Stránka 2 z 2
Napsal: sob 10.07.2004 21:30
od raff
Napsal: sob 10.07.2004 21:34
od Zave
toto je sice trosku drahej kousek, ale daval sem to sem jen jako priklad...

Napsal: ned 11.07.2004 11:23
od Raon
jen tak na okraj 318tds je motor z Opla jestli se nepletu, tenkrat BMW a Opel kseftovali, do Opla 2,5tds se snizenym vykonem a na oplatku 1,7td se zvysenym vykonem do BMW. Ale vim, ze Opl mel ty 1,7d dve: jednu od Isuzu- ta je dobra a ja doufam, ze je to ta v BMW 318tds a jednu vlastni (by Opl) a ta ma jiny rozvody vetsi spotrebu a dost se sere.
Nejsem si tim uplne jistej, ale ten motor (1,8tds) je vice nez napadne podobnej tomu z Opla a do Omegy se na 100% davaj 2,5tds se 130konma- kamarad ji ma
Napsal: ned 11.07.2004 12:05
od M3maniac
Raon píše:jen tak na okraj 318tds je motor z Opla jestli se nepletu, tenkrat BMW a Opel kseftovali, do Opla 2,5tds se snizenym vykonem a na oplatku 1,7td se zvysenym vykonem do BMW. Ale vim, ze Opl mel ty 1,7d dve: jednu od Isuzu- ta je dobra a ja doufam, ze je to ta v BMW 318tds a jednu vlastni (by Opl) a ta ma jiny rozvody vetsi spotrebu a dost se sere.
Nejsem si tim uplne jistej, ale ten motor (1,8tds) je vice nez napadne podobnej tomu z Opla a do Omegy se na 100% davaj 2,5tds se 130konma- kamarad ji ma
Kámo 318tds jsou 2/3 motoru 2,5tds

teda jestli se nepletu....

Napsal: úte 20.07.2004 11:13
od Anonymous
..to jako, ze mu usmikly dva valce?Hmmm, tak OK. Ja slysel toto vysvetleni a znelo mi to logicky i kdyz nesympaticky. Jaka je pravda nevim, ale asi spis budu verit lidem z BMWklubu- pac si stejne nevzpominam kdo mi to tvrdil. Zajimavy je, ze tu teorii s tim Oplem sem uz parkrat pronesl a zatim ses prvni kdo mel vyhrady jinak mi to vsichni v klidu odsouhlasili, tak dik aspon uz nebudu mystifikovat..
Napsal: stř 28.07.2004 16:20
od Mirek
Já mám 318 TDS Touringa a skutečně je to extrémně líné auto. Ovšem pro moje potřeby je celkem vyhovující, protože jezdím dálky a provozní náklady vychází (na to, že je to BMW) velmi příznivě. Předtím jsem měl Audi TDI a to byla oproti 318 TDS raketa
Závěrem: Pokud chceš jezdit svižně, v žádném případě si to nekupuj. Pokud chceš jezdit úsporně a mít BMW, tak si to kup, ale smiř se s tím, že na závodění to není

Napsal: stř 28.07.2004 19:00
od Anonymous
a kolik si to tak veme nafty
Napsal: stř 28.07.2004 22:09
od Filozof
Hele zkus se projet v 318tds a pak v 325tds a mas rozhodnuto. Tu 318tds nalozis lidma a je to liny jako prase kdežto 325tds je na pohodu a ma výkonu celkem dost.A pokud to načipuješ na cca 175koni tak si vysmatej a jezdit kolem 6-7l se da v pohode.
Neblázni a poslechni M3maniaka 318tds je pro pány KLOBOUKY
Jel jsem v obou tak vim o čem mluvim

