Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Na co si mám dát bacha u 325i e30 r.v87

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
vally
Registrovaný
Příspěvky: 923
Registrován: úte 25.03.2003 01:00
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od vally »

Já osobně jsem v 36 nikdy nejel ( jen seděl ), ale podle mě je tam o dost míň místa než 34. Mám skoro dva metry a tak je každej ce?ák znát. Z 34 jsem jel naposledy před týdnem a proti 39 je to taková houpačka, ale to neznamená, že to nesedí, prostě limusínka jak má být.
vally
Registrovaný
Příspěvky: 923
Registrován: úte 25.03.2003 01:00
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od vally »

Mimochodem jeden maník si tady koupil E-30 325 cupé, ale pánové, je to libovka. Vyšlo to na 60 tis., přitažený z Raichu, ale fakt pěkný. Sice jsem zarytý odpůrce tuningu, ale tohle je povedenej kousek, sníženej podovozek, límcový bmw kola, šedá metalíza ( vypadá to, že je asi znova stříkanej, protože je úplně jako novej ) a decentní spojler na kufru. A i když jsem pětkař, tak mě to dostalo. Nejradši bych to nafotil a ukázal to tady, je to asi nejhezčí 30, co jsem kdy viděl...
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#23 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

Jo kamaráde E30 je klasika!Když je pěkně udělaná tak slintám!!!
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#24 Příspěvek od Filozof »

:eek: Chlapy sakra hned bych si pro ni jel ale můžu mít vkupě maximálně tak 40k proto jsem slintal když jsem viděl tu e30 325e za 25k jenže spotřeba,ručení,a ještě drobnosti takže by to byla spousta peněz v ha..lu,to jsem ještě před tím nevěděl.
No a teď mladá jela se švagrem v e36 318i 400km a říkala že sice pěknej au?ák ale tvrdej a že radši něco měkčího.
No a já kvůli prachům,protože chci trochu jezdit, tak jen diesel no tedy 524td 85KW na 525tds ještě dlouho nebude.
No takže bych těch 80k viděl tak na jaře r2004.
Leasing nechci to bych zase někomu rval peníze do ruky.
A já jsem v situaci že nevím co bude za 2měsíce.
Je na tyto auta (524td) spoleh nebo mají nějaká velmi slabá místa.
Každej mi říká že do starýho diesela by nešel, ale já si myslím že BMW motory 6válce jsou celkem nesmrtelný nebo se mýlím?

PROČ nefunguje sekce modely e34 ?




:D :D
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#25 Příspěvek od Martinéz »

no s 524td nemam zkusenosti. ja mam (bohuzel omylem) 525TD, coz ma stejny vykony jako 524 td, ale konstrukcne uuplne to samy, co TDS. par upravama tak za 15.000 ujedu TDS a mam nalitano asi 240.000. je to z dojclandu a jezdi a vypada jak nove. jediny znamky provozu jsou otisky kaminku na kapote, coz znaci hlavne dalnice. za pul roku jsem investoval jen do baterky a mam momentalne vypojeny vodni cerpadlo(jelikoz procuravalo)....takze ja spokojenost na 100%...nebyl bych byt tebou proti.
george
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: úte 22.07.2003 00:00
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od george »

"325e netoci do 6500 urcite ani nema taky otackomer. jedno su papiere, druhe je auto"
Velká chyba. 325e bez menších problémů točí 6500 a na rozdíl od 325i se z ní dá udělat docela dravej motor. Po menších úpravách má přes 200 hp. Měl jsem jak 325i, tak 325e, s kterou momentálně jezdim.
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od RuDoSh »

Originál zaslal Filozof
[b] Chlapy sakra hned bych si pro ni jel ale můžu mít vkupě maximálně tak 40k proto jsem slintal když jsem viděl tu e30 325e za 25k jenže spotřeba,ručení,a ještě drobnosti takže by to byla spousta peněz v ha..lu,to jsem ještě před tím nevěděl.
No a teď mladá jela se švagrem v e36 318i 400km a říkala že sice pěknej au?ák ale tvrdej a že radši něco měkčího.
No a já kvůli prachům,protože chci trochu jezdit, tak jen diesel no tedy 524td 85KW


co tady zase brecis s rucenim??? Si myslis ze na tu 524ku budes platit min??? No jak jsem uz psal, nechapu te!
Klakson
Registrovaný
Příspěvky: 2529
Registrován: úte 19.03.2002 01:00
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od Klakson »

