to překousnout komplexy, ale o to, že ty motory nejsou vyvýjeny s tím, že se do nich bude lejt LPG. Dle Tvých slov to kousnou, nemusí se nic stát. To máš jako u LED, pokud má napětí v propustném směru 1.5V, tak ti kousne jak 1.7V, ale může se prorazit. A podobně je to s LPG, chci prostě říci, že ačkoliv motor funguje s LPG, nejsou s tím problémy, prostě má jiné předepsané palivo od výrobce a to je pro mě osobně důležitější než to jestli je cena LPG na 1/2 benzinu.


Osobně mi trošku vadí, že u Fka jsou všechny nafty jen 3l motorem a mají jiný počet turb.
JarXi, stále to nachápeš. Nejde o to překousnout komplexy, ale o to, že ty motory nejsou vyvýjeny s tím, že se do nich bude lejt LPG. Dle Tvých slov to kousnou, nemusí se nic stát. To máš jako u LED, pokud má napětí v propustném směru 1.5V, tak ti kousne jak 1.7V, ale může se prorazit. A podobně je to s LPG, chci prostě říci, že ačkoliv motor funguje s LPG, nejsou s tím problémy, prostě má jiné předepsané palivo od výrobce a to je pro mě osobně důležitější než to jestli je cena LPG na 1/2 benzinu.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
a proč sis nekoupil E65 v benzínu s výbavou? přece banány řešit nemusíš, a jeslti to žere benzín (banán) a nebo naftu (zhnilej banán) je ti jedno, jen aby to nebylo LPG (banánové slupky)
až vynaleznou přestavbu auta na hnůj a nebude to kurvit auto, tak pujdu, ráno nahážu plnej kufr hnoje a budu na to týden jezdit, vždy že je to jen o prioritách.
Pokud mi u E38 vydrží motor na LPG třeba ještě 100 000km a za těch sto tisíc km ušetřím 2kč km tzn 200 000kč, tak mě pak nebude srát vyměna motoru za 20k,
osobně nechápu proč ti vadí že by ti LPG kurvilo motor, ale nevadí ti že ti Turbo, CR vstřiky, EGR a další věci výrazně snižujou životnost motoru???
doufam že nebudu nikdy tak blbej a i když budu vydělavat pul mega měsíčně tak stejně budu jezdit radši na LPG, ja sam jezdil s E38 5 let na benzín, docela mě sere jakej jsem byl vul, když jsem vyhodil tak 200-300 litrů do kanálu, už by mi v garáži stálo krásny Mko. kurvva, že jsem to počital
u LPG já teda předností vidím mnohem víc než jen cena
tak teda at to schrnu
- poloviční náklady než na benzín
- vyšší spolehlivost než jen na benzín (pokud např odejde benzínové čepradlo nebo cokoliv v plynu, auto pořád jede)
- vyšší nouzový dojezd (103l LPG + 95L benzín), píšu nouzový protože nikdo nebude jen tak vyjíždět benzín když muže jet na LPG
- rychlejší ohřev motoru (tím i větší komfort když to dřív topí)
- lepší pro žensky (mladá si hrozně pochvaluje jak ji dycky někdo natankuje)
nevýhody
- dražší pořizovací cena proti benzínu
- rezerva
- někdo nemuže jet do podzemních garáži
- auto je těžší (což je pro někoho zase vyhoda)
- studeny auto bez webasta jede na benzín,nevyhoda kratkých tras
- 80 procent plynařů udělá montaž dost nahovno.
- vyšší opotřebení svíček a oleje
až vynaleznou přestavbu auta na hnůj a nebude to kurvit auto, tak pujdu, ráno nahážu plnej kufr hnoje a budu na to týden jezdit, vždy že je to jen o prioritách.
Pokud mi u E38 vydrží motor na LPG třeba ještě 100 000km a za těch sto tisíc km ušetřím 2kč km tzn 200 000kč, tak mě pak nebude srát vyměna motoru za 20k,
osobně nechápu proč ti vadí že by ti LPG kurvilo motor, ale nevadí ti že ti Turbo, CR vstřiky, EGR a další věci výrazně snižujou životnost motoru???
doufam že nebudu nikdy tak blbej a i když budu vydělavat pul mega měsíčně tak stejně budu jezdit radši na LPG, ja sam jezdil s E38 5 let na benzín, docela mě sere jakej jsem byl vul, když jsem vyhodil tak 200-300 litrů do kanálu, už by mi v garáži stálo krásny Mko. kurvva, že jsem to počital
u LPG já teda předností vidím mnohem víc než jen cena
tak teda at to schrnu
- poloviční náklady než na benzín
- vyšší spolehlivost než jen na benzín (pokud např odejde benzínové čepradlo nebo cokoliv v plynu, auto pořád jede)
- vyšší nouzový dojezd (103l LPG + 95L benzín), píšu nouzový protože nikdo nebude jen tak vyjíždět benzín když muže jet na LPG
- rychlejší ohřev motoru (tím i větší komfort když to dřív topí)
- lepší pro žensky (mladá si hrozně pochvaluje jak ji dycky někdo natankuje)
nevýhody
- dražší pořizovací cena proti benzínu
- rezerva
- někdo nemuže jet do podzemních garáži
- auto je těžší (což je pro někoho zase vyhoda)
- studeny auto bez webasta jede na benzín,nevyhoda kratkých tras
- 80 procent plynařů udělá montaž dost nahovno.
- vyšší opotřebení svíček a oleje
JaraXi, ono to bylo trochu složitější. Vybíral jsem docela dlouho. Hledal jsem černou metalízu, béžový interiér a poměrně slušnou výbavu. Nafta nebo benzin mi bylo jedno. Když jsem našel aktuální auto, měl jsem prachy v kapse a to bylo špatne. Také jsem nebyl na fóru. Dnes bych asi vybral úplně jinak. Ale to je jedno. Jsem ale ochotný dát LPG šanci, ale potřeboval bych jezdit s takovým autem třeba 2 měsíce a to mi nikdo nepůjčí. Nebudeme tu dělat flame...
.

AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex