Stránka 2 z 3
Napsal: stř 10.03.2004 22:33
od Jawak
Lukas H. píše:A co stalo?

Ani se neptej

Já jsem uměl kšeftovat už od mala

Napsal: stř 10.03.2004 23:35
od skautik
rene kurc píše:1. byla shade 100 za 5k a ještě k tomu na splátky,někdy v 16ti...
a pak ze neni pritel pujcek

Napsal: stř 10.03.2004 23:43
od M3maniac
skautik píše:rene kurc píše:1. byla shade 100 za 5k a ještě k tomu na splátky,někdy v 16ti...
a pak ze neni pritel pujcek

To byla mladická nerozvážnost.....

prostě chtíč kočírovat káru byl větší než rozum....

Napsal: čtv 11.03.2004 01:16
od LOPOLO
rene kurc píše:skautik píše:rene kurc píše:1. byla shade 100 za 5k a ještě k tomu na splátky,někdy v 16ti...
a pak ze neni pritel pujcek

To byla mladická nerozvážnost.....

prostě chtíč kočírovat káru byl větší než rozum....

u me vitezi chtic mnohem casteji nez rozum

Napsal: čtv 11.03.2004 01:26
od TT
....

jako správnej Čech jsem začínal na Škoda 120L r.v. 78,
Favorit r.v.93,
Š-1203 r.v. 82,
Seat Ibiza r.v. 96,
BMW E30 318i r.v. 86,
BMW E30 320i r.v. 92,
BMW E36 318i r.v. 92,
BMW E36 320i r.v. 92- od včerejška už mi neříká pane,
BMW E36 323i r.v. 96 nyní sedlám a jsem zcela spokojen.
Napsal: čtv 11.03.2004 01:41
od M3maniac
LOPOLO píše:rene kurc píše:skautik píše:[quote="rene kurc"]1. byla shade 100 za 5k a ještě k tomu na splátky,někdy v 16ti...
a pak ze neni pritel pujcek

To byla mladická nerozvážnost.....

prostě chtíč kočírovat káru byl větší než rozum....

u me vitezi chtic mnohem casteji nez rozum

[/quote]
Kecáš,uvěřím Ti až přijedeš emkem...

Napsal: čtv 11.03.2004 04:20
od HEERY
Skoda 100 - Upadlo kolo a pote i motor
LADA 2107 - kvalitni a na tu dobu cool vuz
Golf II GTI 16V 4dver- rosekal jsem ho v lese
Golf II GTI 16V 2dver tuning - prodano se slzou v oku (zacinam podnikat)
Skoda Forman - spolehlive a hlavne levne auto na provoz/servis
BMW E34 M5
No a do budocna bud E39 M5 ci Mutsu EVO,Subu STi
nesplnene sny - Corrado,Fiat Coupe Turbo,ale uz je nechci - predni nahon
Napsal: čtv 11.03.2004 08:57
od fornax
1. Š 130 RS od M. Šefra AMK Železný Brod - 1986
2. Š Garde 1989
3. Ford Escort múj první dovoz v roce 1991
4. MB 115 200D 1992
5. MB 123 220D 1993
6. Š 110R 1994
7. Š 120 L 1995
8. BMW 316 plas?ák 1996 můj první bawor
9. Š 120L 1996
10. BMW 318 coupé 1997 E30 plast
11. MB 190E 1997
12. Forrd Escort Combi 1998 toho mi ukradi z garáže, kapitál =0
13. Ford Fiesta 1999
14. MB 190D 1999
15. BMW 524td 2000 to jsem zjistil jak se jezdí v AUTĚ
16. Opel Omega Caravan 2001 dovoz NL
17. BMW 525tds Tour. 2002 dobří holubi se vracejí nedá se zvyknout na jiné
18. MB 124 230 TE 2003 takový robotník abych si přes zimu ušetřil bawko
Napsal: čtv 11.03.2004 12:41
od Leni
rene kurc píše:Leni píše:Já měla Suzuki Vitara 1.6 Cabrio z 93., koupená po bouračce, hnutý osy - celejch 5 let co jsem jí řídila, mi táhla do prava
Ale byla s ní sranda...
Náhodou to je dobrá příprava pro jízdu bokem.....

Jo to je

Ale občas se otočila i víc než bokem...

Nebo tam kde to bylo nežádoucí (např. magistrála)

