Stránka 2 z 3
Napsal: čtv 29.11.2007 00:39
od JaraX
todle jsme hodně řešili s playerem, v 728i sem se vezl a nepřišla mi jako žadna lemra ale rozhodně to není žádnej závodník, s automatem budeš vcelku využívat potencial motoru a budeš to i trochu točit, na dalnici bude ticho jelikož automat je víc na rychlost takže budou nižší otáčky, e38 a e39 sou dvě hooodně moc podobny BMW, hromadu dílu maj stejnejch, hromadu dílu podobnejch, podovozek se nijak extra neliší, vcelku principově je to to samy, pokud se ti nelíbí víc jedno nebo druhy si vybírej podle stavu konkrétního auta, já už si něco aut projel a jsem rád za sedmu, hlavně sedma má hromadu věcí co 5er nema a hromada lídí ani neví že to tam je,prostě to víc jak pulmego v rozdílu ceny se muselo někde projevit, sou to sračičky jako elektrický přítlak stěračů, vyhřivane čelní sklo, vyhřívané gumy dvěří apod a těhle věcí je opravdu hromadam navíc bych řekl že je i bezpečnější, je to větší tank a o moc větší není přiotm nabizi hodně solidni pohodlí apod.
pokud chceš jezdit levně doporučuju 740iA LPG, cena kolem 200k, vykon super, spotřeba super apod. určitě bych to bral radši jak 730d.
Napsal: čtv 29.11.2007 07:53
od RedBaron
Takže zatím to vypadá, že se historie opakuje a stejně jako u E34 a E32 jsou provozní náklady víceméně stejné?
Napsal: čtv 29.11.2007 10:28
od JaraX
RedBaron píše:Takže zatím to vypadá, že se historie opakuje a stejně jako u E34 a E32 jsou provozní náklady víceméně stejné?
náklady sou větší jen větším počtem elektrickych chujovinek ktery mužou odejít a taky větší spotřebou kvuli velikosti auta ale jinak to je +- nastejno, trojka ma třeba naklady uplně někde jinde, stačí se mrknout na podvozek, ten je mnohem jednodušší. Navíc sedma ma takovy o něco kvalitnější provedení.
Napsal: čtv 29.11.2007 10:52
od my_dudesty
JaraX:

diky, to sem potreboval vedet! 740iA v LPG by se mi kazdopadne libila, ale o zadne nevim, ja jsem tohle tema otevrel kvuli konkretnimu kousku, ktery vypada moc pekne, tak sem nad nim zacal uvazovat..
Ted uz jen resim kam ho nechat dat tady v brne zkontrolovat - myslite ze s tim mam zajet do renocaru na nejakou prohlidku? kolik si na to tak pripravit penez? nebo byste doporucili nejaky jiny servis kde zkontrolujou vse dulezite?
Napsal: čtv 29.11.2007 11:36
od JaraX
my_dudesty píše:JaraX:

diky, to sem potreboval vedet! 740iA v LPG by se mi kazdopadne libila, ale o zadne nevim, ja jsem tohle tema otevrel kvuli konkretnimu kousku, ktery vypada moc pekne, tak sem nad nim zacal uvazovat..
Ted uz jen resim kam ho nechat dat tady v brne zkontrolovat - myslite ze s tim mam zajet do renocaru na nejakou prohlidku? kolik si na to tak pripravit penez? nebo byste doporucili nejaky jiny servis kde zkontrolujou vse dulezite?
ty prohlidky myslím kolem litru, jinak kdybys chtěl ja nebo Huska mame k dispozici diagnostiku takže není problem auto projet.
Napsal: čtv 29.11.2007 16:57
od my_dudesty
JaraX píše:ty prohlidky myslím kolem litru, jinak kdybys chtěl ja nebo Huska mame k dispozici diagnostiku takže není problem auto projet.
to by bylo supr, pokud by ses mi (za nejakou uplatu samozrejme

) na to moh podivat a zkontrolovat esi je vse oka.. jestli si teda z brna a mel bys nekdy o vikendu nebo z kraje pristiho tyden cas..
Napsal: čtv 29.11.2007 17:13
od castro
jo Jarax to celkem vystihl s těma pičičárnama, ikdyž vubec nemusejí být a auta se bez toho obejdou, je to příjemný to mít, ale o to míň příjemný potom měnit za nový díl. A to je třeba si u té sedmi asi uvědomit.
Já mam 328i E36 1395kg a taky by to mohlo jet líp. Jasně že skok z 55kW bude ze začátku asi ohromnej, ale počkej, uplyne týden, měsíc, rok a zjistíš že aby 2,8i rozpohybovala ten koráb ( ikdyž to neni špatnej motor ) dá mu to víc zabrat než třeba 3.0i V8, 4,0i V8 nebo 3,0D kterej je ale asi na pořizovací cenu pořád dost drahej.
Když jsem měl možnost jezdit s 740i ( 4,0i ), stejně jsem jezdil tak že jsem jezdil město a vubec všechno tak nějak víceméně předpisově takže se dá říct že ten motor jsem prakticky plně nevyužil, pouze ten komfort a ušlechtilost síly kterou V8 nabízí, ta samozřejmě je znát i při 20km/h. 740i je rychle návyková, člověk si zvykne na to pohodlí a rezervu ve výkonu, nemusí se na to pořád šlapat ale když potřebuješ, nemusíš se rozmýšlet jestli něco stihneš, prostě šlápneš a jedeš. U 728i nevim, ale možná že to bude někdy problém, nicméně po většinu jízdy s tim pojedeš stejně ale levněji než s 740i např. 7ma je na pohodu takže bych taky neřek že 728i by byla špatná volba.
Napsal: čtv 29.11.2007 17:30
od my_dudesty
castro: presne tak, beru to taky ze sedma je na pohodu, na obcasne blbnuti bych volil 328...ale ted do toho jdu s tim ze to budu mit jen na hodne pohodle cestovani.. urcite si casem budu rikat ze by to chtelo vic sily,to je mi jasne, vic koni nikdy neni na obtiz

ale presto mi to zily trhat nebude... u te trojky bych zas casem nadaval jak je to na te D1 na hovno, ze to je tvrde,je tam kraval apod.. ale az vyrostu tak si koupim eMko na blbnuti