Originál zaslal george
[B]"325e netoci do 6500 urcite ani nema taky otackomer. jedno su papiere, druhe je auto"
Velká chyba. 325e bez menších problémů točí 6500 a na rozdíl od 325i se z ní dá udělat docela dravej motor. Po menších úpravách má přes 200 hp. Měl jsem jak 325i, tak 325e, s kterou momentálně jezdim.


no to není jenom upravit 325e, je to poskládání dohromady 325i a 325e a aby jsi měl 200 koní, potřebuješ k tomu spostu jinejch věcí, vačku, čip, svody, úpravu hlavy, úpravu bloku motoru, adt.

taky se používaj věci z 324td, třeba klikovka :D
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#29 Příspěvek od Filozof »

RUDOSHI No tak si myslím že pokud nemáš moc prachů tak tě zajímá jestli platíš 6700 t. ročně nebo 10000 t. ročně to už je velkej rozdíl, a benzín když bude žrát 10l řekněme tak další prachy navíc oproti 8l nafty.
Samozřejmě že mít měsíčně 5000k jen na auto tak klidně si koupím 325e a budu si vychutnávat sílu auta a nebudu hledět na prachy,ale prostě prachy nejsou a chci spolehlivý BMW který nebude žrát jak najatý,a povinný ručení nebude 10000litrů.Tak vidim toho diesela (524td).(pokud budou many)

PS:Nejsem zrovna z bohatý rodiny.
PSS:Jak tak sleduji tak nejlepší jsou ojetiny s Německa, že?



:D
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#30 Příspěvek od skautik Čestný člen »

325 a 324 platis za to stejnej peniz, vsechno je to do 2500ccm
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#31 Příspěvek od Filozof »

Skautik to máš pravdu ale já měl na mysli
325i nebo 524td to je do 2500ccm a
325e 2.7l obsah to je nad 2500ccm a zhruba 10000t kč ručení
:D
bpytlik
Registrovaný
Příspěvky: 2085
Registrován: stř 31.07.2002 00:00
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od bpytlik »

filozof: jedna rada, jestli te sere povinne ruceni tak si nekupuj bawo,ale kup si oktavku a budes 100% spokojeny...
Murfas
Registrovaný
Příspěvky: 754
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Bydliště: Praha 10

#33 Příspěvek od Murfas »

Originál zaslal Filozof
[B]No kluci tak můj kámoš mě od toho odradil je mechanik a říkal že auto na první pohled dobrý ale stejně je tam problém s :
- řazením 2rychlosti
- rezlej blatník
- prasklý sklo cca 20cm
- třepe se volant při jízdě
- a brzdy ty jsou hotový
- a to povinný ručení by mě zabilo a určitě spotřeba kolem 10 až 11l na 100km.
A když jsem to spočítal tak hrůza, to bych se s toho zbláznil. :-(

Takže to vidím asi tak že si ještě našetřím a koupím nějakou 318is a hlavně v kupě abych nemusel do toho strkat moc peněz.

jednou si ale stejně koupím E36 325tds v plné palbě.
Jede a málo žere :D


Mas recht E30 325e je auto k hovnu.Ja osobne mam E30 325i koupenou za 25k.Ted jsem ho rozebral na skelet a stavim uplne nove auto.Ale ............ to bawo bude enonuno.Pred tim jsem si daval e36 325i na sprintikach a podrtil jsem je.Ted se dela moturek........:D no vzdit to znate ostra vacka , vetsi ventyli , snizena hlava , upravenej setrvak atd.No proste bude to delo.Kdyz to dobre dopadne a vse pujde hladce mohl bych se dostat vykonem na m3 E30.............:allright: ale je to pakarna.:cry: :cry: :cry:
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od RuDoSh »

wow......tak to drzim palce :)
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#35 Příspěvek od Martinéz »

joo, murfy, tak to by ses vytaahl. no ono za tech 25klacku ti to ani ted nejelo vubec spatne.