Napsal: čtv 11.03.2004 13:33
od Honza
Já měl na začátku Škodu 100, pak 120, Golf I Cabrio, Golf III, BMW E36 320 + E39 528. Mezitim na zimu nějakou Škodu 120 a tak.
Napsal: čtv 11.03.2004 15:06
od Anonymous
Rok 2000 první auto Vento 1,8i GLX 55kw r.94 na naučení (Učitel v autoškole řikal, že na začátečníka moc silný) ve 170km/h se to rozpadalo , 2001 Laguna 2.0 16v 102kw r.98- to už jelo i 230 z kopce, dobrý auto, od 11/03 nemám manželku, ale mám třetí auto BMW 330i r.2000 170kw, supr kára, jen nevim , kam to spěje, s těmi výkony, ale vim, že 4tý bude Báwo. že by M?
Napsal: čtv 11.03.2004 22:48
od abdul
Mrzák píše:Rok 2000 první auto Vento 1,8i GLX 55kw r.94 na naučení (Učitel v autoškole řikal, že na začátečníka moc silný) ve 170km/h se to rozpadalo , 2001 Laguna 2.0 16v 102kw r.98- to už jelo i 230 z kopce, dobrý auto, od 11/03 nemám manželku, ale mám třetí auto BMW 330i r.2000 170kw, supr kára, jen nevim , kam to spěje, s těmi výkony, ale vim, že 4tý bude Báwo. že by M?
tak to sis bez manzelky pekne polepsil, z laguny do 330i to je skok:)
Napsal: čtv 11.03.2004 23:24
od M3maniac
Mrzák píše:Rok 2000 první auto Vento 1,8i GLX 55kw r.94 na naučení (Učitel v autoškole řikal, že na začátečníka moc silný) ve 170km/h se to rozpadalo , 2001 Laguna 2.0 16v 102kw r.98- to už jelo i 230 z kopce, dobrý auto, od 11/03 nemám manželku, ale mám třetí auto BMW 330i r.2000 170kw, supr kára, jen nevim , kam to spěje, s těmi výkony, ale vim, že 4tý bude Báwo. že by M?
Něco na tom je,já nemít manželku jezdím dneska CSLkem...
hold drahej špás ta rodinka....

Napsal: čtv 11.03.2004 23:38
od Pavel
Já jsem začal na Hondě Civic 3d,r.v.1990 1.5 16V.Koupil mi ji otec.Měl jsem ji 4 roky a loni v říjnu prodal a za měsíc koupil BMW 320i E36.A jedno vím určitě,že žádnou jinou značku než BMW nechci...

Napsal: pát 12.03.2004 13:28
od damon
Ovocit,
Škoda 120L
Lada 2105
Nějaký Felcky
GolfII
BMW 318
Napsal: pát 12.03.2004 13:29
od Pivson
alp píše:Nebo az vyhodi soucasneho designera BMW, tak neco novyho ...
vzdyt uz snad ma vyhazov
Dokonci se BMW 1 a jde
Napsal: pát 12.03.2004 16:45
od Anonymous
rene kurc píše:Mrzák píše:Rok 2000 první auto Vento 1,8i GLX 55kw r.94 na naučení (Učitel v autoškole řikal, že na začátečníka moc silný) ve 170km/h se to rozpadalo , 2001 Laguna 2.0 16v 102kw r.98- to už jelo i 230 z kopce, dobrý auto, od 11/03 nemám manželku, ale mám třetí auto BMW 330i r.2000 170kw, supr kára, jen nevim , kam to spěje, s těmi výkony, ale vim, že 4tý bude Báwo. že by M?
Něco na tom je,já nemít manželku jezdím dneska CSLkem...
hold drahej špás ta rodinka....

Jsme chtěli (teda kompromisně) novou Lagunu, ale při shánění 2,2DCI jsem si řekl, že za ty prachy můžu mit klidně 3 roky starý BMW v plný palbě a s nejlepším motorem (mimo speciality)a protože se už rozhoduju sám (je to blbý , že to tak píšu, byla nemocná), tak je teď auto moje jediná radost . Ale obecně - žensky ječej : Na co tak drahý auto? , zpomal, dělá se mi špatně, zastav na čůrání, nelep se mu na kufr. Čest vyjímkám.
Napsal: sob 13.03.2004 16:56
od Martinéz
Ja se tady nemam moc o cem rozepisovat, pac sem uz rok porad na svym zacatku a doufam, ze to tak bude i dalsich par mesicu/let, pac moje e34 je pro me vsim. Obcas mi chybi par koniku, ale jinak mi proste naprosto vyhovuje. Nejhorsi to bylo ted v utery v podvecer, kdy sem ji na hlavni poslal dverma do protismeru proti P106. Vedel sem, ze je to nadlouho konec my ridicsky kariery a mel u toho hrozne casu na premesleni

..nakonec sem jeste stihl pred tim P106 prolitnout dal a pak uz to jisty bylo...zelezobetonova zed mostu celne...ale taky ne, pac obrubnik se osvedcil a docela nesetrne moje karo zastavil. No pecka to byla solidni...
...Buh se nademnou smiloval a ustedril mi nejmensi zlo...Slo to rovnou do servisu a uz vcera sem o 30.ooo lehci odjizdel s perfektni karou (diferak, rameno, rafky, tlumice a naky drobnosti). Takze timto chci podekovat servisu Cetuli za bleskovou a perfektni praci. Co me mrzi, ze auticko ted tahne minimalne doleva, ale s tim uz se prej asi nic moc delat neda..

Napsal: sob 13.03.2004 17:44
od Lukas H.
Martinéz píše:Slo to rovnou do servisu a uz vcera sem o 30.ooo lehci odjizdel s perfektni karou (diferak, rameno, rafky, tlumice a naky drobnosti). Takze timto chci podekovat servisu Cetuli za bleskovou a perfektni praci. Co me mrzi, ze auticko ted tahne minimalne doleva, ale s tim uz se prej asi nic moc delat neda..

To nevim za co jim dekujes, pekne se na tobe nakapsovali...

Za tuhle opravu bych vic jak 20k nedal...

A jeste ti to vlastne ani poradne nespravili...

Napsal: sob 13.03.2004 18:08
od RuDoSh
martinez : a co jsi vyvadel? -jen tak se TDcko prece neurve
