Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

323i 170ps vs 1,8T 150ps

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Bombarder »

http://www.skoda-auto.com/importer/webc ... lyear=2008

Podle mě s novou oktávkou bude mít 323i hodně velký problém, teda lépe, nepředjede ji..
Akym
Registrovaný
Příspěvky: 116
Registrován: ned 11.02.2007 01:00
Bydliště: BRNO

#22 Příspěvek od Akym »

da sed 323 nak otevrit aby mela 192ps kdyz je to udusene tak by to melo jid aj nak otevrit ne??
tosy
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: pát 16.07.2004 00:00
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od tosy »

Boriss23 píše:Benzinove turbo uz taha od 1800otacek...nechtej me rozesmat

Plne tlaci az nekde kolem 3500otacek


Jen jsem reagoval na to, jak se muze pri prerazeni cekat na turbo, ktere taha od 18set, to jsou skoro klidove otacky na neutral :-)))
Boriss23
Registrovaný
Příspěvky: 918
Registrován: sob 10.02.2007 01:00

#24 Příspěvek od Boriss23 »

3nge píše:
Boriss23 píše:Benzinove turbo uz taha od 1800otacek...nechtej me rozesmat

Plne tlaci az nekde kolem 3500otacek


to se turba rozdelujou na turba pro naftu a turba pro benzin a podle toho tlacej ? :D
Pokud je rec o 1,8T se 110kW tak to je zrovna priklad dobre pouzityho turba , kde je turboefekt minimalni.


nechces mi rict ze te to zatahne v 18OOotackach do sedacek a drzi,ze ne :lol:
Boriss23
Registrovaný
Příspěvky: 918
Registrován: sob 10.02.2007 01:00

#25 Příspěvek od Boriss23 »

a turba se rozdeluji pro naftu a benzin.....
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od Bombarder »

Boriss23 píše:
3nge píše:
Boriss23 píše:Benzinove turbo uz taha od 1800otacek...nechtej me rozesmat

Plne tlaci az nekde kolem 3500otacek


to se turba rozdelujou na turba pro naftu a turba pro benzin a podle toho tlacej ? :D
Pokud je rec o 1,8T se 110kW tak to je zrovna priklad dobre pouzityho turba , kde je turboefekt minimalni.


nechces mi rict ze te to zatahne v 18OOotackach do sedacek a drzi,ze ne :lol:


Se podívej na ten link, dole je graf. Takže tak nějak to bude..
Boriss23
Registrovaný
Příspěvky: 918
Registrován: sob 10.02.2007 01:00

#27 Příspěvek od Boriss23 »

podle grafu vidim ze je tocak posazen nizko..ale nejvetsi vykon ve 4500otacek....
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od Bombarder »

Boriss23 píše:podle grafu vidim ze je tocak posazen nizko..ale nejvetsi vykon ve 4500otacek....


Cituji: "Benzinove turbo uz taha od 1800otacek...nechtej me rozesmat

Prostě tě to zajebe do sedaček a uvolní až bude 323i někde v povzdálí.
Boriss23
Registrovaný
Příspěvky: 918
Registrován: sob 10.02.2007 01:00

#29 Příspěvek od Boriss23 »

Bombarder píše:
Boriss23 píše:podle grafu vidim ze je tocak posazen nizko..ale nejvetsi vykon ve 4500otacek....


Cituji: "Benzinove turbo uz taha od 1800otacek...nechtej me rozesmat

Prostě tě to zajebe do sedaček a uvolní až bude 323i někde v povzdálí.


Neplet si diesla s benzinem.....

http://cs.wikipedia.org/wiki/Turbodmychadlo
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od Bombarder »

Boriss23 píše:
Bombarder píše:
Boriss23 píše:podle grafu vidim ze je tocak posazen nizko..ale nejvetsi vykon ve 4500otacek....


Cituji: "Benzinove turbo uz taha od 1800otacek...nechtej me rozesmat

Prostě tě to zajebe do sedaček a uvolní až bude 323i někde v povzdálí.