to Filozof...kamarade, nebud naivni. ja si taky pred bawem rikal, jaka to bude sranda..vymezil jsem si cast prijmu na naftu, cast na upravy a cast na kaleni. no a pak prisel bawec...... ver tomu, ze u takovejch aut staci jedna blba zavadicka a 10.000 je v haji ani nemrknes. no a kdyz je nemas, tak jen blbe cumis na auto. ja na tom tak dikybohu zatim nejsem, koupil jsem auto mirne pod cenou a navic je stav 1A. majitel predemnou najel 3000km a mezitim vymenil tesneni a podobny veci, takze ja jen jezdim. ale i tak jsem koupil baterku (3000), vymenil klimafiltr (1200) atd. a to jsou mikro veci. ted uz me ale zacinaj cekat tlumice a treba zejtra jdu pro jistotu na olej+filtr a reknou si za to 2200. no a i kdyby ses na tohle vsechno vy*ral, tak treba predevcirem me chytli benga a za litr. neni to prdel. jestli nemas ani tech 5000 mesicne na auto, zapomen na bawco a kupuj skocnu, abys za chvili nezabrecel....
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#36 Příspěvek od skautik Čestný člen »

Originál zaslal Filozof
[B]Skautik to máš pravdu ale já měl na mysli
325i nebo 524td to je do 2500ccm a
325e 2.7l obsah to je nad 2500ccm a zhruba 10000t kč ručení
:D


diky, zase jsem o neco chytrejsi :)
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#37 Příspěvek od skautik Čestný člen »

Originál zaslal Martinéz
[B]joo, murfy, tak to by ses vytaahl. no ono za tech 25klacku ti to ani ted nejelo vubec spatne.

to Filozof...kamarade, nebud naivni. ja si taky pred bawem rikal, jaka to bude sranda..vymezil jsem si cast prijmu na naftu, cast na upravy a cast na kaleni. no a pak prisel bawec...... ver tomu, ze u takovejch aut staci jedna blba zavadicka a 10.000 je v haji ani nemrknes. no a kdyz je nemas, tak jen blbe cumis na auto. ja na tom tak dikybohu zatim nejsem, koupil jsem auto mirne pod cenou a navic je stav 1A. majitel predemnou najel 3000km a mezitim vymenil tesneni a podobny veci, takze ja jen jezdim. ale i tak jsem koupil baterku (3000), vymenil klimafiltr (1200) atd. a to jsou mikro veci. ted uz me ale zacinaj cekat tlumice a treba zejtra jdu pro jistotu na olej+filtr a reknou si za to 2200. no a i kdyby ses na tohle vsechno vy*ral, tak treba predevcirem me chytli benga a za litr. neni to prdel. jestli nemas ani tech 5000 mesicne na auto, zapomen na bawco a kupuj skocnu, abys za chvili nezabrecel....


no jenze to je taky o tom co si udelas svepomoci, kdyz to das do servisu tak se z toho osypes vzdycky a muze to bejt jakekoliv zahranicni auto ne jen bmw. Nahradni dily stoji vesmes skoro stejne jako u ostatnich zahr. aut :)
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#38 Příspěvek od Martinéz »

svepomoc je dobra vec, ale zkus si vymenit sam vodni cerpadlo....za praci usetris par set a zbytek te stejne vyjde do desitky..
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#39 Příspěvek od skautik Čestný člen »

Originál zaslal Martinéz
[B]svepomoc je dobra vec, ale zkus si vymenit sam vodni cerpadlo....za praci usetris par set a zbytek te stejne vyjde do desitky..


mno pokud si bere 200kc/h tak to mas par 400kc/h a cerpadlo stoji 9000kc :D

to jsi jako myslel vazne?
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#40 Příspěvek od Filozof »

Skautik : Tak jsem rád, že už víš o co GO :D

bpytlik: No jsi trochu mimo, podívej se co stojí koktávka jetá 1.9tds a 524td.

ten bawor stojí kolem (cca 80tisic.)
no koktavka přes 300tisíc.

Hodně lidí prodá auto bez papíru na díly třeba za 20k celý tak s těma nahradníma dílama to nebude zas tak strašný, ne?
Proč bych kupoval zbytečně fungl nový díly z obchodu když mohu mít za úpně jiný prachy z nějakýho rozstřelenýho BMW za dobrý peníz. Nebo přinejhorším vrakáč.
Jinak mám kámoše kteří si dělaj většinu věcí na autě sami, tak to budu mít za hubičku tu práci na autě.
Profíky mám za 250Kč na hodinu.
No a když už budou prachy a půjdu kupovat auto, tak nejdřív proklepnu pár BMW co se mi budou líbit a vyberu to nejlepší.

PS: Ručení na 1.9L a 2.4l je to samý 1850ccm - 2500ccm (bpytlik)
:D

To sou mé názory doufám, že jsem zde nikoho neurazil.
Pokud přidáte svůj názor budu jen rád.
Odpovědět