Stránka 2 z 3
Napsal: čtv 25.09.2003 17:54
od vir2l
Nez nejak prekopavat motory tak to hod do plynu. A pokud nemas prachy tak te to vyjde asi levnej nez nejaka 525tds. Nevim na kolik vyjde obyc plyn, mam tam vicebodovy a zere mi to 13-15, mam ale manual. Tech tvych 15+ je fakt dost, takhle zere 5tilitr iLko

Napsal: čtv 25.09.2003 17:55
od STYDLY
TO JE PEKNA SPOTREBA!! ME TO ZERE TAK 13-14L PLYNU!!:D
Napsal: čtv 25.09.2003 18:17
od bpytlik
730d se necha sehnat pod pul mega a 740d uz kolem 650k v plne palbe, staci jenom trosku hledat,pripadne si dovezt neco lehce tukleho.A me se teda rozhodne libi vic nova sedma (e65), zvlast potom co jsem mrkal na 760Li (vidis darmone jak se ucim:)) v plne palbe (operka vzadu stejna jako v predu, nezavisla klima vzadu, radio vzadu, LCD displeje vzadu,proste fsecko:))
Napsal: čtv 25.09.2003 19:09
od abdul
Originál zaslal RuDoSh
[B]725 TDS se delala takze muzes sehnat veci primo ze sedmy....
jo 725 tds ale e38, coz je trosku jiny auto...
Napsal: čtv 25.09.2003 19:10
od abdul
Originál zaslal Lukáš
[B]no jo jenze 725 tds nebude za kilo, delali ji az do e38-ky. ale kolem dvou kil se da sehnaqt.
ukaz mi 725tds za dve kila...
Napsal: čtv 25.09.2003 19:13
od abdul
Originál zaslal Pitr
[B]A halvne jak jsem se presvedcil ze nestahnu toho zrouta pod 15 litru na sto tak to proste nechci. NOoo.
jestli ti to zere 15 a vice tak je nekde neco spatne...
Napsal: čtv 25.09.2003 19:24
od Mad Max
To Pitr: mám 540iA 9/94 a žere max 13 l !!!
Možná ti nefunguje MAF.
Napsal: čtv 25.09.2003 19:29
od Mad Max
10,5 - 11,3 l běžná spotřeba.
Napsal: čtv 25.09.2003 23:35
od Martinéz
no e38 je sice uhlazanejsi a sympatictejsi, ale i presto, ze jsem v e66 jen sedel, je to nekde uplne jinde...staci zavrit dvere a poznas to...

Napsal: pát 26.09.2003 07:56
od Pitr
No jo to me taky tak napada ze je nekde neco spatne.. Ale co?? NA maf jsem cucel kdyz jsem rozhodil a cistil EML JE to takova ludra skareda velika s klapkou. A ta klapka sla celkem dost ztuha. NA to aby tama prochazel nasavany vzduch se mi to zdalo prilis tuhe. A hlavne jsem byl prekvapeny ze se neotvirala uplne mela tam vychozenou drahu jen tak v uhlu 30stupnu Pokousel jsem s e tam stourat prstama a otevrit ji poradne Ale nejak sem nedosahl. A vysral se na to. Rek jsem si asi to tak ma byt. Je dost mozne ze tohle je ta chyba ma to malo vzduchu a proto to tak zere. Jenze kdyz bude malo vzduchu bude jednotka kalkulovat s mensim mnozstvim A ubere paliva nebo ne.. Auto bude pak dost line. Ale to nepoznam. Nikdy jsem v nicem podobnem nejel

(( POtreboval bych vedet co muze primo a pak neprimo ovlivnovat nezadouci spotrebu At vim na co se zamerit.
Napsal: pát 26.09.2003 08:02
od STYDLY
LAMBA SONDA!:D
Napsal: pát 26.09.2003 08:08
od Pitr
Hm a jak poznam ze je skutecne v riti???

)
Napsal: pát 26.09.2003 10:02
od fornax
:walk: na emise:D
Napsal: pát 26.09.2003 10:10
od vir2l
Pitr: v uherskem brode znam chlapa co mi prosel elektroniku.. napojil se primo na lambdu, pak muze zmerit i emise, umi toho dost, kdyby jsi mel zajem
Napsal: pát 26.09.2003 10:15
od Pitr
Nhoo se vi ze mam zajem. Ale ne tak ríííchlo Mam ted jine vydaje. A budu muset asi 14 dni poseckat v tomto zalostnem stavu... A pak to zfouknu.
Napsal: pát 26.09.2003 11:43
od darmon
Originál zaslal Pitr [B]No jo to me taky tak napada ze je nekde neco spatne.. Ale co?? NA maf jsem cucel kdyz jsem rozhodil a cistil EML JE to takova ludra skareda velika s klapkou. A ta klapka sla celkem dost ztuha. NA to aby tama prochazel nasavany vzduch se mi to zdalo prilis tuhe. A hlavne jsem byl prekvapeny ze se neotvirala uplne mela tam vychozenou drahu jen tak v uhlu 30stupnu Pokousel jsem s e tam stourat prstama a otevrit ji poradne Ale nejak sem nedosahl. A vysral se na to. Rek jsem si asi to tak ma byt. Je dost mozne ze tohle je ta chyba ma to malo vzduchu a proto to tak zere. Jenze kdyz bude malo vzduchu bude jednotka kalkulovat s mensim mnozstvim A ubere paliva nebo ne.. Auto bude pak dost line. Ale to nepoznam. Nikdy jsem v nicem podobnem nejel

(( POtreboval bych vedet co muze primo a pak neprimo ovlivnovat nezadouci spotrebu At vim na co se zamerit.
proberem si to, maf tam nemas

mas tam AFM cili vzduchovou vahu, coz je neco jinyho

ale proste prvni vec je vytahnout chybovy kody.
Napsal: pát 26.09.2003 11:44
od darmon
Originál zaslal bpytlik
[B].A me se teda rozhodne libi vic nova sedma (e65), zvlast potom co jsem mrkal na 760Li (vidis darmone jak se ucim:))
jde ti to pomalu, jestlis mrkal na 760Li tak si koukal na model e66 a ne e65

Napsal: pát 26.09.2003 11:46
od darmon
Originál zaslal Pitr [B]To Darmon: ty jsi si tu svou 32. nechal zplynovat nebo jsi to tak poridil. A kolik takova sranda stoji hodit to do plynu A jak si to zere ??

)))
ja uz to tak koupil, a nereknu ti kolik to zere protoze by ses na miste posral, neco tam mam v prdeli, ma to zvuk jak lokomotiva. O vikendu se na to mrknu (ps zere mi to po praze 22 podle pocitace

Napsal: pát 26.09.2003 11:59
od Pitr
Jo jasne asi netreba dalsich informaci. Proste si to nekde necham sjet a vytahnoput vsechny chybovky... PAk se budu zasejc ptat
Add AFM... Holt tomu nerozumim Ale bylo mi jasne ze to meri neco se vzduchem

))) Ty tam mas MAF nebo taky to AFM? Na svich strankach si tusim psal o mafu tak jsem si myslel..... ze Karel Vymrdal Prdel
Apropos zere ti to solidne. Me to po Praze take bralo 20 ale Benalu..

((
Napsal: pát 26.09.2003 12:01
od bpytlik
Originál zaslal darmon [B]jde ti to pomalu, jestlis mrkal na 760Li tak si koukal na model e66 a ne e65
kurva kurva, to sou veci, ale co, mrdat prdel