Neplet si diesla s benzinem.....

http://cs.wikipedia.org/wiki/Turbodmychadlo


Já si nic nepletu. Průběh hovoří jasně.
klanuk
Registrovaný
Příspěvky: 194
Registrován: úte 15.08.2006 00:00
Bydliště: vysočina
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od klanuk »

calif píše:
tosy píše:
bmwfil píše:Pro tenhle motor je spíš soupeř 320i (110kw)


No 320 souper moc neni .-) Prave pokukuju porad po 323i a bojim abych nebyl pomalejsi nez ted v 1,8 T. Neni tu nekdo s 323 z ČB?

myslím že se bojíš zbytečně, mam 325i to ma o neco vic koni nez 323i ale zas jinde krouták a je treba vic točit, stovku ma papirove za 8 vterin, zjisti si kolik to dela s tim 1,8t v ruznych autech.
ale pokud se tu pise ze by jim byl spis konkurent 320i tak s 323i je das stopro, 320i prášim na letisti už na dvojku :))))
jinak sem z Pacovska na pelrhimovsku.[/quote
tak co byl si o vikendu v kameni na letisti?
Akym
Registrovaný
Příspěvky: 116
Registrován: ned 11.02.2007 01:00
Bydliště: BRNO

#32 Příspěvek od Akym »

panove ja mam taky 323i a muzu vam rict ze su stim nadmiru spokojenej spotreba super i vykon ten motor m52 je fakt neco.sprinty moc nejezdim proto ze jsem to auto dotahl z nemecka fakt dost zachovale a vazim si ho vsak ho hodne lidi mohlo videt na big bmw (simir) no ale co vim tak jsem jel minule po dalnici a predemnou jel asi tak 120km VENTO VR6 koren to mel z venku aj dost poladene a jak me spatril ve spetnem tak podradil a dupl tomu jak svina v domeni ze ja snad mam nakou sracku tak jsem se fakt nasral a rikam dost bylo srandy a behem chvile jsem ho podjizdel v pomalem pruhu a koren nechapal a to bylo videt ze to tocil na doraz a ja bych rek ze sem mel jeste rezervu nakou sice mam odelany kat a delane prime sani a keramicke svicky NGK ale to je detajl bmw je bmw najde se hodne lidi co maj ruzne natunene sracky polepene nalepkama N.O.S atd a mysli si ze bmw poserou takove primo miluju!
3nge
Registrovaný
Příspěvky: 475
Registrován: ned 30.01.2005 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od 3nge »

Boriss23 píše:a turba se rozdeluji pro naftu a benzin.....


to me rekni jak , rad se poucim o rozdilnosti techto systemu, diky
3nge
Registrovaný
Příspěvky: 475
Registrován: ned 30.01.2005 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od 3nge »

Boriss23 píše:
3nge píše:
Boriss23 píše:Benzinove turbo uz taha od 1800otacek...nechtej me rozesmat

Plne tlaci az nekde kolem 3500otacek


to se turba rozdelujou na turba pro naftu a turba pro benzin a podle toho tlacej ? :D
Pokud je rec o 1,8T se 110kW tak to je zrovna priklad dobre pouzityho turba , kde je turboefekt minimalni.


nechces mi rict ze te to zatahne v 18OOotackach do sedacek a drzi,ze ne :lol:


snad az si prectes co sem napsal , tak tu nebudes nic psat o tlaceni do sedacek ;)
ToM

#35 Příspěvek od ToM »

Bombarder píše:
Boriss23 píše:
3nge píše:[quote="Boriss23"]Benzinove turbo uz taha od 1800otacek...nechtej me rozesmat

Plne tlaci az nekde kolem 3500otacek


to se turba rozdelujou na turba pro naftu a turba pro benzin a podle toho tlacej ? :D
Pokud je rec o 1,8T se 110kW tak to je zrovna priklad dobre pouzityho turba , kde je turboefekt minimalni.


nechces mi rict ze te to zatahne v 18OOotackach do sedacek a drzi,ze ne :lol:


Se podívej na ten link, dole je graf. Takže tak nějak to bude..[/quote]

:lol: :lol: :lol: Miluju "papírový" závodníky...
Boriss23
Registrovaný
Příspěvky: 918
Registrován: sob 10.02.2007 01:00

#36 Příspěvek od Boriss23 »

Bombarder píše:
Boriss23 píše:podle grafu vidim ze je tocak posazen nizko..ale nejvetsi vykon ve 4500otacek....


Cituji: "Benzinove turbo uz taha od 1800otacek...nechtej me rozesmat

Prostě tě to zajebe do sedaček a uvolní až bude 323i někde v povzdálí.