Napsal: stř 28.07.2004 22:15
od Zave
Ty vogo. Ted sme byli na masarykovym okruhu a byl tam Rudosh a ta 525tds e34 mu jede vazne jak drak... Meli sme dost se ho udrzet s nasi 635csi... Vazne je to krutej motor jak howado... Byt tebou tak do toho bez...
A myslim ze to ma bez chipu...
Napsal: stř 28.07.2004 23:24
od Lukas H.
Filozof píše:Hele zkus se projet v 318tds a pak v 325tds a mas rozhodnuto. Tu 318tds nalozis lidma a je to liny jako prase kdežto 325tds je na pohodu a ma výkonu celkem dost.A pokud to načipuješ na cca 175koni tak si vysmatej a jezdit kolem 6-7l se da v pohode.
Neblázni a poslechni M3maniaka 318tds je pro pány KLOBOUKY
Jel jsem v obou tak vim o čem mluvim

No tem 175konim bych moc neveril a spotrebe 6-7L taky ne... Real je tak 165koni a kombinovana spotreba 8,5-9L na dalku min...
Napsal: čtv 29.07.2004 02:45
od M3maniac
MikeTDS píše:Já mám 318 TDS Touringa a skutečně je to extrémně líné auto. Ovšem pro moje potřeby je celkem vyhovující, protože jezdím dálky a provozní náklady vychází (na to, že je to BMW) velmi příznivě. Předtím jsem měl Audi TDI a to byla oproti 318 TDS raketa
Závěrem: Pokud chceš jezdit svižně, v žádném případě si to nekupuj. Pokud chceš jezdit úsporně a mít BMW, tak si to kup, ale smiř se s tím, že na závodění to není

klobouk dolů,jeden z mála co to má a přizná to...
Napsal: čtv 29.07.2004 08:41
od skautik
Zave_M50 píše:Ty vogo. Ted sme byli na masarykovym okruhu a byl tam Rudosh a ta 525tds e34 mu jede vazne jak drak... Meli sme dost se ho udrzet s nasi 635csi... Vazne je to krutej motor jak howado... Byt tebou tak do toho bez...
A myslim ze to ma bez chipu...
mno jo automat

Napsal: čtv 29.07.2004 10:07
od RuDoSh
Zave_M50 píše:Ty vogo. Ted sme byli na masarykovym okruhu a byl tam Rudosh a ta 525tds e34 mu jede vazne jak drak... Meli sme dost se ho udrzet s nasi 635csi... Vazne je to krutej motor jak howado... Byt tebou tak do toho bez...
A myslim ze to ma bez chipu...
jo automat bez chipu... ale s tim podvozkem to byla sebevrazda

na takovou divocinu se ani ten automat nehodi.... jsem rad ze jsem to prezil

Napsal: čtv 29.07.2004 11:39
od Zave
Rudosh: Ale jelo ti to dost krute!!! Ten podvozek by to chtelo trosku usmernit... Celkem se ti to naklanelo... Ale furt lepsi nez ta nase sestka-myslel sem ze se prevratime...
Hlavne ze si rikal pri tom odjezdu: kluci, moc rychle ale nepojedeme... a jel jsi krute.(celkem rychlo)
Jo a mas kruty kola.....

Napsal: čtv 29.07.2004 11:49
od Lukas H.
Zave_M50 píše:Rudosh: Ale jelo ti to dost krute!!! Ten podvozek by to chtelo trosku usmernit... Celkem se ti to naklanelo... Ale furt lepsi nez ta nase sestka-myslel sem ze se prevratime...
Hlavne ze si rikal pri tom odjezdu: kluci, moc rychle ale nepojedeme... a jel jsi krute.(celkem rychlo)
Jo a mas kruty kola.....

Bylo neco co nemel kruty?

Napsal: čtv 29.07.2004 11:52
od Zave
trosku rezave prahy...
.....trosku KRUTE......
na jednom miste...
Napsal: čtv 29.07.2004 13:04
od RuDoSh
Zave_M50 píše:trosku rezave prahy...
.....trosku KRUTE......
na jednom miste...
jo rezave prahy na jednom miste.... od predu az dozadu a na obou stranach
Dik, kola se mi taky moc libi, ale dojel jsem na nich jen kvuli tomu ze mam sjete 15" a tak narychlo to neslo jinak...
Lukas - nezavid

Napsal: čtv 29.07.2004 14:52
od Zave
Ja myslim ze to zase tak rezave nebylo. Bylo to akorat vzadu u lemu zadnich vrat. Druhou stranu sem nevidel...