Napsal: čtv 29.11.2007 17:46
od castro
btw: ve Frankfurtu na autosalonu jsem viděl že teď dělají AUDI A8 s motorem 2,8i

- řídit bych to teda nechtěl ale třeba je to úspornější při předpisovém ježdění

Napsal: čtv 29.11.2007 18:35
od my_dudesty
a pritom to je uplne podobnej pripad jako ta 728

jen s tim rozdilem ze sedma je hezci

ale tak pro nekoho kdo s tim nehodla prasit a chce audinu je to mozna dobra volba.. ten motor by nebyl spatnej kdyby nebral olej (tusim nejak litr/5k km, coz neni zavada ale feature podle VW

) a je i trochu uzranej.. ackoli si nedelam iluze ze ta sedma bude jezdit za 5 prdu v nadrzi, tak nejak predpokladam ze si veme vo fous min...

Napsal: čtv 29.11.2007 20:00
od milonovo
A8 s 2,8 se dělá celou dobu.
Napsal: čtv 29.11.2007 20:59
od JaraX
se 728i sem se vezl a přijde mi to jako dost svižny auto, lepší jak třeba 320i, ale žadna raketa, to jo.
Napsal: pát 30.11.2007 13:54
od my_dudesty
kdyz se to tu tak dobre rozjelo, mel bych este jeden dotaz - nikdy sem se o to nezajimal, tak sem byl trochu prekvapenej, kdyz jsem zjistil ze sedma nema normos rucni brzdu ale nozni/rucni nebo jak to rict,vsak vy uz vite

kazdopadne zajimalo by me jak je to s manualem a rozjizdenim do kopce, da se to jedine pres normalni brzdu a pak rychle preslapnout nebo je na to nejakej figl? ja jsem zvyklej stat na rucce prakticky na kazde krizovatce kde ma auto tendenci popojizdet, tak me zajima jak na to..
Napsal: pát 30.11.2007 14:16
od castro
kup automat

Napsal: pát 30.11.2007 15:03
od my_dudesty
no to je sice dobra odpoved,taky me napadlo ze s automatem bych nemel problem

ale ja vubec resim sedmu kvuli jednomu konkretnimu kousku, ktera je s manualem, jinak bych dal hledal 528..

takze jak to resi majitele sedmicek s manualem?

Napsal: pát 30.11.2007 15:45
od JaraX
my_dudesty píše:no to je sice dobra odpoved,taky me napadlo ze s automatem bych nemel problem

ale ja vubec resim sedmu kvuli jednomu konkretnimu kousku, ktera je s manualem, jinak bych dal hledal 528..

takze jak to resi majitele sedmicek s manualem?

tatík to má na vitu stejně, ručka jako šuplíček a pedál a manual, takže bud musíš přes brzdu, vytočit nohu přidat plynu, povolit brzdu a spojku a naučit se takovej grif a nebo to uděláš přes tu ručku přes šuplíček.
Napsal: pát 30.11.2007 16:11
od RuDoSh
JaraX píše:my_dudesty píše:no to je sice dobra odpoved,taky me napadlo ze s automatem bych nemel problem

ale ja vubec resim sedmu kvuli jednomu konkretnimu kousku, ktera je s manualem, jinak bych dal hledal 528..

takze jak to resi majitele sedmicek s manualem?

tatík to má na vitu stejně, ručka jako šuplíček a pedál a manual, takže bud musíš přes brzdu, vytočit nohu přidat plynu, povolit brzdu a spojku a naučit se takovej grif a nebo to uděláš přes tu ručku přes šuplíček.

se neumite rozjet bez rucni brzdy?

Ja ji nepouzivam skoro nikdy a nohu vytacet nijak nemusim...
Napsal: pát 30.11.2007 16:19
od castro
taky nepoužívám a nějak se i podvědomě směju když vidim jak ji v kopci na semaforu někdo zatáhne... čekám jen na ten řev při rozjezdu a většinou mě lidi nezklamou

Napsal: pát 30.11.2007 16:30
od my_dudesty
aha, sem si nevsim esi se to i nejak odbrzdit rukou,to pak neni problem.. prave me nebavi furt stat na brzde plus tim svitit do drzky tem za mnou,sam to nemam rad a castrovi bych asi radost neudelal, opravdu mi to pri rozjezdu nerve ani hustokrute nepalim gumy

Napsal: pát 30.11.2007 16:54
od JaraX
RuDoSh píše:JaraX píše:my_dudesty píše:no to je sice dobra odpoved,taky me napadlo ze s automatem bych nemel problem

ale ja vubec resim sedmu kvuli jednomu konkretnimu kousku, ktera je s manualem, jinak bych dal hledal 528..

takze jak to resi majitele sedmicek s manualem?

tatík to má na vitu stejně, ručka jako šuplíček a pedál a manual, takže bud musíš přes brzdu, vytočit nohu přidat plynu, povolit brzdu a spojku a naučit se takovej grif a nebo to uděláš přes tu ručku přes šuplíček.

se neumite rozjet bez rucni brzdy?

Ja ji nepouzivam skoro nikdy a nohu vytacet nijak nemusim...
ja to umím, ale kolikrat je to nejjednodušší, ale stejně, zlatej automat.