Jízda vypadá asi tak, že zařadíte rychlost, sešlápnete plynový pedál a skutečně si užíváte zátah motoru od nejnižších otáček. Je potřeba si chvíli zvykat na záludný spojkový pedál, ale dva, tři dny za volantem vše spraví. Přeplňovaný čtyřválec krásně táhne kolem 2500 otáček a síla narůstá postupně dál. Ručička otáčkoměru mine 3000 otáček a motor přidává na síle. Jste na 3500 otáčkách a začínáte cítit velkou sílu. Tomu však nepředchází žádné nakopnutí, škubnutí ani pískání turbodmychadla.

Trochu citace kde rikaji ze zatah je nejsilnejsim od 3500ot
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od Bombarder »

Boriss23 píše:
Bombarder píše:
Boriss23 píše:podle grafu vidim ze je tocak posazen nizko..ale nejvetsi vykon ve 4500otacek....


Cituji: "Benzinove turbo uz taha od 1800otacek...nechtej me rozesmat

Prostě tě to zajebe do sedaček a uvolní až bude 323i někde v povzdálí.


Jízda vypadá asi tak, že zařadíte rychlost, sešlápnete plynový pedál a skutečně si užíváte zátah motoru od nejnižších otáček. Je potřeba si chvíli zvykat na záludný spojkový pedál, ale dva, tři dny za volantem vše spraví. Přeplňovaný čtyřválec krásně táhne kolem 2500 otáček a síla narůstá postupně dál. Ručička otáčkoměru mine 3000 otáček a motor přidává na síle. Jste na 3500 otáčkách a začínáte cítit velkou sílu. Tomu však nepředchází žádné nakopnutí, škubnutí ani pískání turbodmychadla.

Trochu citace kde rikaji ze zatah je nejsilnejsim od 3500ot


3500 nebo 4500 to je v podstatě jedno, že? :D
Nebudem tu řešit hovadiny, každý kdo jel s autem s turbínou ví, že zátah jde cítit už od daleko nižších otáček než uvádíš. Nepleteš si to s normálním autmosférickým motorem?
JanK
Registrovaný
Příspěvky: 301
Registrován: pon 30.10.2006 01:00
Bydliště: Praha

#38 Příspěvek od JanK »

ja potkal s moji 325 nejauto na svete skoda octavia 20v turbo,kombika...a vubec jsem se ho neptal.... :lol:
Bombarder
Registrovaný
Příspěvky: 2111
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od Bombarder »

JanK píše:ja potkal s moji 325 nejauto na svete skoda octavia 20v turbo,kombika...a vubec jsem se ho neptal.... :lol:


Tak se ho příště, jak ho potkáš, zeptej....
Boriss23
Registrovaný
Příspěvky: 918
Registrován: sob 10.02.2007 01:00

#40 Příspěvek od Boriss23 »

Bombarder píše:
Boriss23 píše:
Bombarder píše:[quote="Boriss23"]podle grafu vidim ze je tocak posazen nizko..ale nejvetsi vykon ve 4500otacek....


Cituji: "Benzinove turbo uz taha od 1800otacek...nechtej me rozesmat

Prostě tě to zajebe do sedaček a uvolní až bude 323i někde v povzdálí.


Jízda vypadá asi tak, že zařadíte rychlost, sešlápnete plynový pedál a skutečně si užíváte zátah motoru od nejnižších otáček. Je potřeba si chvíli zvykat na záludný spojkový pedál, ale dva, tři dny za volantem vše spraví. Přeplňovaný čtyřválec krásně táhne kolem 2500 otáček a síla narůstá postupně dál. Ručička otáčkoměru mine 3000 otáček a motor přidává na síle. Jste na 3500 otáčkách a začínáte cítit velkou sílu. Tomu však nepředchází žádné nakopnutí, škubnutí ani pískání turbodmychadla.

Trochu citace kde rikaji ze zatah je nejsilnejsim od 3500ot


3500 nebo 4500 to je v podstatě jedno, že? :D
Nebudem tu řešit hovadiny, každý kdo jel s autem s turbínou ví, že zátah jde cítit už od daleko nižších otáček než uvádíš. Nepleteš si to s normálním autmosférickým motorem?[/quote]

Ja ti nerikam nic takoveho...jen jsem napsal ze netaha hned od spoda...a nejvetsi silu ma nekde od 35OOtisisc otacek.
Odpovědět