Stránka 2 z 2
Napsal: pon 14.07.2003 09:33
od Otton
Do letoška jsem jezdil v E30 318i. Teď mám E36 325i a je to kurevskej rozdíl. Myslím tím interiér, vybavení, vzhled apodobně. O motoru nemluvím, tam je ten rozdíl jasnej. Rozhodně bych šel do E 36. I když bys musel tak 30k přitlačit, aby to k něčemu vypadalo.
Napsal: pon 14.07.2003 09:39
od Otton
Originál zaslal Johnny
[B]Když já jsem si myslel, že by ty prachy na nějakou starší 36 mohly stačit. Třeba v Annonci ji maj i za 99. Já vim, že to asi bude trochu plečka, ale to se časem dát do kupy.
S tím doděláváním souhlas s Abdulem. Pokud nemáš zdroj na díly a neděláš si to sám. Ty věci, který na tom budou v pr..., se budou velmi těžko shánět i na vrakáči a nebo budou stát ranec. Jinak už by byly dávno vyměněný a auto by bylo o 20k dražší. Věř mi, mám to z vlastní zkušenosti.
Napsal: pon 14.07.2003 09:49
od beemwex
ALE NAJDOU SE ZOUFALCI CO POTREBUJOU RYCHLE KAČKY -----A PAK MUŽE BEJT I GUT KÁRA ZA GUT FINANC!!------CHCE TO JEZDIT,HLEDAT,ZKOUŠET,-NO NEJLÍP S NEKYM,CO DO TOHO VIDÍ.------TAKŽE BYCH TY LEVNĚJŠÍ KUSY HNED NEODSUZOVAL.
Napsal: pon 14.07.2003 09:55
od skautik
to je fakt, ale i kdyby ta kara byla za slusny prachy, davej pozor at to neni corka, aby az vycestujes nekam do nemec tak se nevracel z5 peskobusem a nasranej
btw. znamej znamyho ma taky jenom takove narodni vozidlo, nikam s nim nesmi (teda aspon to tvrdi)
Napsal: pon 14.07.2003 09:56
od vally
E 36 je novější, ale jak už to tady snad všichni řekli, záleží na penězích. Ale určitě nekupuj plečku E 36 s tím, že to dáš postupně do kupy. Akorát do toho budeš cpát prachy a že auto může být pěkně bezedná stunice....
Napsal: pon 14.07.2003 10:20
od JFK
Napsal: pon 14.07.2003 12:12
od RostaO
...no e36 je jasna volba, jen to chce opatrnost a hledat a hledat a hledat...nekoupit nejakej vymrd a radsi opravdu neco priplatit a koupit uz neco ve slusnym stavu. Rez se da opravit, ale menit motor uz neni takova sranda.
Napsal: pon 14.07.2003 12:51
od Hanz
radsi karu se spatnym motorem nez spatne opravenou 5x borenou s+acku, protoze bude jen a jen reznout a praskat lak...
Napsal: pon 14.07.2003 22:16
od Johnny
No jo tak to asi teda dopadne na tu E30. Nedá se nic dělat. Nějakej čas se v tom povozim a až budou prašule, tak pujde zase do světa. Nevite někdo kolik takova potvora žere? Dejmetomu dvoulitřik...
Napsal: pon 14.07.2003 22:19
od skautik
tak 9litru
presneji plati to pro e36 ale M50 se davala i do e30, rikam to spravne?
320i 1991 90-93 110 (150) / 5900 190 / 4700 9,8 s 214 Km/h 9,5 l 6válec / M50
Napsal: pon 14.07.2003 22:23
od Johnny
Oukaj!
Napsal: úte 15.07.2003 01:11
od abdul
Originál zaslal RostaO
[B]Rez se da opravit, ale menit motor uz neni takova sranda.
Tak par motoru sem uz vymenil, par zrezavelych potvor sem uz taky daval dohromady... dekuju bohu (jakoze v nej neverim) ze ty zrezively potvory nebyly nikdy moje... je 100x lepsi, rychlejsi,levnejsi, prehodit motor nez delat rezavou kastli a lakovat takovyto otresny vytvor...
Napsal: úte 15.07.2003 11:39
od bpytlik
Hehe jsem rad zes to tady napsal....az mi budes zase na necem menit motor a kurvovat u toho, tak ti to budu pripominat
